چگونه واقعیت مجازی می تواند قصه گویی یک برند را تقویت کند

آینده در حال آمدن است ، و به نظر می رسد مجازی. در حقیقت پیش بینی ها حاکی از آن است که تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۰۰ میلیون هدست واقعیت مجازی (VR) فروخته می شوند. علاوه بر این ، طبق گفته Forbes ، ۷۵ درصد از مارک های با ارزش دنیا برای ایجاد تعامل با مصرف کنندگان نوعی تجربه واقعیت مجازی یا افزوده ایجاد کرده اند. .

ماهیت فراگیر VR آن را به ابزاری قدرتمند برای بازاریابی تبدیل می کند ، و هرچه مردم احساس کنند تجربه انسان را از بین می برد ، به ویژه در تجارت سود بیشتری کسب می کند. به این ترتیب ، واقعیت مجازی این توانایی را دارد که یک ابزار داستان نویسی بسیار شگفت آور باشد و با داشتن اطلاعات کوهی که فرد می تواند روزانه از آن استفاده کند ، مردم روایتی جذاب را می خواهند.

به فراتر از بازی نگاه کنید

در گذشته ، هنگامی که VR به عنوان یک تجربه خارج از زمینه بازی مورد بحث قرار گرفته است ، باعث سردرگمی شده است. این به دلیل ماهیت غوطه وری واقعیت مجازی است. این امر خواستار تعامل است.

البته بازی هایی به وجود می آیند که باید با آنها بازی شوند ، به همین دلیل با دنیای مجازی کاملاً مطلوبی به خوبی در هم می آمیزند. حتی اگر اهل یک بازیگر نباشید ، تقریبا غیرممکن نیست که بخواهید هدست VR اهدا کنید و با برخی از بدی ها بجنگید یا در اعماق یک آرامگاه داستانی کاوش کنید. دشوار نیست که بخواهیم زندگی روزمره خود را یک بار در زندگی فرار کنیم و دلیل آن این است که بازی VR در حال جلب توجه بسیار زیاد است. پس در مورد تجربه VR غیر بازی چیست؟ خوب ، برخی در گذشته آن را امتحان کرده اند اما موفقیت محدودی کسب کرده اند.

به عنوان مثال از HBO Voyeur استفاده کنید. به عنوان یک دنیای مجازی تعاملی (که می تواند یکی از اقوام ابتدایی Oculus Rift محسوب شود) ایجاد شد و داستان های ۸ نیویورکی را که در آپارتمان های شهر زندگی می کردند به تصویر کشید. اگرچه HBO Voyeur به خوبی ساخته شده بود و به به چالش کشیدن اهمیت فیلم سازی خطی کمک می کرد ، اما به عنوان یک آزمایش جالب از بین رفت. ۱۰ سال بعد و هنوز هنوز شاهد هالیوود هستیم که وارد فیلم سازی VR می شود.
هالیوود

VR به عنوان یک داستان نویس

ما متوجه شده ایم که VR پتانسیل عظیمی دارد. مشکل برای بسیاری از افراد وقتی VR در کنار داستان گویی ذکر می شود ، این است که قصه گویی گذشته نگر است. وقتی بچه ها بیرون چادرهای خود می نشینند ، مشعل تا صورت خود را نگه می دارند ، داستان ها در زمان واقعی روایت نمی شوند. در گذشته گذشته همه چیز به عنوان این چیزی است که مخاطب را جذب می کند.

در حالی که تقریباً سه سال از راه اندازی Oculus Rift DK1 و Oculus Rift CV1 می گذرد ، اما این تغییر فوق العاده بوده است. زمان تاخیر تقریباً در یک گرد و غبار ریز قرار گرفته است. درب صفحه نمایش شکسته شده است و خود فناوری مغز ما را به چالش می کشد تا بین زندگی مجازی و واقعی تفاوت قائل شویم.

مدیر عامل Oculus ، Brendan Iribe اخیراً تأسیس Bay Crescent Bay را تأیید کرد. یک نمونه اولیه از ویژگی های جدید ، ویژگی ها ، کیفیت ، حضور لازم برای ارائه مصرف کننده VR را که می تواند به نفع زندگی مشاغل در سراسر جهان باشد ، نشان می دهد.

Crescent Bay دارای ردیابی ۳۶۰ درجه ، ارگونومی و وزن بهبود یافته و صدای یکپارچه ، جهش بزرگی به سمت جلو از طرف اصلی برنامه بودجه توسط Oculus است.

می توانید استدلال کنید که داشتن یک عنصر پلاستیکی فوق العاده ، تقریباً تخیلی پلاستیک به دنیای مجازی یک برند مهم است تا بتواند از زندگی واقعی متمایز شود ، اما آیا واقعاً لازم است؟

مارک ها و داستان گویی مجازی

روش های زیادی برای ایجاد آگاهی از برند برای یک سازمان وجود دارد و VR نقش مهمی در پیشبرد آن دارد.

اگرچه روایت داستان مؤثر از گذشته نگر است ، فقط به این دلیل که یک برند با استفاده از VR روایتی را با مخاطبان خود برقرار می کند ، به این معنی نیست که باید در زمان حال ارائه شود. اگر یک سازمان می توانست از قدرت خود استفاده کند و اصول بازی واقعیت مجازی یا حتی فیلم سازی سنتی را به کار ببندد ، می توانست به روشی که قبلاً هرگز نتوانسته است به مخاطبان برسد.

افراد به عنوان مصرف کننده در حال تحول هستند و به همین ترتیب ، مارک ها ، برای تأمین نیازهای خود ، باید رپرتوار آن را توسعه دهند. مصرف کننده دیجیتالی امروز تعادل کامل بین راحتی و لمس را می خواهد: مردم می خواهند به چیزی برسند و چیزی را لمس کنند ، اما با حداقل تلاش.

دیجیتال

به طور کلی ، مصرف کننده امروز ، تنبل و در عین حال فن آوری است. می خواهد سرگرم شود و ارزش خود را فراتر از یک پست فیس بوک ارائه دهد. در اصل ، مصرف کنندگان امروز می خواهند در آنچه شما ، به عنوان یک برند ، باید بگویند غوطه ور شوند – و VR ابزاری برای انجام این کار به شما می دهد.

تجارت و VR

برای مثال نیویورک تایمز را بگیرید. به عنوان بخشی از ابتکار جدید غول رسانه ای NYT VR ، وی بیش از یک میلیون هدفون Google را برای مشترکین چاپی خود ارسال می کند.

اولین پروژه NTY VR با همکاری Google “The Displaced” نامیده می شود و بر روی سه کودک در سودان جنوبی ، شرق اوکراین و سوریه متمرکز است که جان آنها توسط جنگ از بین رفته است. این اولین نسخه در مجموعه فیلم های واقعیت مجازی است که تایمز برنامه ریزی کرده استبرای انتشار به مشترکین.

برنامه ریزی

به عنوان چنین نیروگاه روزنامه نگاری ، خوانندگان نیویورک تایمز انتظار قصه گویی نوآورانه و قانع کننده را دارند – و با بهره گیری از استعداد دیجیتالی داخلی (و همچنین Google) آنها از قدرت VR استفاده کردند تا برند خود را به یک سطح کاملاً جدید ببرد. دسته اول برای چاپ مشترکان ارسال شد و تاکنون ۶۰۰۰۰۰ بارگیری فیلم را هدایت کرده است. یک پاسخ بسیار مثبت در واقع یک مورد اصلی از یک برند با واقعیت مجازی به آینده شتاب می بخشد.

در المپیک ریو ، از VR استفاده شد تا آن را به عنوان دیجیتالی ترین ابتکار عمل کند. در طول بازی ها ، سامسونگ با پخش کننده NBC همکاری کرد تا ۸۵ ساعت از سرگرمی المپیک VR را به ارزش ۸۵ ساعت در اختیار طرفداران قرار دهد. متعصبان ورزشی توانستند خود را به نقاط نمادینی مانند ساحل کوپاکابانا منتقل کنند. آنها قادر بودند از تماشای بازی ها از محتوای منحصر به فرد لذت ببرند – و توانستند یک یا دو قطعه از داستان NBC و سامسونگ را جذب کنند.

ورزش

افکار نهایی

بنابراین ، چگونه می خواهید به ساخت یک روایت واقعیت مجازی قوی برای برند خود بپردازید؟

به آنچه می خواهید بگویید یا بفروشید فکر کنید. به یک آغاز ، یک میانه و یک پایان فکر کنید. تعارض شما (مشکل مصرف کننده) چیست و قطعنامه شما چیست (آنچه را که می توانید ارائه دهید بی نظیر است)؟ سپس از VR استفاده کنید تا با استفاده از شخصیت های تحریک آمیز و تصاویر برجسته ، زمینه ای جالب برای داستان خود ایجاد کنید تا افراد را درگیر خود کرده و آنها را به گوش هر حرف بکشید.

در حالی که مردم می توانند از بیانیه مطبوعاتی یا نسخه فروش استفاده کنند ، اگر مشتریان به دنیای مجازی کشیده شوند ، به جایی نمی روند. هنر راکونتور همچنان به مانند گذشته اهمیت دارد ، دقیقاً همین است که امروزه برندها و مشاغل بویژه ابزارهایی برای تقویت تجربه داستان گویی دارند. ممکن است کمی آزمایش و خطا انجام شود ، اما در دست مناسب ، VR و داستان پردازی این پتانسیل را دارند که تجربه مصرف کننده را به یک سطح کاملاً جدید منتقل کنند.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

بالا
بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس جزایرتوالووال اوگاندااوکراین امارات متحده عربی اروگوئه ازبکستان وانواتو ونزوئلا ویتنامVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankW estern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت