دانلود پایان نامه ارشد درباره حرکات، of، and، the

دانلود پایان نامه

physical practice on personality
trait. Australian Journal of psychical Education, 20: 13-16.
Rodriguez, P., Kesenne, S., & Humphreys, B. R. (2010). The economics of sport,
health and happiness: The promotion of well-being. Edward Elgar
Publishing.
Roepke, S., Mc. Adams, L. A., Lindamer, L. A., Patterson, T. L., & Jeste, D. V.
(2001). Personality Profiles Among Normal Aged Individuals as Measured
by the NEO-PI-R. Aging and Mental Health, 5, 159-164.
Rosse, J. G., Stecher, M. D., Miller, J. L. and Levin, R. A., (1998). The Impact of
Response Distortion on Preemployment Personality Testing and Hiring
Dicisions. Journal of Applied Psychology 83, pp. 634-644.
Rothsteina, M. G. and Goffinb, R. D., (2006). The Use of Personality Measures in
Personnel Selection: What Does Current Research Support? Human
Resources Management Review 16 (2), pp. 155-18.
Rojas, M. (2007). Heterogeneity in the relationship between income and
happiness: A conceptual-referent therapy explanation. Journal of
Economic Psychology. Volume 28, pages 1-14.
Ruiz, J, M, Smith, T, W, Rhodewalt, F. (2001). Distinguishing Narcissism and
Hostility: Smilarities and Differences In Interpersonal Circumflex and
Five-Factor Correlates. Journal of Press Assess, 76, 537-555.
Schwarz, N. (1999). Self-Reports: How the Questions Shape the Answer. Journal
of American Psychologist. 54, 93-105.
Seligman, M. (2002). Authentic happiness: Using the new positive psychology to
realize your potential for lasting fulfillment. New York: Free Press.
Seligman, M. E. P. (2002). Authentic happiness free press, ISBN 0-7432-2298-9.
Silva, J. M. (1984). The status of sport psychology: A national survey. Journal of
Physical Education, Recreation and Dance, 53(7): 46-59.
Snell, A. F., Sydell, E. J. and Luek, S. B., (1999). Toward a Theory of Applicant
Faking: Integrating Studies of Decception. Human Resources
Management Review 9, pp. 119-242.
Stephens, J. (2002). Physical activity, mental health and personality trait in the
USA and Canada: Evidence from four population surveys. Journal of sport
behavior, 20(4): 465-477.
Thirlway. K, Benton D,”Participation physical activity and cardiovascular fitness
have different effects on mental health and mood”, Journal psychosomatic
Research, 1997. 17, PP: 46-51.
Trull, T, J & sher K, J. (1994). Relationship Between the Five-Factor model of
Personality and Axis Disorder in a Nonclinical Sample
. Journal Abnormal Psychology, 103, 350-360.
Veenhoven, R. (1984). Conditions of happiness. Dordrecht. The Netherlands.
Veenhoven, R. (1997). Advances in understanding of happiness. RevuQuébécoise
de psychologie, 18, 29-74.
Walker SR, Rosse RM. Quality of life assessment:key issues in the 1990s.
Springer-Verlag, Secondedition, USA, New York, 1999.
Wing JK, Nixon JM, Mann SA, Leff JP. Reliability of the PSE (ninth edition)
used in a population study. Psychol Med. 1977;7(3):505-16.
Wiggins, J. S., & Pincus, A. L. (1992). Personality: Structure and Assessment.
Annual Review of Psychology, 43, 437-504.
W, K., Lindsted, K. D., Tsai, S. Y., Lee, J. W. (2008). Chinese NEO-PI-R in
Taiwanese Addescents. Personality & Individual Differences, 44, 654-
665.
Zhang, L. (2006). Thinking Styles and the Big Five Personality Traits Revisited.
Personality and Individual Differences, 40, 1177-1187.
Zickar, M. J., Gibby, R. E. and Robbie, C., (2004). And Experimental Data Sets:
An Application of Mixed-Model Item Response Theory. Organizational
Research Methods 7, pp. 168-190.

پیوست ها

پیوست 1
دوره تمرین حرکات ایروبیک
دوره تمرین حرکات ایروبیک 8 هفته و هر هفته 3 جلسه بود که مطابق جدول زیر اجرا شد:
هفته اول
(خانواده 1)
جلسه اول: برقراری ارتباط و معرفی ورزش ایروبیک، آموزش حرکات پایه بدون حرکت دست ها (مارش، گام آسان، حرکت V، باز باز جمع جمع).
جلسه دوم: مرور حرکات جلسه قبل، آموزش حرکات پایه بدون حرکت دست ها (حرکت هشت، لانچ، استپ تاچ، مامبو، استپ تاچ).
جلسه سوم: مرور حرکات جلسه قبل، آموزش حرکات پایه بدون حرکت دست ها (گام ضربدر، ضربدر گام، شافل یا شاسه).
هفته دوم

جلسه چهارم: مرور حرکات جلسه قبل، اضافه کردن حرکات دست و انگشتان به حرکات آموخته شده قبلی و کار با استپ (پله).
جلسه پنجم: مرور حرکات جلسه قبل و آموزش بالابردن ها و زیگزاک.
جلسه ششم:آموزش ترکیب 1 و کار با چوب (مارش به داخل و به خارج، استپ تاچ، قدم به عقب و قدم به جلو، دبل استپ تاچ راست و چپ).
هفته سوم
(خانواده 2)
جلسه هفتم: مرور حرکات جلسه قبل وآموزش حرکات پایه وکار با استپ (استپ تاچ،گام دو پهلویی یا دبل تاچ، گریپ واین).
جلسه هشتم: مرور حرکات جلسه قبل وآموزش حرکات پایه (بالابردن ها، شاسه راندنی، شاسه مامبو).
جلسه نهم: مرور حرکات جلسه قبل وآموزش حرکات پایه وکار با چوب (گریپ واین هشت ضرب، مامبو چاچا، سنکوبه یا ضد زمان).
هفته چهارم
(خانواده 3)
جلسه دهم: مرور حرکات جلسه قبل وآموزش حرکات پایه وکار با استپ (تپ، پاشنه به جلو، پنجه به عقب، بالا بردن ها درجا).
جلسه یازدهم: مرور حرکات جلسه قبل وآموزش حرکات پایه وکار با چوب (حرکات خنثی اسکات و لانگ).
جلسه دوازدهم: ترکیب 2 وآموزش زنجیره های ثابت (گریپ واین + زانو بلند تا لگن358، شافل یا شاسه راست + قدم به عقب359، حرکت پروانه360 + ضربدر گام361، زانو بلند کن تا لگن).
هفته پنجم
جلسه سیزدهم: ترکیب 2 و آموزش زنجیره های متغیر وکار با استپ.
جلسه چهاردهم: ترکیب 3 وآموزش زنجیره های ثابت (گریپ واین + حرکت به پهلو362 + قدم به عقب، زانو خم با تکرار363 ، پاها دور و نزدیک364، زانو بلند تا لگن + پاها دور و نزدیک).

این نوشته در پایان نامه ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *