مقالات

برای، این، یک، یا، مشتریان

دانلود پایان نامه

موتوری بوده است که بیشترین فایده را به بیشترین تعداد مردم ارزانی داشته است.»
– پل زین پیلرز
اشتراک‌گذاری در Facebook

اشتراک‌گذاری در Twitter

?. ثروتمند شدن نیازی به جان‌کندن ندارد

برخی فکر می‌کنند که ثروتمند شدن نیازمند تحمل سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری است، اما حقیقت این است که سختی ثروتمند شدن بیشتر از سختی زندگی فقیرانه یا متوسط نیست. از طرف دیگر طبیعی است که هر چیزی بهایی دارد و برای صعود به قله‌های بالاتر باید انرژی‌، شهامت و تعهد بیشتری داشته باشید.
مارک فیشر و مارک آلن در کتاب «چگونه مانند میلیاردرها فکر کنیم» می‌گویند: «برای اغلب مردم شکست، شیوه‌ای از زندگی شده است. شکست عادتی است که رها شدن از آن دشوار است. فضای اجتماعی ما انتظارات بزرگ به ما داده، اما شرطی شدن اجتماعی روحیه‌ی ما را تضعیف کرده است. چرخه‌ی معیوبی ایجاد شده است. برای اینکه موفق شویم باید بدانیم که موفقیت هرگز دشوارتر از شکست خوردن نیست، بلکه روشی برای برنامه‌ریزی ذهنی است.»
اگر ثروتمند باشید و به آزادی مالی برسید می‌توانید کنترل زمان خود را در اختیار داشته باشید و با سبک دلخواه خود زندگی کنید اما اگر ثروتمند نباشید احتمال زیادی وجود دارد که تمام عمر را محکوم به جان‌کندن باشید. تحمیل اختیاری دشواری‌های مسیر ثروتمند شدن بر خویشتن، بسیار راحت‌تر از تحمل سختی‌هایی است که فقر و ضعف مالی بر ما تحمیل می‌کند.
?. برای ثروتمند شدن لزوما به سرمایه‌ی اولیه نیاز ندارید
نداشتن سرمایه‌ی اولیه، توجیه افراد زیادی برای اقدام نکردن در جهت دستیابی به درآمد بیشتر و ثروتمند شدن است. اولاً همه‌ی کسب‌وکارها برای شروع نیاز به سرمایه‌ی زیادی ندارند و از طرف دیگر اگر برای ثروتمند شدن مصمم باشید، حتما می‌توانید سرمایه‌ی مورد نیازتان را تأمین کنید. همه چیز به میزان اشتیاق و تعهد شما به ثروتمند شدن برمی‌گردد. درصورتی‌که دارای چنین عزمِ جزم و اشتیاق سوزانی برای صعود به قله‌های ثروت و توانگری باشید، حتما راهی برای جور کردن سرمایه‌ی موردنیازتان خواهید یافت. شاید وام بگیرید، سرمایه‌گذار پیدا کنید یا از اطرافیان خود قرض کنید. شاید هم مناسب باشد که کار را در اندازه‌ی بسیار کوچک‌تر که متناسب است، شروع کنید و به مرور آن را توسعه بدهید.
تصمیم قاطع برای ثروتمند شدن
اگر با تمام وجود برای صعود به قله‌ی ثروت مصمم باشید، هیچ مانعی نمی‌تواند شما را متوقف کند. همه چیز به میزان اشتیاق و تعهد شما به ثروتمند شدن برمی‌گردد. اگر چنین اشتیاق و عزمی در خود نمی‌بینید، ممکن است ناشی از یکی از باورهای محدودکننده‌ای باشد که در این مقاله آنها را بررسی کردیم. اگر از وضع مالی خود راضی نیستید شاید ترموستات مالی شما در درجه‌ی پایینی تنظیم شده است و لازم است که با بازنگری باورهای خود آن را برای یک زندگی ثروتمندانه تنظیم کنید. تصور کنید که اگر به ثروت دلخواه خود دست پیدا می‌کردید زندگی شما چه تغییری می‌کرد؟ خودتان، خانه، ماشین، امکانات، تفریحات و روابط‌تان چگونه بود؟ یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دستیابی به این زندگیِ رؤیایی این است که از هم‌اکنون تصور کنید که رؤیاهای شما محقق شده است و از همین لحظه با افکار، احساسات و رفتارهای آن موقع، زندگی کنید. شاید این پیشنهاد خنده‌دار و حتی مسخره به نظر برسد اما این حقیقت دارد که حتی تظاهر به موفقیت شما را موفق می‌کند. تنها در صورتی ثروتمند خواهید شد که بتوانید در ذهن‌تان خودتان را آدمی ثروتمند ببینید و یقین داشته باشید که ثروتمند خواهید شد. تظاهر به ثروتمند بودن این باور را در ضمیر ناخودآگاه شما تثبیت و برای غلبه‌ بر موانعِ مسیرِ صعود به قله‌ی ثروت و توانگری شما را یاری می‌کند.
«اگر شما اطمینانی مطلق که ناشی از ایمان قوی است در خود به‌وجود بیاورید، در آن صورت واقعا قادر به انجام هر کاری خواهید بود، ولو اینکه دیگران به غیرممکن بودن آن ایمان داشته باشند.»
– آنتونی رابینز
اشتراک‌گذاری در Facebook

اشتراک‌گذاری در Twitter

تهیه‌شده برای: chetor.com

این مجموعه صوتی پرطرفدار را از دست ندهید
مقالات صوتی

مجموعه صوتی پرطرفدارترین مقالات با موضوع مثبت اندیشی و شادی
یک غم به تنهایی برای نابودی هزاران شادی کافیست

6000تومان



اغلب دانشجویان یا حتی پدر و مادرها فکر می‌کنند اگر خیلی درس بخوانید و شاگرد اول باشید، بدون ردخور یک شغل عالی پیدا می‌کنید و حسابی پول درمی‌آورید. اما متاسفانه واقعیت طور دیگری‌ است. با اینکه بیشتر موقعیت‌های شغلی به مدرک نیاز دارند، اما معمولا کسی با نمره‌های شما کاری ندارد. وقتی که فارغ‌التحصیل می‌شوید، تنها چیزی که مهم است دانش و توانایی شما برای وارد شدن به بازارِ کار است. در واقع رفتن به دانشگاه برای این است که شخص تحصیل‌کرده‌ای به حساب بیایید، نه اینکه میلیاردر شوید. حتی رفتن به بهترین دانشگاه کشور هم برای این ممکن است باعث پولدار شدن شما شود که با آدم‌های بیشتری آشنا ‌می‌شوید. متاسفانه اکثر دانشجوها هیچ هدفی از چیزی که یاد می‌گیرند ندارند و بعد از چند سال تلاش و زحمت با یک تکه کاغذ، کلی هزینه و وام دانشجویی و بدون هیچ مهارت یا برنامه‌ای برای آینده از دانشگاه بیرون می‌آیند و حتی نمی‌توانند یک شغل معمولیِ متناسب با رشته‌ی تحصیلی‌شان پیدا کنند.

?. آنها زودتر از بقیه می‌فهمند از زندگی چه می‌خواهند

معدل‌پایین‌ها زمان زیادی را در کلاس‌های غیرضروری که ما در آنها برایشان غیبت نمی‌کنیم، نمی‌گذارند.
اگر می‌خواهید کارشناس فنی شوید، قطعا نیازی نیست چندین مقاله با موضوع «چگونه تابستان خود را سپری کردید؟» بنویسید یا غزل‌های حافظ را از بر کنید.
آدم‌های موفق بیشتر تمرکزشان را روی درس‌های عملی می‌گذارند و موضوعاتی را انتخاب می‌کنند که برای شغل آینده‌شان مفید باشد. مخترع و کارآفرین معروف دنیا، استیو جابز دانشگاه را تمام نکرد ولی به یک چهره‌ی موفق در تکنولوژی تبدیل شد، فقط به خاطر اینکه روی کاری که دوست داشت وقت می‌گذاشت. او در سخنرانی معروفش برای دانش‌آموختگان دانشگاه استنفورد گفت: «تنها راه موفقیت این است که به کارتان علاقمند باشید. به جستجو ادامه دهید و ناامید نشوید. وقتی علاقه قلبی‌تان را پیدا کنید، خودتان خواهید دانست که آن را یافته‌اید.»

?. تجربه‌های دستِ‌ اول به دست می‌آورند
بیشتر معدل‌‌پایین‌ها زودتر از همکلاسی‌هایشان شروع به کار می‌کنند. چون باید پول در بیاورند، بیشتر در کلاس‌هایشان غیبت می‌کنند و نمره‌هایشان پایین می‌آید. در عوض تجربه‌هایی به‌دست می‌آورند که بیشترِ شاگرداول‌ها از آنها بی‌نصیب می‌مانند و همه می‌دانند که استخدام شدن بدون تجربه، چقدر سخت است.
?. ارتباط برقرار می‌کنند

وقتی که شاگرداول‌‌ها حسابی به موضوعات غیرضروری چسبیده‌اند، معدل‌پایین‌ها کتاب‌های مفید می‌خوانند و هر روز با کلی آدم جدید آشنا می‌شوند. در زندگی واقعی، شناختن آدم‌های قدرتمند می‌تواند به اندازه‌ی توانایی ارتباط برقرار کردن، برای شغل شما مهم باشد.
تبلیغات

?. می‌دانند چطور از زندگی لذت ببرند

آنها حتی وقتی به‌خاطر مهمانی شب قبل، صبح‌ خواب‌آلود سرکلاس حاضر می‌شوند هم از زندگی لذت می‌برند. وقتی شروع به کار می‌کنند هم همین جور هستند. خیلی صاف و ساده اگر بگوییم، قضیه به این صورت است که آدم‌های شاد از آدم‌های ناشاد موفق‌تر هستند. آنها به این خاطر که بودن در کنارشان لذت‌بخش‌تر است، در کارهای گروهی نقشی فعال دارند و به همه‌ی گروه انرژی می‌دهند. اینها ویژگی‌هایی هستند که هر رئیسی به دنبالش است. آدم‌های منفی‌باف و پراسترس و بداخلاق هرچقدر هم باهوش باشند، بهترین گزینه برای استخدام نیستند.
?. ساده‌ترین راه‌حل‌ها را پیدا می‌کنند

متخصص کامپیوتر معروف، بیل گیتس یکی از موفق‌ترین آدم‌های دنیاست که نمی‌تواند پُز نمره‌های دانشگاهش را بدهد. با وجودِ این، او توانست با ساختن مایکروسافت به موفقیت دست پیدا کند. بیل گیتس هیچ‌وقت به معدل و نمره اهمیت نمی‌دهد و می‌گوید فقط خلاقانه فکر کنید. یکی از معروف‌ترین گفته‌هایش این است که «من همیشه آدم‌های تنبل را برای کارهای سخت انتخاب می‌کنم. چون آنها یک راه ساده برای انجام کارهای دشوار پیدا می‌کنند.»
________________________________________
: چگونه پولدار شویم؛ ?? راه پولدار شدن که باید بدانید
________________________________________
?. دنبال آرزوهایشان می‌روند

خیلی از آدم‌های موفق عاشق کارشان هستند. وقتی وارد دانشگاه می‌شوید هنوز خیلی جوان هستید و ممکن است ندانید دقیقا به چه چیزهایی نیاز دارید.
به همین خاطر باید بدانید که مجبور نیستید انتخاب ?? سالگیتان، یا بدتر انتخاب پدر و مادرتان را دنبال کنید. الیزابت هولمز یکی از زنان میلیاردر دنیا، نمونه‌ی خوبی است. او پزشکی را متحول کرد. الیزابت از استنفورد، یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دنیا بیرون آمد تا دنبال رویاییش برود. یکی دیگر از بهترین نمونه‌ها ریچارد برانسون معروف و عاشق خوش‌گذرانی است. او در سن ?? سالگی ترک تحصیل کرد و حالا شرکت بزرگ ویرجین را مدیریت می‌کند.
برای آشنایی با خلاصه‌ای از مقاله می‌توانید ویدیو زیر را ببینید.
مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.
?. آنها می‌دانند مبارزه یعنی چه
موفقیت به هوش احساسی، پشتکار، علاقه و مهم‌تر از همه توانایی غلبه بر شکست نیاز دارد. مهم نیست در دانشگاه چه معدلی داشته‌اید، در کسب‌و‌کار هم مثل زندگی بالاپایین‌هایی وجود خواهد داشت. معدل‌‌پایین‌ها بیشتر موفق می‌شوند چون معنی مبارزه را می‌دانند. مبارزه‌ی آنها از تلاش برای پاس کردن امتحان شروع می‌شود و به تلاش برای راه انداختن کسب‌و‌کار خودشان ختم می‌شود.
در پایان، معدل و نمره‌ها فقط عدد هستند. موفقیت واقعی این است که در دنیای واقعی برای خودمان کسی شویم. یادتان باشد مشکل در تحصیل نیست، مشکل در روش تحصیل است. وقتی به تحصیل فکر می‌کنید، باید مهارت‌ها را هم در نظر بگیرید، نه فقط اطلاعات یا دانش را. یادتان باشد فقط ?? درصد از فارغ‌التحصیل‌های دانشگاه در زمینه‌ی تحصیلی‌شان کار می‌کنند.
پس اگر می‌خواهید پولدار شوید این نکات را رعایت کنید و به دنبال‌ کسب مهارت‌های مفید فنی و اجتماعی باشید، اما اگر هنوز معتقدید علم بهتر است از ثروت، دیدگاهتان قابل ستایش است و حتما به راهتان ادامه دهید.
برگرفته از: lifehack

این مجموعه صوتی پرطرفدار را از دست ندهید
مقالات صوتی

مجموعه صوتی پرطرفدارترین مقالات با موضوع رازهای موفقیت
موفقیت چیزی جز رعایت یک سری اصول و تمرین مداوم آنها نیست

7000تومان



فرض کنید کسب‌وکاری دارید که تا کنون برای اداره‌ی آن از روش‌های قدیمی استفاده کرده‌اید و هرگز مشکلی هم نداشته‌اید. حال کسب‌وکارتان با رشد خوبی مواجه شده است و فکر می‌کنید اکنون دیگر نمی‌توانید مانند سابق آن را مدیریت کنید. روزی یکی از مشتریان با شما تماس می‌گیرد و راجع به معامله‌ای که هفته‌ی پیش با او در موردش صحبت کرده‌اید، سؤال می‌کند. حتی اسم او و جزئیات مکالمه را به یاد نمی‌آورید. این موضوع در حافظه‌ی مشتری می‌ماند. مشتریان هرگز به چنین کسب‌وکاری علاقه نشان نمی‌دهند.
از سوی دیگر، اعضای تیم فروش‌تان هر کدام به شیوه‌ی خود عمل می‌کنند و هیچ نظارتی بر آنها ندارید. بین دریایی از اطلاعات گم شده‌اید و این داده‌ها هیچ نظمی ندارند. فرایندهای بازاریابی نیز باید به سرعت انجام شوند و هیچ ایده‌ای برای راه‌اندازی آنها ندارید. آیا فکر می‌کنید در دنیایی که همه‌چیز به سرعت در حال تغییر است و رقبایتان منتظر قاپیدن مشتریان شما هستند، کسب‌وکارتان با این شرایط دوام خواهد آورد؟ قطعا خیر. این‌ها نشانه‌هایی هستند که فقط به یک موضوع اشاره می‌کنند: کسب‌وکار شما به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارد. در این مطلب، هفت نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید برای کسب‌وکارتان یک سیستم CRM مناسب داشته باشید بررسی خواهیم کرد.

?. نمی‌توانید سرنخ‌ها را مدیریت کنید

هنگامی که تعداد سرنخ‌ها بسیار زیاد می‌شود، مدیریت آنها نیز به همان اندازه دشوارتر می‌شود. بنابراین ممکن است به‌راحتی آنها را از دست بدهید. مشتریان معمولا از راه‌های متعددی برای تماس و برقراری ارتباط با شما استفاده می‌کنند (تماس تلفنی، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و مانند آنها). از آنجا که به خاطر سپردن همه‌ی آنها بسیار دشوار است، باید از یک سیستم هوشمند CRM استفاده کنید که بتواند در مرتب کردن و اولویت‌بندی سرنخ‌ها به شما کمک کند. در این صورت تیم فروش نیز می‌تواند به‌موقع پاسخگوی مشتریان باشد.
?. بر تیم فروش خود نظارتی ندارید
هنگامی که از فعالیت‌های دقیق تیم فروش‌تان اطلاعی ندارید یا نمی‌دانید چگونه با مشتریان و سرنخ‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، نمی‌توانید بر آنها نظارت داشته باشید. به این ترتیب پی بردن به این موضوع که آیا معیارهای درست فروش رعایت می‌شود یا خیر دشوار است. از سوی دیگر، هرکدام از اعضای تیم که از کسب‌وکارتان خارج شوند، تعدادی از سرنخ‌ها نیز هدر خواهد رفت؛ چرا که اطلاعات مربوط به مشتریان و جزئیات تعامل با آنها فقط در دسترس همان شخص بوده است. اگر یک CRM قدرتمند داشته باشید، تمام اطلاعات و جزئیات فروش از سوی اعضای تیم در دسترس‌ شما خواهد بود و از فرایند فروش آگاه خواهید شد. CRM به شما اطمینان می‌دهد اگر یکی از اعضای تیم از گروه خارج شد، مشتریان بالقوه یا سرنخ‌ها هدر نمی‌روند. زیرا همه چیز در دسترس شما و سایر اعضای تیم قرار دارد.
?. وقت زیادی را برای تنظیم گزارش‌ها هدر می‌دهید

اگر خودتان یا تیم‌فروش‌تان مدت زمان زیادی صرف تهیه‌ی گزارش‌ها می‌کنید، بهتر است این فرایند را متوقف کنید؛ زیرا این زمان ارزشمند می‌تواند برای فرایند اصلی کسب‌وکارتان (یعنی فروش یا ارائه‌ی خدمات) صرف شود. از سوی دیگر، وارد کردن داده‌ها و اطلاعات به صورت دستی در فایل اکسل یا پاورپوینت می‌تواند سبب جا افتادن یا ثبت نادرست برخی اطلاعات شود. نرم‌افزار CRM می‌تواند تمام اطلاعات را به درستی و به صورت خودکار وارد کند، داده‌های مربوط به مشتریان را به طور مرتب به روزرسانی کند و در نهایت پس از حذف افرادی که از چرخه‌ی فروش خارج شده‌اند، گزارش‌هایی دقیق در اختیار شما قرار دهد.

?. نمی‌توانید سرنخ‌ها را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید
این موضوع به این دلیل اتفاق می‌افتد که نمی‌توانید با بررسی کلی روش‌های موجود پی ببرید کدام روش‌ها برای تبدیل یک سرنخ به مشتری بالقوه کار می‌کند و کدام روش مناسب نیست. حتی نمی‌دانید چه نوع گفتگوها یا چه شیوه‌هایی سبب می‌شود مشتریان‌تان به مشتریان واقعی تبدیل شوند. CRM به‌راحتی بینشی درباره‌ی این روش‌ها به شما می‌دهد و ارزیابی می‌کند استفاده از کدام شیوه‌ها بهتر است.
?. اطلاعات مشتریان خود را به‌سختی مدیریت می‌کنید

حجم اطلاعات مشتریان زیاد شده است و نمی‌توانید آنها را مدیریت کنید؟ معلوم است هنوز از روش‌های قدیمی مانند صفحات گسترده یا همان اسپرید‌شیت، ایمیل، یادداشت‌های دستی و نظایر آنها استفاده می‌کنید. این ابزارها سرعت تصمیم‌گیری و تعامل با مشتری را کاهش می‌دهد. همچنین ممکن است به راحتی گم‌شان کنید یا اطلاعات را اشتباه وارد کنید. اگر هیچ یک از این مشکلات را نداشته باشید، باز هم دسترسی آسان به همه‌ی این اطلاعات دشوار است. نرم‌افزار CRM می‌تواند تمام اطلاعات موجود را در یک مکان امن، واحد و مرکزی قرار دهد و هر زمان که بخواهید به‌سرعت به آنها دسترسی خواهید داشت. حتی می‌توانید با به اشتراک‌گذاری آنها با تیم فروش‌تان، هم‌زمان با یکدیگر از فعالیت‌های انجام شده اطلاع حاصل کنید.
?. فرایند فروش وقت‌گیر و پیچیده است و مشتریان‌ ناراضی هستند
مشتریان علاقه‌ی زیادی دارند که فرایند فروش آسان باشد و به‌راحتی انجام شود. اگر فرایند فروش‌تان پیچیده است و مشتریان خود را ناامید کرده‌اید، یا اگر نحوه‌ی کسب‌وکارتان به‌گونه‌ای است که از یک مراجعه تا مراجعه‌ی بعدی مشتری مدتی طولانی سپری می‌شود، دیگر نمی‌توانید آنچه را که در آخرین تعامل با مشتری رخ داده به‌یاد بیاورید و این سبب نارضایتی مشتری می‌شود. CRM سبب می‌شود همه‌ی کارها در تعامل با مشتری به‌سرعت و سهولت انجام پذیرد.
تبلیغات

?. مشتریان قدیمی و باارزشی دارید اما به دلیل مدیریت نامناسب آنها را از دست می‌دهید

به یاد داشته باشید همه‌ی مشتریان شما در یک سطح نیستند. برخی از آنها از سایرین باارزش‌تر و مهم‌تر هستند. از دست دادن آنها باید برای شما نوعی هشدار باشد. سیستم هوشمند CRM می‌تواند به‌راحتی وقایع و رویدادهای مهم مشتریان باارزش‌تان را (مانند روز تولد) یادآوری کند و شما با ارسال پیام‌هایی به آنها می‌توانید به موقع ارتباط مؤثری برقرار کنید و این در جلب رضایت و حفظ این مشتریان به شما کمک خواهد کرد.
سیستم CRM سیستمی کاملا ارزشمند است که با یکپارچه‌سازی کل سازمان یا کسب‌وکارتان به بهره‌وری بیشتر کمک خواهد کرد. اگر هنوز از این سیستم استفاده نکرده‌اید، دیگر باید به فکر آن باشید. یک CRM با ویژگی‌های مناسب برای کسب‌وکارتان پیدا کنید و به یاد داشته باشید تنها شرکت ‌بی‌نیاز از CRM، شرکتی با یک مدیر، یک مشتری و فقط یک تماس در روز است!



مراقبت از پوست به دغدغه‌ی روزانه بسیاری از خانم‌ها و حتی آقایان تبدیل شده است. متخصصین پوست همواره صرف‌ِنظر از نوع پوست و سن و سال هر فرد توصیه‌ها

92