مقالات

برای، اسید، فولیک، این، یک

دانلود پایان نامه

مو
________________________________________
?. آووکادو

اگر نگران این هستید که به اندازه‌ی کافی اسید فولیک دریافت نمی‌کنید، آووکادو یکی از بهترین میوه‌هایی است که می‌توانید بخورید. اگر روزانه یک عدد آووکادو بخورید، ?? درصد مقدار توصیه شده‌ی روزانه‌ی اسید فولیک بدن‌تان را تامین‌ خواهید کرد. آووکادو یک خوراکی سرشار از مواد مغذی است که پتاسیم، ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌ها را نیز به بدن‌تان می‌رساند.
هر وعده از آن (یک عدد آووکادو)، ???.? میکروگرم اسید فولیک (?? درصد مقدار روزانه) و ??? کالری انرژی دارد.
?. دانه‌ی سویا‌ی بوداده‌ی خشک

دانه‌‌ی سویا یک ابَرخوراکیِ مملو از مواد مغذی و املاح معدنی است. نیم فنجان سویا‌ی بوداده‌ی خشک ?? درصد مقدار توصیه شده‌ی روزانه‌ی اسید فولیک را تامین می‌کند و همان‌طور که به دریافت سهمیه‌ی روزانه کمک می‌کند، سلامت قلب و سلول‌های بدن را نیز ارتقا می‌دهد. سطح بالای اسید فولیک در پیشگیری از افسردگی و محافظت در برابر سرطان نیز مؤثر است.
هر وعده از آن (نیم فنجان)، ???.? میکروگرم اسید فولیک (?? درصدِ مقدار روزانه) و ??? کالری انرژی دارد.
________________________________________
: چطور سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم؟
________________________________________
??. منداب

«مَنداب» مانند سایر سبزیجات برگ‌دار با برگ‌های سبز تیره، یک نیروگاه تغذیه‌ای است که سرشار از کلسیم، ویتامین A، پتاسیم، آهن و روی است. اگر یک فنجان از آن را به سالادتان اضافه کنید، ?? میکروگرم اسید فولیک مصرف کرده‌اید. همچنین می‌توانید با افزودن سایر میوه‌ها و سبزیجات غنی از اسید فولیک، مانند بروکلی و آووکادو، سالادتان را مقوی‌تر کنید.
هر وعده از آن (یک فنجان)، ?? میکروگرم اسید فولیک (? درصد مقدار روزانه) و ? کالری انرژی دارد.
??. بادام‌زمینی

بادام‌زمینی اغلب با تماشای مسابقه فوتبال گره خورده است، اما ممکن است شگفت‌زده شوید اگر بدانید که بادام‌زمینی سرشار از اسید فولیک و سایر مواد مغذی است. نیم فنجان بادام‌زمینی حدود ??? میکروگرم یا کمی بیش از یک‌چهارم مقدار نیاز روزانه‌ی فردی معمولی اسید فولیک دارد. بادام‌زمینی همچنین منبعی عالی از روی، پروتئین، منیزیم و مس است.
هر وعده از آن (نیم فنجان)، ???.? میکروگرم اسید فولیک (??.? درصد مقدار روزانه) و ??? کالری انرژی دارد.
??. لوبیا چشم‌بلبلی

نیم فنجان لوبیا چشم‌بلبلی را با برنج، گوشت، موسیر، اسفناج یا کمی ادویه‌ی ساده بپزید و از خوردن آن لذت ببرید. هرچند اگر تصمیم بگیرید این نوع لوبیا را مصرف کنید، مطمئن خواهید بود که از فواید آن برای سلامتی سود خواهید برد. نیم فنجان لوبیای چشم‌بلبلی بیش از ??? میکروگرم اسید فولیک دارد که برای تامین ?? درصد از مقدار توصیه شده‌ی روزانه‌ی آن کافی خواهد بود.
هر وعده از آن (نیم فنجان)، ???.? میکروگرم اسید فولیک (?? درصد مقدار روزانه) و ?? کالری انرژی دارد.
??. موز

یک موز متوسط ? درصدِ مقدار توصیه شده‌ی روزانه‌ی اسید فولیک را برای شما تامین می‌کند. خوردن موز به عنوان میان‌وعده‌ راهی مناسب برای تامین باقی‌مانده‌ی نیاز روازنه‌ی بدن‌تان به اسید فولیک است. همچنین موز میوه‌ای عالی برای مصرف روزانه است، زیرا پتاسیم، پروتئین و فیبر بالایی دارد.
هر وعده از آن (یک موز متوسط)، ??.? میکروگرم اسید فولیک (? درصد مقدار روزانه) و ??? کالری انرژی دارد.
________________________________________
: عوارض کمبود ویتامین D و راههای درمان آن
________________________________________
??. آب گوجه‌فرنگی

اگر برای تامین نیاز روزانه‌ی بدن‌تان به اسید فولیک دچار مشکل شده‌اید؟ یک وعده آب گوجه‌فرنگی راهی عالی برای دستیابی به مقدار توصیه شده است. یک وعده‌ی ??? گرمی آب گوجه‌فرنگی، ?? میکروگرم اسید فولیک یا ? درصد مقدار روزانه را تامین می‌کند. اگر احساس می‌کنید که طعم آن چیزی کم دارد، سس فلفلی تاباسکو یا کمی فلفل به آن اضافه کنید.
هر وعده از آن (??? گرم)، ??.? میکروگرم اسید فولیک (? درصد مقدار روزانه) و ?? کالری انرژی دارد.
??. پودر چیلی

کمی پودر چیلی گرمایی فوق‌العاده به غذا می‌دهد. به علاوه، چیلی منبعی شگفت‌آور از ویتامین A، ویتامین C، کلسیم و حتی اسید فولیک است. یک قاشق چای‌خوری از این ادویه‌ی گرانبها، ? میکروگرم اسید فولیک دارد. اگر کمی پودر چیلی به وعده‌های غذایی‌تان اضافه کنید، خدمت بزرگی به بدن‌تان و به ویژه به جوانه‌های چشایی‌تان کرده‌اید.
هر وعده از آن (یک قاشق چای‌خوری)، ?.? میکروگرم اسید فولیک (? درصد مقدار روزانه) و ? کالری انرژی دارد.
??. پاپایا

«پاپایا» میوه‌ای استوایی و پر از رنگ است که همان‌ اندازه که سرشار از مواد مغذی است، طعم بسیار خوبی هم دارد. این میوه هم به عنوان غذای اصلی و هم به عنوان دسر مصرف می‌شود. بدون توجه به اینکه کِی و چگونه آن را می‌خورید، بدن‌تان از افزایش مواد مغذی از جمله اسید فولیک بهره‌مند خواهد شد. پاپایا همچنین منبعی عالی از ویتامین A، ویتامین C و پتاسیم است.
هر وعده از آن (یک پاپایای کوچک)، ??.? میکروگرم اسید فولیک (?? درصد مقدار روزانه) و ?? کالری انرژی دارد.
________________________________________
: کدام خوراکی‌ها کلسترول خون را پایین می آورند؟
________________________________________
??. پرتقال

جدای از ویتامین C دلایل بسیار دیگری نیز وجود دارند تا شما را متقاعد کنند که مقدار فراوانی پرتقال در رژیم غذایی‌تان بگنجانید. پرتقال منبعی همیشگی از اسید فولیک است، به طوری که ?? میکروگرم اسید فولیک در یک پرتقال کوچک وجود دارد. آب پرتقال تازه و طبیعی همواره یک گزینه‌ی مناسب است، اما خوردن خود میوه فواید بیشتری برای سلامتی‌تان دارد.
هر وعده از آن (یک پرتقال کوچک)، ??.? میکروگرم اسید فولیک (? درصد مقدار روزانه) و ?? کالری انرژی دارد.
??. تخم کتان

افزودن یک قاشق غذاخوری «تخم کتان» به رژیم غذایی‌ روزانه‌تان بسیار آسان است و فوایدی که برای سلامتی‌تان دارد، خوردن آن را ارزشمندتر نیز می‌کند. یک قاشق غذاخوری دانه‌ی کتان، ? درصد از مقدار توصیه‌ شده‌ی اسید فولیک را برای‌تان تامین می‌کند. تخم کتان همچنین منبع خوبی از فیبر، ویتامین E و «لیگنان‌»های ضدسرطان است. بسیاری از متخصصان تغذیه مصرف روزانه‌ی یک تا دو قاشق غذاخوری تخم کتان را توصیه می‌کنند.
هر وعده از آن (یک قاشق غذاخوری)، ?.? میکروگرم اسید فولیک (? درصد مقدار روزانه) و ?? کالری انرژی دارد.
به خاطر داشته باشید که اسید فولیک نقش مهمی در توانایی بدن برای رشد و بازسازیِ سلول‌های سالم بازی می‌کند. همه‌ی افراد باید به مقدار کافی اسید فولیک در رژیم غذایی‌شان بگنجانند اما برای زنان باردار بسیار اهمیت دارد که نیاز روزانه‌شان به اسید فولیک را تامین کنند. خوشبختانه، خوراکی‌های بسیاری وجود دارد که سرشار از اسید فولیک و سایر مواد مغذیِ حیاتی هستند که ما برخی از آنها را در این مقاله به شما معرفی کردیم و می‌توانید از آنها استفاده کنید.
برگرفته از: bembu.com

این مجموعه صوتی پرطرفدار را از دست ندهید
مقالات صوتی

مجموعه صوتی پرطرفدارترین مقالات با موضوع رژیم و تغذیه برای تناسب اندام
به من بگو چه می‌خوری تا به تو بگویم که هستی

7000تومان



مهارت فروش در معرض تغییرات بسیار زیادی قرار دارد. خریداران همه‌کاره شده‌اند، فروشِ «از تولید به مصرف» رو به انقراض است و پیشرفت تکنولوژی نیز در حال تغییر این حرفه است. خبر تأسف‌بار این است که گفته می‌شود ظرف چند سال آینده، ?? میلیون شغل فروش به دلیل همین تغییرات از بین خواهند رفت. نیروهای فروش برای نجات یافتن در این بازار رقابتی باید مهارت‌های جدیدی بیاموزند. ما با بررسی روندهای بازار و مطالعه‌ی راهکارهای فروشندگان موفق، ?? مهارت فروش را گردآوری کرده‌ایم که همه‌ی فروشندگان برای ادامه‌ی مسیر خود به آنها احتیاج دارند. اگر شما هم می‌خواهید فروشنده موفقی باشید، در ادامه‌ی مطلب با توضیحات تکمیلی ما همراه باشید.

:
فروشگاه والمارت و ?? دلیل اصلی موفقیت ساموئل والتون رئیس آن
افزایش فروش رستوران با ? راهکار منحصربه‌فرد و نتیجه‌بخش
مهمترین رازهای فروشندگی از زبان بزرگترین مدیران فروش دنیا
?. درک خریدار؛ مهم‌ترین مهارت فروش
اصلی‌ترین مهارت فروش در دنیای امروزی این است که درک کنیم خریدار چه می‌خواهد. همین موضوعِ به‌ظاهر ساده، پایه‌ی فروش موفق است. اما موفقیت در کسب و کار فقط به درک اینکه خریدار چه می‌خواهد محدود نمی‌شود. به بیان ساده‌تر، فقط این مهم نیست که بدانیم مشتری کدام برند قهوه را می‌پسندد، باید دقیقا بدانیم مشتری وقتی وارد فروشگاه ما می‌شود، به دنبال کسب چه تجربه‌ای است؟ چرا فلان برند را انتخاب می‌کند؟ خریدار مجموعه انتظاراتی دارد و وظیفه‌ی فروشنده این است که نیازهای او را فراتر از انتظاراتش برطرف کند (این در واقع تعریف رضایت مشتری است). اگر ندانید خریدار با خرید کالای موردنظر به دنبال کسب چه تجربه‌ای است، نمی‌توانید توقعات او را برطرف کنید.
?. فروش مشتری‌پسندانه

زمانی که فروشنده‌ای خریدار را درک کند، می‌تواند فروشی به شیوه‌ی مشتری‌پسند انجام بدهد، یعنی دقیقا در زمان مناسب، همان چیزی را که مشتری می‌خواهد در اختیارش قرار بدهد. مثلا اگر یک خریدار برای تصمیم گیری قطعی به استفاده‌ی آزمایشی از محصول احتیاج دارد تا خیالش راحت شود و در عین حال با کمبود وقت مواجه است، یک فروشنده حرفه ای به‌سرعت نسخه‌‌ای آزمایشی در اختیار او قرار می‌دهد، آن هم نه یک نسخه‌ی معمولی، نسخه‌ای که راه‌اندازی و استفاده از آن سریع و ساده باشد و بتواند ارزش واقعی کالا را در مدت زمانی حتی کمتر از ?? دقیقه ثابت کند. خریداران عاشق فروشندگانی هستند که زِبروزرنگ باشند.

________________________________________
: چگونه فرهنگ مشتری مداری را در سازمان‌مان ایجاد کنیم؟
________________________________________
?. روان‌شناسی ایجاد علاقه در خریدار
عده‌ی محدودی از فروشندگان از روان‌شناسی فروش برای جذب مشتری در مغازه استفاده می‌کنند. روش‌های روان‌شناسی متفاوتی برای ایجاد علاقه در مشتریان بالقوه وجود دارد. یکی از روش‌های مؤثر این است که مشتری مطمئن شود زیاد وقتش را نمی‌گیرید.
?. ایجاد اعتماد در خریدار

تبلیغات

خریداران عاشق معامله با کسانی هستند که به آنها اعتماد دارند. فروشندگان موفق حتما کاری می‌کنند که صداقت خود را به مشتری ثابت و اعتماد او را جلب کنند. کمک بی‌دریغ به خریدار، یکی از ابزارهای جلب اعتماد مشتری برای افزایش فروش است.
?. توضیح مختصر محصول
با توجه به اینکه این روزها سر همه خیلی شلوغ است، تعامل مختصر و مفید با مشتری، مهارت فروش بسیار مهمی است. روزهای پُرگوییِ فروشندگان رو به پایان است. خریداران بیشتر به «شیوه‌ی بیان اطلاعات» اهمیت می‌دهند نه خودِ اطلاعات. یک قانون طلایی این است که در هر مکالمه به بیش از سه نکته‌ی مهم اشاره نکنید، چون حوصله‌ی مخاطب را سر خواهید برد و مشتری نکات اصلی را فراموش خواهد کرد.
________________________________________
: بهترین نحوه معرفی یک محصول چیست
________________________________________
?. واکنش مناسب به صحبت‌های مشتری
بسیاری از مدیران فروش و متخصصان بر این باورند که فروشندگان موفق، شنوندگان خوبی هستند. ما هم این حرف را قبول داریم و جای توضیحی برای آن نمی‌ماند. فروشنده‌ی موفق به حرف‌های مشتری واکنش مناسبی نشان می‌دهد. باید مهارت گوش دادن را یاد بگیرید؛ یعنی گوش بدهید، درک کنید و اقدام مناسبی در راستای صحبت‌هایی که شنیده‌اید، انجام بدهید.
?. داشتن اطلاعات جامع و کاربردی درباره‌ی محصولات
فروشندگان دیگر فقط پُل ارتباطی بین تولیدکننده و خریدار نیستند. آنها باید از دو جهت متخصص هم باشند:
خریدار را درک کنند. به این ترتیب هنگام فروش می‌توانند به مشکلاتی که مشتری با آنها سروکله می‌زند اشاره کنند و کالای موردنظر را به‌عنوان راهکاری برای رفع مشکل یا برآورده کردن نیاز او پیشنهاد بدهند.
باید کالای فروشی را از بَر باشند و اطلاعات کاملی درباره‌ی آن داشته باشند تا بتوانند سؤالات مشتری را به‌طور کامل و صحیح پاسخ بدهند.
?. کمک به مشتری
کمک کردن بیشتر از اینکه یک مهارت فروش باشد، یک ذهنیت است که باید در خودتان نهادینه کنید. بسیاری از فروشندگان با این مورد دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. سعی کنید هربار که با یک مشتری در تعامل هستید، به خودتان یادآوری کنید که یاری‌رسان مشتری باشید و به چشم ابزاری برای دستیابی به پول، به او نگاه نکنید.
?. داستان‌‌گویی
خریداران لزوما نمی‌خواهند درباره‌ی کالای شما اطلاعات فنی دریافت کنند. فروشندگان ماهر، کالای خود را به یک تصویر بزرگ‌تر وصل می‌کنند و این تصویر، احساس مشتریان قبلی یا تبعات خرید کالاست. برای مثال، کسی که از شما یک سیستم تلفن می‌خرد در واقع تنها به دنبال خرید تلفن نیست، به دنبال افزایش درآمد از طریق خرید این تلفن است و اگر شما بتوانید با داستان‌گویی درباره‌ی مشتریان قبلی به او ثابت کنید که با خرید این سیستم، هدفش محقق خواهد شد، او را به خرید ترغیب کرده‌اید.
________________________________________
: چطور از مهارت داستان‌گویی برای متقاعد کردن دیگران استفاده کنیم
________________________________________
??. توانایی نویسندگی یا کپی‌رایت

فروشندگان باید قدرت نویسندگی داشته باشند. این مهارت فروش از زمانی مهم شده است که بسیاری از ارتباطات با مشتریان از طریق ایمیل صورت می‌گیرد. در هنگام کپی‌رایت، چند قانون طلایی زیر را به یاد داشته باشید:
هرچه کمتر بنویسید، بهتر است. سعی کنید نوشته‌ی خود را کوتاه، اما دلنشین نگه دارید.
عمومی ننویسید. تا جایی که ممکن است برای نوشته‌هایتان زمان بگذارید و آنها را شخصی‌سازی کنید.
برای نظم دادن به نوشته‌، متن خود را بولت‌بندی کنید (یعنی قسمت‌ها و نکات مهم را به‌صورت موردی بنویسید). بررسی یک فهرست برای مشتریان، خیلی ساده‌تر از بررسی یک متن طولانی و کسالت‌بار است.
در قسمت نتیجه‌گیری، یک گزینه‌ی فراخوانی برای اقدام (Call-to-Action) بگذارید و مشتری را به سفارش دادن ترغیب کنید.
________________________________________
: نکاتی که برای طراحی تبلیغات ترغیب کننده باید بدانید
________________________________________
??. بازاریابی تلفنی
دوره‌ی جلسات حضوری و فروش سر مزرعه رو به اتمام است و به‌تدریج همه‌چیز جای خود را به ویدئو‌کنفرانس‌ها و ارتباطات غیرحضوری خواهد داد. درنتیجه فروشنده باید قابلیت مدیریت فروش از طریق تلفن را نیز داشته باشد. بازاریاب تلفنی باید با تکنیک‌های برتر در فروش تلفنی آشنا باشد و همچنین توانایی‌هایی مانند قدرت تشخیص تُن صدای مخاطب برای ارزیابی میزان تمایل وی به خرید را داشته باشد. بهتر است فروشندگان به تکنولوژی‌های جدید (مثلا اسکایپ، فیس تایم و …) مسلط باشند تا در صورت لزوم بتوانند مکالمه‌‌های غیرحضوری تأثیرگذارتری صورت بدهند.
________________________________________
: ? نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی
________________________________________
??. ارتباط با مشتری در فضای مجازی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی رو به گسترش است و این شبکه‌ها به بستری برای فروش آنلاین تبدیل شده‌اند. بسیاری از فروشندگان حرفه‌ای از فیسبوک، توئیتر، لینکدین، اینستاگرام و تلگرام، به‌عنوان ابزاری برای فروش بیشتر استفاده می‌کنند. منظور ما فقط این نیست که مخاطبان خود را در دنیای مجازی دنبال کنید. نیروهای فروش حرفه‌ای از طریق ارتباطاتی که به‌دست می‌آورند، در دنیای واقعی هم رویدادهایی ترتیب می‌دهند تا بتوانند رابطه‌ی صمیمانه‌تری با مشتریان برقرار کنند. این کار می‌تواند اعتماد و اشتیاق مشتریان را برانگیزد و تا حدی به فروش کمک کند.
??. تعاملات شخصی‌سازی شده با مشتریان
همه‌ی ما از پیام‌های انبوه تبلیغاتی گریزانیم. خریداران پیغام‌های عمومی را دور می‌ریزند. تعاملات میان فروشنده و خریدار زمانی اثرگذار خواهد بود که شخصی‌سازی شده باشد. بهترین راه این است که پیام‌ها را با توجه به خصوصیات جمعیت‌شناختی مشتریان دسته‌بندی کنید. در بازاریابی b2b بهتر است شرکت‌ها را با توجه به زمینه‌ی فعالیت‌شان طبقه‌بندی کنید. در روابط رودررو هم باید رفتار خود را برحسب جنسیت و سن مشتری تغییر بدهید. می‌توانید به رویدادهایی که فروشگاه یا شرکت‌تان برای افرادی مانند آن خریدار برگزار شده است اشاره کنید تا مشتری بیشتر احساس صمیمیت کند.
??. استفاده از مهارت‌های بازاریابی
خیلی‌ها معتقدند که بازاریابی در حال بلعیدن فروش است! ما معتقدیم بازاریابی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که «فروش» باید آنها را سرمشق خود قرار بدهد. فروشندگانی که دوره‌های بازاریابی را گذرانده باشند، می‌توانند بسیار موفق‌تر از فروشندگان عادی عمل کنند. بسیاری از فعالیت‌ها مانند تولید محتوا یا تحقیقات بازار اگر با علم بازاریابی ترکیب شوند، می‌توانند نتایج بهتری به همراه داشته باشند و به فروشِ بیشتر کمک کنند.
??. تلاش فعالانه برای تبدیل مشتری بالقوه به خریدار

این روزها حواس همه پرت است، پس فروشنده برای جلب توجه مشتری و تبدیل او به خریدار، باید بیش از پیش تلاش کند. نباید مشتری را در مسیر تصمیم‌گیری تنها بگذارید؛ بلکه باید

92