دانلود پایان نامه ارشد روش تدریس مبتنی بر هوش چند گانه

دانلود پایان نامه

دانلود متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی

عنوان کامل پایان نامه :مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوش‌های چندگانه و روش متداول بر یادگیری دانش‌آموزان

پیشنهادات کاربردی

۱- آموزش نظریه گاردنر در درس فنون تدریس به دانشجویان دوره های تربیت معلم و آشنا کردن آنان با اصول و پایه های نظری هوش چندگانه و چگونگی استفاده از آن در تدریس انجام شود.

۲-   دوره‌های آموزش ضمن خدمت و کارگاه‌های مختلف برای دبیران و مدیران مدارس، به منظور آشنایی با الگوهای تدریس بر اساس نظریه هوش‌های چندگانه برگزار گردد.

۳- برای آشنایی کارشناسان برنامه ریزی درسی و مؤلفان کتابهای درسی با اصول و پایه های نظریه گاردنرو کاربرد این نظریه در تدوین برنامه ها و تألیف کتابهای درسی دوره های آموزشی تشکیل گردد.

۴-با همکاری گروه‌های آموزشی ادارات آموزش و پرورش لزوم استفاده از روش های تدریس مبتنی بر نظریه هوش‌های چندگانه در جشنواره الگوهای برتر تدریس در موضوعات مختلف هر یک از کتب درسی صورت گیرد.

۵- تدوین راهنمای کتابهای درسی به گونه ای که معلمان را راهنمایی کند تا در عمل بتوانند آموزش مباحث متنوع درس را براساس روشها ی مبتنی بر هوش چندگانه طراحی و اجرا کنند.

۶- معلمان تشویق شوند که در فرایند یاددهی یادگیری از طریق مشاهده رفتار دانش‌آموزان در موقعیتهای یادگیری و در اوقات فراغت و تفریح و مصاحبه با آنان، سطح توانایی دانش‌آموزان را در هر یک از انواع هوش چندگانه بسنجند.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

  • تعیین میزان تأثیر آموزش با روش هوش‌های چند گانه و یادگیری دانش‌آموز
  • تعیین میزان تأثیر آموزش با روش هوش‌های چند گانه و نگرش دانش‌آموز

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوش‌های چندگانه و روش متداول بر یادگیری دانش‌آموزان

این نوشته در مقالات ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *