زندگي، براي، يک، اين، بايد

در توليد محتواي بصري از آن‌ها استفاده کرد، معرفي مي‌کنيم.
GIMP يک ويرايشگر تصوير شبيه فتوشاپ است که به شما اين امکان را مي‌دهد تا بدون صرف هزينه و به صورت رايگان، تصاويري زيبا را خلق و ويرايش کنيد. در صورتي که اين امکانات در محصولات شرکت ادوبي بايد خريداري شوند.
Venngage ابزاري فريميوم است که با استفاده از آن مي‌توانيد تصاويري خيره‌کننده براي نمايش تصويري داده‌ها، اينفوگرافيک‌ها، نمودارها و … توليد کنيد. با ايجاد يک حساب کاربري رايگان به تعدادي از تم‌ها، قالب‌ها، نمودارها، آيکون‌هاي منتخب و تصاوير آپلودي خودتان دسترسي داريد و مي توانيد از آن ها استفاده کنيد.
Awesome Screenshot يک ابزار تحت وب است که به شما امکان عکس گرفتن از صفحه نمايشتان و افزودن طرح‌هايي از قبيل متن، فِلِش، باکس و … را مي‌دهد.
Piktochart ابزاري رايگان با کاربري آسان براي طراحي اينفوگرافيک، پوستر، گزارش و ارائه است که بدون استخدام يک طراح گرافيک حرفه‌اي مي‌توانيد از آن استفاده کنيد.
Camtasia يک ويرايشگر ويدئو و ابزاري براي تصوير‌برداري از صفحه نمايش است که به شما اجازه مي‌دهد ويدئوهاي کوتاه و دموي محصولات را توليد کنيد؛ حتي قادر خواهيد‌بود به ارائه‌هاي پاورپوينت خود نَرِيشِن اضافه نموده و آن‌ها را براي مخاطبانتان پوياتر و جذاب‌تر کنيد.
PowToon نيز يک ابزار فريميوم براي ساخت انيميشن و ارائه است. قالب‌ها، عناصر و موسيقي‌هاي آماده‌اي در آن موجود است که شما مي‌توانيد به راحتي آنها را با کشيدن و رها کردن (drag and drop) به درون پلتفرمي شبيه پاورپوينت آورده و ويدئوها و ارائه‌هاي خود را بسازيد.
VideoScribe تخته سفيدي قدرتمند براي طراحي است که مي‌توان با آن انيميشن‌هايي دست‌ساز و خيره‌کننده ساخت. حتي مي‌توانيد تصاوير خود را آپلود کرده و از ابزار رسم براي طراحي روي آن استفاده کنيد.
Interact و Qzzr ابزارهايي فريميوم هستند که به شما امکان طراحي و به اشتراک گذاري آزمون‌هاي تعاملي را مي دهند. همچنين شبکه‌هاي اجتماعي و وبسايت‌هاي شما را ارزيابي مي‌کنند.
Woobox هم يکي ديگر از ابزارهاي فريميوم است که به شما امکان طراحي هر چيزي را مي‌دهد، از جمله: مسابقه، بليت، شرط بندي، نظرسنجي، تخفيف، پاداش و افزونه‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي. با استفاده از اين‌ها مي‌توانيد گروه مخاطبان‌تان را گسترش بدهيد و پيام‌هاي بازاريابي خود را تقويت کنيد.
برگرفته از: digitalistmag.com

اين کتاب پرطرفدار را از دست ندهيد
کتاب الکترونيکي

کتاب الکترونيکي افزايش فروش به روش اساتيد هاروارد
فروش خود را در هر شرايطي افزايش دهيد

12000تومان



براي داشتن يک زندگي خوب بايد به نکات زيادي توجه کنيد. زندگي زيبا، عجيب و هيجان‌انگيز است. اما بايد پذيرفت که درست زندگي کردن و لذت بردن از آن کار آساني نيست. مي‌توان از زندگي لذت برد ولي ما معمولا فراموش مي‌کنيم که به دنيا آمده‌ايم تا زندگي کنيم نه اينکه فقط روزگار بگذرانيم. بايد اعتراف کنيم همه‌ي ما در حالي روزهاي عمرمان را يکي پس از ديگري پشت سر مي‌گذاريم که چشم‌هاي خود را بر روي حقايق ساده‌ي زندگي بسته‌ايم. آنقدر برخي موضوعات بي‌اهميت يا کم‌اهميت را در ذهن خود بزرگ کرده‌ايم که ديگر جايي براي خوشحال بودن باقي نگذاشته‌ايم. اما بايد پذيرفت که گاهي با پذيرش برخي مسائل به ظاهر سخت و پيچيده مي‌توان تغيير بزرگي در زندگي ايجاد کرد تا زندگي ساده‌تر و بسيار لذت‌بخش‌تر سپري شود.
________________________________________
: ?? نکته‌اي که رضايت از زندگي شما را افزايش مي‌دهد
________________________________________
ويليام بتيت (William Beteet) حقايقي را که براي داشتن يک زندگي شادتر لازم است، در اين مقاله مطرح کرده است.
?. همه‌چيز محکوم به فناست

