آگوست 6

برای، این، یا، خرید، مشتریان

شود؟
________________________________________
?. مردان دوست دارند مورد تقدیر و ستایش قرار بگیرند

اسمیت می‌گوید تصور کنید چقدر حس فوق‌العاده‌ای دارید، وقتی همسرتان پس از موفقیت‌تان در محل کار پیام تبریکی برای‌تان می‌فرستد، یا اصلا بدون دلیل خاصی برای‌تان گل می‌خرد! خب او هم به چنین دل‌گرمی و تشویقی نیاز دارد. بابت هر کار کوچکی که همسرتان انجام می‌دهد تا زندگی بهتری برای شما به ارمغان بیاورد، سپاسگزار باشید و از او تعریف‌وتمجید کنید.
او می‌گوید: «این را زیاد از مردان می‌شنوم که می‌گویند “همسرم قدر کارها و زحمت‌هایم را نمی‌داند.” این حس تقدیر و قدردانی نشدن شاید باعث شود که مردان فکر کنند حضورشان اهمیتی ندارد. احساس ارزشمندی برای همه مهم است، اما گاهی‌اوقات در زندگی زناشویی نشان نمی‌دهیم که قدر طرف مقابل را می‌دانیم؛ به‌ویژه وقتی بچه‌دار می‌شویم. درنتیجه به‌دنبال بهانه‌هایی برای تعریف و تمجید و تشکر از یکدیگر باشید؛ حتی با کارهای ساده‌ای مثل بیرون گذاشتن زباله یا شستن ظرف‌ها هم می‌توان چنین حسی را به شریک زندگی القا کرد که وجودش برای‌مان ارزشمند است و قدردانش هستیم.»
________________________________________
: چگونه به همسر خود محبت کنیم
________________________________________
?. مردان دوست دارند همسرشان آنها را لمس‌ کند

کرولی می‌گوید صمیمیت فیزیکی یعنی ارتباط عاطفی مردان با همسرشان. بعضی آقایان می‌گویند دل‌شان برای آن روزهایی تنگ شده که همسرشان آنها را لمس می‌کرد.
او می‌گوید «زوج‌ها لمس کردن یکدیگر را متوقف می‌کنند، بوسیدن را ترک می‌کنند و دیگر همدیگر را در آغوش نمی‌گیرند. آقایان برای اینکه از نظر عاطفی احساس نزدیکی کنند نیاز به برقراری رابطه‌ی زناشویی دارند، اما خانم‌ها ترجیح می‌دهند پیش از رابطه‌ی زناشویی این ارتباط عاطفی را برقرار کنند. من به‌عنوان مشاور خانواده معمولا سعی می‌کنم زوج‌ها را وادار کنم تا این شکاف را پر کنند. وقتی آنها طی رابطه‌ی زناشویی، دوباره باهم ارتباطی عاطفی برقرار می‌کنند، خانم معمولا می‌گوید “همسرم خیلی بهتر شده است”؛ مسلما چیزی که برای یکی از طرفین خوب است، معمولا برای طرف مقابل هم حس خوبی دارد.»
کرولی می‌گوید اگر مدت‌هاست این لمس گاه‌وبی‌گاه را کنار گذاشته‌اید، شاید انجام دوباره‌ی آن حس عجیبی داشته باشد، بنابراین بهتر است از گام‌های کوچک شروع کنید تا دوباره در این مسیر قرار بگیرید.
«من از زوج‌ها می‌خواهم روزی چهار بار همدیگر را در آغوش بگیرند و ببوسند (یک جور رابطه‌ی فیزیکی که به شرایط خودشان بستگی دارد): موقع بیدار شدن، موقع ترک خانه به مقصد محل کار، وقتی به خانه برمی‌گردند و وقتی می‌خواهند بخوابند.»
________________________________________
: کتاب مرا محکم در آغوش بگیر؛ کتابی برای تقویت و نجات یک رابطه عاطفی
________________________________________
?. مردان می‌خواهند مورد احترام باشند
الیزابت اشمیتز (Elizabeth Schmitz) می‌گوید اگر مرد خوبی در زندگی‌تان دارید، قدر او را بدانید و بر همین اساس با او رفتار کنید (مسلما او هم این لطف شما را پاسخ خواهد داد).
اشمیتز می‌گوید «مردان به ما خانم‌ها می‌گویند می‌خواهم زنم به من احترام بگذارد. می‌خواهم برای همین شخصیتی که دارم، برای اخلاق و رفتارم و برای شیوه‌ی برخوردم با او، به من احترام بگذارد. مردان بیش از هر چیز دیگری، می‌خواهند عشق زندگی‌شان به آنها احترام بگذارد و قدرشان را بداند. خانم‌هایی که روی نقاط قوت همسرشان تمرکز می‌کنند و به او می‌گویند که چه خوبی‌هایی دارند، ازدواج‌های موفق‌تری دارند.»
________________________________________
در ادامه بخوانید: ? انتظار غیر منطقی که زندگی زناشویی‌تان را به خطر می‌اندازد
________________________________________

این مجموعه صوتی پرطرفدار را از دست ندهید
مقالات صوتی

مجموعه صوتی پرطرفدارترین مقالات با موضوع روابط عاطفی و ازدواج
عشق آن نیست که به هم خیره شویم؛ عشق آن است که هردو به یکسو بنگریم

4000تومان



شما به عنوان بازاریاب، فروشنده یا تولیدکننده‌ی کالا یا خدمات تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه چیزی باعث می‌شود مشتریان تمایل پیدا کنند کالا یا خدمات‌تان را بخرند؟ آیا سعی کرده‌اید از انگیزه‌های آنها در تبلیغات کالاهای خود استفاده کنید؟ آیا اطلاعات کافی در زمینه‌ی روان‌شناسیِ بازاریابی و تبلیغات دارید؟ شاید این مقاله بتواند تا حدی شما را با ? انگیزه‌ی مهم برای خرید آشنا و کمک کند تا فعالیت‌های بازاریابی خود را جهت‌دار‌تر کنید. شرکت‌های تجاری و برند‌ها برای اینکه کالاها و خدمات‌شان به موفقیت برسد باید بدانند چه چیزهایی برای خرید به مشتریان انگیزه می‌دهند. این درک کمک می‌کند تا بتوانند موقعیت محصول، کمپین‌های بازاریابی و تصویر برند را بهبود ببخشیده و پیامی به مشتریان منتقل کنند که به یکی از این انگیزه‌ها مربوط باشد.
ترس

خیلی از متخصصان بازار معتقدند یکی از مهمترین دلایلی که مردم را به خرید تشویق می‌کند ترس است. اگر چند لحظه فکر کنید متوجه می‌شوید که بسیاری از تصمیمات شما برای خرید که هیچ‌وقت در مورد آنها تردید نمی‌کنید، از ترس ناشی می‌شوند. چرا مردم ماشین‌شان را بیمه می‌کنند؟ چون از تصادف می‌ترسند. چرا سیستم‌های امنیتی در خانه‌شان نصب می‌کنند؟ چون از سارقان و مزاحمین می‌ترسند. اما لازم نیست ترسِ آنها تا این حد هم جدی باشد. حتی ذره‌ای ترس به دل راه دادن هم می‌تواند انگیزه‌ی خوبی برای خرج کردن باشد.
زیبایی
توزیع‌کنندگان محصولات زیبایی، برندهای آرایشی و شرکت‌های زیبایی اندام در سراسر دنیا خوب می‌دانند که زیبایی انگیزه‌ی مهمی برای خرید است. مردم همه‌ی محصولات زیبایی، از کالاهای مراقبت مو گرفته تا رژلب‌ و لوازم آرایشی را به این دلیل می‌خرند که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و برای‌شان مهم است چطور به نظر برسند.
سود و منفعت

در دنیای تجارت، فروش به افرادی که به دنبال منفعت مادی هستند بسیار رایج است. اگر فروشنده‌ها بتوانند مشتریان خود را قانع کنند که کالا یا خدماتی می‌تواند بهره‌وری را افزایش دهد یا از زیان آنها بکاهد، مشتری انگیزه پیدا می‌کند تا برای افزایش درآمد یا ثروتش آن را خریداری کند. برندهایی که می‌خواهند از این انگیزه استفاده کنند باید بر تمایل مشتریان‌شان به رسیدن به سود و افزایش ثروت تمرکز کنند.

