۳ از خلاق ترین کمپین های بازاریابی سال ۲۰۱۸ (تاکنون)

سال ۲۰۱۸ فقط آغاز شده است ، اما در حال حاضر تبلیغات تبلیغاتی فوق العاده ای وجود دارد که می توانید از آن یاد بگیرید. تبلیغات تبلیغاتی بزرگ باعث ایجاد احساسات شدید می شود و روزها ، هفته ها یا حتی ماه ها در ذهن ما می ماند و بر مصرف کنندگان در تصمیم گیری های خرید تأثیر می گذارد. آنها اولین قدم برای معرفی یک شرکت به مخاطبان مورد نظر خود هستند – یا یادآوری موجودیت آنها. در اینجا سه ​​مورد از خلاق ترین کمپین های بازاریابی سال ۲۰۱۸ تاکنون ارائه شده است.

۱ ٫ ESSC- “راهی را که می بینید ناتوانی می کند” تغییر دهید

تبلیغات تبلیغاتی جدیدی از Easterseals Southern California (ESSC) ، سازمانی که به بیش از ۱۰،۰۰۰ معلول در چندین بخش از کالیفرنیا کمک می کند ، در اول فوریه یک تبلیغات تبلیغاتی جدید را راه اندازی کرد که در آن گیرندگان برنامه های خاص خود قرار دارد. عنوان این کمپین “تغییر راه برای دیدن ناتوانی ها” است و هدف آن ایجاد گنجاندن و تشویق تحولات اجتماعی است. شعار تبلیغات این است ‘جشن بگیرید. جدا نیست. ‘

مارک ویتلی ، رئیس جمهور و مدیر عامل ESSC ، اظهار نظر:

وی گفت: “وقتی به عنوان یکدیگر متحد شویم ، می توانیم تحولات اجتماعی ایجاد کنیم و موانع را بشکنیم. هر روز ، مردم درباره افراد دارای معلولیت تعمیم می دهند – و بسیاری ممکن است حتی متوجه این کار نشوند. ما جنبشی را راه اندازی می کنیم که به مردم کمک می کند فراتر از آنچه در نگاه اول می بینند برای ساختن دنیایی فراگیر تر.

این کمپین شامل بسیاری از کانال های مختلف خواهد بود که در طول سال ۲۰۱۸ از بین خواهد رفت ، از جمله تبلیغات چاپی ، اینترنت و فضای باز و همچنین یک برنامه تبلیغاتی رسانه های اجتماعی “Make the Promise” ، که از مردم بخواهد تا پیام گنجاندن را تبلیغ کنند و از آنها استفاده کنند. هشتگ #ChesterateDontSeparate.

بر اساس شمول ، این کمپین مردم را به چالش می کشد تا “پشتیبان باشید. با عرض پوزش نیست “و” از این امر مستثنی نیست. از جمله شعارهای تبلیغاتی را درج کنید. مرحله اول این کمپین شامل شش ساکن کالیفرنیا است ، در سنین ۴ تا ۶۴ سال ، از جمله دو گیرنده ESSC که از طریق برنامه ملاقات می کنند و اکنون مشغول فعالیت هستند.

Easterseals برای بیش از ۱۰۰ سال خدمات و خدمات را برای افراد و خانواده های دارای نیازهای ویژه ارائه می دهد. خدمات ارائه شده به گیرندگان کمک می کند تا چالش ها و دستیابی به اهداف شخصی را برطرف کنند. ESSC هر سال به بیش از ۱۰،۰۰۰ نفر کمک می کند تا از خدماتی مانند توسعه / آموزش زودرس ، کمک به اشتغال ، پشتیبانی از اشتغال جانبازان ، گزینه های زندگی مستقل و … استفاده کنند.

۲ uit اعدام: “یک داستان غول پیکر”

Intuit ، یک شرکت نرم افزاری است که نرم افزار تهیه حسابداری ، مالی و مالیاتی برای افراد و مشاغل کوچک را توسعه داده و به فروش می رساند ، اخیراً کمپین جدید برند خود را آغاز کرد. قسمت اول این کمپین را می بینیم ، انیمیشن کوتاه در مورد دو صاحب مشاغل ، در طول SuperBowl.

هدف این کمپین جمع آوری همه مارک های Inuit از جمله نعنا ، TurboTax و Quickbooks است. در حالی که میلیون ها نفر از محصولات این مارک استفاده می کنند (به طور دقیق ۴۶ میلیون ترکیب) ، از هر هزار نفر فقط چهار نفر یا بیشتر از آنها استفاده می کنند. این برند می خواهد نشان دهد که محصولات آن در هنگام استفاده به عنوان یک گروه بهترین است.

فاز یک کمپین شامل یک انیمیشن چهار دقیقه ای کوتاه به سبک پیکسار است. نمایندگی این شرکت ، پدیدار ، یک روبات غول پیکر برای نشان دادن قدرت خدمات این برند ایجاد کرد ، تصمیم گرفت که انیمیشن بهترین راه برای ایده پردازی برند باشد. این تبلیغ در طول Super Bowl LII به عنوان یک تیزر ۱۵ ثانیه اجرا می شود و کاربران را به سمت فیلم کامل به صورت آنلاین سوق می دهد.

از نظر رسانه های اجتماعی ، این کمپین از فیلتر Snapchat با بازی Intuit Giant برخوردار خواهد بود. این روبات در مبارزات انتخاباتی استعاره ای است برای چگونگی استفاده از فن آوری استفاده از برند برای ساده کردن فرایندهای مالی برای مشتریان. این تمرکز روی یک صاحب گل فروشی به نام پیت است که برای لذت بردن از احساسات بیرونی خود بیش از حد مشغول انجام کار خود است و پاری ، یک کارآفرین و مهندس که الهام گرفته است تا با خلق غول Intuit به او کمک کند.

لوکاس واتسون ، مدیر ارشد بازاریابی ، در بیانیه ای مخاطبان هدف این کمپین را توضیح می دهد و می گوید:

وی گفت: “۷۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان برای خودشان کار می کنند که ضمن پیگیری احساسات خود ، امور مالی خود را اداره می کنند. با اقتصاد امروز و فشارهای مدیریت زمان و پول ، بعضی اوقات به نظر می رسد که شانس در برابر آنها جمع شده است. اما Intuit وجود دارد که برای آنها کار کند. “
اقتصاد

این برند قول می دهد کمپین را در طول سال ادامه دهد و در کانال های دیجیتال و اعدام های اضافی کار کند.

دیجیتال

۳ ٫ لینکدین: “در آن با هم”

پودرشبکه رسانه های اجتماعی راوند لینکدین قصد دارد کلیشه فعلی “یقه سفید” خود را خرد کند. این برند اخیراً در زمان نمایش جایزه گلدن گلوبس ، یک تلویزیون تلویزیونی با عنوان “در آن با هم” راه اندازی کرد ، یک حرکت تبلیغاتی که در گذشته از خصوصیات نام تجاری آن نام برده نشده است. اما این معقول است زیرا لینکدین در تلاش است تا از درک فعلی خود فاصله بگیرد. کمپین “در آن با هم” طیف متنوعی از مردم و مشاغل را به نمایش می گذارد.

این کمپین اولین تلاش واقعی بازاریابی یکپارچه لینکدین را شامل می شود و همچنین شامل ویدیو آنلاین ، نمایش دیجیتالی ، رسانه های اجتماعی پرداخت شده ، تبلیغات در فضای باز ، پادکست ها ، نقاط رادیویی ، مشارکت ها و بازاریابی موتور جستجو است.

به طور کلی ، این کارزار دوازده هفته به طول می انجامد و در چهار بازار اصلی – سان فرانسیسکو ، فیلادلفیا ، لس آنجلس و آتلانتا هدف قرار خواهد گرفت. این شرکت فعالیت لینکدین را در این بازارها با بازارهایی مقایسه خواهد کرد که برای درک بهتر نتایج این کمپین هدف قرار نگرفته اند. این فیلم ها از عکس های سیاه و سفید به سبک مستند استفاده می کنند تا داستان های موفقیت کاربران لینکدین را در محیط های منحصر به فرد خود به نمایش بگذارند.

این کمپین اولین تلاش واقعی بازاریابی یکپارچه لینکدین را شامل می شود و همچنین شامل ویدیو آنلاین ، نمایش دیجیتالی ، رسانه های اجتماعی پرداخت شده ، تبلیغات در فضای باز ، پادکست ها ، نقاط رادیویی ، مشارکت ها و بازاریابی موتور جستجو است.

به طور کلی ، این کارزار دوازده هفته به طول می انجامد و در چهار بازار اصلی – سان فرانسیسکو ، فیلادلفیا ، لس آنجلس و آتلانتا هدف قرار خواهد گرفت. این شرکت فعالیت لینکدین را در این بازارها با بازارهایی مقایسه خواهد کرد که برای درک بهتر نتایج این کمپین هدف قرار نگرفته اند. این فیلم ها از عکس های سیاه و سفید به سبک مستند استفاده می کنند تا داستان های موفقیت کاربران لینکدین را در محیط های منحصر به فرد خود به نمایش بگذارند.

در نامه ای به Adweek ، مدیر کمپین استیسی پرالتا (از Dogtown و Z-Boys) درباره تأثیر این کمپین توضیح داد و اظهار داشت:

وی گفت: “من از اولین مطالعه تابلوها می دانستم که این یکی از این فرصت های نادر است. آنها از ما خواستند که داستانهای واقعی را در مورد افراد واقعی بگوییم ، آنها می خواستند این فیلم به صورت سیاه و سفید شلیک شود و از افراد درگیر انرژی ، شوق و شادابی می خواستند. ما بسیاری از افراد منحصر به فرد که از این سیستم عامل استفاده می کنند ، پیدا و مستند سازی کردیم. ما نوازندگان آوانگارد ، مبارزان MMA ، معلمان فیزیک ، انیماتورها ، سرآشپزها و کابوی های واقعی زندگی را پیدا کردیم ، که همه آنها نه تنها از لینکدین استفاده می کنند بلکه درباره تأثیر آن در مشاغلشان هوس می کنند. “

همه کمپین های فوق از عناصری استفاده می کنند که مارک تجاری می شوند ، احساسات ایجاد می کنند و همدلی را تشویق می کنند. عناصر آزمایش شده و واقعی تبلیغات یکسان باقی مانده اند ، اما دنیای دیجیتال راه های بیشتری را برای ما فراهم می کند تا بتوانیم در مقابل مخاطب هدف خود ، محتوا را بدست آوریم. کاوش کنید که کدام راه بهترین گزینه برای برند شما است.

بالا