روند رو به رشد بازاریابی آنفلوانزر B2B: 10 برندهایی که درست کار می کنند

در حالی که پیش بینی می شود بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام تا سال ۲۰۲۰ به ۸ میلیارد دلار برسد ، مسیر رشد بازاریابی تأثیرگذار محدود به مارک های مصرف کننده نمی شود.

دلار

شرکت های B2B همچنین در حال درک ارزش همکاری با متخصصان تأثیرگذار برای اهداف بازاریابی هستند و این تمرین را به عنوان یکی از ۴ تاکتیک برتر در سال ۲۰۱۹ شمرده اند.

بسیاری از مارک های B2B در نظر دارند تا بتوانند تأثیرگذار را برای بازاریابی جذب کنند ، اما دقیقا در مورد چگونگی یا بهترین شیوه ها مشخص نیست. در طول ۶ سال گذشته با داشتن مارک های B2B که از Dell تا SAP تا لینکدین در زمینه برنامه های بازاریابی آنفلوانزا کار کرده ام ، فرصتی پیدا کردم تا به آنچه در بازاریابی تأثیرگذار برای B2B کار می کند ، عمیق باشم.

برای کمک به نشان دادن چگونگی دستیابی مارک ها با بازاریابی تأثیرگذار ، ده نمونه از شرکت های B2B را جمع آوری کرده ام که ترکیبی از رویکردها و نتایج عملکرد است.

تصویب بازاریابان تأثیرگذار B2B از بازاریاب های فناوری تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۴۸ درصد رشد می یابد

این توییت

۱ ٫ Prophix – هدایت پیام نوآوری با صدا تعاملی

وضعیت: Prophix یک شرکت راه حل های نرم افزاری مدیریت عملکرد شرکت است که در خدمت صنعت مالی است. آنها معتقد بودند که رهبران مالی این فرصت را دارند که آینده تجارت را شکل دهند و جایگاه برجسته تری در جدول رهبری بگیرند.

راه حل

هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی برای نوآوری مالی بسیار مهم هستند ، بنابراین Prophix می خواست مکالمات را آغاز کند و به سؤالات کلیدی درباره نقش هوش مصنوعی در تکامل بعدی امور مالی در بین مخاطبان هدف خود پاسخ دهد.

راه حل: برای ایجاد رهبری فکری برای نام تجاری پیرامون نوآوری های AI و ML در امور مالی در بین مخاطبان خود ، متخصصان برای ایجاد منابع صنعت همکاری کردند.

نتایج: ۶۴۲٪ افزایش تعامل ، روابط جدید با تأثیرگذار برتر و مکالمات بیشمار در بین مخاطبان هدف درباره هوش مصنوعی و امور مالی در ارتباط با برند Prophix.

۲ ٫ DivvyHQ – ایجاد برنامه رهبری فکری و رهبری با برنامه چند کمپین

وضعیت: به عنوان یک شرکت نرم افزاری برای برنامه ریزی و بازاریابی محتوا ، برنده جوایز ، DivvyHQ می خواست شهرت خود را بالا ببرد و فعالانه تر خریداران بالقوه را درگیر کند.

بازاریابی محتوا

راه حل: یک نظرسنجی برای به نمایش درآوردن چالش ها و بینش های برتر در مورد برنامه ریزی و بازاریابی محتوا ، ایجاد برنامه چند کمپین با محوریت بازاریابی محتوا با اثبات آینده که شامل بیش از ۳۰ تأثیرگذار در بازاریابی است ، انجام شد.

برنامه ریزی

هر یک از ۵ کمپین متمرکز بر محتوا و تأثیر گذاران خاص در مورد موضوع اعم از گزارش تحقیق تا کتاب استراتژی تا یک سری مصاحبه های ویدئویی در مورد برنامه ریزی محتوا بود.

کمپین نهایی “بهترین مطالب” از ۴ کمپین اول را با استفاده از یک موضوع بازگشت به آینده به یک میکروزیت تعاملی بازگرداند. هر کمپین توسط پست های وبلاگ ، محتوای اجتماعی ارگانیک ، ارتقاء تأثیرگذار و برخی از پرداخت های اجتماعی پشتیبانی می شد.

نتایج: هر کمپین از اهدافی فراتر از ۳۰۰٪ بارگیری بیشتر گزارش تحقیق ، رسیدن به اهداف KPI در طی یک هفته از انتشار ، هزاران بازدید از ویدیو ، روابط جدید با تأثیرگذار برتر صنعت بازاریابی و ۱۴۰٪ از موارد تبدیل KPI در عرض یک هفته از انتشار.

۳ ٫ Introhive – با استفاده از بینش و تحقیقات اینفلوئنسر ، کیفیت سرب را بهبود بخشید

وضعیت: صنعت حقوقی نسبت به اتخاذ سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کند عمل کرده است ، چیزی که Introhive ، ارائه دهنده راه حل های اتوماسیون می خواست آن را تغییر دهد.

راه حل: با هدف افزایش آگاهی و هدایت جامعه حقوقی ، Introhive می خواست از طریق بررسی و بینش صنعت ، مخاطبی را که در آن بازاریابی می کردند ، درگیر کند.

در این نظرسنجی چالش های برتر مشخص شده است و Introhive یک Playbook را برای حل این مشکلات با ترکیبی از بینش برند و تخصص سخنرانان در رویداد انجمن بازاریابی قانونی این صنعت طراحی کرده است. در طول کنفرانس ، مشارکت کنندگان کتاب پخش را به اشتراک گذاشتند و Introhive با استفاده از هشتگ رویداد ، آن را تبلیغ کرد.

مشکلات

قطعات اضافی از ترکیب محتوا شامل ۱۲ پست وبلاگ استe ، سهام اجتماعی ارگانیک و تأثیرگذار ، تبلیغات اجتماعی و ایمیل پرداخت شده.

نتایج: ارتقاء کیفیت سرب واجد شرایط بازاریابی ، بارگیری بیشتر در لیست پخش در ماه اول نسبت به کل طول مدت گزارش های قبلی ، تقریباً ۵٪٪ از کلیه نظرات محتوای وبلاگ مارک برای سه ماهه ، افزایش ۸۵٪ در توییتر جدید پیروان

۴ Software نرم افزار Cherwell – دستیابی به اهداف رهبری ، مشارکت و اهداف ژنرال با بهینه سازی نفوذ

وضعیت: با داشتن اهداف بلندپروازانه برای ادامه رشد سریع ، نرم افزار Cherwell می خواست آگاهی از برند را به عنوان یک ارائه دهنده نرم افزار پیشرو در ITSM بالا ببرد و شبکه ای از تأثیر گذاران IT را توسعه دهد.

راه حل: با استفاده از بینش های بدست آمده از تحقیقات حساب های هدف ، ۱۵ تأثیرگذار برای ایجاد محتوا و تبلیغات پیرامون مدیریت خدمات فناوری اطلاعات نسل بعدی مورد تحقیق ، شناسایی و مشارکت قرار گرفتند.

این محتوا شامل پست های وبلاگ ، کتاب ، صفحه فرود و هر دو محتوای اجتماعی پرداخت شده / ارگانیک برای تأثیر گذاران در تأثیرگذار است.

نتایج: این کتاب ۱۷۰٪ بیشتر از دارایی های قبلی مشاهده شده و تقریباً ۲۰۰۰ بار به اشتراک گذاشته شده است. علاوه بر این ، این یک کمپین برای ۲۲٪ از کل فروش های کل سال پاسخگو بوده است.

۵ ٫ SAP SuccessFactors – عملکرد را با یک ترکیب پیشرفته تر آنفلوآنزا افزایش دهید

وضعیت: برنامه های سلامتی متداول هستند اما SAP SuccessFactors می خواستند اهمیت سلامتی کارکنان را از رویکردی جامع تر به بهزیستی برجسته کنند.

راه حل: برای افزایش آگاهی از مجموعه مدیریت مراقبت های بهداشتی ، SAP SuccessFactors برنامه ای را برای به اشتراک گذاشتن بینش های مرتبط ، مفید و عملی درباره بهزیستی از متخصصان مورد اعتماد ، همسالان و حتی یک مشهور تجاری تهیه کرد.

همانطور که بهترین راه حل های سلامتی ، همه گیر هستند ، همین رویکرد برای مشارکت با تأثیرگذار از جمله تأثیرگذار صنعت ، کارشناسان داخلی ، شرکای SAP و مشتری ها نیز وجود دارد.

این محتوا شامل یک کتاب الکترونیکی ، گرافیک حرکت ، صفحه فرود ، محتوای اجتماعی برای نام تجاری و تأثیرگذار برای به اشتراک گذاری است.

نتایج: ۲۷۲٪ نسبت به هدف افزایش یافته و نرخ تبدیل ۶۸٪ در بارگیری کتابها را افزایش می دهد. سهام اینفلوئنسر ۸۶٪ از کل بازدیدهای کتاب الکترونیکی و ۶۹٪ از تبدیل ها را نشان می دهد.

۶ ٫ Dell Technologies – رهبری فکر برند را با پادکست مصاحبه آنفلنسر افزایش دهید

وضعیت: در حالی که بسیاری از شرکتها بر روی کار با تأثیرگذار تمرکز می کنند ، Dell Technologies می خواستند با تأثیرگذار صنعت همکاری کنند تا به طور همزمان محتوای مفیدی را برای مشتریان خود ایجاد کنند و تاثیر کارشناسان داخلی خود را افزایش دهند.

راه حل: دل با شبکه ای از تأثیرگذار از جمله مارک شوفر و داگ کار ، که میزبان پادکست Dell Luminaries هستند ، روابطی را توسعه داده است.

بحث و گفتگوهای آنها با چشم اندازهای فناوری از داخل دل و بیرون ، چهره ای از انسان را بر نوآوری فناوری می گذارد.

نتایج: پروژه Dell Luminaries به طور موثری یک بستر واحد ایجاد کرد تا صداهایی از چندین شرکت تحت نام تجاری Dell در زیر یک موضوع مشترک در حالی که به تخصص و تأثیرگذاری شخصی آنها صادق است ، گرد هم بیاید.

۷ ۳M – علوم انسانی را با استفاده از آنفلوئنسرها و پادکست ها انجام دهید

وضعیت: علم می تواند از دسترس بسیاری نباشد و ۳M می خواستند نوآوری ها و پیچیدگی های علوم را برای هر روز قابل دسترسی جلوه دهند.

راه حل: ۳M بزرگترین مطالعه علمی در مورد نگرش جهانی در مورد علم ، گزارش تحقیقات State Science Science Index به همراه راه اندازی پادکست ۳M: Science Champions Podcast را انجام داد.

به میزبانی معاون ارشد علوم ۳M ، جیشری ست ، اولین فصل این پادکست بیست و یک کارشناس و تأثیرگذار علوم در موضوعات مختلف اعم از مقدمه ای برای علم در زندگی روزمره گرفته تا مشاغل در علوم برگزار کرد.

نتایج: در خارج از ایجاد روابط با تأثیرگذارهای علمی و نمایش یک تأثیرگذار داخلی ، پادکست Science Championship بیش از همه انتظارات بارگیری و تعامل را در پی داشت و در نتیجه راه اندازی فصل دو در مارس ۲۰۱۹ انجام شد.

۸ Institute موسسه بازاریابی محتوا – آگاهی و تعامل با رویداد را با محتوای آنفلوانزر themed فعال کنید

وضعیت: گزینه های بسیاری برای بازاریابان برای حضور در رویدادهای صنعت وجود دارد و موسسه بازاریابی محتوا می خواست تا آگاهی گسترده ای از کنفرانس خود ایجاد کند و سخنرانان خود را به روشی نمایش دهد که از نفوذ آنها کمک گرفته و به آنها کمک کند تا تاثیرگذارتر شوند. راه حل : ماهها قبل از کنفرانس ، مجموعه ای از بلندگوهای بازاریابی محتوا شناسایی و مشغول به کار شدند تا تخصص خود را در مورد موضوعات بازاریابی محتوای خاص به اشتراک بگذارند.

با موضوع کنفرانس “بازی روشن” ، ۳۶ مشارکت بلندگو تأثیرگذار در بازاریابی در یک کتاب ۴۸ صفحه ای با موضوع بازی های ویدئویی یکپارچهسازی با سیستم جمع آوری شدند و هر بخش از کتاب توسط یک انیمیشن مربوطه با استفاده از یک موضوع بازی ویدیویی ۸ بیتی پشتیبانی می شود. ویژگی های آواتار شخصیت بازی برای هر تأثیرگذار.

این محتوا همچنین شامل ۶ مصاحبه با فرم طولانی ، چندین پست تبلیغاتی در وبلاگ ، بازاریابی ایمیل ، گرافیک اجتماعی سفارشی برای نام تجاری و تأثیر گذاران برای به اشتراک گذاری ، تبلیغات اجتماعی ارگانیک و پرداخت شده بود.

نتایج : افزایش ۲۵۰۰ درصدی در بازدید از دارایی اصلی کتاب الکترونیکی و بیش از ۳۰،۰۰۰ بازدید از مصاحبه تبلیغاتی مربوط به بازی های ویدیویی ۸ بیتی.

۹۵ SAP – ایجاد بسترهای جدید برای اندیشه رهبری و اعتبار در مورد تأثیرگذار

وضعیت: SAP پلت فرم لئوناردو را در کنفرانس سالانه SAPPHIRE راه اندازی کرد. با یک اتفاق ، این اعلامیه های بزرگ و کلیدی می توانند در سر و صدای ارتباطات کمرنگ شوند. SAP می خواست لئوناردو را به عنوان چشم انداز فناوری تحول آمیز راه اندازی کند.

راه حل: یک تجربه تعاملی با نام The Path to Digital Innovation با معرفی مدیر عامل SAP بیل مک درموت و ۳۲ تأثیرگذار صنعت برتر در بین فناوری های تحول گرا از جمله IoT ، یادگیری ماشین ، AI ، blockchain ، تجزیه و تحلیل ، داده های بزرگ و ابر

نتایج: ۱۰۰٪ از تأثیر گذاران شرکت کننده محتوای Leonardo Path to Digital Innovation را به اشتراک گذاشتند ، بسیاری از آنها چندین بار. Reach بی سابقه بود و بیش از ۲۱ میلیون بازدید از تجربه تعاملی داشت.

۱۰ ٫ Oracle Dyn – ایجاد یک اعتبار جدید برای قابلیت های جدید با آنفلوئنسرهای مرتبط

وضعیت: معروف به سرویسهای مدیریت DNS در سطح جهانی ، اوراکل دین می خواست آگاهی و اقتدار را برای راه حل های امنیتی برنامه کاربردی وب خود که با تمرکز بر روی مدیریت و کاهش خدمات ربات ها ایجاد می شود ، ایجاد کند. آنها همچنین می خواستند روابط خود را با تأثیرگذار صنعت مربوطه توسعه دهند.

راه حل: برای ایجاد آگاهی و اعتبار برای این قابلیت جدید امنیت سایبری ، کارشناسان موضوع داخلی و تأثیرگذار صنعت مربوطه از جمله اریک وندبرگ و کوین ال جکسون با اقتدار در فضای سایبر مشغول همکاری در زمینه امنیت سایبر بودند. گزارش: مدیریت و کاهش Bot.

نتایج : ۱۰۰٪ از مؤسسین تأثیرگذار گزارش را به اشتراک گذاشتند و در طی ۶۰ روز از زمان راه اندازی ، اهداف برنامه فراتر رفت.

نتیجه گیری

در گزارش تحقیق ، Influence 2.0: آینده بازاریابی آنفلوآنزا توسط برایان سولیز گروه Altimeter Group ، ۴۸٪ از شرکت های B2C برنامه های بازاریابی تأثیرگذار را در مقابل تنها ۱۱٪ از مارک های B2B اجرا می کنند. براساس این مطالعه ، تقریباً نیمی از مارک های B2B در مرحله آزمایش قرار دارند ، که توسط Traackr و TopRank Marketing انجام شده است.

اما این روند در حال تغییر است و مارک های B2B بیشتر متوجه می شوند که در حالی که متفاوت از B2C است ، کار با تأثیرگذار در یک تجارت به زمینه تجارت ، فرصتی مهم برای ایجاد محتوای معتبرتر است که توسط افرادی که به آنها اعتماد دارند می تواند تبلیغ شود.

بسیاری از نمونه های موجود در این مقاله با تحقیقات مشتری شروع شده است و تفسیر تخصصی خارج از کشور به روشی که هم برای برند و هم برای مخاطب مرتبط باشد ، اضافه شده است. این تغییر تمرکز از سوی برند در مورد خود به سمت رویکرد مشارکتی تر با تأثیرگذار داخلی و خارجی ، نشان دهنده یک تغییر اساسی در بازاریاب های موفق B2B است.

روندها می آیند و می روند ، اما ارزش منابع اطلاعاتی موثق برای مشتریانی که به دنبال راه حل هستند ، دیگر نمی تواند بی موقع باشد.

لی اودن

وی با ترکیب یک “استراتژی بازاریابی با بهترین پاسخ” به همراه ارزش های خوب انجام می شود ، او استعداد و مشتریان برتر صنعت از جمله لینکدین ، SAP ، ۳M ، Dell ، Oracle ، موسسه بازاریابی محتوا و Adobe را به خود جلب کرده است.

لی اودن

بالا