افراد بعد از برنده شدن در قرعه کشی لاتاری می‌بایست گام‌هایی مانند تهیه و ترجمه اسناد، تکمیل کردن فرم DS-260، وقت گرفتن برای سفارت آمریکا و… را بردارند. برنده لاتاری شدن رویای هر فردیست که قصد دارد به سادگی به کشور آمریکا مهاجرت کند. بخصوص برای شهروندان کشور‌هایی مانند ایران که بدلیل تیرگی روابط کشورشان با آمریکا، کار سختی در این باره دارند. همانطور که می‌دانید ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵، در ماه اکتبر به پایان رسید و نتیجه آن در ماه می‌۲۰۲۴ مشخص می‌شود. در ادامه درباره مهم‌ترین مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری ۲۰۲۵ برای شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بعد از برنده شدن در لاتاری چه کنم؟

اگر از برنده شدن خود در این رویداد باخبر شدید، باید گام‌های زیر را بردارید:

  • تهیه و ترجمه اسناد لازم: اوّلین کاری که باید بعد از مشخص شدن نتیجه لاتاری بردارید، تهیه مدارک لازم است. این امر زمان و هزینه زیادی از شما می‌گیرد. به همین دلیل ضروری است که از یک کارشناس مهاجرت کاربلد استفاده کنید.
  • تکمیل فرک DS-260: در هر سایت مهاجرتی با این حقیقت رو به رو می‌شوید که تکمیل سریع‌تر این فرم سبب می‌شود که زمان مصاحبه شما، در تاریخ نزدیک‌تری تعیین شود. بنابراین اگر قصد دارید برای مصاحبه دراولویت قرار گیرید، حتما فکری به حال پرکردن سریع این فرم کنید.
  • منتظر تعیین وقت مصاحبه خود شوید: بعد از پرکردن فرم DS-260 باید انتظار تعیین مصاحبه در سفارت آمریکا را بکشید. همانطور که می‌دانید اعلام نتیجه لاتاری ۲۰۲۵ در ماه می‌۲۰۲۵ است. همچنین تا سپتامبر ۲۰۲۵ پرونده ثبت نام شدگان سال قبل بررسی می‌شود. به همین دلیل احتمالا پرونده شما از سپتامبر به بعد به جریان میفتد.
  • مصاحبه در سفارت آمریکا: آخرین گامی که بعد از لاتاری باید بردارید، حضور در سفارت آمریکاست. باید به همراه خانواده و فرزندان زیر ۲۱ سال خود در سفارت آمریکا حاضر شوید.

اما افراد معمولا با دیدن گام‌های فوق سردرگم شده و نیاز به راهنمایی و همراهی پیدا می‌کنند! در ادامه بهترین گزینه برای همراهی در مسیر اقدامات بعد از برنده لاتاری شدن را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

بهترین خدمات ثبت نام در لاتاری را از کارت سبز بخواهید!

اگر به دنبال بهترین خدمات مربوط به مهاجرت به خارج از کشور هستید، به شما تبریک می‌گوییم. هم اکنون می‌توانید روی دانش و تجربه همکاران ما برای مهاجرت به کشور‌هایی مانند آمریکا، کانادا و امور دیگری مانند ثبت نام در لاتاری و… حساب کنید.