مقالات

زندگی، برای، یک، این، باید

دانلود پایان نامه

در تولید محتوای بصری از آن‌ها استفاده کرد، معرفی می‌کنیم.
GIMP یک ویرایشگر تصویر شبیه فتوشاپ است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون صرف هزینه و به صورت رایگان، تصاویری زیبا را خلق و ویرایش کنید. در صورتی که این امکانات در محصولات شرکت ادوبی باید خریداری شوند.
Venngage ابزاری فریمیوم است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویری خیره‌کننده برای نمایش تصویری داده‌ها، اینفوگرافیک‌ها، نمودارها و … تولید کنید. با ایجاد یک حساب کاربری رایگان به تعدادی از تم‌ها، قالب‌ها، نمودارها، آیکون‌های منتخب و تصاویر آپلودی خودتان دسترسی دارید و می توانید از آن ها استفاده کنید.
Awesome Screenshot یک ابزار تحت وب است که به شما امکان عکس گرفتن از صفحه نمایشتان و افزودن طرح‌هایی از قبیل متن، فِلِش، باکس و … را می‌دهد.
Piktochart ابزاری رایگان با کاربری آسان برای طراحی اینفوگرافیک، پوستر، گزارش و ارائه است که بدون استخدام یک طراح گرافیک حرفه‌ای می‌توانید از آن استفاده کنید.
Camtasia یک ویرایشگر ویدئو و ابزاری برای تصویر‌برداری از صفحه نمایش است که به شما اجازه می‌دهد ویدئوهای کوتاه و دموی محصولات را تولید کنید؛ حتی قادر خواهید‌بود به ارائه‌های پاورپوینت خود نَرِیشِن اضافه نموده و آن‌ها را برای مخاطبانتان پویاتر و جذاب‌تر کنید.
PowToon نیز یک ابزار فریمیوم برای ساخت انیمیشن و ارائه است. قالب‌ها، عناصر و موسیقی‌های آماده‌ای در آن موجود است که شما می‌توانید به راحتی آنها را با کشیدن و رها کردن (drag and drop) به درون پلتفرمی شبیه پاورپوینت آورده و ویدئوها و ارائه‌های خود را بسازید.
VideoScribe تخته سفیدی قدرتمند برای طراحی است که می‌توان با آن انیمیشن‌هایی دست‌ساز و خیره‌کننده ساخت. حتی می‌توانید تصاویر خود را آپلود کرده و از ابزار رسم برای طراحی روی آن استفاده کنید.
Interact و Qzzr ابزارهایی فریمیوم هستند که به شما امکان طراحی و به اشتراک گذاری آزمون‌های تعاملی را می دهند. همچنین شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های شما را ارزیابی می‌کنند.
Woobox هم یکی دیگر از ابزارهای فریمیوم است که به شما امکان طراحی هر چیزی را می‌دهد، از جمله: مسابقه، بلیت، شرط بندی، نظرسنجی، تخفیف، پاداش و افزونه‌های شبکه‌های اجتماعی. با استفاده از این‌ها می‌توانید گروه مخاطبان‌تان را گسترش بدهید و پیام‌های بازاریابی خود را تقویت کنید.
برگرفته از: digitalistmag.com

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی افزایش فروش به روش اساتید هاروارد
فروش خود را در هر شرایطی افزایش دهید

12000تومان



برای داشتن یک زندگی خوب باید به نکات زیادی توجه کنید. زندگی زیبا، عجیب و هیجان‌انگیز است. اما باید پذیرفت که درست زندگی کردن و لذت بردن از آن کار آسانی نیست. می‌توان از زندگی لذت برد ولی ما معمولا فراموش می‌کنیم که به دنیا آمده‌ایم تا زندگی کنیم نه اینکه فقط روزگار بگذرانیم. باید اعتراف کنیم همه‌ی ما در حالی روزهای عمرمان را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذاریم که چشم‌های خود را بر روی حقایق ساده‌ی زندگی بسته‌ایم. آنقدر برخی موضوعات بی‌اهمیت یا کم‌اهمیت را در ذهن خود بزرگ کرده‌ایم که دیگر جایی برای خوشحال بودن باقی نگذاشته‌ایم. اما باید پذیرفت که گاهی با پذیرش برخی مسائل به ظاهر سخت و پیچیده می‌توان تغییر بزرگی در زندگی ایجاد کرد تا زندگی ساده‌تر و بسیار لذت‌بخش‌تر سپری شود.
________________________________________
: ?? نکته‌ای که رضایت از زندگی شما را افزایش می‌دهد
________________________________________
ویلیام بتیت (William Beteet) حقایقی را که برای داشتن یک زندگی شادتر لازم است، در این مقاله مطرح کرده است.
?. همه‌چیز محکوم به فناست

باور این حقیقت که هیچ‌ چیز همیشگی نیست و عزیزان‌مان همیشه با ما نخواهند بود، می‌تواند به عمیق‌تر شدن رابطه‌ی ما با دیگران کمک کند. مردم به عزیزان و دوستان خود عشق می‌ورزند و وقتی به هر دلیل آنها را از دست می‌دهند، ناراحت و غمگین می‌شوند. پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ، دوستان و اقوام همیشه با ما هستند و ما از بودن در کنار آنها لذت می‌بریم. هیچ‌کس از فردای خودش خبر ندارد و نمی‌داند زندگی برایش چه سرنوشتی را رقم زده است و تا چه زمانی می‌تواند از بودن در کنار عزیزانش لذت ببرد.
آیا به تازگی با پدر و مادر خود تماس گرفته‌اید؟ آیا اخیرا آنها را ملاقات کرده‌اید؟ همین الان به آنها زنگ بزنید یا به دیدارشان بروید. روابط اجتماعی یکی از بهترین نقاط قوت در زندگی اجتماعی افراد است و بهتر است برای داشتن یک زندگی شاد هر روز به آن عمق بیشتری ببخشیم.

________________________________________
: خوشبختی چیست؛ معنای خوشبختی از نگاه علم
________________________________________
?. این ما هستیم که به زندگی معنا می‌دهیم
بودایی‌ها معتقدند افکار و عقاید ماست که دنیایمان را می‌سازد. پس داشتن یک زندگی پرمعنا، یک «انتخاب» است. فکر نکنید برای داشتن یک زندگی شاد حتما باید فلان خانه و ماشین را داشته باشید و به سفرهای آنچنانی بروید. کارگر یک سوپرمارکت کوچک هم می‌تواند به اندازه‌ی مدیرعامل یک شرکت بزرگ احساس شادی و رضایت داشته باشد. متأسفانه اغلب ما به جای آنکه بر روی داشته‌هایمان تمرکز کنیم، بیشتر غصه‌ی نداشته‌هایمان را می‌خوریم و همین طرز تفکر باعث می‌شود احساس پوچی کنیم و موفقیت‌ها و لذت‌های زندگی‌مان را نبینیم و از آنها لذت نبریم.
________________________________________
: ?? متفکر بزرگ جهان درباره هدف از زندگی چه می‌گویند؟
________________________________________
تبلیغات

?. هیچ‌کس کامل نیست

بسیاری از مردم در رؤیای داشتن یک همسر خوب و کامل روزگار می‌گذرانند، شریکی که همه‌ی غم و غصه‌های زندگی آنها را از بین ببرد و با او تا ابد شاد و خوشحال زندگی کنند. در واقع، به خاطرِ داشتن این طرز تفکر و سپری شدن بهترین روزهای عمرمان با خیالبافی، باید خودمان را سرزنش کنیم. پس به جای زندگی کردن در رؤیا و خیال بهتر است با واقعیت روبه‌رو شوید. داشتن یک تصور خیالی و دور از واقعیت از همسر و شریک زندگی می‌تواند بر روابط واقعی ما تأثیر بدی بگذارد. البته منظور ما این نیست که باید در آرزوی زندگی کردن با شخصی باشید که در کنارش احساس بدبختی کنید! بلکه معتقدیم هیچ‌گاه از تلاش برای بهتر شدن رابطه‌ی خود با شریک زندگی‌تان غافل نشوید. به یاد داشته باشید زندگی یک اثر هنری است که شما و همسرتان مسئول خلق آن هستید، پس برای آفرینش یک شاهکار هنری هر دو باید با هم تلاش کنید. ما می‌توانیم در روابط خود احساس شادی کنیم، اما اگر قرار باشد هر کسی ساز خود را بزند و هر جور دلش بخواهد بر روی این بوم رنگ بپاشد، مطمئنا شاهد یک شاهکار هنری خوب نخواهیم بود.
________________________________________
: توقعات بی‌جایی که به شما آسیب می‌زنند
________________________________________
?. زندگی یک بازی است
چرا باید همیشه بر روی پوست تخم‌مرغ راه بروید، محتاط باشید و از اشتباه کردن بترسید؟ از تجربیات و اتفاقات زندگی خود درس بگیرید. زندگی مثل یک بازی است، برای زندگی خود تصمیم بگیرید و هدف‌‌گذاری کنید، سپس قواعد بازی را یاد بگیرید و گام‌به‌گام پیش بروید. باور کنید اگر از بازی کردن بترسید، هرگز در هیچ‌ کاری موفق نخواهید شد. آیا تا به حال شنیده‌اید که یک بازیکن فوتبال بدون اینکه در زمین بازی توپ به پایش بخورد، یک بازیکن حرفه‌ای شده باشد؟
?. برای هر چیز پایانی است
شاید شنیدن این نکته و باور آن کمی سخت باشد، اما حقیقتی است که باید با آن مواجه شد. فراموش نکنید هیچ‌ چیز همیشگی نیست. مدت عمر ما محدود است، چند سالی جوان هستیم و بعد پیر می‌شویم. عاشق می‌شویم، ممکن است دچار شکست عشقی شویم یا حتی فردی را که دوست داشته‌ایم از دست بدهیم. ما زندگی می‌کنیم و بعد می‌میریم. افراد زیادی هم قبل از ما زندگی کرده‌اند، عاشق شده‌اند، موفقیت‌ها و شکست‌هایی را تجربه کرده‌اند و سپس از دنیا رفته‌اند، این رسم زندگی است. پس به خاطر داشته باشید قرار نیست ما متفاوت باشیم. به جای اینکه از این واقعیت دچار افسردگی و ناراحتی شوید، بهتر است تمام توان خود را برای شروع یک زندگی شاد و پرهیجان از همین حالا آغاز کنید. همین تغییرات زندگی است که به آن روح و حیات می‌بخشد. باید یاد بگیریم قدر لحظات عمر خود را بدانیم و از تک‌تک ثانیه‌های آن لذت ببریم.
________________________________________
: تحلیل روانشناسی موفقیت و ?? توصیه برای موفق شدن
________________________________________
?. از دیدن چیزهای کوچک هم لذت ببرید

حالا که می‌دانیم هیچ چیز ابدی نیست، پس بیایید از همه‌ی داشته‌های خود در زندگی لذت ببریم. همه‌ی چیزهایی که در اطراف ماست، زیبا هستند و فقط کافی است با دقت بیشتری به آنها نگاه کنیم. مسیر متفاوتی را برای رفتن به سرکار یا مدرسه انتخاب کنید، روی سبزه‌ها دراز بکشید و از نگاه کردن به ابرها لذت ببرید. خود را از دیدن ستاره‌ها در آسمان شب محروم نکنید. شاد باشید. زندگی همیشه می‌تواند یک حس جادویی را به شما القا کند. یک روز را فارغ از همه‌ی فکر و خیال‌ها و استرس‌های روزمره سپری کنید و سعی کنید از زندگی‌تان لذت ببرید.
________________________________________
: آیا برای موفقیت باید لذت زندگی کردن را فراموش کنیم؟
________________________________________
?. در مورد حقایق مهم زندگی واقع‌بین باشید
زندگی را خیلی جدی نگیرید، البته نه اینکه فقط و فقط به فکر تفریح و خوش‌گذرانی باشید! همیشه در زندگی موضوعات و مسائلی وجود دارد که نیاز به تحلیل و بررسی بیشتری دارند، آن مسائل را هم دریابید تا بتوانید در مسیر موفقیت گام‌های اصولی‌تری بردارید. برای مثال، اگر می‌خواهید یک نویسنده‌ی مشهور شوید نباید انتظار داشته باشید با نوشتن چند کلمه بر روی کاغذ و چاپ آنها بتوانید مشهور و پولدار شوید. این فقط در خواب و رؤیا ممکن است اتفاق بیفتد. واقع‌بین باشید، برای رسیدن به این آرزو باید گام‌های بزرگی بردارید و زمان و انرژی زیادی صرف کنید.
?. به جای غر زدن به دنبال پیدا کردن راه‌ حل باشید
همه‌ی ما با افرادی در زندگی مواجه شده‌ایم که هیچ تلاشی نمی‌کنند، اما مدام در حال غر زدن هستند و از اینکه زندگی بر وفق مرادشان نیست، شاکی هستند. افرادی که کلام آنها فقط بوی ناامیدی و یأس می‌دهد و ما با خود می‌گوییم اگر این افراد واقعا از وضعیت فعلی خود ناراضی هستند، پس چرا هیچ تلاشی برای تغییر آن نمی‌کنند؟ اما بیایید با خودمان صادق باشیم. خودِ ما هم رفتار بهتری نداریم. اگر کمی در رفتار و گفته‌های خود در طول روز دقت کنیم، متوجه می‌شویم که ما هم مدام در حال گله و شکایت از وضعیت زندگی خود هستیم. واقعیت این است که با غر زدن و شکایت کردن چیزی عوض نمی‌شود، پس سعی کنید آدم فعال و مثبتی باشید. باور کنید که برای هر مشکلی راه‌حلی وجود دارد.
برگرفته از: lifehack

این مجموعه صوتی پرطرفدار را از دست ندهید
مقالات صوتی

مجموعه صوتی پرطرفدارترین مقالات با موضوع رازهای موفقیت
موفقیت چیزی جز رعایت یک سری اصول و تمرین مداوم آنها نیست

7000تومان



بازاریابی اینترنتی یا آنلاین یکی از شیوه‌های بازاریابی است که امروزه با گسترش استفاده از اینترنت توسط اقشار مختلف جامعه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. اما گاهی خطاهایی در بازاریابی آنلاین توسط صاحبان کسب‌و‌کار انجام می‌شود که جبران‌ناپذیر است و موجب شکست یک تجارت می‌شود. در ادامه‌‌ی این مطلب با این ? خطای جبران‌ناپذیر آشنا می‌شویم.
________________________________________
: آشنایی با نکاتی کاربردی برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی
________________________________________
تعداد قابل توجهی از بازاریابان هنوز به اصولی در بازاریابی تکیه می‌کنند که اشتباه و گاهی خطرناک هستند و موفقیت بازاریابی آنلاین را به خطر می‌اندازند. نتیجه‌ی تکیه بر چنین اصولی این است که بازاریابان آمادگی کافی را برای اجرای استراتژی‌های بازاریابی کسب نمی‌کنند و درک درستی از اولویت‌بندی به منظور بهبود بازگشت سرمایه ندارند. به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌و‌کارها پیش از اینکه فرصتی برای رشد و ظهور پیدا کنند، محکوم به شکست هستند.
بسیاری از این تصورات و اصول غلط هنوز هم فراگیر هستند. در ادامه با تعدادی از این اصول نادرست آشنا می‌شویم. با کنار گذاشتن این خطاهای جبران‌ناپذیر، روی اصولی تمرکز می‌کنید که کسب‌و‌کار شما را به سوی رشد و پیشرفت سوق می‌دهد.
?. مردم محصولات ما را می‌خرند چون ارزان‌تر از سایر رقباست

قیمت‌های ارزان لزوما به معنای فروش بیشتر و افزایش معرفی محصول از طریق بازاریابی دهان به دهان نیست. در حال حاضر مردم باید از وجود کسب‌و‌کار شما مطلع باشند. وقتی کسی هنوز برند شما را نمی‌شناسد عرضه‌ی محصولات ارزان‌تر از رقیبِ سرسخت‌تان، نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. اگر انتظار دارید با عرضهی محصولات‌تان با قیمتی کمتر از فروشگاه‌های رقیب، سفارش‌های زیادی بگیرید سخت در اشتباهید. شما باید در مورد شیوه‌های بازاریابی آنلاین اطلاعات کامل به‌دست بیاورید و برای رقابت با سایرین، اعتماد مشتری را جلب کنید و با به‌کار بستن روش‌هایی که آموخته‌اید از عرضه‌ی محصول ارزان‌تر از رقیب فراتر بروید.

اگر هنوز به درستیِ این نکته ایمان دارید، به پاسخ این سؤال فکر کنید:
بعد از اینکه هزینه‌ها و زمان صرف‌‌شده برای معرفی وب‌سایت خود را محاسبه کردید، آیا باز هم می‌توانید این محصول را در آینده با چنین قیمت ارزانی عرضه کنید؟
زمانی که در ابتدای کسب‌و‌کار خود فقط بر قیمت محصولات تمرکز کنید، در آینده با مشکلات بیشتری روبه‌رو خواهید شد. این مسئله باعث می‌شود طیف خاصی از مشتریان را به سوی خود جذب کنید: مشتریانی که فقط قیمت محصول برای آنها مهم است.
تبلیغات

الکس ترنبول (Alex Turnbull)، مؤسس شرکت نرم‌افزاری Groove این مورد را این‌طور توضیح می‌دهد:
«نگه داشتن مشتریانی که فقط به قیمت فکر می‌کنند سخت‌تر است. این مشتریان وفاداری کمتری دارند و اگر محصول ارزان‌تری پیدا کنند، به سادگی آنها را از دست می‌دهید. علاوه بر این، اگر شما به‌عنوان یک کسب‌وکار نوپا تلاش کنید با کاهش قیمت مشتریان را به سمت خود بکشید، یک رقیب‌ بزرگ‌تر می‌تواند با کاهش قیمت‌ها شما را به کلی از دور رقابت خارج کند. ما یاد گرفته‌ایم که زمینه‌های مختلفی برای رقابت وجود دارد. آن چیزی که باعث می‌شود مشتریان به سمت ما بیایند این است که محصولات ما بهترین انتخاب هستند نه لزوما ارزان‌ترین انتخاب. ما به مشتریانی احتیاج داریم که چیزی فراتر از قیمت، آنها را به خرید محصول ترغیب کند.»
________________________________________
: بازاریابی ویروسی و ? اصل ساده و راهبردی آن
________________________________________
?. باید تا جایی که می‌توانیم افراد بیشتری را به سوی وب‌سایت خود بکشانیم
زمانی که شما برای افزایش ترافیک سایت خود هزینه می‌کنید و وقت می‌گذارید، باید به خوبی تفاوت ترافیک عادی و ترافیک صحیح را درک کنید.
کدام‌یک برای وب‌سایت شما بهتر است؟ ??? بازدیدکننده‌ای که به درستی هدف‌گیری شده‌اند و در نهایت ?? نفر از آنها به مشتری تبدیل می‌شوند یا ???? بازدیدکننده از اقشار مختلف که در نهایت فقط ? نفر از آنها مشتری محصولات شما می‌شوند؟ چرا تلاش‌تان را معطوف تبلیغاتی مانند مقاله‌های بلند در رسانه‌های چاپی می‌کنید؟ یک اشاره به کسب‌وکار شما در وب‌سایت‌های مرتبط می‌تواند بازدیدکنندگان واقعی و مخاطبان هدف را به سوی سایت شما بکشاند. با استفاده از این روش احتمال اینکه بتوانید مشتریان بیشتری به‌دست آورید، بیشتر است. زمانی که فروش کمی دارید، بازدیدکنندگان بیشتر و افزایش کلیک‌های سایت راه‌حل مشکل شما نیست.
ممکن است صدها هزار نفر به وب‌سایت شما سر بزنند اما حتی یک نفر هم خرید نکند. فرقی نمی‌کند چه کسب‌و‌کاری دارید و چه محصولی می‌فروشید، تا زمانی که بازدیدکنندگان درست و مخاطبان هدف را جذب نکنید، برای فروش بیشتر موفق نمی‌شوید.
________________________________________
: ? تصور غلط در بازاریابی محتوایی که مانع موفقیت شما می‌شود
________________________________________
?. محصولات ما بسیار باکیفیت هستند و ما نیازی به بازاریابی و تبلیغات نداریم

حتما از این دست جملات را زیاد شنیده‌اید: محصول یا ایده‌ی شرکت ما فوق‌العاده است. کافی است در شبکه‌های اجتماعی آن را تبلیغ کنیم، مطمئنا خیلی زود سر زبان‌ها می‌افتد و همه خواهان محصولات ما می‌شوند.
اینکه انتظار داشته باشید یک محصول بین مردم فراگیر شود و به عوامل بیرونی برای فروش تکیه کنید، در کسب‌و‌کار امروزی جایی ندارد. درست است که اینترنت یک رسانه‌ی عالی و گاهی بسیار ارزان برای تبلیغ محصولات است اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که شما با میلیون‌ها شرکت و وب‌سایت دیگر در حال رقابت هستید که هر کدام به نحوی تلاش می‌کنند توجه مشتریان را جلب کنند و محصول خود را بفروشند.
زمانی که شرکت اپل آیفون را به بازار عرضه کرد، با وجود اینکه محصول متفاوت و منحصربه‌فردی بود، میلیون‌ها دلار برای تبلیغات و بازاریابی آن خرج کرد.
البته این بدان معنا نیست که شما روی بازاریابی دهان به دهان و فراگیر شدن

92