پایان نامه رایگان کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان بررسی و شناخت عوامل موثر بر میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی

دانلود پایان نامه

این تکه ای از پایان نامه رایگان کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان بررسی و شناخت عوامل موثر بر میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی در دانشگاه آزاد 130صفحه می باشد برای دیدن بقیه قسمت ها می توانید از قسمت بالای سایت کلمه کلیدی مورد نظر را سرچ کنید

فصل دوم-ادبیات موضوع تحقیق

1- مقدمه:

مرور ادبی این تحقیق در پنج بخش بزرگ تقسیم بندی شده است: 1)چشم انداز شغل حسابداری 2)آموزش مجازی

3) آموزش دانش آموزان بالغ 4) آموزش حسابداری 5)روش های تدریس دانشکده های حسابداری مجازی

2- چشم انداز شغل حسابداری:

مطالعات حسابداری خیلی مفید هستند زیرا که انتظار می رود اقتصاد محصولات بیشتر و بزرگتری را برای بازرگانی جدید با توجه به آموزش و مهارتهای روزافزون و متعدد تولید نماید و به همین خاطر حسابداران و حسابرسان بیشتری اهمیت حرفه حسابداری را می دانند. مطابق یک بررسی که برای حرفه های حسابداری توسط سالزمان (2006) انجام شد بازار حرفه های حسابداری داغ هستند و باید بازارشان داغتر از این هم بماند تا زمانی که موارد ذیل را داشته باشند:

  • ثبت نام های مدارس بازرگانی در این سالهای اخیر به دریایی بزرگ تبدیل شده است که به وسیله کامپیوتر و تکنولوژی اطلاعات و مدیریت بازرگانی صورت گرفته است فارغ التحصیلان تازه در حسابداران جامعه را کفایت نمی کند و شکاف بین عرضه و تقاضارا در حسابداری بوجود آورده است.
  • رویدادهای تجاری جدید در جهان عمومی شده است و بازرگانان کوچک حالا می خواهند  تا برای خودشان یک پشتوانه اقتصادی داشته باشند بازرگانان کوچک به حسابدارانی برای کمک به رویدادهای بازرگانی،  مشاوره اظهارات مالی، بودجه و برگشت مالیات اضافی که پرداخت شده است نیاز دارند.
  • اختلاس و رسوایی های تازه در حسابداری تغییرات عمده ای را در قوانین و مقررات به وجودآورده است این افزایش تقاضا برای حسابداران و تخصص های حسابداری که جدید هستند جالب است و تلاش حرفه حسابداری  برای جلوگیری  از فریب و کلاهبرداری رو به بالا خواهد بود.
  • افزایش تعداد حوزه های بازرگانی و رویدادهای بالای میانه سالهای 1990 نشان می دهد که افزایش تقاضا برای حسابداران وجود داشته است و شرایط موجود در بازارتقاضا را برای حسابداران افزایش داده است زیرا که شرکاء تجاری علاقه مند می باشند که چگونه می توانند با حساب و کتاب کردن در حوزه های بازرگانی درآمدها را افزایش و هزینه ها را کاهش دهند.

مطابق بررسی سالوین(2000) آموزش حسابداری در حال تغییرات تند و سریعمی باشد  و حق استفاده بیشتری را  برای مردم به وسیله اینترنت و مسیر آموزش بوجود آورده است و شرکتهای حسابداری می خواهند بزودی کارمندان تازه ای را از میان دانشجویان بالغ مدرن استخدام کنند.

شرکت های  بزرگ هم اکنون در حال شمارش کمبودهای مسیر آموزش حسابداری می باشند تا به وسیله آن برنامه های  آموزش حسابداری را آماده کنند تا فارغ التحصیلان  حسابداری و غیرحسابداری آموزش حرفه ای خود را فرا بگیرند  و یک آموزش همیشگی و فراگیر را برای کارمندان خود  فراهم کنند. خیلی از افراد بالغ کم تجربه هستند زیرا از نظر اوضاع اقتصادی فقیر هستند و به همین خاطر به دنبال ترفیعات گم شده خود هستند که آن را ناشی از فقدان آموزش می دانند

این حق کارفرمایان است که تقاضاهای معقول و خوب از کارمندانشان داشته باشند تا بوسیله آموزش حسابداری زمینه های  رشد خود را فراهم آورند و در آموزش مجازی حسابداری شرکت کنند تا  جزء جامعه  دانشجویان مجازی به حساب بیایند و خیلی از آرزوهایی  که دانش آموزان بالغ مجازی می خواستند برآورده  شود از طریق نمرات آموزش مجازی حسابداری به حقیقت پیوسته است.

 

 

 

3– آموزش مجازی:

در سال (1997 )یک مرکز داخلی آمریکا برای آموزش مجازی آماری را ارائه داده بود که فقط یک سوم از مؤسسات آموزش عالی آموزش مجازی را پیشنهاد کرده بودند. در (1999) محققان ادعا کردند که( 85%) از دانشکده ها و دانشگاهها در سطح پیشنهاد مقدماتی تدریس آموزش مجازی هستند و رقابتهای آموزش مجازی به وسیله آنها هموار شده است (2002).

خیلی از دانشکده های مدرن غیرسنتی و دانشگاهها انتظار داشتند  که پیشنهادات رقابت های  مختلف آموزشی و تماما در آموزش مجازی باشد. و اما امروزه انتطارات فراتر از رتبه دادن یا نمره دادن دانشکده ها می باشد که چگونه آن ها در  رقابت های آموزش مجازی نمرات را مشخص می کنند.

در سال 2005 در ایالات متحده یک گزارش تایید شده وجود داشت که آموزش مجازی به وسیله آلفرد اسلوان تأسیس شد و به وسیله گروه تحقیق باب سون که با دانشکده ها مشارکت داشتند هدایت و انتقال یافت و در گزارش سالانه خودشان یک وضعیت از آموزش مجازی به آموزش عالی ایالات متحده ارائه کردند که آموزش مجازی و هم آموزش سنتی  در دو نوع کوچک یا بزرگ از برنامه ها و رقابت ها رخنه دارد.

گروه تحقیق باب سون یافته های خودشان را به صورت ذیل ارائه کرده اند:

  • ثبت نام آموزش مجازی یک نرخ بالای 10 ساعت را نشان می دهد که این موضوع به وسیله مرکز داخلی آموزش حسابداری عمومی تایید شده است.
  • 63% از مدارس که کلاسهای چهره به چهره دوره لیسانس حسابداری داشتند پیشنهاد کردند که به آموزش مجازی تبدیل شود.
  • از میان همه مدارسی که پیشنهاد کلاس های بازرگانی چهره به چهره را داشته اند 43% نیز پیشنهاد کرده اند که آموزش برنامه های بازرگانی به صورت مجازی باشد.

در مطالعه دیگری که توسط اسلوان ضمانت داشت گزارش خود را اینطور تعریف کرده بود:

از آموزش مجازی در ایالات متحده سال 2006 یک گزارش توسط گروه تحقیق باب سون که با دانشکده ها در ارتباط بوده است  نتیجه گیری شده بود که اهمیت وسعت آموزش مجازی در میان مؤسسات آموزش عالی ایالات متحده گزارش شده است که برخی یافته ها نیز به صورت ذیل بوده اند:

  • تقریباً 000/200/3 دانشجو در رقابت آموزش مجازی سال گذشته منتهی به ترم آخر 2005 ثبت نام کرده اند و تعداد 000/300/2 نفر هم در سال گذشته گزارش شده بود.
  • در ترم های جاری رقابت آموزش مجازی 000/800 نفر اضافی ثبت نام کرده بودند .
  • دانشجویان مجازی مانند لباس کار بدن دانشجو در مقابل فشار سخت دوره لیسانس هستند.
  • مؤسسات آموزش عالی گزارش ثبت شده ای از رشد آموزش مجازی دارند که این رشد ناشی از رشد عددی و هم درصدی می باشد و آن رشد زمانی اساسی تر می شود که اساتید و دانشجویان به وسیله فاصله فیزیکی و تکنولوژی کاملا  جداگانه هستند.

اینترنت مبنی بر کلاسهای درس نقش های اساسی را در مسیر آموزش افراد دارد چنانچه قبلاً مسیر آموزش نیز ویدئوها  بودند . شناخت کلاسها نیز شباهت به رقابت های شتر با برجستگی دیررس قرن نوزدهم دارد. تکنولوژی های گذشته نیز رادیو و تلویزیون بوده اند اما امروزه اینترنت فاصله و مسیر آموزش را برای خیلی از مردم در فضاهای گسترده دگرگون ساخته است.

