خرید مستقیم از مرکز پخش باعث کاهش هزینه ها و همچنین تضمین کیفیت محصول خریداری شده نمایندگی لوله کاروگیت می شود. فروش لوله فاضلاب پلی اتیلن کاروگیت به طور آنلاین توسط مرکز پخش معتبر انجام می شود و به این ترتیب افراد خریدار در سطح ایران می توانند به سفارش غیر حضوری این لولاه ها بپردازند، به این طریق است که مشتریان عزیز می توانند لوله های کاروگیت مخصوص فاضلاب را به گونه ای خریداری نمایند که این روند خرید کاملا بی واسطه می باشد و یک روش خرید بسیار عالی برای مشتریان محسوب می گردد. امروزه روش قدیمی لوله کشی فاضلاب و استفاده از لوله های آهنی کنار گذاشته شده است و از لوله های فاضلاب پلی اتیلن که مزایای خیلی بهتری نسبت به لوله های آهنی دارد استفاده میشود و از همه جهت نیاز های مشتری را برآورده میکند. عدم وجود واسطه بین تولید کننده و خریدار علاوه بر کوتاه کردن دست افراد سودجو و عدم وقوع کلاهبرداری های ممکن باعث میشود که کالا با قیمت بسیار مناسب و ارزان به دست مشتری برسد. اصفهان قطب اصلی تولید این کالا در ایران است که در خطوط تولید خود از بهترین مواد اولیه استفاده می نماید.

 

این مسئله بویژه در اقطار بالا تاثیر بسزایی در هزینه های خرید و حمل و نقل خطوط لوله کاروگیت را دارد و لذا تمایل به استفاده از لوله پلی اتیلن دوجداره به سرعت درحال گسترش می باشد. قیمت پخش لوله پلی اتیلن، با در نظر گرفتن هزینه های مختلف از جمله هزینه خرید مواد اولیه ساخت این محصول، هزینه فعالیت های تولیدی کارخانه، هزینه دستمزد کارگران، هزینه حمل و نقل محصول از کارخانه به فروشگاه یا هر مکانی که خریدار بخواهد، هزینه تعمیرات و موارد مشابه تعیین و به صورت لیست قیمت به متقاضیان ابلاغ می شود. علاوه بر این، به دلیل مقادیر زیاد، هزینه های حمل و نقل و حمل و نقل نیز کاهش می یابد. با توجه به اهمیت بهینه بودن وزن واحد طول لوله ها و امکان رقابتی بودن محصول تولید شده در سایزهای بالاتر یعنی از 800 تا 2500 میلیمتر، متخصصین شرکت نشا گستر پردیس تغییراتی را در شکل پروفیل دیواره لوله ایجاد نمودند و باعث شد علاوه بر پاس کردن حدود مجاز استانداردهایی مانند INSO 9116 برای لوله دوجداره با دیواره ساختمند، وزن واحد طول لوله بهینه تر شود. علاوه بر استفادههای ویژه فاضلابی، در جمع آوری آبهای سطحی نیز از لوله کاروگیت سایز 400 میلیمتر استفاده میشود.

عموماً لوله کاروگیت با اندازه قطر داخلی شناخته می شوند. با مقاومت بسیار بسیار خوب در برابر خوردگی که اهمیت زیادی در صنعت فاضلاب دارد ، طول عمر لولهها افزایش مییابد و فرسایش کاهش مییابد و پیمانکارانی که نگرانی در ضمان یک خط لوله را دارند نگرانی آنها کاهش می یابد . لوله های دوجداره پلی اتیلن ( کاروگیت) برای کاربرد در شبکه های بدون فشار طراحی شده اند و حداکثر فشار طراحی آنها 5/1 اتمسفر می باشد لوله های کاروگیت درمقایسه با لوله های تک جداره دارای وزن کمتر که سبب کاهش قیمت لوله و نهایتاً هزینه کمتر جهت انتقال سیال در سیستمهای فاضلاب (صنعتی و شهری) و زهکشی و مقاومت حلقوی مناسب تر جهت اعمال بارهای وارده در زیر زمین میباشند میزان حداکثر فشار خارجی براساس عمق دفن این لوله ها و نیز وجود یا عدم وجود بارهای ترافیکی محاسبه میگردد.فشار خارجی اعمال شده بایستی بصورت یکنواخت به دور تا دور لوله وارد گردد تا از دو پهن شدن آن جلوگیری بعمل آید لذا نحوه بستر سازی و نوع خاک و نیز تراکم دهی خاک اطراف عامل بسیار مهمی در راندمان بهتر لوله ها و عمر طولانی مدت آنها خواهد داشت.

 

پلی اتیلن به علت ساختار شیمیایی که دارد واکنش پذیری بسیار کمی دارد که از این جهت مدت طولانی میتواند در طبیعت بدون تجزیه شدن باقی بماند که قاعدتاً به محیط زیست آسیب میزند پس اگر که لوله پلی اتیلنی دارید که برایتان بلا استفاده است و میخواهید آن را دور بریزند، بهتر است که آن ها را در جایی مناسب نگهداری کنید یا لوله های پلی اتیلن را به مراکز بازیافتی داده تا دوباره بازتولید شوند و آسیب کمتری به محیط زیست و جانورانی که در آن زندگی میکنند وارد شود و البته مبلغی هم به خاطر بازیافت به شما پرداخت خواهد شد. برای اتصال لولههای کاروگیت به هم روشهای متفاوتی وجود دارد. در جوشکاری اکستروژن لوله و اتصالاتی که باید به هم متصل شوند از طریق بخش های نری و مادگی به هم جوش داده می شوند. این لوله ها برای اولین بار در اواخر دهه ۱۹۶۰ در برخی کشورها برای جایگزینی با لوله های سفالی در زهکشی کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته و سپس مصرف آن توسعه یافت. اگر آب به مدتی طولانی در این لوله ها بماند (بیشتر از 72 ساعت)، ممکن است طعم و بوی آن تغییر کند.

 

لوله و اتصالات سخت پی وی سی، شیلنگهای انعطافپذیر و کامپاندهای پی وی سی از جمله محصولات فعلی این شرکت هستند. برای مثال لوله کاروگیت میتواند از جنس پلی اتیلن چگالی بالا باشد و یا از جنس پی وی سی باشد.این لوله ها میتوانند روکش شوند. پلی اتیلن شبکه ای شده (PEX) یک ماده پلاستیکی ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی متوسط و یا بالا است که به منظور بهبود خواص مانند مقاومت در برابر حرارت و قدرت و ثبات بلند مدت اصلاح شده است. مواد اولیه تولیدی که در تولید لوله کاروگیت دو جداره HDPE نقش دارند، پلی اتیلن با چگالی بالا هستند که بیشترین طول عمر را دارند. محلول های خنک کننده و یا گرم کننده صنعتی شامل موادی همچون اتیلن گلیکولول یا مواد ضد کف که شیمیایی هستند را می تواند برای انتقال به لوله های PE منتقل کرد.این مواد نقش بسیار مهمی در سلامت دستگاه های صنعتی و به طور کلی صنایع مختلف دارند، بنابراین فرآیند انتقال آن ها همیشه مشکل دار بوده است.از طرفی لوله های فلزی نیز جوابگوی انتقال این مواد نبوده و نیستند. لوله اسپیرال کاروگیت 2000 میلیمتر قابلیت تولید در مقاومت های 8 و 16 و 31.5 و 64 کیلو نیوتن و اوزان حدودی 170 و 265 و 295 و 380 کیلو گرم را دارد.

 

لوله کاروگیت را می توان در انواع رنگ ها تولید نمود ولی جداره بیرونی لوله بهتر است دودی باشد تا در برابر اشعه UV محافظ باشد ، به طور معمول لایه داخلی از رنگ روشن می باشد زیرا در صورت وجود سوراخ و یا آسیب دیدگی به راحتی قابل شناسایی باشد . لوله کاروگیت پلی اتیلن دوجداره به لوله هایی گفته می شوند که شامل دوجداره بیرونی با ظاهر موجدار یا حلقه حلقه و لایه داخلی صاف و صیقلی می باشند که برای سیالات اسیدی و بازی، شبکه های جمع آوری فاضلاب، شبکه های آبرسانی و پساب های صنعتی بکار برده می شوند. لوله پلی اتیلن کاروگیت از جمله محصولات و لوازم مورد نیاز در صنعت کشاورزی است که در آبیاری این محصولات در کمترین زمان ممکن نقش موثری دارد. سطح بیرونی لوله های کاروگیت دار دارای استحکام بالایی بوده و کلیه فشارهای سطحی و زیرسطحی اعم از بار زنده و مرده را در زیر زمین متحمل می شود. سطح بیرونی لوله کاروگیت حلقه به حلقه می باشد.

 

قیمت لوله کاروگیت که نوعی لوله دوجداره فاضلاب می باشد نسبت به لوله های بتونی، سرامیکی و فلزی ارزان تر است. زیرا اصولا لوله هایی که به این روش به مردم فروخته می شوند دارای قیمت های فوق العاده پایین می باشند و این موضوع باعث خشنودی افراد خریدار که خواهان لوله های بی نظیر و پلی اتیلنی مختص فاضلاب هستند، می گردد. تنها کافی هست که خریدار برای سفارش لوله فاضلاب پلی اتیلن وارد سایت مورد نظر شود و پس از وارد کردن مشخصات خواسته شده و بهره مندی از مشاوره های عالی همکاران ما اقدام به خرید جنس مورد نیاز خود کنند. ایران در زمینه تولید لوله کاروگیت در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و هین امر باعث شده تا مارک های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت کنند. 31/5 KN/M2 باشد , نوع و کیفیت اتصالات مورد نیاز برای لولهها الزاما میبایست مطابق با معیارهای فنی ارائه شده دراستانداردهای DIN16961-2, EN13476, ASTM-849 باشد , سطوح داخلی و خارجی لوله و اتصالات باید صاف و تمیز بوده و نباید هیچ گونه شیار و تاول و سوراخ ویا هر گونه ناهمگونی دیگری درآن مشاهده گردد , لایه صاف داخلی لولههای کاروگیت درخواستی باید از ضخامت لازم جهت امکان استفاده از سیستم تحت فشار شستشوی لوله (Water Jet) برخوردار و داخل لولهها کاملا صاف و دارای پوشش رنگ روشن باشد , مواد اولیه مصرفی برای لایههای خارجی و داخلی مطابق با مفاد استاندارد ISIRI7174 باشد.