باور اين حقيقت که هيچ‌ چيز هميشگي نيست و عزيزان‌مان هميشه با ما نخواهند بود، مي‌تواند به عميق‌تر شدن رابطه‌ي ما با ديگران کمک کند. مردم به عزيزان و دوستان خود عشق مي‌ورزند و وقتي به هر دليل آنها را از دست مي‌دهند، ناراحت و غمگين مي‌شوند. پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ، دوستان و اقوام هميشه با ما هستند و ما از بودن در کنار آنها لذت مي‌بريم. هيچ‌کس از فرداي خودش خبر ندارد و نمي‌داند زندگي برايش چه سرنوشتي را رقم زده است و تا چه زماني مي‌تواند از بودن در کنار عزيزانش لذت ببرد.
آيا به تازگي با پدر و مادر خود تماس گرفته‌ايد؟ آيا اخيرا آنها را ملاقات کرده‌ايد؟ همين الان به آنها زنگ بزنيد يا به ديدارشان برويد. روابط اجتماعي يکي از بهترين نقاط قوت در زندگي اجتماعي افراد است و بهتر است براي داشتن يک زندگي شاد هر روز به آن عمق بيشتري ببخشيم.

________________________________________
: خوشبختي چيست؛ معناي خوشبختي از نگاه علم
________________________________________
?. اين ما هستيم که به زندگي معنا مي‌دهيم
بودايي‌ها معتقدند افکار و عقايد ماست که دنيايمان را مي‌سازد. پس داشتن يک زندگي پرمعنا، يک «انتخاب» است. فکر نکنيد براي داشتن يک زندگي شاد حتما بايد فلان خانه و ماشين را داشته باشيد و به سفرهاي آنچناني برويد. کارگر يک سوپرمارکت کوچک هم مي‌تواند به اندازه‌ي مديرعامل يک شرکت بزرگ احساس شادي و رضايت داشته باشد. متأسفانه اغلب ما به جاي آنکه بر روي داشته‌هايمان تمرکز کنيم، بيشتر غصه‌ي نداشته‌هايمان را مي‌خوريم و همين طرز تفکر باعث مي‌شود احساس پوچي کنيم و موفقيت‌ها و لذت‌هاي زندگي‌مان را نبينيم و از آنها لذت نبريم.
________________________________________
: ?? متفکر بزرگ جهان درباره هدف از زندگي چه مي‌گويند؟
________________________________________
تبليغات

?. هيچ‌کس کامل نيست

بسياري از مردم در رؤياي داشتن يک همسر خوب و کامل روزگار مي‌گذرانند، شريکي که همه‌ي غم و غصه‌هاي زندگي آنها را از بين ببرد و با او تا ابد شاد و خوشحال زندگي کنند. در واقع، به خاطرِ داشتن اين طرز تفکر و سپري شدن بهترين روزهاي عمرمان با خيالبافي، بايد خودمان را سرزنش کنيم. پس به جاي زندگي کردن در رؤيا و خيال بهتر است با واقعيت روبه‌رو شويد. داشتن يک تصور خيالي و دور از واقعيت از همسر و شريک زندگي مي‌تواند بر روابط واقعي ما تأثير بدي بگذارد. البته منظور ما اين نيست که بايد در آرزوي زندگي کردن با شخصي باشيد که در کنارش احساس بدبختي کنيد! بلکه معتقديم هيچ‌گاه از تلاش براي بهتر شدن رابطه‌ي خود با شريک زندگي‌تان غافل نشويد. به ياد داشته باشيد زندگي يک اثر هنري است که شما و همسرتان مسئول خلق آن هستيد، پس براي آفرينش يک شاهکار هنري هر دو بايد با هم تلاش کنيد. ما مي‌توانيم در روابط خود احساس شادي کنيم، اما اگر قرار باشد هر کسي ساز خود را بزند و هر جور دلش بخواهد بر روي اين بوم رنگ بپاشد، مطمئنا شاهد يک شاهکار هنري خوب نخواهيم بود.
________________________________________
: توقعات بي‌جايي که به شما آسيب مي‌زنند
________________________________________
?. زندگي يک بازي است
چرا بايد هميشه بر روي پوست تخم‌مرغ راه برويد، محتاط باشيد و از اشتباه کردن بترسيد؟ از تجربيات و اتفاقات زندگي خود درس بگيريد. زندگي مثل يک بازي است، براي زندگي خود تصميم بگيريد و هدف‌‌گذاري کنيد، سپس قواعد بازي را ياد بگيريد و گام‌به‌گام پيش برويد. باور کنيد اگر از بازي کردن بترسيد، هرگز در هيچ‌ کاري موفق نخواهيد شد. آيا تا به حال شنيده‌ايد که يک بازيکن فوتبال بدون اينکه در زمين بازي توپ به پايش بخورد، يک بازيکن حرفه‌اي شده باشد؟
?. براي هر چيز پاياني است
شايد شنيدن اين نکته و باور آن کمي سخت باشد، اما حقيقتي است که بايد با آن مواجه شد. فراموش نکنيد هيچ‌ چيز هميشگي نيست. مدت عمر ما محدود است، چند سالي جوان هستيم و بعد پير مي‌شويم. عاشق مي‌شويم، ممکن است دچار شکست عشقي شويم يا حتي فردي را که دوست داشته‌ايم از دست بدهيم. ما زندگي مي‌کنيم و بعد مي‌ميريم. افراد زيادي هم قبل از ما زندگي کرده‌اند، عاشق شده‌اند، موفقيت‌ها و شکست‌هايي را تجربه کرده‌اند و سپس از دنيا رفته‌اند، اين رسم زندگي است. پس به خاطر داشته باشيد قرار نيست ما متفاوت باشيم. به جاي اينکه از اين واقعيت دچار افسردگي و ناراحتي شويد، بهتر است تمام توان خود را براي شروع يک زندگي شاد و پرهيجان از همين حالا آغاز کنيد. همين تغييرات زندگي است که به آن روح و حيات مي‌بخشد. بايد ياد بگيريم قدر لحظات عمر خود را بدانيم و از تک‌تک ثانيه‌هاي آن لذت ببريم.
________________________________________
: تحليل روانشناسي موفقيت و ?? توصيه براي موفق شدن
________________________________________
?. از ديدن چيزهاي کوچک هم لذت ببريد

حالا که مي‌دانيم هيچ چيز ابدي نيست، پس بياييد از همه‌ي داشته‌هاي خود در زندگي لذت ببريم. همه‌ي چيزهايي که در اطراف ماست، زيبا هستند و فقط کافي است با دقت بيشتري به آنها نگاه کنيم. مسير متفاوتي را براي رفتن به سرکار يا مدرسه انتخاب کنيد، روي سبزه‌ها دراز بکشيد و از نگاه کردن به ابرها لذت ببريد. خود را از ديدن ستاره‌ها در آسمان شب محروم نکنيد. شاد باشيد. زندگي هميشه مي‌تواند يک حس جادويي را به شما القا کند. يک روز را فارغ از همه‌ي فکر و خيال‌ها و استرس‌هاي روزمره سپري کنيد و سعي کنيد از زندگي‌تان لذت ببريد.
________________________________________
: آيا براي موفقيت بايد لذت زندگي کردن را فراموش کنيم؟
________________________________________
?. در مورد حقايق مهم زندگي واقع‌بين باشيد
زندگي را خيلي جدي نگيريد، البته نه اينکه فقط و فقط به فکر تفريح و خوش‌گذراني باشيد! هميشه در زندگي موضوعات و مسائلي وجود دارد که نياز به تحليل و بررسي بيشتري دارند، آن مسائل را هم دريابيد تا بتوانيد در مسير موفقيت گام‌هاي اصولي‌تري برداريد. براي مثال، اگر مي‌خواهيد يک نويسنده‌ي مشهور شويد نبايد انتظار داشته باشيد با نوشتن چند کلمه بر روي کاغذ و چاپ آنها بتوانيد مشهور و پولدار شويد. اين فقط در خواب و رؤيا ممکن است اتفاق بيفتد. واقع‌بين باشيد، براي رسيدن به اين آرزو بايد گام‌هاي بزرگي برداريد و زمان و انرژي زيادي صرف کنيد.
?. به جاي غر زدن به دنبال پيدا کردن راه‌ حل باشيد
همه‌ي ما با افرادي در زندگي مواجه شده‌ايم که هيچ تلاشي نمي‌کنند، اما مدام در حال غر زدن هستند و از اينکه زندگي بر وفق مرادشان نيست، شاکي هستند. افرادي که کلام آنها فقط بوي نااميدي و يأس مي‌دهد و ما با خود مي‌گوييم اگر اين افراد واقعا از وضعيت فعلي خود ناراضي هستند، پس چرا هيچ تلاشي براي تغيير آن نمي‌کنند؟ اما بياييد با خودمان صادق باشيم. خودِ ما هم رفتار بهتري نداريم. اگر کمي در رفتار و گفته‌هاي خود در طول روز دقت کنيم، متوجه مي‌شويم که ما هم مدام در حال گله و شکايت از وضعيت زندگي خود هستيم. واقعيت اين است که با غر زدن و شکايت کردن چيزي عوض نمي‌شود، پس سعي کنيد آدم فعال و مثبتي باشيد. باور کنيد که براي هر مشکلي راه‌حلي وجود دارد.
برگرفته از: lifehack

