بررسی های آنلاین گسترش طبیعی بازاریابی “دهان به دهان” است. یک نفر کالایی یا خدماتی را خریداری می کند و درمورد تجربیاتی که با آن داشته اند ، به دوستانش می گوید. با توجه به روند کسب و کار کوچک ، “نظرات مثبت مشتریان یا مشتریان باعث افزایش متوسط ​​فروش ۱۸ درصدی می شود و احتمالاً مصرف کنندگان به دلیل بررسی های مثبت ۳۱ درصد بیشتر خرج می کنند؟” با این وجود ، اگر بررسی های آنلاین منفی زیادی دارید ، تجارت خود را رنج خواهد برد

شما می توانید با پرداختن به مشکلات خدمات به مشتری ، خرابی محصول و سایر موارد ، مشکل را برطرف کنید تا مشتریان در آینده بررسی های مثبت تری داشته باشند. یا می توانید؟ بعضی اوقات ، ممکن است همه بررسیهای منفی آنلاین کسب و کار شما واقعی نباشد. هرزنامه ها ، رقبا و مشتریان عصبانی ممکن است سعی کنند با بررسی های جعلی که حذف آنها دشوار است ، به تجارت شما آسیب بزنند. در اینجا نکاتی برای پرداختن به این بررسی ها و توصیه هایی در مورد نحوه گزارش آنها به گوگل ارائه شده است.

مشاهده نقد و بررسی جعلی

برخی از مشاغل در واقع برای ایجاد اعتبار آنلاین خود انتخاب بررسی می کنند ، اما این یک ایده هوشمندانه نیست. چندین پیامد حقوقی بالقوه برای انتشار این بررسی ها وجود دارد. در حقیقت ، آمازون با هزاران طرح دعوی در مورد فروشندگان جعلی دست به کار شده است.

اکنون که می دانید هرگز نباید نقدهای جعلی بخرید ، در اینجا می دانیم که اگر در موتورهای جستجو ، سایتهای نقد و بررسی یا ویژگیهای اجتماعی حضور دارند ، چگونه یک مورد را مشاهده کنید.

۵ راه برای گفتن یک بررسی جعلی است

۱ ٫ جزئیات را از دست می دهد. توصیف استفاده از یک محصول یا داشتن تجربه در صورتی که در واقع اتفاق نیفتاده است دشوار است. بررسی های جعلی غالباً تمجیدهای کلی را ارائه می دهند ، نه اینکه به ویژگی ها توجه کنند. “برای مثال ، بررسی های معتبر هتل احتمالاً از کلمات مشخص در رابطه با هتل استفاده می کنند ، مانند” حمام “،” check-in “یا” قیمت “. فریب دهندگان درباره چیزهایی که صحنه را رقم می زند ، می نویسند: “تعطیلات” ، “سفر کاری” یا “همسرم”. “

قیمت

۲ ٫ شامل بسیاری از افعال است ، نه به اسم بسیاری از اسناد. بررسیهای اصلی بیشتر روی توصیف موقعیت ها با اسم ها تمرکز بیشتری دارند ، در حالی که بررسی های جعلی اینها را با افعال جایگزین می کند. این “عمل” قرار است نظرات را قانع کننده تر جلوه دهد ، اما در پایان این کار برعکس است.

۳ ٫ ویژگی های ضمایر اول شخص بیشتری دارد. وقتی داوران می خواهند صادقانه به نظر برسند اما اینطور نیستند ، از ضمایر شخص اول بیشتری مانند “من” و “من” استفاده می کنند.

۴ ۴ نقد یکی یا پنج ستاره است. گرچه بسیاری از بررسی های یک و پنج ستاره واقعی هستند ، برخی از آنها چنین نیستند. اگر یک بررسی بسیار مثبت یا منفی باشد ، ممکن است از یک داوران جعلی باشد که سعی می کنند میانگین امتیاز را برای یک محصول یا خدمات بطور چشمگیری افزایش یا کاهش دهند.

۵ strong داور ، تاریخچه کوتاهی دارد. اگر داوری کننده هیچ نقد / بررسی زیادی نداشته باشد یا از چندین زبان مختلف استفاده کرده باشد ، می تواند کلاهبردار باشد. اکثر سایتها به شما امکان می دهند مشخصات نماینده را کلیک کنید و ببینید ، جایی که می توانید این موارد را بررسی کنید.

نحوه حذف نظرات جعلی از گوگل

علاوه بر پاسخ دادن به هرگونه بررسی منفی (که باید همیشه انجام دهید) ، همچنین باید بر اساس دستورالعملهایی که در بالا نشان داده شده است ، اگر آنها در واقع جعلی هستند ، آنها را حذف کنید. چالش این است که Google نمی داند مشتریان واقعی شما چه کسانی هستند و آنها ساده “آنها با ما خرید نمی کردند” را بهانه می پذیرند. اثبات هویت آنلاین شخصی ، بسیار دشوار است ، به خصوص به دلیل گوگل اجازه می دهد نام های ناشناس را بگذارد. علاوه بر این ، کسی برای تعامل با نام تجاری شما نیازی به خرید ندارد.

از لحاظ پاسخ به این پیام ها ، Google نکاتی را ارائه می دهد. کوتاه ، دفاعی ، دلپذیر باشید و به همان روشی که می خواهید برای یک بررسی منفی توسط یک مشتری واقعی پاسخ دهید ، پاسخ دهید. شما ممکن است چیزی مثل این را بنویسید:

سلام ، [نام]

ما این موارد را بسیار جدی می گیریم. متأسفانه ، ما هیچ سابقه و یا یادآوری تجربه شما با ما را نداریم ، و همچنین نمی توانیم چیزی در مورد هویت شما از نام شما در سوابق خود تأیید کنیم. اگر با ما تجارت کرده اید ، ما می خواهیم این موضوع را بیشتر بررسی کنیم. لطفاً فوراً با [نام] تماس بگیرید تا ما بتوانیم این مسئله را برطرف کنیم. “

هنگامی که پاسخ خود را دادید ، وقت آن است که این بررسی را پرچم گذاری کنید. در اینجا مثالی از Whitespark آورده شده است:

پرچم شما را به صفحه “گزارش تخلف از خط مشی” می برد.

آدرس ایمیل خود را وارد کرده و نوع تخلف را انتخاب کنید. خودشه. اگر گوگل به اطلاعات بیشتری از شما نیاز داشته باشد ، یک نماینده به این نتیجه رسیده است

برای سرعت بخشیدن به روند (و افزایش احتمال حذف بررسی) ، از سایر افراد بخواهید تا بررسی را افزایش دهند تا آگاهی از مشکل را افزایش دهند. شما باید طی چند روز از طریق مسیر منظم ، پاسخ به سؤال خود را دریافت کنید ، اما اگر این بررسی شامل توهین یا گفتار نفرت باشد ، ممکن است شما بخواهید فوراً با یک عضو تیم پشتیبانی گوگل تماس بگیرید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

     

  • وارد داشبورد گوگل برای کسب و کار من شوید.
  •  

  • به بخش نظرات بروید.
  •  

  • از صفحه اصلی “پشتیبانی” را انتخاب کنید.
  •  

  • روشی برای تماس با ایمیل یا تلفن انتخاب کنید.
  •  

  • اطلاعات تماس را پر کنید.

باید ظرف دو روز کاری دوباره بشنوید

هنگامی که شخصی پاسخ داد ، باید این مورد را ایجاد کنید که بررسی اشتباه است ، چرا باید حذف شود ، و چگونه خط مشی گوگل را نقض می کند. جزئیات ، پیوندها یا تصویرهایی را که از ادعای شما تهیه کرده اند به اشتراک بگذارید. همکار پشتیبانی گوگل ممکن است بررسی را به یک “متخصص” افزایش دهد تا نتیجه درخواست شما مشخص شود. پس از تصمیم گیری ، یک تماس یا ایمیل دریافت خواهید کرد.

راههای دیگر برای درخواست کمک

اگر برای یک تجارت کوچک کار می کنید ، می توانید تیم پشتیبانی گوگل Small Business را از طریق توییتر توییت کنید و از انجمن گوگل برای کمک و مشاوره درخواست کنید. در اینجا نحوه دریافت پاسخ از انجمن پشتیبانی گوگل آورده شده است:

     

  • به انجمن هرزنامه و خط مشی درون گوگل My Business بروید.
  •  

  • جستجوی موضوعاتی که مشابه شما هستند ، یا سؤال جدید بپرسید. ممکن است پاسخی مثل این پیدا کنید.

البته هیچ یک از این مراحل تضمین حذف بررسی جعلی را تضمین نمی کنند ، اما آنها باید به میزان قابل توجهی کمک کنند. مراحل مشابه را می توان در سیستم عامل های دیگر دنبال کرد و همیشه شامل کمک به تیم پشتیبانی می شود. به یاد داشته باشید که به هر نقد و بررسی پاسخ دهید ، به خصوص اگر منفی باشد. آرام باشید و با احترام به اوضاع بپردازید. هرچه بیشتر برای خوشحال کردن مشتریان خود و اثبات این امر انجام دهید ، بررسی های شما در آینده بهتر خواهد بود.