رشته مدیریت

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی مسایل بازاررسانی و بازار یابی محصول انگور در …

دانلود پایان نامه

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد سنندج
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد
رشته مدیریت اجرایی
:موضوع
بررسی  مسایل بازاررسانی و بازار یابی محصول انگور در استان آذربایجان
 غربی 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده
بررسی مسایل بازاررسانی و بازاریابی محصول انگور در استان آذربایجان غربی مطالعه حاضر به منظور بررسی مسایل بازاررسانی وبازاریابی محصول انگور (بی دانه سفید) در استان آذربایجان غربی انجام گردید.
تحقیق با اهداف بررسی وشناخت عملیات بازاریابی، تعیین مسیر، حاشیه وکارایی بازاریابی، تعیین سهم عوامل بازاریابی در قیمت نهایی و بررسی عوامل مؤثر بر ضایعات انگور ، تعیین تابع حاشیه بازار و
تابع ضایعات اجرا شد.
اطلاعات مورد نیاز از طریق مصاحبه و تکمیل پرسشنامه برای سال زراعی 88-89 جمع آوری گردید تعداد پرسشنامه ها در بخش های تولیدی، خرده و عمده فروشی به ترتیب برابر 200 ،40 و 30  است نتایج به دست آمده نشان می دهد، سطح زیر کشت بیشتر تولید کنندگان دارای کمتر از نیم هکتاروتولیدی کمتر از 10 تن می باشند حاشیه خرده فروشی محصول غوره، انگور، کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، شیره به تر تیب برابر است با، 315 ،89 ،543 ،385 ،650 ، تومان، حاشیه های عمده فروشی ، 181 ،75 ،207 وحاشیه 276 ،279 های کل بازار برابر با، . تومان است 496 ،164 ،750 ،661 ،929 ضریب بازاریابی محصول غوره، انگور، کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، شیره به ترتیب برابر با میزان . ، درصد است 52 ،32 ،31 ،36 ،35
بازده بازاریابی محصول غوره، انگور، کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، شیره، ، 6/378 ،5/72 ،8/681 ،4/495 درصد است 01/557 سهم تولید کننده از قیمت نهایی محصولات تولیدی یعنی، غوره، انگور، کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، شیره، 9/64 ،2/63 ،5/68 ،8/67 ،2/47 درصد محاسبه گردید و مابقی آن عاید عوامل بازار گردیده است سهم عوامل عمده فروشان از کل مبلغ دریافتی از مصرف کننده محصولات فوق، برابر با ، 5/10 ،3/15 ،6/8 ،7/14 ،2/19 درصد است وهم چنین سهم خرده فروشان از قیمت نهایی محصولات فوق برابر با 26 ،130 ، ،با برابر شده ذکر محصولات برای قیمتی کارایی عدم 5/24 ،3/21 ،7/22 ،4/17 ،5/33 است درصد .14 ،21 ،17 درصد وعدم کارایی فنی برابر با، 20 ،41 ،24 ،31 ،15 ، درصد و عدم کارایی کل برابر با، ، 47 ،170 ،39 ،52 ،32 .درصد می باشد حاشیه خرده فروشی انگور از حاشیه عمده فروشی بیشتر بوده و متوسط ضریب
هزینه بازاریابی انگور32درصد ورتبه چهارم را نسبت به بقیه محصولات دارا می باشد. سهم خرده فروش در قیمت نهایی انگور افزایش و سهم عمده فروش کاهش یافته است .
تابع ضایعات به روش حداقل مربعات به فرم خطی بر آوردو نتایج نشان می دهد، میزان ضایعات انگور تابع متغیر مدت زمان ماندن محصول تا رسیدن به دست مصرف کننده است به طوری که رابطه معنی دار و مثبت دارند.
تعداد صفحه :132
قیمت : 14700 تومان

***

—-

پشتیبانی سایت :               minoofar.majedi@gmail.com

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  **** ***

نوشته های مشابه

بستن