لی ویز(1993) یک مطالعه قبلی و گذشته را در آموزش مجازی  هدایت کرد. این مطالعه ضمانتی برای شناسایی مبارزات و علاقه مندان به آموزش مجازی می باشد. زمانیکه تدریس کلاسها در دانشگاهها برسر  اختلافات بین تعلیم دادن کلاسهای مجازی و سنتی متمرکز شده بودند  مبنی بر این گواه می باشد. مطابق بررسی پان(2004) صفحه گستر وب مسیر آموزش را بر مبنای ترکیب بندی ایده آل از آموزش خود انفعالی و اثر بخش آماده می کند صحبت ها و گفتگوهای مجازی، نگهداری ایمیل و  تشریک مساعی  یک حس خوب از جامعه را برای دانشجویان فراهم می کند. پان(2004) بیان کرد که آموزش مجازی می توان چندان خوب یا از نظر کیفیت چنان  بهتر باشد که در جلسات کلاسها یک یا چند گواه تحقیق از بحث و  مذاکره وجود داشته باشد. آماده کردن کیفیات مختلف آموزش مجازی در یک ابزار آلات با چندین مقیاس کنترل کیفی موافقت گفته های پان می باشد.

4- مدارس اختصاصی در ایالات متحده :

این خیلی مهم است که مالکیت مؤسسات خصوصی مورد بحث قرار بگیرد زیرا که آنها بخش بزرگی از بازار آموزشی را ثبت نام می کنند.

با فرض اینکه شرکتهای عالی و بزرگ مبارزه بازاریابی و سرمایه لازم سرمایه گذاری را برای رشد نقدینگی دارند. دورنمای بازار اختصاصی رشد سودی بین 14 تا 15% در سال 2007 بوده است و برای رسیدن به درآمد سالانه 20 بیلیون دلاری در حال تلاش و رقابت هستند.

کالج هر(2005) اعتقاد داشت که چشم و هم چشمی نیز در مؤسسات خصوصی وجود دارد تا آنها شناخت بهتری از دانشجویان و مشتریان خود داشته باشند و مؤسسات خصوصی نیز نیازهای خود را از زمان  ثبت نام دانشجویان برای حفظ مشتریان برابر و یکسان مطرح می کنند و از درآمد اجاره برای استمرار برنامه ها کمک می گیرند.

تا تابلوی نمایشی تبلیغاتی با قابلیت های اینچنینی جذب کنند: آراستگی یا وضع ظاهری، اتاق برای اساتید، صحبت و سمینارهای زنده ویدئوئی و دسترسی نامحدود به کتابخانه ها و کتابخانه های مجازی نامحدود دیگر و وسایل نوشتن واقعی که هرکدام به دانش آموزان و دانشجویان کمک می کند که نوشته های خود را اصلاح و بهبود بخشند و از معلم خصوصی مجازی نیز استفاده کنند.

با خیلی از فرض ها سازمانهای خصوصی تلاش می کنند  که  برای حفظ  دانشکده اثربخش و حضور شخصیت ها در محیط آموزش مجازی در صورت کلاس درس را  با حداقل تعداد روزهای هفته برگزار کنند. به وسیله ترسیمات فوق برنامه برای دانشجویان فرصتی را  برای تصمیم گرفتن انتشارت، پرسشها و جوابها، و مراقبت کردن از واکنش های کیفی را برای همه اوقات فراهم آورند. برخی از مدارس خصوصی نیز شرکتهای عمومی هستند که زیرفشار سخت اداره کردن سهامداران یا سرمایه گذاران ویا موجودی کالای بازار می باشند.

5- اعتبار قانونی مدارس خصوصی:

مطابق دو مطالعه که توسط اسلوان جریان داشت نشان داد که رشد دادن دانشجویان  به وسیله نمره دادن  می باشد و آموزش مجازی در ایالات متحده در  سال 2005نمره و رتبه نیز داشته است. آموزش مجازی در سال 2006 اعتبار قانونی پیدا کرده است  و برنامه های آموزش مجازی رشد بالایی را در این سالهای اخیر  داشته است و برنامه های آموزش مجازی مورد  قبول همه واقع شده است همچنین از روش معمول توجه کردن به مدارس برای سودبخشی موافقت کرده بودند. در اندازه های فرصت دهی، نیز برای کیفیت و تمدید کردن آموزش مجازی در ایالات متحده 2002 و 2003 یک گزارش عمومی به وسیله اسلوان منتشر شد که مؤلفان تاکید داشته اند که بیشتر دانشجویان هم زمانی را ترجیح می دهند و موسسه و مؤسساتی که آموزش مجازی را پذیرفته اند روشهای تحویلی توجه شده بیشتر و گسترده تری را در آینده نزدیک ارائه خواهند داد.

