پایان نامه تعیین اولویت­بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر


گامهای رویکرد فرآیند تحلیل سلسه مراتبی تصمیم

مراحل حل مسائل تصمیم‎گیری چند شاخصه به وسیله فرآیند تحلیل سلسله مراتبی تصمیم به صورت زیر است[۱] (کمال , ۲۰۰۱):

  • تعیین هدف اصلی و کلی: یعنی تصمیم‎گیرنده مشخص کند که چه تصمیمی می­خواهد بگیرد.
  • تشکیل سلسله مراتب تصمیم: تصمیم‎گیرنده باید ابتدا شاخص‎های مهم مربوط به تصمیم‎گیری را مشخص کند و سپس بررسی کند که آیا این شاخص‎ها واضح و مشخص هستند یا به بیان دیگر قابل تعریف دقیق هستند. در صورت نیاز شاخص‎های فرعی هر کدام از این شاخص‎ها را مشخص کند
  • تشکیل ماتریس مقایسات زوجی: برای هر یک از گروه‎ها باید یک ماتریس مقایسات زوجی تشکیل شود.
  • بدست آوردن وزن: با استفاده از ماتریس‎های مرحله سوم وزن‎های هر یک از شاخص‎ها یا زیر شاخص‎ها یا گزینه‎های تصمیم را مشخص کنید.

 

۲-۸-۲- تصمیمگیری گروهی

گاهی اوقات تصمیم‎گیری به وسیله یک فرد خاص انجام نمی‎شود بلکه ممکن است در هنگام تصمیم‎گیری نیاز به تلفیق نظر چندین نفر وجود داشته باشد. مطالب بیان شده قبل برای هنگامی مناسب است که تعداد افرادی که نظر آنها در تصمیم‎گیری دخیل است یک نفر باشد.زمانی که تعداد افراد تصمیم‎گیرنده چندین نفر باشد می‎توان از هر یک از افراد یک ماتریس مقایسه زوجی خواست. یعنی از هر کدام از افراد به صورت جداگانه نظرخواهی کرد. سپس با استفاده از رابطه(۲-۳) عناصر ماتریس مقایسات زوجی را محاسبه کرد (آذر و رجب‎زاده، ۱۳۸۱):

[۱]Kamal

سوالات یا اهداف پایان نامه :

اهداف این پژوهش را می­توان در دو بعد اصلی و فرعی درقالب موارد ذیل دسته­بندی نمود:

هدف اصلی:

  • شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر

اهداف فرعی:

  • تعیین عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
  • سنجش میزان اهمیت هر یک از عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
  • اولویت­بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : شناسایی و رتبه¬بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر  با فرمت ورد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *