آیا برای یافتن الهام بخش آخرین پست های خود تلاش می کنید؟ آیا جملات شما خیلی طولانی و ناخوشایند است؟ ساعت ها در مورد مقاله های خود بحث می کنید؟ یا برای تجزیه و تحلیل نتایج خود تلاش می کنید؟

بهانه ها را متوقف کنید و امروز ملاقات های خود را ملاقات کنید. ما کشف کرده ایم که ۵ ابزار قدرتمند به شما کمک می کند تا مشکلات ظاهراً غیرقابل تحمل هر وبلاگ نویسی را در جستجوی ترافیک ، سهم و دوست داشتن بیشتر با آنها روبرو کنید.

مشکلات

ما قول می دهیم ، ابزارهای زیر به شما کمک می کنند تا از یک روند خلاقانه سبک تر و پربار لذت ببرید.

۱ Head عناوین خود را بهینه کنید: KingSumo

۸ نفر از ۱۰ نفر نسخه اصلی را می خوانند اما فقط ۱۰ نفر از ۱۰ نفر روی آن کلیک خواهند کرد و در واقع مقاله شما را می خوانند. بنابراین چگونه می توانید نرخ کلیک خود را بهبود بخشیده و شانس کشف ، خواندن و توصیه شدن پست های وبلاگ خود را افزایش دهید؟ بله ، شما آن را حدس زده اید – برخی از تست خوب A / B با مد قدیمی.

آیا نمی توانید بین آخرین دو عنوان مختلف برای آخرین پست خود تصمیم بگیرید؟ KingSumo به شما امکان می دهد یک تیتر تست تقسیم A / B را برای پست وبلاگ انتخابی خود اجرا کنید. پس از مدت زمان مشخص ، عنوان پست وبلاگ را به نسخه برنده تغییر می دهد. این به شما کمک می کند تا بتوانید به مطالب خود دامن بزنید و بینش عمیق تری نسبت به رفتار آنلاین مخاطبان داشته باشید.

۲ ٫ گرفتن (رایگان) و تصاویر زیبا: Freepik

بعضی اوقات ارائه ایده برای وبلاگ شما سخت ترین قسمت است. خوب ، پس از آن ، نبوغ بازاریابی ورودی ، HubSpot این ابزار عالی را ایجاد کرده است که ارزش یک هفته عناوین پست وبلاگ مربوط را برای شما ایجاد می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که به ژنراتور مبحث وبلاگ HubSpot مراجعه کرده و ۳ اسم مربوطه خود را در قسمت ها وارد کنید. سپس HubSpot “عناوین وبلاگ خود را به من بدهید” کلیک کنید و سپس عناوین بی نظیر (و نسبتاً قانع کننده) خود را برای شما تولید می کند.

به عنوان مثال ، در زیر ایده هایی که ابزار هنگام ایجاد اسم های زیر برای ما ایجاد شده است: ۱٫ دیجیتال ، ۲٫ بازاریابی و ۳٫ وبلاگ نویسی.

دیجیتال

۴ Language زبان خود را ساده کنید: ویرایشگر همینگوی

همینگوی ویرایشگر پست های وبلاگ شما را برای خوانایی ارزیابی می کند – مطلبی که برای جذب مجدد خوانندگان از محتوای شما به صورت آنلاین ضروری است. اگر جمله های شما خیلی طولانی و پیچیده است ، به عنوان مثال ، آنها به رنگ زرد برجسته می شوند. هنگامی که یک جمله از شما به رنگ زرد برجسته می شود ، نشان می دهد که شما باید طول آن را کوتاه کرده یا آن را به دو قسمت تقسیم کنید.

قیدها به رنگ آبی برجسته می شوند و به شما امکان می دهند در صورت تمایل آنها را علامت بزنید و آنها را با افعال جایگزین کنید. در همین راستا ، کلمات طولانی به رنگ بنفش برجسته می شوند – به سادگی موس خود را روی کلمه شناور کنید تا برخی از پیشنهادات جایگزین مفید را دریافت کنید. عبارات به رنگ سبز مناطقی را که شما از صدای منفعل استفاده کرده اید ، برجسته می کند – دوباره ممکن است بخواهید دوباره متن این قسمت ها را تصحیح کنید.

۵ ٫ عملکرد محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنید: BuzzSumo

BuzzSumo ابزاری برای تجزیه و تحلیل محتوا است که به شما امکان می دهد عملکرد محتوا خود را طی مدت زمانی خاص اندازه گیری کنید. این ابزار قدرتمند به شما کمک می کند تا مباحث بهترین عملکرد وبلاگ خود را ردیابی کنید و به شما امکان می دهد طول مطلوب برای پست های خود را کشف کنید.

همچنین به شما کمک می کند تا تعیین کنید چه مقدار سهم هر یک از پست های وبلاگ شما را دریافت می کند و به میانگین میزان اشتراکی که محتوای شما در مدت زمان معینی ایجاد می کند ، می پردازد. اوه و اگر می خواهید به تأثیر گذاران مهم در صنعت دسترسی پیدا کنید ، این ابزار به شما کمک می کند تا افراد مرتبط و قدرتمند را در حوزه خود شناسایی کنید.

زارا برک