سئو: چگونه می توان برای جستجوی صوتی بهینه سازی کرد

نحوه جستجوی اطلاعات به صورت آنلاین طی دو سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر یافته است. مردم به طور فزاینده ای از طریق رایانه لوحی ، تلفن های هوشمند یا دستیار صوتی (مانند گوگل Home یا Amazon Echo) از جستجوی صوتی استفاده می کنند تا آنچه را که به صورت آنلاین به دنبال آن هستند پیدا کنند. کاربران آیفون برای دستیابی به آنچه نیاز دارند به دستیار شخصی سیری اعتماد دارند ، جستجوی صوتی گوگل در دستگاه های Android محبوب است و معاون Cortana مایکروسافت به کاربران کمک می کند تا در رایانه های شخصی ، تلفن های هوشمند ، Xboxes و سایر دستگاه های خود حرکت کنند.

طبق گفته های Hitwise ، اکنون نزدیک به ۶۰ درصد از جستجوها بر روی دستگاه تلفن همراه انجام می شود و بسیاری از این موارد از طریق ویژگی جستجوی صوتی انجام می شود – برای یافتن رستوران های محلی ، گرفتن مسیرها ، سفارش محصولات ، اطلاع از وضعیت آب و هوا و موارد دیگر. در واقع ، طبق گفته ComScore ، ۵۰٪ از کل جستجوها تا سال ۲۰۲۰ جستجوهای صوتی خواهند بود. ما به عنوان متخصصان بازاریابی ، باید تأثیر تأثیر جستجوی صوتی بر SEO را در نظر بگیریم. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید برای جستجوی صوتی بهینه سازی کنید.

درک جستجوی صوتی

قبل از اینکه به جستجوی چگونگی بهینه سازی جستجوی صوتی بپردازیم ، بعضی از اصول اساسی برای پوشش دادن آنها وجود دارد. اول ، مهم است که درک کنیم که جستجوی صوتی طبیعی تر و با صدای مکالمه است – و این که اغلب به منظور جستجوی محلی در یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود. از آنجا که طبیعی تر هستند ، جستجوهای صوتی نیز تمایل به طولانی تر از نمایش داده های مبتنی بر متن دارند.

جستجوی صوتی ، به طور کلی ، همه چیز راجع به ارائه نتایج در محل در مکانی که کاربر در آن واقع شده است ، انجام می شود. اکنون که می دانید چگونه از جستجوی صوتی استفاده می شود ، اجازه دهید با این نکات شروع کنیم.

۱ Cont محتوای خود را به صورت اسکن شده تبدیل کنید

افرادی که در اینترنت دستگاه های تلفن همراه خود را جستجو می کنند ، به دنبال محتوایی هستند که برای این سیستم عامل بهینه شده اند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به راحتی قابل خواندن ، اسکن کردن است و هیچگونه پاپ و تبلیغاتی آزار دهنده نخواهد داشت که می تواند مانع از دستیابی به اطلاعات موردنیاز آنها شود. از جملات ساده ، پاراگراف های کوتاه و سرصفحه های جسورانه استفاده کنید تا محتوای شما تا حد ممکن شکسته شود.

۲ List لیست گوگل “تجارت من” را ادعا کنید.

اگر هنوز لیست کسب و کار من در گوگل را درخواست نکرده اید ، اکنون زمان آن رسیده است! ادعا و بهینه سازی لیست گوگل برای کسب و کار من یک روش عالی برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد شغل شما از قبیل صنعت ، شماره تلفن ، آدرس ، ساعت کار و موارد دیگر است. به روز بودن این خاصیت هنگام انجام جستجوی صوتی مربوط ، شانس حضور در نتایج را افزایش می دهد.

۳ the راهنماهای رسمی کاربر را بخوانید

حتی اگر شما یکی از آن دسته از افرادی باشید که راهنمایی های لازم را انجام نمی دهد ، ارزش دارد که راهنمای رسمی را برای جستجوی صوتی برای هر سیستم عامل اصلی بخوانید. به آن نزدیک شوید که گویی اولین گوشی هوشمند Windows ، Android یا iPhone خود را خریداری کرده اید و راهنماها را بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید به بهترین شکل تجربه خود را بهینه کنید. در حالی که ممکن است این اطلاعات اساسی به نظر برسد ، به یاد داشته باشید که بسیاری از کاربران هستند که برای اولین بار جستجوی صوتی را تجربه می کنند.

۴ ٫ روی کلمات کلیدی بلند تمرکز کنید

ما قبلاً این واقعیت را درک کرده ایم که افراد هنگام استفاده از جستجوی صوتی از “صحبت طبیعی” بیشتری استفاده می کنند ، بنابراین هدف قرار دادن کلمات کلیدی با دم بلند یک ضرورت است. برای انجام این کار ، شما باید “فکر کنید که مردم چگونه صحبت می کنند.” چگونه می خواهید سوالات خاصی بپرسید؟ یا چه نوع سؤالات گفتاری ممکن است دیگران را به سایت شما سوق دهد؟ این ممکن است نوع متفاوتی از دم بلند نسبت به گذشته باشد. این بیشتر در مورد گفتار واقعی و کمتر در مورد تغییرات کلمه کلیدی است. شما باید تا حد امکان تغییرات را بدانید و هدف گذاری کنید. پاسخ دهید عمومی ابزار خوبی برای این کار ارائه می دهد. این عبارت جستجو را با کلماتی مانند “for” یا “with” همراه می کند تا عمیق تر به هدف جستجوگر برسد:

همچنین می توانید از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید تا نمایش داده شد واقعی که افراد را به سایت شما می آورد تعیین کنید. در این زمان ، هیچ راهی وجود نداردبرای گفتن اینکه کدام سؤالها از جستجوی صوتی یا متنی حاصل شده است ، اما گوگل اعلام کرده است که ممکن است در آینده تغییر کند.

تاکتیکی دیگر که می توانید استفاده کنید مستند سازی و ضبط انواع سؤالاتی است که مشتریان و آینده نگران از شما / نمایندگان خدمات مشتری خود می پرسند. هنگامی که این لیست سؤال را دارید ، شروع به ایجاد صفحات محتوا کنید که به آن اصطلاحات مکالمه طولانی تر و متمرکز تر متمرکز شوند.

۵ Pages صفحات متداول (سؤالات متداول) را ایجاد کنید

راه عالی دیگر که می توانید از داده های مشتری و SEO که جمع آوری کرده اید استفاده کنید ایجاد صفحات پرسش و پاسخی است که روی آن کلید واژه های دم بلند متمرکز شده اند. سعی کنید سؤالات متداول را در همان صفحه گروه بندی کنید و هرچه طبیعی تر بنویسید. اگر لازم است چندین صفحه ایجاد کنید تا طبیعی تر به نظر برسد ، با این روش پیش بروید. شما می خواهید موتورهای جستجو بهترین فرصت را برای جلب پاسخ / اطلاعات از سایت خود داشته باشند ، بنابراین سؤالات مستقیم و دم بلند را پیش بینی کنید. در ابتدای هر قطعه از محتوا ، باید برخی پاسخ های سریع را نیز اضافه کنید تا نیازهای قطعه غنی گوگل را برآورده کنید. به نظر می رسد مانند یک کار دلهره آور است ، اما ایجاد این صفحات مجزا و قطعه های محتوا درمورد سؤالات معنایی خاص می تواند به سایت شما کمک کند نه تنها در نتایج جستجوی صوتی بلکه در صدر هر جستجو مبتنی بر متن به عنوان قطعه های برجسته قرار بگیرد.

۶ Mic Microdata خود را پمپ کنید

این امکان را برای گوگل فراهم کنید تا بتواند وب سایت شما را خزنده کند و بفهمد در مورد چیست. با این کار شانس استفاده موتور جستجوگر از مطالب شما برای پاسخ به سؤالات جستجوی صوتی افزایش می یابد. برای انجام این کار ، علاوه بر افزودن اطلاعات گوگل برای کسب و کار من ، باید نقشه سایت را به گوگل ارائه دهید که شامل اطلاعاتی از قبیل: قیمت ها ، دستورالعمل ها به محل فیزیکی شما ، ساعات فروشگاه و آدرس و شماره تلفن شما می شود. در مرحله بعد ، از میکروداده ها برای کمک به گوگل در درک این معنی که متن استفاده می شود استفاده کنید. برای موارد استفاده مختلف علائم ایجاد کنید. به عنوان مثال ، یک قطعه ثروتمند Google برای “چند نفر در باهاما زندگی می کنند” بازگشت.

قیمت

Google می داند به دلیل مشخص شدن ریزگردها در سایت بانک جهانی چه پاسخی برای سؤالات من نشان خواهد داد. برای اطمینان از ساختار صحیح ریزگردها ، به راهنمای کاربر نشانگر داده ساختار یافته گوگل مراجعه کنید و انواع مختلفی از محتوا را که می توانید از آنها استفاده کنید یاد بگیرید. همچنین این روند شما را طی کرده و به شما در ایجاد HTML مناسب کمک می کند.

۷ ٫ روشهای منحصر به فرد که مردم با جستجوی صوتی بازی می کنند را درک کنید

اگر تا به حال از Siri ، Cortana یا OK گوگل استفاده کرده اید ، احتمالاً مقصر هستید که با این دستیارهای شخصی شوخی می کنید. و اگر ندارید ، غذای زیادی برای جلسه بازی بعدی خود در مقاله هایی مانند: ۱۴۰ سیری پاسخ های خنده دار ، ۷-۱۰+ دستورات عالی گوگل Voice عالی ، و سوالهای ۱۳۱ برای پرسیدن Cortana وجود دارد. نکته این است که درک این مسئله که کاربران چگونه با جستجوی صوتی بازی می کنند مهم است زیرا به ما بینشی می دهد که چگونه کاربران با این فناوری ها ارتباط برقرار می کنند. در حالی که اکثر پاسخ هایی که می خوانید احتمالاً برای تجارت شما بی ارتباط نیست ، ممکن است دیگران ایده هایی در مورد چگونگی بهینه سازی جستجوی صوتی در سایت خود به شما ارائه دهند. حتی ممکن است راهی برای تزریق برخی شوخ طبعی در کپی خود پیدا کنید و با روشی کاملاً جدید با مشتریان درگیر شوید.

ایده

آینده Voice Seach

از آنجا که دنیای جستجو همچنان در حال تحول است ، بازاریابان باید استراتژی های جدید را یاد بگیرند تا از این تغییرات همگام شوند. نکاتی را در این پست دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که هنگام جستجوی صوتی قدمی جلوتر از رقبا هستید.

بالا