مهاجرت برعکس که چند سالیست بالاترین درجه گرفته، انگار از مهاجرت می‌می گن که در اون ادما از مراکز شهرهای شلوغ و پرجمعیت، به محدوده‌های آروم، بکر، باصفا و خوش آب و هوا می‌روند. پردیس، این امکان رو واسه خیلی از پایتخت‌نشینان درست کرد؛ به خصوص واسه آنانی که می‌خواهند خیلی هم از تهران دور نباشن. و حالا خرید آپارتمون در پردیس به دلایل جور واجور به خصوص قیمت کم اون به گزینه اول اقامت واسه بازنشستگان، سالمندان و زوج‌های جوون تبدیل شده؛ با خونه‌ هایی ویلایی یا آپارتمون‌هایی چند طبقه که همه اون‌ها تازه‌ساز هستن که از نظر دووم و ایمنی حرف ندارن.

اما بذارین کمی بیشتر از شهر جدید پردیس براتون بگیم. اگه ساکن یکی از خونه‌ های مسکونی این شهر باشین، سه سوته می‌تونید خودتون رو به رودخانه جاجرود برسونین و از طبیعت معرکه‌اش لذت ببرین. ارتفاعات البرز شرقی هم در طرف دیگه پردیس دیده می‌شه. هنوز تموم نشده؛ آبشار کمرد، پیست اسکی آبعلی، پل تاریخی شاه عباسی، امامزاده قاسم و … هم در دور و بر این شهر قرار دارن. پس اهالی پردیس هیچ‌گاه واسه گذروندن اوقات فراغت نگرانی ندارن. هم اینکه با اهتمام خاص شهرداری و مسئولین شهرستان پردیس امکانات ورزشی، رفاهی و … در این شهر به سرعت بالا رفته و این سیر صعودی بازم ادامه داره.

آپارتمون در پردیس متری چند؟

شاید فکر کنین خرید آپارتمون در پردیس با همه توجهات و رونق گرفتن‌های اخیرش شاید براتون گران تموم می‌شه. اما اینطور نیس؛ این رو می‌توان از آگهی‌های خرید آپارتمون در پردیس در سایت دیوار فهمید. مثلا در این سایت آپارتمانی ۶۰ متری با ۵ سال سن ساخت، ۲۳۰ میلیون تومن ارزش‌گذاری شده.
این آپارتمون در فاز سوم پردیس قرار داره، جنوبیه و به گفته فروشنده نیاز به بازسازی داره.
با یه حساب و کتاب سرانگشتی می‌توان فهمید حدودا هر متر مربع این آپارتمون ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومن ارزش داره.

در آگهی دیگری خونه‌ای ۸۷ متری و نوساز، واقع در فاز ۵ شهر جدید پردیس فقط به قیمت ۱۸۲ میلیون تومن به فروش می‌رسد؛ یعنی حدودا متری دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومن. این آپارتمون جنوبیه و مالک اون می‌گوید تخفیف خاصی پای معامله هم می‌دهد. از مزیت‌های سایت دیوار همینه. مواردی یافت می‌شه که به دلیل وضعیت خاص فروشنده یا مالک کمتر از قیمت واقعی ارزش‌گذاری شده‌ان. از طرف دیگه از اونجایی که در دوره خرید و فروش آنلاین اجناس هستیم، خیلی‌ها بهتر می دونن از این روش در وقت خود صرفه‌جویی کنن. اگه کمی دقت کنین متوجه میشین فروشندگان هم با آگهی املاک یا دیگه اجناس خود در سایت دیوار شانس فروششان رو بالا می‌برند؛ البته این وسط قیمت‌گذاری مساوی فراموش نشه تا نکنه آگهی‌تون به دست فراموشی سپرده شه.

بگذریم.

برج‌های ساخته شده یا در حال احداث در پردیس هم الان به یکی از بهترین گزینه‌های سکونت واسه زوج‌های جوون و لاکچری‌پسند تبدیل شده.
مثلا در میان آگهی‌های خرید آپارتمون در پردیس در سایت دیوار، یکی از واحد‌های ۱۰۰ متری برج یاسمن در فاز ۲، ۱۴۰ میلیون تومن به فروش می‌رسد، یعنی دقیقا متری یه میلیون و ۴۰۰ هزار تومن.