روند رو به رشد بازاریابی آنفلوانزر B2B: 10 برندهایی که درست کار می کنند

در حالی که پیش بینی می شود بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام تا سال ۲۰۲۰ به ۸ میلیارد دلار برسد ، مسیر رشد بازاریابی تأثیرگذار محدود به مارک های مصرف کننده نمی شود.

دلار

شرکت های B2B همچنین در حال درک ارزش همکاری با متخصصان تأثیرگذار برای اهداف بازاریابی هستند و این تمرین را به عنوان یکی از ۴ تاکتیک برتر در سال ۲۰۱۹ شمرده اند.

بسیاری از مارک های B2B در نظر دارند تا بتوانند تأثیرگذار را برای بازاریابی جذب کنند ، اما دقیقا در مورد چگونگی یا بهترین شیوه ها مشخص نیست. در طول ۶ سال گذشته با داشتن مارک های B2B که از Dell تا SAP تا لینکدین در زمینه برنامه های بازاریابی آنفلوانزا کار کرده ام ، فرصتی پیدا کردم تا به آنچه در بازاریابی تأثیرگذار برای B2B کار می کند ، عمیق باشم.

برای کمک به نشان دادن چگونگی دستیابی مارک ها با بازاریابی تأثیرگذار ، ده نمونه از شرکت های B2B را جمع آوری کرده ام که ترکیبی از رویکردها و نتایج عملکرد است.

تصویب بازاریابان تأثیرگذار B2B از بازاریاب های فناوری تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۴۸ درصد رشد می یابد

این توییت

۱ ٫ Prophix – هدایت پیام نوآوری با صدا تعاملی

وضعیت: Prophix یک شرکت راه حل های نرم افزاری مدیریت عملکرد شرکت است که در خدمت صنعت مالی است. آنها معتقد بودند که رهبران مالی این فرصت را دارند که آینده تجارت را شکل دهند و جایگاه برجسته تری در جدول رهبری بگیرند.

راه حل

هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی برای نوآوری مالی بسیار مهم هستند ، بنابراین Prophix می خواست مکالمات را آغاز کند و به سؤالات کلیدی درباره نقش هوش مصنوعی در تکامل بعدی امور مالی در بین مخاطبان هدف خود پاسخ دهد.

راه حل: برای ایجاد رهبری فکری برای نام تجاری پیرامون نوآوری های AI و ML در امور مالی در بین مخاطبان خود ، متخصصان برای ایجاد منابع صنعت همکاری کردند.

نتایج: ۶۴۲٪ افزایش تعامل ، روابط جدید با تأثیرگذار برتر و مکالمات بیشمار در بین مخاطبان هدف درباره هوش مصنوعی و امور مالی در ارتباط با برند Prophix.

۲ ٫ DivvyHQ – ایجاد برنامه رهبری فکری و رهبری با برنامه چند کمپین

وضعیت: به عنوان یک شرکت نرم افزاری برای برنامه ریزی و بازاریابی محتوا ، برنده جوایز ، DivvyHQ می خواست شهرت خود را بالا ببرد و فعالانه تر خریداران بالقوه را درگیر کند.

بازاریابی محتوا

راه حل: یک نظرسنجی برای به نمایش درآوردن چالش ها و بینش های برتر در مورد برنامه ریزی و بازاریابی محتوا ، ایجاد برنامه چند کمپین با محوریت بازاریابی محتوا با اثبات آینده که شامل بیش از ۳۰ تأثیرگذار در بازاریابی است ، انجام شد.

برنامه ریزی

هر یک از ۵ کمپین متمرکز بر محتوا و تأثیر گذاران خاص در مورد موضوع اعم از گزارش تحقیق تا کتاب استراتژی تا یک سری مصاحبه های ویدئویی در مورد برنامه ریزی محتوا بود.

کمپین نهایی “بهترین مطالب” از ۴ کمپین اول را با استفاده از یک موضوع بازگشت به آینده به یک میکروزیت تعاملی بازگرداند. هر کمپین توسط پست های وبلاگ ، محتوای اجتماعی ارگانیک ، ارتقاء تأثیرگذار و برخی از پرداخت های اجتماعی پشتیبانی می شد.

نتایج: هر کمپین از اهدافی فراتر از ۳۰۰٪ بارگیری بیشتر گزارش تحقیق ، رسیدن به اهداف KPI در طی یک هفته از انتشار ، هزاران بازدید از ویدیو ، روابط جدید با تأثیرگذار برتر صنعت بازاریابی و ۱۴۰٪ از موارد تبدیل KPI در عرض یک هفته از انتشار.