بایر (2006) یادداشت کرده بود که اعتبار بخشی برای دانشجویان خیلی مهم است زیرا آنها می خواهند که اعتمادهای کارفرمایان خود را جلب کنند تا این برنامه های  آموزش مجازی را به رسمیت بشناسند.

بنابراین آموزش مجازی برای جامعه سودآور است و دانشجویان آرام موارد باورکردنی و اطمینان را جستجو می کنند هرچند که برخی دانشجویان از جریان یافتن نمرات آموزش مجازی عقب می مانند. هرجا که جزر و مد وجود داشته باشد حقانیت و درستی بیشتری برای برنامه های آموزش مجازی نمایان می شود. اگر یک دانشکده تعهد نامه نداشته باشد اینطور برداشت می شود که از نظر اعتباری فقیر است پس کارفرمایان مجبورند که دانشجویانش را استخدام نکنند و یا بیشتر مورد توجه و رسیدگی قرار دهند.

6- آموزش مجازی آسان:

کن ویلز، هالتون، اسوانسون (1998) عقیده داشتند که مربیان و اساتید قطعاً آرزو دارند که شناخت علم را انتشار دهند اما آنها برای راهنمایی آمده اند که به دانشجویانی که شناخت لازم را  به وسیله تکنولوژی مساعدت شده است بدست آورده اند کمک کنند . مطابق بررسی کنولز(1984) رقابت های مسیر آموزش تاکید داشتند که این محیط ها دانشجوسالاری باشند و هم چنین با محیط استاد سالاری مخالفت شده بود مدل متداول این نوع روشها را می توان در کلاسهای درس سنتی یافت. کارزلی (1998) اظهار کرد که هیچ استاد  یا کارشناس متخصصی چگونه در لحظه کنفرانس یا سخنرانی در یک گروه آموزش مجازی می تواند لحن و آهنگ خود را خارج از آن چیزهایی که تمرین کرده است سرعت بخشد.

7- آموزش  دانش آموزان مجازی بالغ:

آموزش افراد بالغ یک پویایی و حادثه طبیعی پیچیده است که لازمه شناخت فرآیندهایی از آموزش و نیازهای آمادگی دانش آموزان و زمینه های لازم  آن می باشد و ثبت نام دانشجویان بالغ منعکس کننده تعهدات آنها  به وسیله آموزش عالی برای دسترسی بیشتر به نیازهای عمومی می باشد. زنان درصد بیشتری از دانش جویان بالغ را از آن خود ساخته اند که این یک تهدید می باشد و زنان تعدادشان بیشتر از حد تصور می باشد و به طرف این نرخ رشد تندتر حرکت می کنند و بیشتر دانشجویان بالغ یک دوره که  بررسی شده بودند ( 85%) آن دوره مسئول و یا دارای سمت اداری بوده اند که برای اهداف کلیدی خود ثبت نام کالج را انجام داده اند.

از آن زمان که شناخت اثربخشی ها  فرض شد ساختن شکل تجربه قدیمی تر از افراد بلوغ انتظار نیست و برای آموختن اثربخشی ها  می توان از میان اساتید با تجربه و هم چنین مذاکره و یا حل کردن مسئله و یا  هرکدام که مورد استفاده تجربیات  قدیم بوده است استفاده کرد. برای آفریدن یک محیط آموزشی اثربخش که دانش آموزان آن گرفتار شده اند می توان از میان تشویق و تحریک دانش آموزان برای دنبال کردن اهداف نهایی ایشان استفاده کرد آن معمولاً باورکردنی است که یک سطح عالی از اثربخشی بین یک مسیر دانش آموزی و استاد چندان خوب از میان همه مسیرهای  دانش آموزی بهتراست وکلاسهای ویژه مسلماً می تواند تجربه گرانتر دانش آموزان و رضایتمندی دانشجویان را فراهم کند.

در تحقیقات قبلی تایید شده بود که اثربخشی در آموزش مجازی یکی از مهمترین اهداف  و عوامل اساسی در تعیین کردن موفقیت  یک رقابت مجازی می باشد و اثربخشی های خوب طراحی شده نه فقط ارضاء کننده آموزش راضی کننده می باشند بلکه آنها می توانند راهنمایی، واکنش را برای دانش آموزانی که آموزش مجازی را  دوست دارند آماده کنند.

مورد  دیگری که رسیدگی شده بود فرصت اثربخشی است  زیرا مسیرهای  آموزش اثربخش رشد شرح داده شده ای  دارند و شکل های  مختلف توانایی ها قاطعیت پیدا کرده اند در خیلی از مطالعات که خیلی از محققان آنرا بررسی کرده اند برخی از مطالعات ادعا کرده اند که دانشجویان به سطوح عالی گزارش می دهند و دانشجویان آموزش دیده در محیط آموزش مجازی باید به سطوح عالی نیزگزارش دهند در یک گزارش دستی خیلی از محققان روش مشارکتی آموزش دانشجو-دانشجو رابه کار برده بودند و در آن اهمیت بیشتر اثربخشی ها را  در مسیر آموزش مشاهده کرده بودند  آنها گمان کرده بودند  که روش دانش آموز-دانش آموز بلند کردن تجربه آموزش دانشجویان برای سطوح عالی خواهد بود.

زاهو ولی و تن (2005) بر این دلالت داشتند که اثربخشی کلید ترکیب کننده اثرگذاری مسیر آموزش است زیرا که رفتار انسانی با تکنولوژی سودمندی بیشتری را برای آموزش دانشجو به دنبال دارد.

هانج(2002) یادداشت کرده بود که باید خواسته های دانش آموزان  بالغ در جمع آوری اطلاعات برای دختر یا پسر بلافاصله مفید باشند. دانش آموزان بالغ احتیاج دارند که برای آموختن و مهارتها گزارش دهند وآن را برای تجربه کاری خودشان و یک زندگی واقعی به کار ببرند  و محیط آموزش باید  مبنی بر محیط های آموزش معنی دار وبا شناخت صحیح صورت گیرد. گروههای مذاکره مجازی توصیف شده اند و نیز مصحح مبنای موضوعات  پرسشهای تمرکز یافته هستند و تشریک مساعی زیادی دارند و این توانایی ها  را برای کاربرد گزارشات و  برای اهداف دانش آموزان بالغ وقتی که آنها وارد آموزش عالی شدند  را لازم دارند.

تجربیات زندگی دانش آموزان بالغ به آنها اجازه می دهد که به آوردن اطلاعات برای کلاس درس و دنیای تجاری به محل کار بروند و 40 یا 50 یا 60 ساعت کار در هفته داشته باشند. آیا یک استاد نمی تواند ببیند از میان کار تجربی یا از میان فعالیت کلاس درس کدام مفهوم کاربردها اثربخشی بیشتری دارد. رقابت های آموزش مجازی هرچند که همیشه و هرکجا موجود هستند اما دانشجو باید به اینترنت دسترسی داشته باشد.و موفقیت  دانشجویان در نیازهای آموزش مثبت و راست دسته بندی شده اند و مبارزه کردن دانشجویان و انگیزه دانشجو برای کامیاب شدن آنها صورت می گیرد. و  مساعدت و کمک دانشجویان بالغ در توانایی خودشان برای کامیابی و موفقیت در آموزش عالی انجام می شود.

8- شیوه های آموزش افراد بالغ:

جیمز و گاردنر(1995) شیوه های آموزش را اینطور تعریف کردند، هرکدام از طریقه های آموزش که بیشترین اثربخشی را بردانش آموزان داشته باشد مانند مشاهده، فرآیندها، ذخیره کالا و یادآوری هر آنچه که باعث آموختن آنها شود و بیشتر محققان توافق کرده اند که شناخت سبک های آموزش زیاد اثربخش، معلم چندان خوب نیز می تواند به شناسایی دانش آموزان و آموزش استراتژی کمک کند.

بروک فیلد(1986) موارد ذیل را مشخص کرده بود :

دانش آموزان بالغ حالت خود انفعالی و خودمفهومی از استقلال فعلی خود دارند و انتخاب آزادی آنها در آموزش استراتژی خیلی مهم است و به نظر می رسد که بیشترین اهمیت برای دانش آموزان بالغ حس استقلال داخلی می باشد .  مشکلات آموزش افراد بالغ وقتی است که دانش آموزان بالغ می خواهند که استقلال بیشتری را در آموزش خودشان داشته باشند اما  این فرصت ها به وسیله دانشکده ها  تکذیب شده بود.

خیلی از تئوری ها در آموزش دانشجویان  رشد دارند اخیراً تصدیق و ثابت شده بود که شیوه های آموزش افراد بالغ به طور جداگانه و بدون حضور افراد انجام می شود. در گذشته نوشتن و دانستن عاریه بود که به افراد بالغ آموزش داده می شد و مانند آموزش بچه ها راههای یکسان و یکنواخت وجود داشت. کن ولز(1980) گاهی اوقات در آموزش پدر  تئوری آموزش افراد بالغ نامیده می شد زیرا که او یکی از افرادی بود که آنرا به رسمیت شناخته بود و برای شناخت و بی نظیر بودن آموزش دانش آموزان بالغ  از این تئوری و از وسایل تعلیم و تربیت استفاده کرده بود.

کن ولز (1980) بعداً به طور اساسی تئوری خود را توسعه داد و چهار فرض کلیدی ذیل را برای اثبات این تئوری ارائه کرد:

  • اساتید برای کمک کردن دانش آموزان بالغ برای آمدن بیشتر به سمت  خودسالاری مسئولیت دارند
  • تجربه وسیع دانش آموزان بالغ باید در آموزش منابع نیز استفاده شود.
  • دانش آموزان بالغ می خواهند اطلاعات جدید را اگر شناختند و قابل اجرا بود آن را در اوضاع زندگی واقعی شان استفاده کنند.
  • دانش آموزان بالغ نظر اداره آموزش را برای بدست آوردن مهارتها رعایت می کنند.
  • دانش آموزان بالغ برای آموختن تکنولوژی به شناخت و استدلال نیاز دارند.
  • بزرگترین انگیزه برای آموزش دانش آموزان بالغ انگیزه های ذاتی هستند.

* * دو مورد آخر بعداً اضافه شد (1998)

کارزلی (1998) تفاوت های بین آموزش افراد بالغ و بچه ها را شناسایی کرد که دانش آموزان بالغ به مرکز کانونی نیاز دارند تا در فرآیندهای آموزش بیشتر خشنود شوند.

اصول مرکز ثقل  نمایش های آموزش افراد بالغ این است که قادر باشیم  طراحی کردن و جمع آوری کردن افراد بالغ  را برای ساختن اثربخشی بیشتر فرایندهای آموزش برای افراد بالغ در نظر بگیریم و  این یک مدل آموزشی در صحبت کردن می باشد که است  یک صفت ویژه  تعلیم دادن آموزش نه برای  هدف زدن بلکه برای آموزش استفاده می شود. که به وسیله هریک از اداره آموزش یا افراد بالغ قابل اجرا و عملی می باشد.

کولب (1984) چهار سیکل صحنه تاتر نمایش آموزش را که شامل مدل آموزش تجربی بودند توسعه داد (ELM). مدل کولب داخل یک فرایند چرخه ای چهار صحنه آموزش باز شده بود.

  1. تجربه هماهنگ
  2. بازتاب مشاهدات
  3. خلاصه تصورگرایی
  4. اثر آزمایشی

کولب (1984) چهارشیوه آموزش صحنه های بالا را به صورت ذیل بیان کرده است. الف) متقارب ب) منشعب ج) جذابیت د) وفق دادن.

مدل کولب یکی از ابزارهای شیوه آموزش می باشد  که غالباً بیشتر در تحقیق و امتحان گرفتن دانش آموزان  بالغ استفاده می شود زیرا آن سه معنی مالکیت آموزش را پوشش می دهند و شامل اثربخشی، آگاهی و رضایتمندی می باشند. کولب سپس این روشها را توسعه داد و آن را وسایل شیوه آموزش کولب نامید که هرکدام شامل 12 سئوال خودارزیابی بودند که پاسخ دهندگان  برای مزایا و  ارزیابی های  فردی خود در شیوه های  آموزش ویژه استفاده می کنند.

اساتید آموزش دهنده مجازی افراد بالغ باید تشویق کردن دانشجویان خود را در یک گفتگوی روان دائمی راجع به صرفه جویی مادی و آنچه که باعث بستانکارشدن تجربیات بزرگتر آنها و هم چنین شناخت لازم  می شود را انجام دهند.

نادسون (2004) سفارش هایی برای آموختن دانشجویان غیرسنتی بالغ انجام داد که چگونه برای کار کردن در همه چهار روش شیوه های آموزش برای  بدست آوردن جوابها از  هریک از سئوالات، چرا، چگونه، اگرچه و غیره استفاده کنیم فرض استفاده از چهارسئوال ساختار داخلی را نشان می دهد که انواع شیوه های آموزش آن به وسیله کولب (1984) شناسایی شده اند. مطابق یک دسته بندی که توسط مک کارتی (1987) انجام شد از شکل مدلهای آموزش همه چهار شیوه آموزش این طور استنباط می شود که این وسیله را می توان در سطوح آموزش عالی نیز استفاده کرد .

الیوت(2006) اظهار کرده بود که هریک از وسایل شیوه آموزش کولب نیز می تواند توسط اعضای هیئت علمی برای ابراز ارزیابی به کار گرفته شوند که این می تواند نشان دهنده تمایل دانشجویان باشد که در جریان یک شیوه آموزش مسلم و قطعی قرار بگیرند تا یک ترکیب بندی از شیوه های آموزش داشته باشند. این اطلاعات وقتی می تواند به وسیله مؤسسات در نمایش و اجرای خودشان مورد استفاده قرار بگیرد که کار رقابتی حاضر برای دانشجویان بیشتر سودمند باشد.

آن وقتی که دانشجویان شیوه های آموزش خودشان را تغییر می دهند و به آموزش نزدیکترمی شوند توانایی ها نیز سودمندتر خواهد بود که از دیگران عقب تر نمانند. الیوت(2006) اظهاراتی داشت که اساتید باید هریک از شیوه های آموزش را وقتی که تدریس می کنند به حساب آورند زیرا که فرایندهایی از رویدادهای گوناگون آموزش برای هریک وجود دارد.  و همه شکل های تدریس باعث انگیزه دادن می شود گاهی یک راه برای دانش آموزانی که نزدیکتر شده اند می تواند انگیزه بیشتری با شیوه های آموزش دانشجویان به او بدهد وقتی که این روش محصول بهتری برای درک و فهم مادی موجود در پی دارد.

9- آموزش حسابداری:

در 50 سال قبل دانشکده های حسابداری از سخنرانی و حل کردن روتین مسائل برای تدریس حسابداری استفاده می کردند اما امروزه این مختصر شده است و تغییرات زیادی پیدا کرده است واما امروزه در آموزش آرام حسابداری از کنفرانس و حل کردن مسایل روتین برای تدریس حسابداری استفاده نمی شود بلکه از گامهای روبه رشد مورد بحث و مذاکره و تاکیدات بیشتر و از آموزش مجازی استفاده می شود.

در پاسخ به انتقاد از روشهای تدریس در حسابداری باید گفت که اول هشت شرکت بزرگ بودند و سپس تعدیل شدند و چهار شرکت بزرگتر حسابداری را تحت عنوان کمیسیون تغییر آموزش حسابداری را در ایالات متحده تشکیل دادند (AECC  1989). AECC سخن گوهایی را برای کمیته انتخاب کرد که هرکدام در صورت نیاز از روشهای آموزش حسابداری گزارش دهند.

اما این کافی نبود AECC با نیازهایی مواجه شد که حرفه حسابداری را منبسط تر از این که هست بنماید. تمام روشهای حسابداری که استفاده می شدند ناکافی بودند زیرا که آموزش داده نمی شدند بلکه به تفکرات تزریق می شوند و یا برخی از اساتید خود توسعه گری در آموزش دانشجویان داشتند. کمیته گزارش داد آن تأکیداتی که بیشتر در منازل خلق می شده اند در قوانین واقعی آموزش و رویه ها موثرتر بوده اند گزارشگر عقیده داشت که دانشجویان نیاز دارند که برای تغییر شکل آفریدن منفعل باشند که چه کسی از اساتید قوانین حسابداری را برای اثربخشی دانش آموزان فعلی می آموزد و یا اینکه چه کسی می آموزد که بیاموزد. مطابق بررسی بایر(1992) آموزش حسابداری بر نیازهایی تاکیده کرده بود که دانشجویان حسابداری برای خودآموزی بیشتر آن آموخته های بلند زندگی را بیاموزند که لازمه شناخت پول درآوردن می باشد. یک جریان خود تعلیمی یا خودمستقیمی  تاکیدات آموزش همیشگی و اهمیت شناخت درباره آموزش افراد بالغ می باشد. برای انجام دادن یک آموزش گروهی مربیان و آموزش چندان خوب مؤسسات و  کارکردن با هم برای توسعه مشترک لازم است.

فرانسوی و کاپاچ(2000) تاکید کردند که دانش پژوهان، توقیف شدگان دیگر تجربه های آموزش اصلی هستند و خیلی می خواهند که دانشجویان پیشرفت و ترقی داشته باشند و برای شروع به کار استراحت یک نیمه ترم اساسی بعد از گذراندن چهارساله آموزش ضروری است. فرصت طلبی های امکان دهنده و انتظارات حقوق بالا برای فارغ التحصیلان همیشه رشد بزرگتری در تعیین تصمیم گیری ها و معین کردن هریک از بخش های دوره که به دنبال اداره کردن آن هستند وجود دارد.

یک برنامه خوب از تعلیم و آموزش باید ضمانت یک مقدار زیاد از دانشجو را داشته باشد تا بتوانند تجدید قوا کنند. دانشگاههای حسابداری از سخنرانی های  مقدماتی  و حل کردن عادی مسایل برای آموزش حسابداری استفاده می کنند. فقدان دانشجویان در توانایی برای نوشتن، گفتن، گوش دادن و مرتب کردن گفته های  اثربخش چندان خوب و توانایی برای کارکردن در گروهها و تاثیر متقابل با جامعه عقلایی مشکلاتی را به همراه دارد.

خواب و رویایی کمیته حسابداری این است که به وسیله AECC 28 پیشنهاد و توصیه برای بهبود آموزش حسابداری انجام داده است تا آموزش حسابداری را افزایش دهد که برخی از اینها گزارشات  ویژه برای آموزش روش تحقیق ها می باشد.

روش های  ویژه گزارش دادن دانشجویان که به وسیله AECC پیشنهاد شده اند به شرح ذیل می باشند :

  • دانشجویان باید فعالیت کاری داشته باشند و دانش آموزان مستقل باحل کردن مسائل بیشتر از طریق اطلاعات جمع آوری شده به گیرنده حالت انفعالی دست می دهد.
  • برنامه های حسابداری باید افزایش اثربخشی بین دانشجویان و دانشکده ها و توسعه شخصی برای دانشجویان خود داشته باشند.
  • برنامه های حسابداری باید به صورت مادی طراحی شوند و تغییرات جدید را پشتیبانی کنند.
  • برنامه های حسابداری باید قدرت افزایش تفاهم ها را در دنیای امروز داشته باشند.
  • برنامه های حسابداری باید افزایش توانایی دانشجویان را با اثرگذاری های گوناگون برای مردم و برای دانشجویان و ترازهای مالی در معاملات و معاوضات عقلایی را داشته باشد.
  • برنامه های حسابداری باید قدرت افزایش یک تفاهم را در  مقابله کردن با اقتصاد و سیاست و نیروی انسانی در جهان را داشته باشد.
  • برنامه های حسابداری باید دانشجویان با تجربه را برای ارزش گذاری قضاوت و دادرسی در داوری آماده کند.
  • شرکت کنندگان آموزش عمومی از آموزش دانشگاه باید پشتیبانی شوند و عوامل پیشرفت آنها را فراهم کنند و باید انگیزه دانشجویان را برای یک آموزش همیشگی و زنده افزایش دهند.

برای انجام دادن توصیه های AECC که مورد سنجش قرار گرفته اند می توان از شش روش ذیل استفاده کرد که به دوره تحصیل حسابداری اضافه شده اند.

A- مشارکت فعال B- شناسایی و حل کردن مسائل ساختاری C- آموزش به وسیله انجام دادن D- گروه کاری

E- کاربرد استفاده از تکنولوژی F- تجدید قوا از ارتباط اساسی و تاثیر مهارت های شخصی

اهمیت بیشتر کلاسهای دانشجویان حسابداری این است که خودشان می خواهند آن را بدست بگیرند این کلاسها با یک آهنگ آهسته شروع  خواهد شد و از تجربیات حسابداری در دوره های آینده نیز برای  حسابداری استفاده خواهد شد.

 

دانلود رایگان پایان نامه های رشته علوم تربیتی روانشناسی و مشاوره

سایت ما حاوی تعداد زیادی پایان نامه رایگان در رشته روانشناسی و علوم تربیتی و مشاوره می باشد می توانید از قسمت دسته بندی که در بالای سایت قرار دارد بقیه پایان نامه ها را هم ببینید و از متن کامل آنها استفاده نمایید

برای دانلود متن کامل پایان نامه های جدید کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم تربیتی  می توانید لینک زیر را هم ببینید :

قسمت اول لیست پایان نامه های دانلودی رشته روانشناسی و علوم تربیتی  176 پایان نامه

این نوشته در تز و پایان نامه, مقالات ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *