“
ماه گذشته ، موسسه بازاریابی دیجیتال میزبان شورای مشورتی جهانی صنعت افتتاح آن (GIAC) در نیویورک بود. GIAC به عنوان یک مقام پیشرو در بازاریابی دیجیتال ، تأثیر گذاران اصلی را برای بحث در مورد روندهای فعلی و آینده در این بخش گرد هم می آورد.
هدف GIAC هدایت تعالی در حرفه های بازاریابی دیجیتال و فروش از طریق استاندارد سازی بهترین شیوه ها و همچنین تمرکز بر ادامه آموزش و توسعه برای افراد و مشاغل است.
در این مقاله ، ما به بررسی نتایج کلیدی این نشست افتتاحی و اهمیت آنها برای بازاریابان در سراسر جهان در زمینه های حفظ حریم خصوصی ، توسعه مهارت ها ، رهبری و رفتار مصرف کنندگان می پردازیم.
حریم خصوصی داده ها یک نگرانی جهانی است
حمایت از داده ها امسال میزان قابل توجهی از پوشش را دریافت کرده است ، که بیشتر ناشی از اجرای آیین نامه حفاظت از داده های عمومی اروپا (GDPR) در ماه مه است. در جلسه افتتاحیه GIAC ، Ardi Kolah ، همکار و مدیر برنامه GPDR در دانشکده تجارت هنلی ، گزارشی در مورد اهمیت حفظ حریم شخصی داده ها برای متخصصان بازاریابی ارائه کرد.
آردی نمایندگان را ترغیب کرد که فراتر از موارد اساسی قانون حمایت از داده ها بروند. با تأکید بیشتر بر امنیت داده ها ، شرکت ها می توانند از خسارت و اعتبار شهرت ناشی از نقض آن جلوگیری کنند. احترام به احترام به داده های شخصی همچنین به ایجاد اعتماد که به عنوان پایه و اساس روابط طولانی مدت مشتری عمل می کند ، کمک می کند.
۱ ٫ تأثیر GDPR
معرفی GDPR به طور گسترده ای به عنوان یک پیشرفت مثبت شناخته شد. اعضای GIAC احساس کردند که یک چارچوب سفت و سخت به متخصصان بازاریابی کمک می کند تا با داده های متضاد از رویکرد اتفاقی برخی از شرکتها که بر اعتماد مخاطبان تأثیر می گذارد ، نسبت به داده ها مسئولیت پذیر باشند.
اگرچه پایه و اساس آن واضح بود ، برخی احساس می کردند که اجرای آن دشوار است ، به ویژه برای مشاغل کوچک که به دنبال نشانه هایی از صنعت هستند و بسیاری از احساسات ارتباط آنها در آینده قابل بهبود است.
محافظت از داده ها و حریم خصوصی کار درستی است که برای هر شغلی انجام می شود. مقرراتی مانند GDPR باید راهنمای مفیدی باشد ، نه لازم برای «اضافی» لازم. یادگیری اصلی این است که فقط داده هایی را که واقعاً مورد نیاز هستند جمع آوری کرده و اطلاعات را فقط تا زمانی که برای تجارت ضروری باشد ، نگه دارید. “- فرانک هاتن ، مدیر فروش داخل مایکروسافت
۲ ٫ پیمایش قوانین منحصر به فرد در بازارهای مختلف
مدیریت محافظت از داده های جهانی در هنگام وجود قوانین منحصر به فرد در بازارهای مختلف ، چالشی برای CMO ها محسوب می شود. اعضا توصیه کردند تا اطلاعات پیش فرض درخواست شده از مشتری را بررسی کرده و در مورد فرآیندهای موجود در هر بازار به همراه آموزش اخلاق و مثالهای دنیای واقعی ، برای تعمیق درک اصول محافظت از اطلاعات ، واضح باشند.
۳ ٫ ایجاد اعتماد در محافظت از داده ها
مسئولیت مشاغل همچنین برای توضیح در اصطلاح غیرمستقیم نه تنها نحوه استفاده از داده بلکه دلیل جمع آوری آنها برجسته شد. شفافیت می تواند اعتماد به توانایی یک شرکت را در مدیریت پاسخگو داده ها ترغیب کند.
۴ Bl بلوک های احتمالی خطرات
بحث به مشکلات احتمالی اجرای قوانین جدید حفظ حریم خصوصی داده ها منتقل شد. آردی توضیح داد که بین پیگیریهای مشتاقانه برای رضایت و Spamming آشکار ، یک خط خوب وجود دارد. اعضای GIAC همچنین اهمیت استفاده از ارتباطات خوب را برای کمک به مشتریان در درک دقیق آنچه که در آن ثبت نام کرده اند بررسی کردند.
۵ ٫ موانع تغییر
همانطور که با هر ابتکار عمل اصلی ، موانعی برای تغییر بهتر داده ها مانند چالش جمع آوری داده ها در چندین مکان وجود دارد ، موضوعی که وقتی یک شرکت از سیستم های داخلی و سیستم عامل های خارجی استفاده می کند ، حتی بیشتر برجسته می شود.
همچنین می توانید در مورد یک مالکیت داده در یک شرکت مشکلاتی داشته باشید. به عنوان مثال ، GDPR ، به یک کنترل کننده داده نیاز دارد تا مسئولیت پیروی از مقررات را به عهده بگیرد. تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی این نقش را بر عهده بگیرد می تواند دشوار باشد.
با اجرای GDPR ، CCPA و قریب الوقوع قانون حفظ حریم خصوصی در سطح ایالات متحده و فدرال [ایالات متحده] ، شرکت ها به کارکنان با دانش مناسب نیاز دارند تا بتوانند تغییراتی را که شرکتهایشان به منظور پیروی از آن نیاز دارند ، مرتفع کنند. – پاتریک دولان ، رئیس جمهور و COO در IAB
۶ ٫ فراخوانی به عمل
از اعضای GIAC خواسته شد تا thre را شناسایی کننداقدامات کلیدی که رهبران صنعت برای انجام تغییرات مثبت در مدیریت و امنیت داده ها باید انجام دهند. اولین پیشنهاد این بود که به مردم درمورد حقوق خود و همچنین قصد شرکتهایی که داده های خود را پردازش می کنند ، آموزش داده شود.
ثانیا ، آموزش در شرکتها برای اطمینان از جمع آوری داده های موردنیاز و هیچ چیز اضافی مورد نیاز است. سرانجام ، استفاده از زبان طبیعی در صورت درخواست رضایت بازدید کنندگان ، مشتریان و مشتری ها ، حفظ ارتباطات مختصر است.
چالش های بازاریابان در سال ۲۰۲۰
علاوه بر حریم خصوصی داده ها ، رهبران بازاریابی و تیم های آنها با چالش های مختلفی روبرو هستند. برای به دست آوردن بینش در مورد نگرانی های CMOs و سایر بازاریابان ارشد ، انستیتوی بازاریابی دیجیتال تحقیقاتی را انجام داد تا یک تصویر لحظه از محیط دیجیتال امروز را بدست آورد تا پیش بینی کند که چگونه صنعت تا سال ۲۰۲۰ تغییر خواهد کرد.
نتیجه تحقیق ، که قرار است در نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شود ، پایه و اساس یک بحث پر جنب و جوش و ارزشمند را تشکیل داد. نکات کلیدی که باید به آن توجه کنید عبارتند از:
این اجماع وجود دارد که بودجه بازاریابی دیجیتال به طور پیوسته در حال افزایش است ، و هیچ نشانه ای از کاهش نیست. دامنه رسانه های دیجیتال در حال گسترش است ، و نوآوری و فناوری فزاینده باعث می شود فرصت های بیشتری برای خرج کردن فراهم شود.
با این حال ، برخی از کارشناسان احساس کردند که تمرکز بیش از اقدامات بلند مدت در مورد حفظ و تعامل مشتری ، به نفع نتایج معاملاتی کوتاه مدت تغییر کرده است. در نتیجه ، بین دو نتیجه که به طور ذاتی پیوند دارند ، یک قطع ارتباط بوجود آمده است و در نهایت به سمت همان هدف کار می کند.
همانطور که کیت مور ، CMO انگلستان در سانتاندر اشاره کرد ، بازاریاب های دیجیتال نباید صرفاً با معاملات ایجاد شوند. بستگی به صنعت ، تمرکز بازاریابی در مورد فروش کمتر و بیشتر در مورد نگهداری مشتری است. یک اقدام گسترده تر و جامع تر از ROI ، شامل نسل کوتاه مدت سرب و رضایت مشتری طولانی مدت ، مورد استقبال قرار خواهد گرفت. “
در حال حاضر بسیاری از مارک ها در تلاش هستند تا کل سازمان های خود را در زمینه تحول دیجیتالی دوباره هدایت کنند. این تحقیق به رهبران کمک می کند تا مناطق اصلی دیجیتالی مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهند ، زیرا در مورد استعداد مورد نیاز برای کسب چشم انداز آینده نگر فکر می کنند – بری توماس ، VP Global Shopper و کانال در شرکت Coca-Cola
با نزدیکتر شدن فناوری ، تعریف “دیجیتال” همچنان در حال گسترش است. همانطور که مینا سیتارامان ، EVP ، مدیر عامل جهانی از اکونومیست اشاره کرد ، تلویزیون که از طریق اینترنت به اینترنت دسترسی پیدا می کند بسیار بیشتر از گذشته آگاه است و این فرصت هایی را برای بازاریابی هدفمند نشان می دهد. . به همین ترتیب ، اگر شخصی در حال حمل دستگاه تلفن همراه با ردیابی موقعیت مکانی باشد ، به راحتی می توانید به تعامل دیجیتال تبدیل شوید.
شرکت کنندگان در مورد کیفیت و مهارت های مورد نیاز بازاریابان دیجیتال امروز بحث کردند. آنها خاطرنشان کردند که فارغ التحصیلان برخی از برنامه های بازاریابی مهارت های قدیمی دارند که با تقاضای فعلی بشریت و داستان پردازی ارتباط ندارند. به گفته مینا ، در داخل صنعت ، “ما بیش از حد بر فناوری متمرکز هستیم و به اندازه توانایی اتصال و همدلی نداریم.”
به طور مشابه ، نمایندگان اظهار داشتند که به نظر نمی رسد که هنر تفکر انتقادی – یک جنبه مهم استراتژی و مدیریت بازاریابی – به اندازه کافی آموزش داده شود.