۳ راه برای رشد نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی

این که آیا شما در حال فروش آخرین کتاب الکترونیکی خود برای همراهی با مشاغل آنلاین خود هستید یا به سادگی به دنبال راه های خلاقانه ای برای علاقمندی مردم به جدیدترین محصول خود هستید ، موفقیت فروشگاه تجارت الکترونیکی شما به میزان زیادی به نرخ تبدیل شما و چقدر مؤثر فعلی شما متکی است. پلت فرم تجارت الکترونیکی در دست گرفتن محصولات دیجیتالی یا ملموس شما در دست مشتریان هدف شما است.

دیجیتال

اگر می خواهید استراتژی تجارت الکترونیکی خود را دوباره ببندید یا می خواهید یک روش واضح و روشن درباره آنچه تاکتیک های فروش آنلاین منجر به بیشترین رشد می شود ، اندازه گیری نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی شما به عنوان یک شاخص کلیدی عملکرد (KPI) می تواند فراهم کند. شما با بینش های ارزشمند برای تجدید نظر در استراتژی های فعلی خود.

نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی چیست؟

نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی یک KPI است که می تواند نشان دهد که چه تعداد از مشتریان و کاربران تجارت الکترونیکی اقدام ایده آل شما را روی پلتفرم شما انجام می دهند. به عنوان مثال ، نرخ تبدیل شما می تواند اندازه گیری کند که چگونه بسیاری از افراد خرید را تمام می کنند در حالی که تعداد سبد خرید کامل است.

اگر علاقه مند به یافتن برخی از روشهای آسان برای رشد نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی خود هستید ، خواندن جدیدترین بینش های صنعت ما را ادامه دهید. این سه تاکتیک در وب سایت های تجارت الکترونیکی برای کمک به صاحبان سایت در حفظ و رشد مشتریان خود از پروفایل مشتری ایده آل (ICP) استفاده شده است.

۱ ٫ انجام آزمایش A / B را انجام دهید

آزمایش A / B ممکن است مانند یک کار خسته کننده به نظر برسد ، اما هنگامی که به درستی انجام شود ، می تواند یک روش در دسترس و یادگیری آسان برای محاسبه آنچه در پلت فرم فعلی تجارت الکترونیکی شما کار می کند و چه محتوایی می تواند از تجدید ساختار استفاده کند ، استفاده کند.

در اصل ، دو نکته برای آزمایش A / B وجود دارد: نقطه شروع (A) و نقطه پایانی (B). برای شروع آزمایش A / B در سایت تجارت الکترونیکی خود ، منطقه ای از سایت خود را شناسایی کنید که فرض می کنید افراد از چرخه فروش شما خارج می شوند. این مناطق می تواند:

     

  • فراخوانی برای اقدام در پایین صفحه شما
  •  

  • محل دکمه های عملکرد شما
  •  

  • محتوای تجارت الکترونیکی شما

هنگامی که منطقه سایت تجارت الکترونیکی خود را که می خواهید اندازه گیری کنید مشخص کردید ، محتوا را بگیرید (خواه یک دکمه باشد یا کل صفحه وب) و بر اساس نتیجه ایده آل خود جنبه های آن را تغییر دهید. صفحه اول “A” به عنوان صفحه کنترل نیز شناخته می شود و به صفحه تغییر یافته “B” به عنوان صفحه تغییر می گویند.

برای اینکه آزمایش A / B موفقیت آمیز باشد ، باید یک نسخه دوم از صفحه وب ایجاد کنید و هدف داشته باشید که نیمی از ترافیک صفحه وب خود را به این صفحه تازه ایجاد شده بروید تا دقیق ترین اندازه گیری ها و نتایج را بدست آورید. برای اندازه گیری نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی خود با موفقیت ، باید با نرم افزار تست A / B مانند Zoho یا VWO کار کنید.

پس از شروع کار ، مراحل آزمایش A / B را انجام می دهید. وقت آن است که منتظر جمع آوری داده های کافی برای دقیق ترین نتایج باشید. در این مرحله ، تست A / B و نرم افزار اندازه گیری تبدیل شما بیشترین کار را با ارسال کاربران به صفحه کنترل و صفحه اصلاح شده به طور مساوی انجام می دهند. این نرم افزار داده های کاربر را جمع آوری می کند ، اقدامات آنها را اندازه گیری می کند و گزارشی را ایجاد می کند تا نتایج شما را به روشی کاربر پسند برقرار کند.

غالباً ، این گزارشات شامل اطلاعاتی از قبیل چند نفر از صفحه وب شما ، آنچه در صفحه انجام می دهند استفاده می شود و تفاوت های عمده بین دو صفحه را نشان می دهد. به عنوان یک مدیر تجارت الکترونیک ، می توانید از این نتایج برای شناسایی شکاف های قیف فروش خود استفاده کرده و تغییرات لازم را در صفحه وب فعلی خود ایجاد کنید.

۲ Cont محتوای سایت خود را هدفمند نگه دارید

برای اینکه سایت تجارت الکترونیکی شما برای همه بازدید کنندگان شما جذاب باشد ، محتوای نوشتاری شما به همان اندازه محتوای تصویری شما اهمیت دارد. خریداران آنلاین دوست ندارند وقتی ایمیل های کلیک کرده یا تبلیغات گوگل را با کلیک بر روی هر کلیک (PPC) پرداخت می کنند ، گمراه شوند ، بنابراین بسیار مهم است که اطلاعات و محصولات تجارت الکترونیکی شما با آنچه جستجو می کنند هماهنگ شود.

حتی کوچکترین مطالب نوشتاری در صفحات تجارت الکترونیکی شما اهمیت دارند. مواردی مانند تماس شما به دکمه های عمل و اعلان های خطا باید شخصیتی داشته باشند ، مختصر باشند و خریداران بالقوه را درگیر خود کنند. سعی کنید متن را در دکمه های تماس خود تغییر دهید و محتوای تجارت الکترونیکی خود را ساده کنید تا با تبلیغات PPC پیوند شده خود مطابقت داشته باشید.

متن توصیفی که در سایت تجارت الکترونیکی شما قرار دارد باید احساس شود که برای هر مشتری خاص شخصی سازی شده است. توضیحات مربوط به محصول شما باید در عین ماندن در مورد برند شما سرگرم کننده ، قانع کننده و جالب باشد که بخوانید. به عنوان مثال ، اگر به شخصیتی با نام تجاری گاه به گاه و با احساس خوب معروف هستید که باید به هر توصیف محصولی که می نویسید ترجمه شود.

علاوه بر این ، محتوا باید به خوبی جریان یابد و خواندن آن حتی در دستگاه های تلفن همراه آسان باشد زیرا ۱۵٫۶٪ از کل خرده فروشی های ساخته شده در انگلستان و ۸٪ از کل خرده فروشی ها در ایالات متحده آمریکا بصورت آنلاین انجام می شود. اطمینان حاصل کنید که متن با وب سایت متناسبی ندارد و tاز آن متن بر نسخه موبایل یک صفحه وب مسلط نیست.

موبایل

۳ Reviews بررسیهای واقعی مشتری را ایجاد کنید و اشتغال را افزایش دهید

آیا شما از نرخ تبدیل سایت تجارت الکترونیکی طراحی شده خود احساس ناامیدی می کنید؟ اگرچه کار کردن با یک طراح تجارت الکترونیک حرفه ای می تواند به شما در ایجاد یک بستر آتی آینده کمک کند ، اما بررسی های واقعی از مشتری قبلی شما انجام می گیرد که واقعاً تفاوت ایجاد می کند. براساس Econsultancy ، ۶۱٪ از مصرف کنندگان آنلاین قبل از خرید نهایی ، وقت خود را برای خواندن بررسی ها می گیرند.

چرا بسیاری از افراد قبل از خرید ، نظرات را مطالعه می کنند؟ به بیان ساده تر ، ما موجودات اجتماعی هستیم و می خواهیم اعتماد داشته باشیم که محصول یا خدمتی که خریداری می کنیم به شکلی یا شکل به نفع ما خواهد بود. وقتی نظر مثبت و یا بازخورد سایر مصرف کنندگان را با تجربه استفاده از آن محصول می بینیم ، بیشتر احتمال دارد که معتقد باشیم به محصول و ارائه دهنده قابل اعتماد اعتماد داریم.

با توجه به اینکه افراد زیادی به بررسی های آگاه از مشتری قبلی شما اعتماد می کنند ، بسیار مهم است که همه تلاش خود را برای تشویق بررسی ها انجام دهید و این کار را یک فرآیند آسان انجام دهید.

راه عالی دیگر برای تقویت شهرت آنلاین و استفاده از نظرات مشتری استفاده از توان رسانه های اجتماعی است. در این مرحله ، احتمالاً شما درباره سفیران تجاری و افرادی که برای ارسال اطلاعات مثبت و عکس از محصولات در کانالهای مختلف رسانه های اجتماعی پرداخت می شوند ، شنیده اید.

به عنوان یک مدیر تجارت الکترونیک ، می توانید از رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید. یک هشتگ ایجاد کنید که نماینده محصول شما باشد و مشتریان را ترغیب کنید که هنگام استفاده از محصول یا خدمات خود ، با هشتگ پست کنند. این بررسیهای رسانه های اجتماعی به مردم این امکان را می دهد تا از نحوه عملکرد یا نگاه شما در دنیای واقعی و ارائه آن با علائق و نیازهای منحصر به فرد خود ، تجسمی بصری داشته باشند.

اگرچه کمی متفاوت از نظرات مشتریان آنلاین است ، نوشتن مطالعات موردی می تواند به شما در نشان دادن تخصص یا اثربخشی محصول در مخاطبان گسترده کمک کند. مطالعات موردی را می توان در وب سایت شما نگه داشت یا در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. نه تنها یک مطالعه موردی می تواند به تحکیم موفقیت محصول شما کمک کند ، بلکه می تواند به رشد آگاهی از برند شما کمک کند و مردم را ترغیب کند تا برای خرید محصول یا خدمات خود ، از طریق آن کلیک کنند.

سایر عناصر یک سایت موفق تجارت الکترونیکی

نه تنها یک سایت تجارت الکترونیکی یک سرمایه گذاری سودآور در صنعت خرده فروشی مدرن است ، بلکه می تواند با سهولت در طیف گسترده ای از بسترهای تجارت الکترونیکی ایجاد شود.GoDaddy چهار عنصر اساسی از سایتهای تجارت الکترونیکی موثر را بیان می کند ، از جمله:
سرمایه گذاری

     

  • یک دکمه عالی برای تماس و اقدام به تماس با عمل
  •  

  • درگیر تصاویر و تصاویر
  •  

  • پاک کردن و مختصر توضیحات محصول
  •  

  • یک فرایند بازرسی آسان برای مشتریان

راه اندازی سایت تجارت الکترونیکی شما به خوبی می تواند یک فرایند یادگیری باشد ، اما با در نظر گرفتن این عناصر از دست رفته می توانید به شما در بهبود نرخ تبدیل خود کمک کرده و سرآمد رقبای صنعت خود باشید.

نظرات نهایی در مورد رشد نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی شما

برای ایجاد یک استراتژی موثر تجارت الکترونیکی و افزایش نرخ تبدیل کلی شما ، بسیار مهم است که مشتری خود را در تمام مراحل توسعه و تحقیق در ذهن داشته باشید. داشتن دیدی کاملی از آنچه می خواهید در هر عنصر جداگانه صفحه خود بدست آورید به شما کمک می کند تا ایده ای واضح از آنچه را که می توانید تجدید نظر ، حذف یا اضافه کردن کنید به حداکثر رساندن نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی خود ارائه دهید.

ابتدا ، زمان آزمایش موفقیت و نرخ تبدیل سایت تجارت الکترونیکی فعلی خود را اختصاص دهید. گوگل Analytics گزینه ای عالی برای کمک به شما برای یافتن یک نمایش دقیق مبتنی بر داده ها از نرخ تبدیل خود در صفحات وب مختلف است. هنگامی که نقطه شروع خود را می دانید ، آزمایش A / B می تواند بینش ارزشمندی را در مورد تغییرات ایجاد شده در بالاترین نرخ تبدیل در صفحات مختلف سایت تجارت الکترونیکی شما ارائه دهد. این که آیا شما تصمیم به تغییر محتوا در صفحه خود دارید یا به سادگی دکمه های تماس به عمل را زنده تر می کنید ، محتوای شما می تواند تا حد زیادی بر نرخ تبدیل کلی شما تأثیر بگذارد.

کلیه محتوای وب سایت تجارت الکترونیک باید دقیقاً شخصیت برند شما را نشان دهد و کاربران را در کل قیف فروش وب سایت درگیر کند. از کلیک روی تبلیغ PPC Google تا خرید آنها ، این روش باید واضح و آسان باشد که به راحتی دنبال شود و در کل تجربه ای عالی برای کاربر ارائه می دهد.

برای رشد نرخ تبدیل شما ، حفظ یک بخش فعال بررسی مشتریان ، به شما کمک می کند تا یک گزارش با مشتریان بالقوه را تهیه کنید ، زیرا قادر به دیدن آنچه مشتریان شاد در مورد محصول یا خدمات شما می گویند ، می تواند تأثیر زیادی بر دیدگاه آنها از برند شما بگذارد. این که آیا این یک بخش مستقل در وب سایت شما است یا از طریق پست های رسانه های اجتماعی ایجاد می شود ، بررسی ها باعث ایجاد فضایی برای تعامل معتبر می شودبا سایت و محصولات تجارت الکترونیکی خود

با استفاده از نکات و ترفندهای فوق برای افزایش نرخ تبدیل ، قادر خواهید بود سایت تجارت الکترونیکی خود را در هیچ زمان رشد ندهید.

بالا