براي، اسيد، فوليک، اين، يک

مو
________________________________________
?. آووکادو

اگر نگران اين هستيد که به اندازه‌ي کافي اسيد فوليک دريافت نمي‌کنيد، آووکادو يکي از بهترين ميوه‌هايي است که مي‌توانيد بخوريد. اگر روزانه يک عدد آووکادو بخوريد، ?? درصد مقدار توصيه شده‌ي روزانه‌ي اسيد فوليک بدن‌تان را تامين‌ خواهيد کرد. آووکادو يک خوراکي سرشار از مواد مغذي است که پتاسيم، ويتامين C و آنتي‌اکسيدان‌ها را نيز به بدن‌تان مي‌رساند.
هر وعده از آن (يک عدد آووکادو)، ???.? ميکروگرم اسيد فوليک (?? درصد مقدار روزانه) و ??? کالري انرژي دارد.
?. دانه‌ي سويا‌ي بوداده‌ي خشک

دانه‌‌ي سويا يک ابَرخوراکيِ مملو از مواد مغذي و املاح معدني است. نيم فنجان سويا‌ي بوداده‌ي خشک ?? درصد مقدار توصيه شده‌ي روزانه‌ي اسيد فوليک را تامين مي‌کند و همان‌طور که به دريافت سهميه‌ي روزانه کمک مي‌کند، سلامت قلب و سلول‌هاي بدن را نيز ارتقا مي‌دهد. سطح بالاي اسيد فوليک در پيشگيري از افسردگي و محافظت در برابر سرطان نيز مؤثر است.
هر وعده از آن (نيم فنجان)، ???.? ميکروگرم اسيد فوليک (?? درصدِ مقدار روزانه) و ??? کالري انرژي دارد.
________________________________________
: چطور سيستم ايمني بدن را تقويت کنيم؟
________________________________________
??. منداب

«مَنداب» مانند ساير سبزيجات برگ‌دار با برگ‌هاي سبز تيره، يک نيروگاه تغذيه‌اي است که سرشار از کلسيم، ويتامين A، پتاسيم، آهن و روي است. اگر يک فنجان از آن را به سالادتان اضافه کنيد، ?? ميکروگرم اسيد فوليک مصرف کرده‌ايد. همچنين مي‌توانيد با افزودن ساير ميوه‌ها و سبزيجات غني از اسيد فوليک، مانند بروکلي و آووکادو، سالادتان را مقوي‌تر کنيد.
هر وعده از آن (يک فنجان)، ?? ميکروگرم اسيد فوليک (? درصد مقدار روزانه) و ? کالري انرژي دارد.
??. بادام‌زميني

بادام‌زميني اغلب با تماشاي مسابقه فوتبال گره خورده است، اما ممکن است شگفت‌زده شويد اگر بدانيد که بادام‌زميني سرشار از اسيد فوليک و ساير مواد مغذي است. نيم فنجان بادام‌زميني حدود ??? ميکروگرم يا کمي بيش از يک‌چهارم مقدار نياز روزانه‌ي فردي معمولي اسيد فوليک دارد. بادام‌زميني همچنين منبعي عالي از روي، پروتئين، منيزيم و مس است.
هر وعده از آن (نيم فنجان)، ???.? ميکروگرم اسيد فوليک (??.? درصد مقدار روزانه) و ??? کالري انرژي دارد.
??. لوبيا چشم‌بلبلي

نيم فنجان لوبيا چشم‌بلبلي را با برنج، گوشت، موسير، اسفناج يا کمي ادويه‌ي ساده بپزيد و از خوردن آن لذت ببريد. هرچند اگر تصميم بگيريد اين نوع لوبيا را مصرف کنيد، مطمئن خواهيد بود که از فوايد آن براي سلامتي سود خواهيد برد. نيم فنجان لوبياي چشم‌بلبلي بيش از ??? ميکروگرم اسيد فوليک دارد که براي تامين ?? درصد از مقدار توصيه شده‌ي روزانه‌ي آن کافي خواهد بود.
هر وعده از آن (نيم فنجان)، ???.? ميکروگرم اسيد فوليک (?? درصد مقدار روزانه) و ?? کالري انرژي دارد.
??. موز

يک موز متوسط ? درصدِ مقدار توصيه شده‌ي روزانه‌ي اسيد فوليک را براي شما تامين مي‌کند. خوردن موز به عنوان ميان‌وعده‌ راهي مناسب براي تامين باقي‌مانده‌ي نياز روازنه‌ي بدن‌تان به اسيد فوليک است. همچنين موز ميوه‌اي عالي براي مصرف روزانه است، زيرا پتاسيم، پروتئين و فيبر بالايي دارد.
هر وعده از آن (يک موز متوسط)، ??.? ميکروگرم اسيد فوليک (? درصد مقدار روزانه) و ??? کالري انرژي دارد.
________________________________________
: عوارض کمبود ويتامين D و راههاي درمان آن
________________________________________
??. آب گوجه‌فرنگي

اگر براي تامين نياز روزانه‌ي بدن‌تان به اسيد فوليک دچار مشکل شده‌ايد؟ يک وعده آب گوجه‌فرنگي راهي عالي براي دستيابي به مقدار توصيه شده است. يک وعده‌ي ??? گرمي آب گوجه‌فرنگي، ?? ميکروگرم اسيد فوليک يا ? درصد مقدار روزانه را تامين مي‌کند. اگر احساس مي‌کنيد که طعم آن چيزي کم دارد، سس فلفلي تاباسکو يا کمي فلفل به آن اضافه کنيد.
هر وعده از آن (??? گرم)، ??.? ميکروگرم اسيد فوليک (? درصد مقدار روزانه) و ?? کالري انرژي دارد.
??. پودر چيلي

کمي پودر چيلي گرمايي فوق‌العاده به غذا مي‌دهد. به علاوه، چيلي منبعي شگفت‌آور از ويتامين A، ويتامين C، کلسيم و حتي اسيد فوليک است. يک قاشق چاي‌خوري از اين ادويه‌ي گرانبها، ? ميکروگرم اسيد فوليک دارد. اگر کمي پودر چيلي به وعده‌هاي غذايي‌تان اضافه کنيد، خدمت بزرگي به بدن‌تان و به ويژه به جوانه‌هاي چشايي‌تان کرده‌ايد.
هر وعده از آن (يک قاشق چاي‌خوري)، ?.? ميکروگرم اسيد فوليک (? درصد مقدار روزانه) و ? کالري انرژي دارد.
??. پاپايا

«پاپايا» ميوه‌اي استوايي و پر از رنگ است که همان‌ اندازه که سرشار از مواد مغذي است، طعم بسيار خوبي هم دارد. اين ميوه هم به عنوان غذاي اصلي و هم به عنوان دسر مصرف مي‌شود. بدون توجه به اينکه کِي و چگونه آن را مي‌خوريد، بدن‌تان از افزايش مواد مغذي از جمله اسيد فوليک بهره‌مند خواهد شد. پاپايا همچنين منبعي عالي از ويتامين A، ويتامين C و پتاسيم است.
هر وعده از آن (يک پاپاياي کوچک)، ??.? ميکروگرم اسيد فوليک (?? درصد مقدار روزانه) و ?? کالري انرژي دارد.
________________________________________
: کدام خوراکي‌ها کلسترول خون را پايين مي آورند؟
________________________________________
??. پرتقال

جداي از ويتامين C دلايل بسيار ديگري نيز وجود دارند تا شما را متقاعد کنند که مقدار فراواني پرتقال در رژيم غذايي‌تان بگنجانيد. پرتقال منبعي هميشگي از اسيد فوليک است، به طوري که ?? ميکروگرم اسيد فوليک در يک پرتقال کوچک وجود دارد. آب پرتقال تازه و طبيعي همواره يک گزينه‌ي مناسب است، اما خوردن خود ميوه فوايد بيشتري براي سلامتي‌تان دارد.
هر وعده از آن (يک پرتقال کوچک)، ??.? ميکروگرم اسيد فوليک (? درصد مقدار روزانه) و ?? کالري انرژي دارد.
??. تخم کتان

افزودن يک قاشق غذاخوري «تخم کتان» به رژيم غذايي‌ روزانه‌تان بسيار آسان است و فوايدي که براي سلامتي‌تان دارد، خوردن آن را ارزشمندتر نيز مي‌کند. يک قاشق غذاخوري دانه‌ي کتان، ? درصد از مقدار توصيه‌ شده‌ي اسيد فوليک را براي‌تان تامين مي‌کند. تخم کتان همچنين منبع خوبي از فيبر، ويتامين E و «ليگنان‌»هاي ضدسرطان است. بسياري از متخصصان تغذيه مصرف روزانه‌ي يک تا دو قاشق غذاخوري تخم کتان را توصيه مي‌کنند.
هر وعده از آن (يک قاشق غذاخوري)، ?.? ميکروگرم اسيد فوليک (? درصد مقدار روزانه) و ?? کالري انرژي دارد.
به خاطر داشته باشيد که اسيد فوليک نقش مهمي در توانايي بدن براي رشد و بازسازيِ سلول‌هاي سالم بازي مي‌کند. همه‌ي افراد بايد به مقدار کافي اسيد فوليک در رژيم غذايي‌شان بگنجانند اما براي زنان باردار بسيار اهميت دارد که نياز روزانه‌شان به اسيد فوليک را تامين کنند. خوشبختانه، خوراکي‌هاي بسياري وجود دارد که سرشار از اسيد فوليک و ساير مواد مغذيِ حياتي هستند که ما برخي از آنها را در اين مقاله به شما معرفي کرديم و مي‌توانيد از آنها استفاده کنيد.
برگرفته از: bembu.com

اين مجموعه صوتي پرطرفدار را از دست ندهيد
مقالات صوتي

مجموعه صوتي پرطرفدارترين مقالات با موضوع رژيم و تغذيه براي تناسب اندام
به من بگو چه مي‌خوري تا به تو بگويم که هستي

7000تومان



مهارت فروش در معرض تغييرات بسيار زيادي قرار دارد. خريداران همه‌کاره شده‌اند، فروشِ «از توليد به مصرف» رو به انقراض است و پيشرفت تکنولوژي نيز در حال تغيير اين حرفه است. خبر تأسف‌بار اين است که گفته مي‌شود ظرف چند سال آينده، ?? ميليون شغل فروش به دليل همين تغييرات از بين خواهند رفت. نيروهاي فروش براي نجات يافتن در اين بازار رقابتي بايد مهارت‌هاي جديدي بياموزند. ما با بررسي روندهاي بازار و مطالعه‌ي راهکارهاي فروشندگان موفق، ?? مهارت فروش را گردآوري کرده‌ايم که همه‌ي فروشندگان براي ادامه‌ي مسير خود به آنها احتياج دارند. اگر شما هم مي‌خواهيد فروشنده موفقي باشيد، در ادامه‌ي مطلب با توضيحات تکميلي ما همراه باشيد.

:
فروشگاه والمارت و ?? دليل اصلي موفقيت ساموئل والتون رئيس آن
افزايش فروش رستوران با ? راهکار منحصربه‌فرد و نتيجه‌بخش
مهمترين رازهاي فروشندگي از زبان بزرگترين مديران فروش دنيا
?. درک خريدار؛ مهم‌ترين مهارت فروش
اصلي‌ترين مهارت فروش در دنياي امروزي اين است که درک کنيم خريدار چه مي‌خواهد. همين موضوعِ به‌ظاهر ساده، پايه‌ي فروش موفق است. اما موفقيت در کسب و کار فقط به درک اينکه خريدار چه مي‌خواهد محدود نمي‌شود. به بيان ساده‌تر، فقط اين مهم نيست که بدانيم مشتري کدام برند قهوه را مي‌پسندد، بايد دقيقا بدانيم مشتري وقتي وارد فروشگاه ما مي‌شود، به دنبال کسب چه تجربه‌اي است؟ چرا فلان برند را انتخاب مي‌کند؟ خريدار مجموعه انتظاراتي دارد و وظيفه‌ي فروشنده اين است که نيازهاي او را فراتر از انتظاراتش برطرف کند (اين در واقع تعريف رضايت مشتري است). اگر ندانيد خريدار با خريد کالاي موردنظر به دنبال کسب چه تجربه‌اي است، نمي‌توانيد توقعات او را برطرف کنيد.
?. فروش مشتري‌پسندانه

زماني که فروشنده‌اي خريدار را درک کند، مي‌تواند فروشي به شيوه‌ي مشتري‌پسند انجام بدهد، يعني دقيقا در زمان مناسب، همان چيزي را که مشتري مي‌خواهد در اختيارش قرار بدهد. مثلا اگر يک خريدار براي تصميم گيري قطعي به استفاده‌ي آزمايشي از محصول احتياج دارد تا خيالش راحت شود و در عين حال با کمبود وقت مواجه است، يک فروشنده حرفه اي به‌سرعت نسخه‌‌اي آزمايشي در اختيار او قرار مي‌دهد، آن هم نه يک نسخه‌ي معمولي، نسخه‌اي که راه‌اندازي و استفاده از آن سريع و ساده باشد و بتواند ارزش واقعي کالا را در مدت زماني حتي کمتر از ?? دقيقه ثابت کند. خريداران عاشق فروشندگاني هستند که زِبروزرنگ باشند.

________________________________________
: چگونه فرهنگ مشتري مداري را در سازمان‌مان ايجاد کنيم؟
________________________________________
?. روان‌شناسي ايجاد علاقه در خريدار
عده‌ي محدودي از فروشندگان از روان‌شناسي فروش براي جذب مشتري در مغازه استفاده مي‌کنند. روش‌هاي روان‌شناسي متفاوتي براي ايجاد علاقه در مشتريان بالقوه وجود دارد. يکي از روش‌هاي مؤثر اين است که مشتري مطمئن شود زياد وقتش را نمي‌گيريد.
?. ايجاد اعتماد در خريدار

تبليغات

خريداران عاشق معامله با کساني هستند که به آنها اعتماد دارند. فروشندگان موفق حتما کاري مي‌کنند که صداقت خود را به مشتري ثابت و اعتماد او را جلب کنند. کمک بي‌دريغ به خريدار، يکي از ابزارهاي جلب اعتماد مشتري براي افزايش فروش است.
?. توضيح مختصر محصول
با توجه به اينکه اين روزها سر همه خيلي شلوغ است، تعامل مختصر و مفيد با مشتري، مهارت فروش بسيار مهمي است. روزهاي پُرگوييِ فروشندگان رو به پايان است. خريداران بيشتر به «شيوه‌ي بيان اطلاعات» اهميت مي‌دهند نه خودِ اطلاعات. يک قانون طلايي اين است که در هر مکالمه به بيش از سه نکته‌ي مهم اشاره نکنيد، چون حوصله‌ي مخاطب را سر خواهيد برد و مشتري نکات اصلي را فراموش خواهد کرد.
________________________________________
: بهترين نحوه معرفي يک محصول چيست
________________________________________
?. واکنش مناسب به صحبت‌هاي مشتري
بسياري از مديران فروش و متخصصان بر اين باورند که فروشندگان موفق، شنوندگان خوبي هستند. ما هم اين حرف را قبول داريم و جاي توضيحي براي آن نمي‌ماند. فروشنده‌ي موفق به حرف‌هاي مشتري واکنش مناسبي نشان مي‌دهد. بايد مهارت گوش دادن را ياد بگيريد؛ يعني گوش بدهيد، درک کنيد و اقدام مناسبي در راستاي صحبت‌هايي که شنيده‌ايد، انجام بدهيد.
?. داشتن اطلاعات جامع و کاربردي درباره‌ي محصولات
فروشندگان ديگر فقط پُل ارتباطي بين توليدکننده و خريدار نيستند. آنها بايد از دو جهت متخصص هم باشند:
خريدار را درک کنند. به اين ترتيب هنگام فروش مي‌توانند به مشکلاتي که مشتري با آنها سروکله مي‌زند اشاره کنند و کالاي موردنظر را به‌عنوان راهکاري براي رفع مشکل يا برآورده کردن نياز او پيشنهاد بدهند.
بايد کالاي فروشي را از بَر باشند و اطلاعات کاملي درباره‌ي آن داشته باشند تا بتوانند سؤالات مشتري را به‌طور کامل و صحيح پاسخ بدهند.
?. کمک به مشتري
کمک کردن بيشتر از اينکه يک مهارت فروش باشد، يک ذهنيت است که بايد در خودتان نهادينه کنيد. بسياري از فروشندگان با اين مورد دست‌و‌پنجه نرم مي‌کنند. سعي کنيد هربار که با يک مشتري در تعامل هستيد، به خودتان يادآوري کنيد که ياري‌رسان مشتري باشيد و به چشم ابزاري براي دستيابي به پول، به او نگاه نکنيد.
?. داستان‌‌گويي
خريداران لزوما نمي‌خواهند درباره‌ي کالاي شما اطلاعات فني دريافت کنند. فروشندگان ماهر، کالاي خود را به يک تصوير بزرگ‌تر وصل مي‌کنند و اين تصوير، احساس مشتريان قبلي يا تبعات خريد کالاست. براي مثال، کسي که از شما يک سيستم تلفن مي‌خرد در واقع تنها به دنبال خريد تلفن نيست، به دنبال افزايش درآمد از طريق خريد اين تلفن است و اگر شما بتوانيد با داستان‌گويي درباره‌ي مشتريان قبلي به او ثابت کنيد که با خريد اين سيستم، هدفش محقق خواهد شد، او را به خريد ترغيب کرده‌ايد.
________________________________________
: چطور از مهارت داستان‌گويي براي متقاعد کردن ديگران استفاده کنيم
________________________________________
??. توانايي نويسندگي يا کپي‌رايت

فروشندگان بايد قدرت نويسندگي داشته باشند. اين مهارت فروش از زماني مهم شده است که بسياري از ارتباطات با مشتريان از طريق ايميل صورت مي‌گيرد. در هنگام کپي‌رايت، چند قانون طلايي زير را به ياد داشته باشيد:
هرچه کمتر بنويسيد، بهتر است. سعي کنيد نوشته‌ي خود را کوتاه، اما دلنشين نگه داريد.
عمومي ننويسيد. تا جايي که ممکن است براي نوشته‌هايتان زمان بگذاريد و آنها را شخصي‌سازي کنيد.
براي نظم دادن به نوشته‌، متن خود را بولت‌بندي کنيد (يعني قسمت‌ها و نکات مهم را به‌صورت موردي بنويسيد). بررسي يک فهرست براي مشتريان، خيلي ساده‌تر از بررسي يک متن طولاني و کسالت‌بار است.
در قسمت نتيجه‌گيري، يک گزينه‌ي فراخواني براي اقدام (Call-to-Action) بگذاريد و مشتري را به سفارش دادن ترغيب کنيد.
________________________________________
: نکاتي که براي طراحي تبليغات ترغيب کننده بايد بدانيد
________________________________________
??. بازاريابي تلفني
دوره‌ي جلسات حضوري و فروش سر مزرعه رو به اتمام است و به‌تدريج همه‌چيز جاي خود را به ويدئو‌کنفرانس‌ها و ارتباطات غيرحضوري خواهد داد. درنتيجه فروشنده بايد قابليت مديريت فروش از طريق تلفن را نيز داشته باشد. بازارياب تلفني بايد با تکنيک‌هاي برتر در فروش تلفني آشنا باشد و همچنين توانايي‌هايي مانند قدرت تشخيص تُن صداي مخاطب براي ارزيابي ميزان تمايل وي به خريد را داشته باشد. بهتر است فروشندگان به تکنولوژي‌هاي جديد (مثلا اسکايپ، فيس تايم و …) مسلط باشند تا در صورت لزوم بتوانند مکالمه‌‌هاي غيرحضوري تأثيرگذارتري صورت بدهند.
________________________________________
: ? نکته براي موفقيت در بازاريابي تلفني
________________________________________
??. ارتباط با مشتري در فضاي مجازي
بازاريابي در شبکه هاي اجتماعي رو به گسترش است و اين شبکه‌ها به بستري براي فروش آنلاين تبديل شده‌اند. بسياري از فروشندگان حرفه‌اي از فيسبوک، توئيتر، لينکدين، اينستاگرام و تلگرام، به‌عنوان ابزاري براي فروش بيشتر استفاده مي‌کنند. منظور ما فقط اين نيست که مخاطبان خود را در دنياي مجازي دنبال کنيد. نيروهاي فروش حرفه‌اي از طريق ارتباطاتي که به‌دست مي‌آورند، در دنياي واقعي هم رويدادهايي ترتيب مي‌دهند تا بتوانند رابطه‌ي صميمانه‌تري با مشتريان برقرار کنند. اين کار مي‌تواند اعتماد و اشتياق مشتريان را برانگيزد و تا حدي به فروش کمک کند.
??. تعاملات شخصي‌سازي شده با مشتريان
همه‌ي ما از پيام‌هاي انبوه تبليغاتي گريزانيم. خريداران پيغام‌هاي عمومي را دور مي‌ريزند. تعاملات ميان فروشنده و خريدار زماني اثرگذار خواهد بود که شخصي‌سازي شده باشد. بهترين راه اين است که پيام‌ها را با توجه به خصوصيات جمعيت‌شناختي مشتريان دسته‌بندي کنيد. در بازاريابي b2b بهتر است شرکت‌ها را با توجه به زمينه‌ي فعاليت‌شان طبقه‌بندي کنيد. در روابط رودررو هم بايد رفتار خود را برحسب جنسيت و سن مشتري تغيير بدهيد. مي‌توانيد به رويدادهايي که فروشگاه يا شرکت‌تان براي افرادي مانند آن خريدار برگزار شده است اشاره کنيد تا مشتري بيشتر احساس صميميت کند.
??. استفاده از مهارت‌هاي بازاريابي
خيلي‌ها معتقدند که بازاريابي در حال بلعيدن فروش است! ما معتقديم بازاريابي حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد که «فروش» بايد آنها را سرمشق خود قرار بدهد. فروشندگاني که دوره‌هاي بازاريابي را گذرانده باشند، مي‌توانند بسيار موفق‌تر از فروشندگان عادي عمل کنند. بسياري از فعاليت‌ها مانند توليد محتوا يا تحقيقات بازار اگر با علم بازاريابي ترکيب شوند، مي‌توانند نتايج بهتري به همراه داشته باشند و به فروشِ بيشتر کمک کنند.
??. تلاش فعالانه براي تبديل مشتري بالقوه به خريدار

اين روزها حواس همه پرت است، پس فروشنده براي جلب توجه مشتري و تبديل او به خريدار، بايد بيش از پيش تلاش کند. نبايد مشتري را در مسير تصميم‌گيري تنها بگذاريد؛ بلکه بايد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *