مقالات

این، کنید، برای، مشتری، یک

دانلود پایان نامه

یادگیری لغت یا گرامر کنید

چه کاری باید بکنید؟
هر روز زمان خاصی را به یادگیری لغت یا گرامر زبان انگلیسی اختصاص دهید و حواس‌تان باشد زیاده‌روی نکنید.
چطور این فعالیت را لذت‌بخش کنید؟
برای انجام این فعالیت، هم می‌توانید برنامه‌ی خاص روزانه‌ای را دنبال کنید و هم می‌توانید از زمان‌های مرده‌تان در روز استفاده کنید، مثل وقتی که منتظر کسی هستید یا در مطب دکتر نشسته¬‌اید تا نوبت‌تان شود.
?? دقیقه در روز، بهتر از این است که یک روز در هفته را انتخاب کنید و سه ساعت را صرف این کار کنید. با صرف این زمان کوتاه به‌صورت روزانه، همیشه برای یادگیری آماده‌اید، زمان سریع‌تر سپری می‌شود و مطالب را بهتر به‌خاطر می‌سپارید.
چقدر تکرار کنید؟
درصورتی‌که فرصت کافی در روز دارید، ?? دقیقه را به این فعالیت اختصاص دهید.
________________________________________
: بهترین روش برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی
________________________________________
?. متن انگلیسی بخوانید

چه کاری باید بکنید؟
هر هفته یک متن کوتاه انگلیسی بخوانید.
چطور این فعالیت را لذت‌بخش کنید؟
یکی از سایت‌های معتبر خبری را انتخاب کنید و موضوع موردعلاقه‌تان را در آن پیدا کنید. یکی از مقالات کوتاه این بخش را مطالعه کنید.
اصرار نداشته باشید همه‌ی لغات متن را بفهمید. در این مرحله، فقط مطمئن شوید که ایده‌ی کلی متن را فهمیده‌اید. از خواندن متن لذت ببرید و طوری به آن نگاه کنید که در حال خواندن مقاله‌ای جالب به‌زبان فارسی هستید و این کار را فقط برای افزایش اطلاعات یا گذراندن اوقات فراغت‌تان انجام می‌دهید. نباید فکر کنید در حال درس‌خواندنید.
از این متن ? یا ? کلمه‌ی جدید را انتخاب و یادداشت کنید. این کلمه‌ها را در برنامه‌ی یادگیری لغات هفته‌ی آینده قرار دهید.
چقدر تکرار کنید؟
مطالعه یک متن در ماه به‌صورت کامل، کافی است.
و آخرین و بهترین فعالیت:
________________________________________
: یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با ? تمرین روزانه
________________________________________
?. از منابع آنلاین استفاده کنید

چه کاری باید بکنید؟
از سایت‌ها و منابع آنلاین استفاده کنید. سایت‌هایی مانند منبع این مقاله، می‌تواند به شما در یادگیری زبان انگلیسی بسیار کمک کند.
چطور این فعالیت را لذت‌بخش کنید؟
بار دیگر تأکید می‌کنم که هیچ‌وقت عجله نکنید و تمرینات را پشت هم انجام ندهید.
به‌عنوان بخشی از برنامه‌ی آموزشی، این هدف را برای خودتان مشخص کنید که ? یا ? تمرین گرامر را در طول هفته باید انجام دهید. تمریناتی انتخاب کنید که دربردارنده‌ی بخش‌هایی از گرامر باشند که با آن مشکل دارید. اگر در پاسخ‌دادن به تمرینی اشتباه کردید، آن را یادداشت کنید و چند روز بعد، دوباره سعی کنید آن را انجام دهید.
و در پایان
به‌خاطر داشته باشید در هر برنامه‌ی آموزشی باید قوانین زیر را رعایت کنید:
اهداف واقعی و قابل‌دستیابی داشته باشید؛
بازه‌های زمانی کوتاه برای یادگیری مشخص کنید؛
فعالیت‌های آموزشی متنوعی در آن بگنجانید؛
به برنامه‌ی آموزشی‌تان وفادار و متعهد باشید.
برگرفته از:Speakspeak.com

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید (به مدت محدود)
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی یادگیری زبان جدید در ?? روز
در هر سنی و با هر تحصیلاتی که هستید، در کمترین زمان ممکن، به هر زبانی مسلط می‌شوید

12000تومان



برای رشد کسب‌وکار، باید محتوای آنلاین با کیفیت‌تری تولید کنید تا آوازه‌ی محصول، خدمات و شرکت‌تان مثل طوفان کاترینا بین مردم بپیچد (برای اینکار می‌توانید سئو را هم تقویت کنید). در ثانی، محتوای سایت شما، باید مشتریان را به تعامل بیشتر وا دارد و در بهترین حالت، پاتوقی شود که عده‌ای خود را متعلق به آنجا احساس کنند.
می‌توانید با گرفتن نیروهای دورکار و خارج از محیط شرکت، محتوا بسازید – که لابد قبلا چنین کاری را خودتان امتحان کرده‌‌اید. بدی این کار آن است که این جور نیروها، شرکت و محصول شما را به خوبی نمی‌شناسند و مفاهیم باارزش شما برایشان ملموس نیست. وقتی که پای تعامل با مشتریان به وسط بیاید، آن محتوایی حرف اول را می‌زند که سندیت داشته باشد.
چه کسی می‌تواند ذهن مشتریان شما را به روشی واقعی و سندیت‌دار درگیر کند؟ جواب این سؤال جلوی شما نشسته است: کارمند عزیزتان.
من اخیرا گپ مفصلی داشتم با لی یورگنسن و جیمز پدن که از متخصصین چیره‌دست بازاریابی محتوا در شرکت بزرگ ORACLE هستند. در این گپ و گفت از زیر زبانشان نکاتی بیرون کشیدم که به کارمندان مربوط می‌شود و اگر رعایتشان کنید محتوای باکیفیتی روی سایت خواهید گذاشت.
? روش مجانی برای بالا بردن کیفیت محتوا:
?. سعی نکنید سبک و سیاق خاصی را در حلق خلق‌ بچپانید
آدم‌های مختلف (کارمندان) مخاطبان (مشتریان) متفاوتی را درگیر می‌کنند، اما هیچکس با یونیفرم یک‌دست حال نمی‌کند. زور نزنید که همه به سبک یکسانی محتوا تولید کنند. بگذارید کارمندان‌تان به شیوه‌های خودشان با موضوع ارتباط برقرار کنند.

آدم‌های واقعی می‌خواهند با آدم‌های واقعی سر و کله بزنند. با اینکه حواستان هست که کارمندان‌‌تان محتوای حرفه‌ای تولید کنند، اما اجازه بدهید واقعی باشند.
?. زمین بازی را کوچک نکنید
در خیلی از شرکت‌ها فقط رئیس‌ «اجازه» دارد نوع ارتباط با مخاطبان را تعیین کند. بعضی جاها هم هستند که این امتیاز ویژه را برای دپارتمان بازاریابی هم قائل می‌شوند. اما ایرادش چیست که سایر دپارتمان‌ها – نظیر خدمات مشتریان، مهندسی، فنی، توسعه‌ی محصول – هم در این امر مشارکت داشته باشند؟ آدم‌های مختلف، سلیقه‌های مختلف دارند.
هر چه آدم‌های بیشتری در ارتباط برقرار کردن دخیل باشند، شانس‌ بیشتری برای برطرف کردن نیازهای متفاوت و درگیر کردن مخاطبان متفاوت دارید.
تبلیغات

?. ملایم ویرایش کنید
خیلی‌ها می‌گویند هیچ‌گاه مثل زمانی‌که ازشان خواسته شده دیدگاه و نظر شخصی‌شان را درباره‌ی چیزی اعلام کنند، احساس باارزش بودن بهشان دست نداده است. در واقع آنها حس می‏‌کنند در منفعت بردنِ بِرند، نقشی کلیدی‌ ایفا می‌کنند.
چند تا قانون کلی بنویسید و بچسبانید به دیوار، بعد بروید عقب بایستید. هنوز هم این اختیار را دارید که محتوا را قبل از منتشر شدن بازبینی و تأیید کنید، اما با حفظ کردن مغز پیام و احترام گذاشتن به محتوای تولید شده توسط کارمندانتان، نشان بدهید که برای تلاش‌شان ارزش قائلید.
مطمئنم متعجب خواهید شد که کارمندان نویسنده‌تان چقدر حرفه‌ای هستند. پس آن خودکار قرمز را شُل‌تر در دست‌تان بگیرید.
?. به وجهه‌ی نویسنده‌‌ها بیفزایید
بالا یا پایین محتوا نام نویسنده‌ها، دستاوردهای قبلی و تصاویرشان را نمایش بدهید. بگذارید دیده شوند و برند شخصی خودشان را بسازند. از کارمندانتان ستاره‌هایی بسازید که نور خودشان را در شرکت شما منعکس می‌کنند.
تنها از این طریق است که می‌توانید به کارمندان‌تان القا کنید کار را مال خودشان بدانند.
?. از نویسندگان بخواهید محتوا را در شبکه‌های اجتماعی‌شان به اشتراک بگذارند
شرکت ExactTarget که در زمینه‌ی نرم‌افزارهای بازاریابی تعاملی کار می‌کند، چیزی در حدود ?? نویسنده‌ی فعال دارد. آنها محتوای ExactTarget را از طریق شبکه‌های اجتماعی‏ شخصی نویسندگان در اینترنت پخش می‌کنند. (بلاگ این شرکت، نمونه‌ای بسیار عالی از تجمع کارمندان تولید محتوای مختلف است)
کارمندان‌تان را تشویق کنید که محتوا را از اکانت شخصی خودشان به اشتراک بگذارند، چرا که حیف است که از شبکه‌های اجتماعی بچه‌های خودتان هیچ استفاده‌ای نکنید.
?. نتایج را به بچه‌های تیم بگویید
پلتفورم‌‌های خوبِ بازاریابی محتوا، حسابِ آمار و ارقام را دارند – چیزهایی نظیر تعداد بازدید‌ها، نظرات، ترافیک سایت و ترافیک جستجو. اگر بازخورد کار را با نویسنده‌ها در میان بگذارید، میل به رقابت‌طلبی‌شان گُل می‌کند.
?. فراتر از بازاریابی فکر کنید
بلاگ می‌تواند ابزار مفیدی برای جذب نیروی کار باشد. محتوای تولید شده توسط کارمندان، جو حاکم بر مجموعه‌ی انسانی شرکت شما را منعکس می‌کند. چِفت شدن از نظر فرهنگی چیز خیلی خیلی مهمی است. بگذارید کارمندان بالقوه‌تان، قبل از اینکه وارد شرکت‌تان شوند به خوبی با فرهنگ شما عجین می‌شوند.
علاوه بر این، بلاگ‌های کارمندان مثل دُنبه‌ی دیجیتالی شرکت عمل می‏‌کند. به کارمندان اجازه بدهید محتوایی با ژن خودشان را تولید کنند و به صورت تلویحی به آنها القا کنید که دوست دارید کمک‌شان کنید تا وجهه‌ی خودشان را بسازند.
برگرفته از: inc.com

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی افزایش فروش به روش اساتید هاروارد
فروش خود را در هر شرایطی افزایش دهید

12000تومان



تنش‌زدایی در شرایط مختلف به درک احساسات شخصی و حفظ آرامش درونی بستگی دارد. هدف بیشتر کارآفرینان، افرادی که خوداشتغالی دارند و ارائه‌دهندگان خدمات، در این الگوریتم اصلی خلاصه شده است: مشتری را پیدا کن، شرایط انجام کار را مهیا کن، کار را انجام بده، پول دریافت کن و دوباره این چرخه را تکرار کن.

________________________________________
: انواع مشتری؛ چطور به مشتریان خود نزدیک شویم؟
________________________________________
اگر می‌خواهید به این هدف برسید باید پذیرای خشم و ناراحتی مشتریان‌تان نیز باشید. به هر حال همیشه مسئله‌ای وجود دارد که برخی مشتریان به خاطر آن غر بزنند. اگر شما یک مترجم یا برنامه‌نویس آزاد و مستقل با تجربه‌ای بالا باشید چندان با این شرایط مواجه نخواهید بود، بلکه می‌توانید با مهارت و چابکی آلبرت انیشتین و خلاقیت لئوناردو داوینچی قبل از پایان مهلت مشخص شده، پروژه را تحویل دهید با این حال ممکن است که یک یا دو مشتری ناراضی نیز داشته باشید.
اما نگران نباشید، علم به ما کمک می‌کند تا با هفت روش از خشم مشتریان خود بکاهیم و آرامش درونی خود را نیز حفظ کنیم.
1. آرامش خود را حفظ کنید
تصور کنید که یک مشتری عصبانی با شما تماس می‌گیرد و بلافاصله شروع به داد و بیداد کردن و اظهار نارضایتی از خدمات یا کار شما می‌کند. واکنش اتوماتیک بیشتر افراد در چنین موقعیتی فریاد زدن و مقابله به مثل است، اما حتی یک کلمه حرف نزنید و حرف مشتری را قطع نکنید. صبر کنید تا مشتری خودش را خالی کند و هر چه می‌خواهد بگوید. تحقیقات نشان می‌دهد که هنگام خشم، توانایی تفکر و تصمیم‌گیری هوشمند تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

داد و بیداد کردن و جروبحث باعث می‌شود تا اوقات‌تان تلخ شود و حل‌وفصل قضیه غیرممکن شود و امکان هرگونه همکاری و معامله‌ای در آینده از بین برود.
________________________________________
: چگونه آرامش داشته باشیم؟
________________________________________
2. به حرفش گوش بدهید

تبلیغات

اکنون که آرامش دارید، سعی کنید تا با دقت به حرف‌های مشتری گوش بدهید تا او فرصت بیان همه‌ی موارد و ایرادات را داشته باشد. گوش دادن با دقت و تمرکز، تکنیکی ارتباطی و روشی اثبات شده است که مشتری را تحت تأثیر قرار داده و حس برنده بودن به او می‌دهد. سکوت کردن و با دقت و توجه تمام گوش دادن به حرف‌های دیگران حس خیلی خوبی به آنها می‌دهد و به شکیبایی و تمرکز نیاز دارد. حتی افرادی که در FBI با گروگان‌گیران صحبت می‌کنند نیز از این تکنیک برای کاهش حوادث و نجات جان گروگان‌ها استفاده می‌کنند.
این شیوه به شما این امکان را می‌دهد که در حال گوش دادن، کاغذی بردارید و برخی نکات را یادداشت کنید تا هیچ نکته‌ی مهمی را که ممکن است راهکاری برای حل مسئله باشد، از قلم نیندازید. افرادی که به‌طور مستقل کار می‌کنند اگر از مهارت گوش دادن برخوردار باشند معمولا درآمد سالانه‌ی بالاتری دارند.
________________________________________
: تقویت مهارت گوش دادن؛ ?? اصلی که شما را تبدیل به شنونده سراپا گوش می‌کند
________________________________________
3 . سو?ال بپرسید
به جای اینکه در جست‌وجوی عباراتی برای رفع اتهام از خود باشید سو?الاتی بپرسید که مشتری را به فکر کردن وادار کند برای مثال: «دوست داری من چه کار کنم؟» یا «برای حل این مسئله چه کاری از من برمی‌آید؟» سو?الات مناسبی هستند. این عبارات مشتری را نرم می‌کنند، چرا که این حس را به او می‌دهند که شما به او حق می‌دهید و درصدد حل مسئله هستید. زمانی که مشتری می‌خواهد خطاها را برطرف کند، سعی کنید بیشتر توضیح بدهید و از او برای ارای?ه‌ی نظر و بازخورد در مورد کارتان، تشکر کنید و بابت خطاهای پیش‌‌ آمده عذرخواهی نمایید.
?. سعی کنید جملات‌تان را با شوخ‌طبعی بیان کنید
طبق تحقیقات انجمن روان‌شناسی آمریکا، شوخی و طنز می‌تواند از تنش موجود در شرایط پراسترس بکاهد. متخصصان معتقدند که شوخی کردن می‌تواند دیدگاه‌ها را متعادل‌تر سازد. تصور کنید که مشتری موجودی تک‌سلولی است و آمیبی را تصور کنید که پشت یک میز نشسته و با تلفن صحبت می‌کند یا روی کاغذ چیزی می‌کشد، چنین تصوری باعث می‌شود که از عصبانیت شما کاسته شود و ذهن بازتری برای بحث و رسیدن به یک نتیجه‌ی مشترک و قابل‌ قبول داشته باشید.
همه‌ی ما شنیده‌ایم که خنده بهترین درمان است، استرس را کاهش می‌دهد، باعث افزایش روحیه و خلاقیت می‌شود و قابلیت انعطاف‌پذیری را بالا می‌برد. فقط مراقب باشید که بیشتر از حد با مشتریان شوخی نکنید و طعنه نزنید زیرا طعنه زدن شکل دیگری از خشونت است و مشتری می‌فهمد که شما با زرنگی نسبت به او بی‌اعتنایی نشان می‌دهید.
________________________________________
: راهکارهایی برای خوش اخلاقی با دیگران
________________________________________
?. مسئله را شخصی برداشت نکنید

فکر نکنید که مشتری قصد سرکوب نمودن شما را دارد،‌ خشم او به شما ربطی ندارد پس خودتان را ناراحت نکنید. بلکه ناراحتی مشتری از کیفیت خدمات یا کالاهاست و با شما مشکلی ندارد. در حقیقت در بیشتر موارد ناراحتی و خشم افراد ربطی به شما ندارد، پذیرش این حقیقت توانایی شما را در برخورد با چنین مواردی بالا می‌برد. یک تحقیق انجام شده در سال ???? نشان می‌دهد که افرادی که ناراحتی و خشم دیگران را به خود نمی‌گیرند در چنین موقعیت‌هایی ناراحت و افسرده نخواهند شد.
________________________________________
: زودرنجی و درمان آن با ? راهکاری که روابط‌تان را بهبود می‌بخشد
________________________________________
?. راه فرار از این موقعیت را کشف کنید
طبق پژوهش صورت گرفته توسط رایان مارتین که در زمینه‌ی خشم و عصبانیت «در هر موقعیتی که با یک فرد بیش از حد عصبانی مواجه می‌شوید، نقطه‌ای وجود دارد که بتوانید خود را از آن موقعیت نجات دهید.»
رئیس بخش روان‌شناسی دانشگاه ویسکانزین گرین بِی (Wisconsin-Green Bay) نیز جنبه‌های مختلفی از عصبانیت را مورد بررسی قرار داده است. این جوانب شامل عواقب عصبانیت مشکل‌ساز و چگونگی ابراز این حس توسط افراد به‌صورت آنلاین است.
چندین دلیل وجود دارد که رها شدن از قید موقعیت‌های بد، حرکتی هوشمندانه است؛ اول اینکه شما باید در امان باشید و از خودتان محافظت کنید، دوم اینکه هر چقدر عصبانیت ادامه پیدا کند، احتمال رسیدن به نتیجه‌ی مناسب کمتر می‌شود. مشتری ممکن است آن‌قدر عصبانی باشد که امکان مکالمه‌ای مثبت و مناسب وجود نداشته باشد. اگر در چنین موقعیتی قرار گرفتید، بهترین پیشنهاد این است که بگویید: «اجازه بدهید در فرصتی مناسب که هر دو آرام شدیم با هم صحبت کنیم.»
7. اجازه بدهید تا مشتری حرف آخر را بزند
تا زمانی که مکالمه پایان نیابد، بحث ادامه دارد، بهترین کار برای جمع کردن بحث این است که بگذارید مشتری حرف آخر را بزند. اگر توضیحی وجود دارد که حتما باید آن را بگویید مراقب باشید که جمله‌تان حالت تدافعی نداشته باشد. احتمالا مشتری منتظر است که شما در آخرین کلمات‌تان به‌طور خلاصه بگویید که چرا حق با شماست و او اشتباه می‌کند. روان‌شناس بالینی آلبرت جی برن اشتین (Albert J. Bernstein) می‌گوید: این راه خوبی برای به عقب راندن مشتری و پیشروی شماست. او در کتابش که موضوع آن سروکله زدن با افراد غیرقابل تحمل در محیط کار است توضیح می‌دهد که دانش ذهنی در رویارویی‌ها و پیشنهادات، راهی سودمند برای مواجهه با بحث‌های دشوار در محیط کار است.
برگرفته از : entrepreneur.com

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی افزایش فروش به روش اساتید هاروارد
فروش خود را در هر شرایطی افزایش دهید

12000تومان



خواه یک استارتاپ کوچک باشید که در یک گاراژ فعالیت می‌کند یا یک شرکت ??? نفری، یک موضوع ثابت همیشه برای شما مطرح است: تمرکز روی استخدام فوق‌ستاره‌ها. زمانی که من و یکی از شرکای بنیانگذارم به اسم ادی ماکالانی (Eddie Machaalani) شرکت تجاری خود را راه انداختیم، عهد کردیم که با ??? نفر اولی که استخدام می‌کنیم شخصا مصاحبه کنیم. کار سختی بود، اما به عهد خود وفادار ماندیم و با تک تک افرادی که در آن دوره‌ی دو ساله به ما پیوستند صحبت کردیم. در این مقاله با ? سؤالی آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کند ستاره‌ها را استخدام کنید.
از طریق این فرآیند، ما مبنا و پِی مستحکمی از استعدادهای شگفت‌انگیز ایجاد کردیم و سطح انتظار را برای کارکنان جدید و مدیران استخدامی بالا بردیم، مدیرانی که هنوز به مهم‌ترین قانون استخدام ما پایبند هستند: «هرگز

92