اين مجموعه صوتي پرطرفدار را از دست ندهيد
مقالات صوتي

مجموعه صوتي پرطرفدارترين مقالات با موضوع رازهاي موفقيت
موفقيت چيزي جز رعايت يک سري اصول و تمرين مداوم آنها نيست

7000تومان



بازاريابي اينترنتي يا آنلاين يکي از شيوه‌هاي بازاريابي است که امروزه با گسترش استفاده از اينترنت توسط اقشار مختلف جامعه بيشتر مورد توجه قرار گرفته است. اما گاهي خطاهايي در بازاريابي آنلاين توسط صاحبان کسب‌و‌کار انجام مي‌شود که جبران‌ناپذير است و موجب شکست يک تجارت مي‌شود. در ادامه‌‌ي اين مطلب با اين ? خطاي جبران‌ناپذير آشنا مي‌شويم.
________________________________________
: آشنايي با نکاتي کاربردي براي موفقيت در بازاريابي ايميلي
________________________________________
تعداد قابل توجهي از بازاريابان هنوز به اصولي در بازاريابي تکيه مي‌کنند که اشتباه و گاهي خطرناک هستند و موفقيت بازاريابي آنلاين را به خطر مي‌اندازند. نتيجه‌ي تکيه بر چنين اصولي اين است که بازاريابان آمادگي کافي را براي اجراي استراتژي‌هاي بازاريابي کسب نمي‌کنند و درک درستي از اولويت‌بندي به منظور بهبود بازگشت سرمايه ندارند. به همين دليل است که بسياري از کسب‌و‌کارها پيش از اينکه فرصتي براي رشد و ظهور پيدا کنند، محکوم به شکست هستند.
بسياري از اين تصورات و اصول غلط هنوز هم فراگير هستند. در ادامه با تعدادي از اين اصول نادرست آشنا مي‌شويم. با کنار گذاشتن اين خطاهاي جبران‌ناپذير، روي اصولي تمرکز مي‌کنيد که کسب‌و‌کار شما را به سوي رشد و پيشرفت سوق مي‌دهد.
?. مردم محصولات ما را مي‌خرند چون ارزان‌تر از ساير رقباست

قيمت‌هاي ارزان لزوما به معناي فروش بيشتر و افزايش معرفي محصول از طريق بازاريابي دهان به دهان نيست. در حال حاضر مردم بايد از وجود کسب‌و‌کار شما مطلع باشند. وقتي کسي هنوز برند شما را نمي‌شناسد عرضه‌ي محصولات ارزان‌تر از رقيبِ سرسخت‌تان، نمي‌تواند کاري از پيش ببرد. اگر انتظار داريد با عرضهي محصولات‌تان با قيمتي کمتر از فروشگاه‌هاي رقيب، سفارش‌هاي زيادي بگيريد سخت در اشتباهيد. شما بايد در مورد شيوه‌هاي بازاريابي آنلاين اطلاعات کامل به‌دست بياوريد و براي رقابت با سايرين، اعتماد مشتري را جلب کنيد و با به‌کار بستن روش‌هايي که آموخته‌ايد از عرضه‌ي محصول ارزان‌تر از رقيب فراتر برويد.

اگر هنوز به درستيِ اين نکته ايمان داريد، به پاسخ اين سؤال فکر کنيد:
بعد از اينکه هزينه‌ها و زمان صرف‌‌شده براي معرفي وب‌سايت خود را محاسبه کرديد، آيا باز هم مي‌توانيد اين محصول را در آينده با چنين قيمت ارزاني عرضه کنيد؟
زماني که در ابتداي کسب‌و‌کار خود فقط بر قيمت محصولات تمرکز کنيد، در آينده با مشکلات بيشتري روبه‌رو خواهيد شد. اين مسئله باعث مي‌شود طيف خاصي از مشتريان را به سوي خود جذب کنيد: مشترياني که فقط قيمت محصول براي آنها مهم است.
تبليغات

الکس ترنبول (Alex Turnbull)، مؤسس شرکت نرم‌افزاري Groove اين مورد را اين‌طور توضيح مي‌دهد:
«نگه داشتن مشترياني که فقط به قيمت فکر مي‌کنند سخت‌تر است. اين مشتريان وفاداري کمتري دارند و اگر محصول ارزان‌تري پيدا کنند، به سادگي آنها را از دست مي‌دهيد. علاوه بر اين، اگر شما به‌عنوان يک کسب‌وکار نوپا تلاش کنيد با کاهش قيمت مشتريان را به سمت خود بکشيد، يک رقيب‌ بزرگ‌تر مي‌تواند با کاهش قيمت‌ها شما را به کلي از دور رقابت خارج کند. ما ياد گرفته‌ايم که زمينه‌هاي مختلفي براي رقابت وجود دارد. آن چيزي که باعث مي‌شود مشتريان به سمت ما بيايند اين است که محصولات ما بهترين انتخاب هستند نه لزوما ارزان‌ترين انتخاب. ما به مشترياني احتياج داريم که چيزي فراتر از قيمت، آنها را به خريد محصول ترغيب کند.»
________________________________________
: بازاريابي ويروسي و ? اصل ساده و راهبردي آن
________________________________________
?. بايد تا جايي که مي‌توانيم افراد بيشتري را به سوي وب‌سايت خود بکشانيم
زماني که شما براي افزايش ترافيک سايت خود هزينه مي‌کنيد و وقت مي‌گذاريد، بايد به خوبي تفاوت ترافيک عادي و ترافيک صحيح را درک کنيد.
کدام‌يک براي وب‌سايت شما بهتر است؟ ??? بازديدکننده‌اي که به درستي هدف‌گيري شده‌اند و در نهايت ?? نفر از آنها به مشتري تبديل مي‌شوند يا ???? بازديدکننده از اقشار مختلف که در نهايت فقط ? نفر از آنها مشتري محصولات شما مي‌شوند؟ چرا تلاش‌تان را معطوف تبليغاتي مانند مقاله‌هاي بلند در رسانه‌هاي چاپي مي‌کنيد؟ يک اشاره به کسب‌وکار شما در وب‌سايت‌هاي مرتبط مي‌تواند بازديدکنندگان واقعي و مخاطبان هدف را به سوي سايت شما بکشاند. با استفاده از اين روش احتمال اينکه بتوانيد مشتريان بيشتري به‌دست آوريد، بيشتر است. زماني که فروش کمي داريد، بازديدکنندگان بيشتر و افزايش کليک‌هاي سايت راه‌حل مشکل شما نيست.
ممکن است صدها هزار نفر به وب‌سايت شما سر بزنند اما حتي يک نفر هم خريد نکند. فرقي نمي‌کند چه کسب‌و‌کاري داريد و چه محصولي مي‌فروشيد، تا زماني که بازديدکنندگان درست و مخاطبان هدف را جذب نکنيد، براي فروش بيشتر موفق نمي‌شويد.
________________________________________
: ? تصور غلط در بازاريابي محتوايي که مانع موفقيت شما مي‌شود
________________________________________
?. محصولات ما بسيار باکيفيت هستند و ما نيازي به بازاريابي و تبليغات نداريم

حتما از اين دست جملات را زياد شنيده‌ايد: محصول يا ايده‌ي شرکت ما فوق‌العاده است. کافي است در شبکه‌هاي اجتماعي آن را تبليغ کنيم، مطمئنا خيلي زود سر زبان‌ها مي‌افتد و همه خواهان محصولات ما مي‌شوند.
اينکه انتظار داشته باشيد يک محصول بين مردم فراگير شود و به عوامل بيروني براي فروش تکيه کنيد، در کسب‌و‌کار امروزي جايي ندارد. درست است که اينترنت يک رسانه‌ي عالي و گاهي بسيار ارزان براي تبليغ محصولات است اما اين نکته را هم در نظر داشته باشيد که شما با ميليون‌ها شرکت و وب‌سايت ديگر در حال رقابت هستيد که هر کدام به نحوي تلاش مي‌کنند توجه مشتريان را جلب کنند و محصول خود را بفروشند.
زماني که شرکت اپل آيفون را به بازار عرضه کرد، با وجود اينکه محصول متفاوت و منحصربه‌فردي بود، ميليون‌ها دلار براي تبليغات و بازاريابي آن خرج کرد.
البته اين بدان معنا نيست که شما روي بازاريابي دهان به دهان و فراگير شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا