بيشتري، ?، ??، بهره‌وري، محيط

در طول روز سر و سامان بدهند؛ اين افراد نيروي فراطبيعي ندارند، فقط برخي عادات ساده و يا يکم عجيب دارند که آنها را در کارشان به کار مي‌گيرند. عاداتي به سادگي مرتب نگه داشتن محل کار و يا داشتن ? ساعت خواب خوب شبانه.
در اين مقاله مي‌توانيد ?? عادتي که بهره‌وري شما را خيلي بالا مي‌برد، بخوانيد.

?. محيط کار تميز و مرتب

شايد هرج‌ومرج منجر به خلاقيت بيشتري بشود، اما يک دفتر کار درهم و برهم کمکي به انجام بهتر کارها نمي‌کند. جاش ديويس (Josh Davis)، مدير واحد تحقيقات مؤسسه‌ي «رهبري اعصاب» مي‌گويد: «توجه يعني انتخاب چيزهاي غيرعادي.» پرونده‌هاي در ديدرس يادآور کارهاي ناتمام هستند. کتاب ناتمامي که روي ميز کارتان جا خوش کرده، شما را براي طفره رفتن از کار وسوسه مي‌کند. حتي اگر فکر مي‌کنيد بي‌نظمي تأثيري بر کارتان ندارد، به هر حال بر قدرت تمرکزتان اثر مي‌گذارد.
افرادي که ميز کار مرتبي دارند، کمتر خسته مي‌شوند و وقفه‌هاي کاري کمتري دارند. نتايج پژوهشي که در «هاروارد بيزنس ريويو» (Harvard Business Review) منتشر شده، نشان مي‌دهد که دفتر کار تميز و مرتب باعث مي‌شود افراد زمان بيشتري را معادل ?.? برابر، به کار بپردازند. شايد در ميان به‌هم‌ريختگي‌ها احساس راحتي بيشتري کنيد اما محيط نامرتب و بي‌نظم مانع بزرگي براي کار کردن است.
________________________________________
: ? روش افزايش بهره‌وري کارکنان بر اساس ساختار مغز
________________________________________
?. توجه به قانون ??/??
هر قدر هم که روز شلوغ و پرکاري داشته باشيد، طوري برنامه‌ريزي کنيد که ?? دقيقه (معادل ?? درصد از ? ساعت کاري) به کا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *