چانگان یکی نخستین خودرو های چینی است که وارد کشور ما شده است و لوازم یدکی چانگان ، در سال 1394 تصمیم گرفت با عرضه شاسی‌بلندی کوچک به نام چانگان CS35 تنوعی در محصولات خود ایجاد کند. CS35 اولین شاسی‌بلند کمپانی چانگان محسوب می‌شود که از سال 2012 در سبد محصولات این شرکت قرارگرفته است. این خودرو در ابتدا تنها به‌صورت وارداتی و باقیمتی بیش‌ازحد انتظار به بازار کشورمان عرضه می‌گردید، اما پس از مونتاژ این کراس‌اوور چینی توسط شرکت مطمئن سایپا قیمت CS35 تا حدودی کاهش‌یافته و به ارزش واقعی خود نزدیک شد.

تجربه نشان‌داده که خودروسازان جاده مخصوص (ایران‌خودرو و سایپا) علاقه زیادی به حذف آپشن‌های خودروهای مونتاژی دارند، ولی در کمال تعجب این بار شرکت سایپا برای CS35 استثنا قائل شده و نه‌تنها هیچ آپشنی را نسبت نمونه وارداتی حذف نکرده؛ بلکه چند مورد را هم اضافه نموده که تا حدودی باورنکردنی است!

ازآنجایی‌که هر خودرویی دارای نکات مثبت و منفی زیادی بوده که گنجاندن همگی آن‌ها در یک مقاله امکان‌پذیر نیست، تیم بررسی اتوچین یدک تصمیم دارد در ادامه مقاله قبلی که در آن 5 مورد از محاسن CS35 را برای شما عزیزان بیان کردیم، در این مقاله 5 مورد از نقاط ضعف این خودرو را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا شاید بتوانیم بیش‌ازپیش شمارا با این کراس اوور چینی آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

چانگان CS35 یک کراس اوور کوچک شهری است که یکی از چندین شاسی بلند کمپانی چینی چانگان است و جایی بین CS15 و CS55 قرار می‌گیرد. این خودرو توسط شرکت سایپا در ایران تولید و عرضه می‌شود و از سال 1395 بر روی خط تولید قرار دارد.

طراحی خارجی چانگان CS35 قابل قبول است و می‌توان گفت نشان دهنده حرکت روبه جلو چینی‌ها در طراحی محصولاتشان است. چانگان CS35 ابعادی معادل 4160 میلی متر طول، 1810 میلی متر عرض و 1670 میلی متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن 2560 میلی متر است. تناسب خوبی میان اجزا مختلف بدنه برقرار است و شکل چراغ‌های جلو و عقب، مناسب است. اما با این وجود، نمی‌توان آن را خودرو زیبایی دانست و صرفا باید بگوییم طراحی متوسطی دارد.

فروش لوازم چانگان

در داخل کابین چانگان CS35 هم اوضاع به همین شکل به پیش می‌رود. کابین طراحی زیبایی دارد هرچند باید این اتفاق را نتیجه کپی برداری از محصولات اروپایی و آمریکایی و حتی کره‌ای بدانیم چراکه طراحی داشبورد و کنسول وسط، قطعات چانگان مشخصا از برخی خودروهای کمپانی‌های مطرح جهان الگوبرداری شده است. بیشتر قطعات به کار رفته در کابین چانگان CS35 مطابق معمول از پلاستیک هستند اما سایپا تصمیم گرفته برای مدل اتوماتیک، صندلی‌های چرمی را مورد استفاده قرار دهد. به علاوه اینکه استفاده از دوخت قرمز رنگ، کمی تنوع در کابین به وجود آورده. کیفیت متریال کابین چندان بالا نیست اما از بسیاری از رقبای چینی بهتر است هرچند نمی‌توان انتظار بالایی از آن داشت. این نکته را هم در نظر بگیرید که فضای داخلی چندان بزرگ نیست و برای یک خانواده پرجمعیت، فضای زیادی ارائه نمی‌دهد.

از مهم‌ترین آپشن‌های در نظر گرفته شده برای چانگان CS35 می‌توانیم به سنسور دنده عقب، 4 کیسه هوا، کروز کنترل، سانروف، آینه‌های جانبی تاشو برقی، سیستم صوتی مجهز به رادیو +CD Player با قابلیت پخش MP۳ و پورت USB، مجهز به ۶ بلندگو و چراغ دیلایت اشاره کنیم.

خرید لوازم یدکی چانگان

موتور به کار رفته در چانگان CS35 حجمی برابر با 1.6 لیتر دارد و می‌تواند 123 اسب بخار قدرت و 160 نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال دهد. به این ترتیب چانگان CS35 خودرو قدرتمندی نیست و با توجه به موارد فنی دیگر، بهتر است هرگز به فکر آفرود سواری با آن نیفتید.

تهیه و خرید قطعات و لوازم یدکی چانگان از فروشگاه لوازم یدکی اتو چین یدک

 شما عزیزان میتوانید جهت تهیه قطعات و لوازم یدکی چانگان با فروشگاه اتو چین یدک تماس گرفته تا پس از بررسی های لازم قطعات و لوازم مورد نیاز خودروی چانگان شما را ارسال نماییم.