پذیرفته شدن
گاهی وقت‌ها مردم به این دلیل می‌خواهند محصولی را بخرند چون همه آن را دارند. به عنوان مثال دستبند‌های «لیواِسترانگ» (livestrong) را در نظر بگیرید که در اوایل سال‌های ???? محبوب بودند. به محض اینکه تعدادی از ورزشکاران معروف شروع به بستن این دستبند‌ها کردند، هواداران‌شان از آنها پیروی کردند و سپس مردمی که هیچ علاقه‌ای به ورزش نداشتند و حتی اصلا نمی‌دانستند این دستبند‌ها چه معنایی دارند نیز شروع به بستن آنها کردند. این مثال جالبی است از مشتریانی که فقط برای اینکه از غافله عقب نمانند شروع به خرید یک محصول خاص که مُد شده است می‌کنند.
لذت
مشتریان همیشه آماده هستند تا برای ارضای امیال‌شان خرید کنند. شما عاشق طراحی داخلی و دکوراسیون هستید؟ پس احتمال دارد از خرید کوسن‌های جدید یا یک گلدان تزئینی لذت ببرید. عاشق لم دادن و استراحت کردن هستید؟ لذت است که به شما انگیزه می‌دهد آخر‌ هفته‌ها را به همراه خانواده در هتلی ساحلی بگذرانید. برندها باید مخاطبان مورد نظر خود و چیزهایی که باعث لذت‌شان می‌شوند را شناسایی کنند و بعد تصمیم بگیرند آیا این تمایلات می‌توانند انگیزه‌ای برای خرید محصولات‌شان باشند یا نه.
مشکلات
گاهی وقت‌ها مشتریان تا زمانی که مشکلی در زندگی‌شان پیش نیاید و این مشکل نیاز به خریدِ محصول خاصی را ایجاد نکند، به فکر خرید آن نمی‌افتند. مثلا، مردم تا زمانی که لاستیک اتومبیل‌شان پنچر نشود و چاره‌ی دیگری نداشته باشند لاستیک نو نمی‌خرند. اگر کالا یا خدمات شما طوری طراحی شده که نیازی را از مشتریان برطرف می‌کند حتما این موضوع را در فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی خود در نظر داشته باشید.
تبلیغات

سلامتی

مشتریان تمایل دارند بر محصولاتی سرمایه‌گذاری کنند که فایده‌ای برای سلامتی‌شان داشته باشند. مردم چرا خمیر‌دندان می‌خرند؟ به این دلیل که می‌دانند بدون مراقبت‌های کافیِ بهداشتی دندان درد می‌گیرند. ادویل و تایلِنول (برند قرص‌های مسکن) اگر نمی‌توانستند سردرد و دیگر دردها را تسکین دهند میلیون‌ها بسته فروش نداشتند. مشتریان باید کاملا از فوایدی که محصول شما بر سلامتی‌شان دارد آگاه باشند و شواهدِ اثبات ادعای شما را به چشم دیده باشند. به خاطر داشته باشید که خریدارانِ امروزی از همیشه بدبین‌تر هستند، بنابراین صادق و روراست باشید تا اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید.

برگرفته از : business2community.com

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی افزایش فروش به روش اساتید هاروارد
فروش خود را در هر شرایطی افزایش دهید

12000تومان



داشتن فن بیان خوب، مزیتی عالی برای کسب‌وکار شماست که می‌تواند موجب رونق آن یا در صورت اشکال شکست آن شود. شاید برای خیلی‌ها فن بیان خوب در زندگی روزمره اهمیت چندانی نداشته باشد، اما آیا می‌دانید، یک لغزش ساده در نحوه‌ی صحبت کردن می‌تواند به قیمت از دست رفتن یک سرمایه‌گذار یا مشتریِ خوب باشد؟ فن بیان خوب مهارتی است که می‌تواند، نتایج باورنکردنی برای کسب‌وکار شما به بار بیاورد.

:
چگونه فن بیان قوی داشته باشیم؛ ? راه علمی برای جلب توجه دیگران
مذاکره تلفنی و راهکارهای متقاعدکردن طرف مقابل در آن سوی خط
?? ترفند برای شناسایی و روانشناسی زبان بدن دیگران



Copyright 2018. All rights reserved.

Posted آگوست 6, 2018 by 92 in category "مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *