اين، پوست، براي، مشتريان، يک

متحول کرد. اليزابت از استنفورد، يکي از معتبرترين دانشگاه‌هاي دنيا بيرون آمد تا دنبال روياييش برود. يکي ديگر از بهترين نمونه‌ها ريچارد برانسون معروف و عاشق خوش‌گذراني است. او در سن ?? سالگي ترک تحصيل کرد و حالا شرکت بزرگ ويرجين را مديريت مي‌کند.
براي آشنايي با خلاصه‌اي از مقاله مي‌توانيد ويديو زير را ببينيد.
مرورگر شما قادر به پخش ويديو نمي باشد.
?. آنها مي‌دانند مبارزه يعني چه
موفقيت به هوش احساسي، پشتکار، علاقه و مهم‌تر از همه توانايي غلبه بر شکست نياز دارد. مهم نيست در دانشگاه چه معدلي داشته‌ايد، در کسب‌و‌کار هم مثل زندگي بالاپايين‌هايي وجود خواهد داشت. معدل‌‌پايين‌ها بيشتر موفق مي‌شوند چون معني مبارزه را مي‌دانند. مبارزه‌ي آنها از تلاش براي پاس کردن امتحان شروع مي‌شود و به تلاش براي راه انداختن کسب‌و‌کار خودشان ختم مي‌شود.
در پايان، معدل و نمره‌ها فقط عدد هستند. موفقيت واقعي اين است که در دنياي واقعي براي خودمان کسي شويم. يادتان باشد مشکل در تحصيل نيست، مشکل در روش تحصيل است. وقتي به تحصيل فکر مي‌کنيد، بايد مهارت‌ها را هم در نظر بگيريد، نه فقط اطلاعات يا دانش را. يادتان باشد فقط ?? درصد از فارغ‌التحصيل‌هاي دانشگاه در زمينه‌ي تحصيلي‌شان کار مي‌کنند.
پس اگر مي‌خواهيد پولدار شويد اين نکات را رعايت کنيد و به دنبال‌ کسب مهارت‌هاي مفيد فني و اجتماعي باشيد، اما اگر هنوز معتقديد علم بهتر است از ثروت، ديدگاهتان قابل ستايش است و حتما به راهتان ادامه دهيد.
برگرفته از: lifehack

اين مجموعه صوتي پرطرفدار را از دست ندهيد
مقالات صوتي

مجموعه صوتي پرطرفدارترين مقالات با موضوع رازهاي موفقيت
موفقيت چيزي جز رعايت يک سري اصول و تمرين مداوم آنها نيست

7000تومان



فرض کنيد کسب‌وکاري داريد که تا کنون براي اداره‌ي آن از روش‌هاي قديمي استفاده کرده‌ايد و هرگز مشکلي هم نداشته‌ايد. حال کسب‌وکارتان با رشد خوبي مواجه شده است و فکر مي‌کنيد اکنون ديگر نمي‌توانيد مانند سابق آن را مديريت کنيد. روزي يکي از مشتريان با شما تماس مي‌گيرد و راجع به معامله‌اي که هفته‌ي پيش با او در موردش صحبت کرده‌ايد، سؤال مي‌کند. حتي اسم او و جزئيات مکالمه را به ياد نمي‌آوريد. اين موضوع در حافظه‌ي مشتري مي‌ماند. مشتريان هرگز به چنين کسب‌وکاري علاقه نشان نمي‌دهند.
از سوي ديگر، اعضاي تيم فروش‌تان هر کدام به شيوه‌ي خود عمل مي‌کنند و هيچ نظارتي بر آنها نداريد. بين دريايي از اطلاعات گم شده‌ايد و اين داده‌ها هيچ نظمي ندارند. فرايندهاي بازاريابي نيز بايد به سرعت انجام شوند و هيچ ايده‌اي براي راه‌اندازي آنها نداريد. آيا فکر مي‌کنيد در دنيايي که همه‌چيز به سرعت در حال تغيير است و رقبايتان منتظر قاپيدن مشتريان شما هستند، کسب‌وکارتان با اين شرايط دوام خواهد آورد؟ قطعا خير. اين‌ها نشانه‌هايي هستند که فقط به يک موضوع اشاره مي‌کنند: کسب‌وکار شما به سيستم مديريت ارتباط با مشتري نياز دارد. در اين مطلب، هفت نشانه‌اي که نشان مي‌دهد بايد براي کسب‌وکارتان يک سيستم CRM مناسب داشته باشيد بررسي خواهيم کرد.

?. نمي‌توانيد سرنخ‌ها را مديريت کنيد

هنگامي که تعداد سرنخ‌ها بسيار زياد مي‌شود، مديريت آنها نيز به همان اندازه دشوارتر مي‌شود. بنابراين ممکن است به‌راحتي آنها را از دست بدهيد. مشتريان معمولا از راه‌هاي متعددي براي تماس و برقراري ارتباط با شما استفاده مي‌کنند (تماس تلفني، ايميل، رسانه‌هاي اجتماعي و مانند آنها). از آنجا که به خاطر سپردن همه‌ي آنها بسيار دشوار است، بايد از يک سيستم هوشمند CRM استفاده کنيد که بتواند در مرتب کردن و اولويت‌بندي سرنخ‌ها به شما کمک کند. در اين صورت تيم فروش نيز مي‌تواند به‌موقع پاسخگوي مشتريان باشد.
?. بر تيم فروش خود نظارتي نداريد
هنگامي که از فعاليت‌هاي دقيق تيم فروش‌تان اطلاعي نداريد يا نمي‌دانيد چگونه با مشتريان و سرنخ‌ها ارتباط برقرار مي‌کنند، نمي‌توانيد بر آنها نظارت داشته باشيد. به اين ترتيب پي بردن به اين موضوع که آيا معيارهاي درست فروش رعايت مي‌شود يا خير دشوار است. از سوي ديگر، هرکدام از اعضاي تيم که از کسب‌وکارتان خارج شوند، تعدادي از سرنخ‌ها نيز هدر خواهد رفت؛ چرا که اطلاعات مربوط به مشتريان و جزئيات تعامل با آنها فقط در دسترس همان شخص بوده است. اگر يک CRM قدرتمند داشته باشيد، تمام اطلاعات و جزئيات فروش از سوي اعضاي تيم در دسترس‌ شما خواهد بود و از فرايند فروش آگاه خواهيد شد. CRM به شما اطمينان مي‌دهد اگر يکي از اعضاي تيم از گروه خارج شد، مشتريان بالقوه يا سرنخ‌ها هدر نمي‌روند. زيرا همه چيز در دسترس شما و ساير اعضاي تيم قرار دارد.
?. وقت زيادي را براي تنظيم گزارش‌ها هدر مي‌دهيد

اگر خودتان يا تيم‌فروش‌تان مدت زمان زيادي صرف تهيه‌ي گزارش‌ها مي‌کنيد، بهتر است اين فرايند را متوقف کنيد؛ زيرا اين زمان ارزشمند مي‌تواند براي فرايند اصلي کسب‌وکارتان (يعني فروش يا ارائه‌ي خدمات) صرف شود. از سوي ديگر، وارد کردن داده‌ها و اطلاعات به صورت دستي در فايل اکسل يا پاورپوينت مي‌تواند سبب جا افتادن يا ثبت نادرست برخي اطلاعات شود. نرم‌افزار CRM مي‌تواند تمام اطلاعات را به درستي و به صورت خودکار وارد کند، داده‌هاي مربوط به مشتريان را به طور مرتب به روزرساني کند و در نهايت پس از حذف افرادي که از چرخه‌ي فروش خارج شده‌اند، گزارش‌هايي دقيق در اختيار شما قرار دهد.

?. نمي‌توانيد سرنخ‌ها را به مشتريان بالقوه تبديل کنيد
اين موضوع به اين دليل اتفاق مي‌افتد که نمي‌توانيد با بررسي کلي روش‌هاي موجود پي ببريد کدام روش‌ها براي تبديل يک سرنخ به مشتري بالقوه کار مي‌کند و کدام روش مناسب نيست. حتي نمي‌دانيد چه نوع گفتگوها يا چه شيوه‌هايي سبب مي‌شود مشتريان‌تان به مشتريان واقعي تبديل شوند. CRM به‌راحتي بينشي درباره‌ي اين روش‌ها به شما مي‌دهد و ارزيابي مي‌کند استفاده از کدام شيوه‌ها بهتر است.
?. اطلاعات مشتريان خود را به‌سختي مديريت مي‌کنيد

حجم اطلاعات مشتريان زياد شده است و نمي‌توانيد آنها را مديريت کنيد؟ معلوم است هنوز از روش‌هاي قديمي مانند صفحات گسترده يا همان اسپريد‌شيت، ايميل، يادداشت‌هاي دستي و نظاير آنها استفاده مي‌کنيد. اين ابزارها سرعت تصميم‌گيري و تعامل با مشتري را کاهش مي‌دهد. همچنين ممکن است به راحتي گم‌شان کنيد يا اطلاعات را اشتباه وارد کنيد. اگر هيچ يک از اين مشکلات را نداشته باشيد، باز هم دسترسي آسان به همه‌ي اين اطلاعات دشوار است. نرم‌افزار CRM مي‌تواند تمام اطلاعات موجود را در يک مکان امن، واحد و مرکزي قرار دهد و هر زمان که بخواهيد به‌سرعت به آنها دسترسي خواهيد داشت. حتي مي‌توانيد با به اشتراک‌گذاري آنها با تيم فروش‌تان، هم‌زمان با يکديگر از فعاليت‌هاي انجام شده اطلاع حاصل کنيد.
?. فرايند فروش وقت‌گير و پيچيده است و مشتريان‌ ناراضي هستند
مشتريان علاقه‌ي زيادي دارند که فرايند فروش آسان باشد و به‌راحتي انجام شود. اگر فرايند فروش‌تان پيچيده است و مشتريان خود را نااميد کرده‌ايد، يا اگر نحوه‌ي کسب‌وکارتان به‌گونه‌اي است که از يک مراجعه تا مراجعه‌ي بعدي مشتري مدتي طولاني سپري مي‌شود، ديگر نمي‌توانيد آنچه را که در آخرين تعامل با مشتري رخ داده به‌ياد بياوريد و اين سبب نارضايتي مشتري مي‌شود. CRM سبب مي‌شود همه‌ي کارها در تعامل با مشتري به‌سرعت و سهولت انجام پذيرد.
تبليغات

?. مشتريان قديمي و باارزشي داريد اما به دليل مديريت نامناسب آنها را از دست مي‌دهيد

به ياد داشته باشيد همه‌ي مشتريان شما در يک سطح نيستند. برخي از آنها از سايرين باارزش‌تر و مهم‌تر هستند. از دست دادن آنها بايد براي شما نوعي هشدار باشد. سيستم هوشمند CRM مي‌تواند به‌راحتي وقايع و رويدادهاي مهم مشتريان باارزش‌تان را (مانند روز تولد) يادآوري کند و شما با ارسال پيام‌هايي به آنها مي‌توانيد به موقع ارتباط مؤثري برقرار کنيد و اين در جلب رضايت و حفظ اين مشتريان به شما کمک خواهد کرد.
سيستم CRM سيستمي کاملا ارزشمند است که با يکپارچه‌سازي کل سازمان يا کسب‌وکارتان به بهره‌وري بيشتر کمک خواهد کرد. اگر هنوز از اين سيستم استفاده نکرده‌ايد، ديگر بايد به فکر آن باشيد. يک CRM با ويژگي‌هاي مناسب براي کسب‌وکارتان پيدا کنيد و به ياد داشته باشيد تنها شرکت ‌بي‌نياز از CRM، شرکتي با يک مدير، يک مشتري و فقط يک تماس در روز است!



مراقبت از پوست به دغدغه‌ي روزانه بسياري از خانم‌ها و حتي آقايان تبديل شده است. متخصصين پوست همواره صرف‌ِنظر از نوع پوست و سن و سال هر فرد توصيه‌هاي مشترکي براي مراقبت از پوست در طولاني‌مدت دارند. با ما همراه باشيد تا ? نکته‌اي را که متخصصين پوست بسيار بر آنها تأکيد دارند مرور کنيم.

?. محصولات پوستي را به‌صورت مستمر مصرف کنيد

بايد به محصول جديد زمان بدهيد تا عملکرد خودش را بر روي پوست نشان بدهد، با اين حساب اگر مي‌خواهيد تأثير محصول جديدي را که براي سلامت پوست‌تان خريداري کرده‌ايد ببينيد، بايد آن ‌را روزانه و ماه‌ها مصرف کنيد. براي نمونه اگر از محصولات درمان‌کننده چين و چروک دور چشم استفاده مي‌کنيد، بايد اين ترکيبات را هر روز صبح و بعد از ظهر دور چشم خود استفاده کنيد تا نتايج آن را به‌خوبي مشاهده کنيد.
?. از تغيير محصولات پوستي نترسيد
بهتر است محصولات مختلفي که سال‌هاست از آنها استفاده مي‌کنيد را تغيير دهيد چرا که دائما محصولات جديدتري به بازار مي‌آيند. از طرف ديگر بافت پوست شما نيز در درازمدت دچار تغيير مي‌شود و دليلي ندارد کرمي که سال گذشته بر روي پوست شما تأثير زيادي داشته، امسال نيز به همان اندازه تأثير‌گذار باشد. سعي کنيد در خصوص انتخاب محصولاتِ جديدِ مراقبت از پوست ديدگاهي باز داشته باشيد؛ هيچ لزومي ندارد که به استفاده از يک محصول خاص، اصرار داشته باشيد.
?. از هم اکنون به فکر استفاده از محصولات ضد چروک پوست باشيد

بيش‌تر افراد، پس از اين که علائم پيري را روي پوست صورت خود مشاهده مي‌کنند، به فکر استفاده از محصولات ضد چروک مي‌افتند. بد نيست بدانيد فرايند پيري پوست به شيوه‌هاي مختلفي از سنين جواني آغاز مي‌شود. علاوه بر تغييرات بنيادي ازجمله تحليل بافت استخواني و بافت چربي که باعث ايجاد چين و چروک‌هاي ظريف مي‌شود، قرار گرفتن در معرض نور مستقيم خورشيد نيز باعث آسيب‌هاي پوستي مانند ايجاد نقطه‌هايي قهوه‌اي بر روي پوست مي‌شوند. به همين دليل متخصصان توصيه مي‌کنند از کرم‌ ضد آفتاب با ميزانSPF?? يا بيشتر به‌صورت روزانه استفاده کنيد و اگر در معرض نور مستقيم آفتاب قرار داريد، هر دو ساعت يک‌ بار آن را تمديد کنيد. در کنار استفاده از کرم‌هاي ضد آفتاب، از لوسيون‌هاي مرطوب‌کننده هم غافل نشويد چرا که آنها سَد محافظتيِ پوست را حفظ مي‌کنند. در اين بين استفاده از شيوه‌‌هاي ليزر درمانيِ سطحي نيز براي برطرف کردن تيرگي و چروک‌هاي ظريف پوست مؤثر است.
?. مراقب کاهش وزن شديد خود باشيد
افراد جوان در حين فرايند لاغري، پوست صورت‌شان حالت صاف و صيقلي خود را حفظ مي‌کند، همچنين به دليل‌ برخورداري از حالت کشساني بيشتر، پوست‌شان سريع‌تر به حالت اوليه‌ي خود بازمي‌گردد. اما پس از ?? سالگي اگر کاهش وزن زيادي داشته باشيد، پوست اطراف چشم‌ها و گونه‌هايتان دچار فرورفتگي مي‌شود و لب‌هايتان نيز باريک‌تر خواهند شد که در نهايت باعث مي‌شود ظاهري لاغر و نحيف داشته باشيد. از طرف ديگر از آنجايي که چربي لايه‌هاي زيرين پوست در سنين‌ بالا کاهش پيدا مي‌کند، پوست حالت کشسان خود را از دست داده و سست مي‌شود. در صورتي که بعد از طي اين فرايند تصميم بگيريد دوباره افزايش وزن داشته باشيد اين اضافه‌وزن ديگر تأثيري بر روي پوست صورت شما نخواهد داشت و اين يک راه يک‌طرفه‌ است، پس بهتر است بعد از ?? سالگي در کاهش وزن زياد عجله نکنيد.
?. از سلامتي دندان‌ها غافل نشويد

تبليغات

هر از گاهي براي چکاپ و بهداشت دندان‌ها سري به دندان‌پزشک بزنيد. جالب است بدانيد سلامت و تراکم استخوان‌هاي دندان در جلوگيري از چين و چروک‌هاي دور دهان بسيار اهميت دارند. اگر دندان‌هاي شما وضعيت مطلوبي نداشته باشند ممکن است منجر به کاهش تراکم استخوان‌‌هاي فک و گونه شوند و با توجه به اينکه اين استخوان‌ها نگه‌دارنده‌ي پوست دور دهان هستند، آسيب‌ديدگي آنها منجر به ايجاد چين و چروک و افتادگي پوست صورت خواهد شد.
?. مصرف مکمل‌هاي پوستي را فراموش نکنيد
کلا‌ژن کليد جوان‌سازي پوست است. وجود پروتئيني به نام کلاژن براي استحکام ساختار پوست ضرورت دارد و در صورتي که کلاژن پوست کاهش يابد،‌ پوست حالت کشسان خود را از دست مي‌دهد و سبب ايجاد چين و چروک مي‌گردد. در کنار کلاژن از مصرف ترکيباتي که الاستين در آنها وجود دارد نيز غافل نشويد چرا که خاصيت ارتجاعي پوست شما را حفظ مي‌کند. براي دستيابي به نتايج بلندمدت در مراقبت از پوست، بايد از مکمل‌هاي حاوي کلاژن و الاستين استفاده کنيد. برخي لوسيون‌هاي پوستي هم حاوي مقاديري از اين دو پروتئين ارزشمند هستند.
?. مصرف کرم‌هاي ضد آفتاب را جدي بگيريد

مهم‌ترين کاري که بايد براي مراقبت از پوست‌تان و به حداقل رساندن آثار افزايش سن يا پيري زودرس بر آن انجام دهيد،‌ حفاظت از پوست‌تان در مقابل آفتاب است. افراد زيادي بر اين باورند که زياد در معرض آفتاب قرار نمي‌گيرند، اما باور کنيد حتي اگر روزي ? دقيقه‌ هم زير نور آفتاب حضور داشته باشيد، اين امر در درازمدت عوارض نامطلوبي براي پوست شما در پي خواهد داشت. در واقع اين‌گونه بايد گفت که مبارزه شما در برابر آفتاب، تمامي ندارد و به همين دليل بايد هر چه زودتر خريد کرم‌ ضد آفتاب مناسب را در اولويت برنامه‌هاي مراقبت از پوست‌تان قرار دهيد.
همچنين تا حد امکان در ساعات ?? صبح تا ? بعد از ظهر در معرض نور آفتاب قرار نگيريد، اگر هم برنامه‌ي شما به نحوي است که نمي‌توانيد آن را تغيير دهيد و بايد در اين ساعت‌ها بيرون از منزل و در زير نور آفتاب حضور داشته باشيد، سعي کنيد تا حد امکان پوستِ تمامي قسمت‌هاي بدن‌تان پوشيده باشد.



ميل به زيبايي، وجهي طبيعي از وجود ماست. هر انساني، زيبايي را دوست دارد و مجذوب زيبايي مي‌شود. همه‌ي ما مناظر زيبا، گل‌ها، درختان، حيوانات و بسياري از موجودات طبيعي را دوست داريم. اما آنچه که معمولا بيش از هر نوع زيبايي ديگري مورد توجه ما قرار مي‌گيرد، زيبايي چهره و اندام انساني است. شايد معيارهاي زيبايي در طبيعت در طول قرن‌ها چندان تغيير نکرده باشد اما وقتي به معيار زيبايي چهره و اندام آدمي مي‌رسيم؛ نقش فرهنگ، باورها و ارزش‌هاي اجتماعي در معيار زيبايي هر دوره‌ي تاريخي نقش بسيار برجسته‌اي ايفا مي‌کند. نگاهي به آمار فروش لوازم آرايشي و ميزان تمايل به انجام جراحي‌هاي زيبايي کافي است تا به ميزان اهميت «زيبا به نظر رسيدن» پي ببريم. اما در اين مقاله مي‌خواهيم به جنبه‌ي ديگري از زيبايي بپردازيم. ? رازي که اگر آنها را بدانيد و به آنها عمل کنيد، با داشتن هر نوع قيافه‌اي زيبا و جذاب به نظر خواهيد رسد.
زيباطلبي نوعي احساس است، به سادگيِ احساس گرسنگي.
– سامرست موام
اشتراک‌گذاري در Facebook

اشتراک‌گذاري در Twitter

________________________________________
: چگونه زيبا شويم؛ نکاتي که باعث درخشش شما مي‌شود
________________________________________
?. به خود و جهان عشق بورزيد
عشق عصاره‌ي حيات است. در اساطير آمده که خداوند قبل از اينکه جهان را خلق کند، تنها بود. يکي بود و آن خدا بود و ديگر چيزي نبود. خدا در پي آينه‌اي بود تا عصاره‌ي وجود خود را که عشق مطلق و بي‌قيد و شرط بود، تجربه کند. از اين رو او جهان و انسان را با عشق آفريد. مرد را مظهر عاشقي و زن را مظهر معشوق قرار داد.
جهان عشق است و ديگر زرق‌سازي … همه بازيست الا عشق‌بازي
نظامي گنجوي
پس عصاره‌ي وجود ما عشق خالص و بي‌قيد و شرط است. به‌همين دليل تجربه‌ي چنين عشقي، متعالي‌ترين و لذت‌بخش‌ترين تجارب انساني است. عاشق بودن و عشق ورزيدن طبيعي‌ترين حالت وجودي ماست. اما آنچه در مورد روابط به ما آموخته مي‌شود آن را از حالت طبيعي و خالص خود خارج مي‌کند. ما ياد مي‌گيريم که موجودي متمايز از ديگران و ساير موجودات هستيم. اين جدايي احساس ترس و ناامني ايجاد مي‌کند. اگر بدانيم که در حقيقت، همه يک نفريم و با تمام جهان و آفريدگار جهانيان يکي هستيم در اين صورت مي‌توانيم دوباره عشق خالص و بي‌قيد و شرط را تجربه کنيم. در اين صورت به مفهوم حقيقي اين بيت سعدي پي مي‌بريم که گفت:
به جهان خرم از آنم که جهان خرم ازوست
عاشقم بر همه عالَم که همه عالَم ازوست
پس ابتدا خودتان را به عنوان تجلي روح الهي و به‌عنوان عصاره‌ي عشق الهي دوست بداريد و عاشق خودتان باشيد. در اين صورت اين عشق به مرور وجود شما را لبريز مي‌سازد و سرريز خواهد شد تا تمام انسان‌ها و همه‌ي موجودات جهان را در بر گيرد. وسعت و خلوص عشق شما علاوه بر تجربه‌ي احساس سرور و لذت عميق، ميزان زيبايي و جاذبه‌ي حقيقي شما را مشخص مي‌کند و کساني که قادر به ديدن اين نوع زيبايي‌اند از ديدن شما به وجد خواهند آمد.
زيبايي منشأ عشق نيست بلکه عشق منشأ زيبايي است.
– تولستوي
اشتراک‌گذاري در Facebook

اشتراک‌گذاري در Twitter

________________________________________
: چگونه خود را دوست داشته باشيم؟
________________________________________
?. شاد باشيد و بخنديد

شادي نيز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *