مقالات

این، یک، برای، می‌توانید، کنید

دانلود پایان نامه

تقویت و یادآوری نام تجاری‌تان به مردم، می‌توانید تصویر قوی‌تری از برند خود برای آنها ایجاد کنید. این شیوه می‌تواند به عنوان یک تبلیغات بلندمدت و استراتژی بازاریابی عمل کند.
?. روشنگری: برخی از محصولات ممکن است با برخی تصورات غلط همراه باشند. شما به عنوان یک شرکت نمی‌خواهید که محصول یا نام تجاری‌تان در چشم مصرف‌کنندگان منفی به نظر برسد. اگر اطلاعات و دانش کافی درباره‌ی محصولتان وجود ندارد، تبلیغات می‌تواند به شما امکان دهد که درباره‌ی محصول‌تان، ویژگی‌های آن و منافعش توضیح بدهید.
?. ارتقا یا بهبود محصول: اگر می‌خواهید محصول بهینه شده‌ی خود را معرفی کنید، تبلیغات می‌تواند به شما کمک کند تا به عموم مردم نشان دهید که محصول‌تان چه تغییری کرده است و می‌توانید به این ترتیب ویژگی‌های جدید آن را برجسته کنید.
برگرفته از: blog.udemy.com

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی افزایش فروش به روش اساتید هاروارد
فروش خود را در هر شرایطی افزایش دهید

12000تومان



بهره‌وری در صنعت یا مباحث فنی، معنای مشخصی دارد، اما وقتی از« بهره‌وریِ فردی» صحبت می‌کنیم، ارائه‌ی یک تعریف دقیق سخت می‌شود. با این حال، بیشتر ما درکی از مفهوم آن داریم و بخصوص وقتی در وجود خودمان باشد می‌توانیم آن را به راحتی تشخیص بدهیم.
فرض کنید بتوانید همه‌ی کارهای روزانه را درمدت کوتاه‌تر، و به روش ساده‌تر و منظم‌تری انجام دهید: هم بهره‌وریِ فردی شما بیشتر می‌شود و هم کار بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد شد. به همین خاطر است که می‌خواهیم ?? افزونه‌ یا پلاگین (Plug-in) قدرتمند و رایگان مرورگر کروم را به شما معرفی کنیم. این افزونه‌ها باعث می‌شوند با هیجان روز کاری خود را شروع کنید و بهره وری‌تان بالا رود.

جی‌میل برتر

ارسال ایمیل را زمان‌بندی کنید
لازم نیست کسی بداند ساعت ? صبح که ایمیلی از جانب شما ارسال شده است، خواب بوده‌اید یا بیدار! Boomerang به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های ارسالی خود را براساس ماه، هفته، روز و حتی ساعت زمان‌بندی کنید. یک گزینه‌ی «تنظیمات تصادفی» هم دارد که به کمک آن می‌توانید همکاران و کارفرمایانتان را گوش به زنگ نگه دارید، طوری که با خودشان بگویند: «این خانم احمدی وقت و بی‌وقت برای آدم ایمیل می‌فرسته! ساعت کاری نداره انگار!»
همیشه از ایمیل‌هایتان باخبر باشید
همه‌ی ما به چیزی احتیاج داریم که به بهترین شکل جی‌میل‌مان را چک کند. Checker Plus این کار را عالی انجام می‌دهد. از همه بهتر اینکه به شما امکان می‌دهد بیشتر کارهای لازم را بدون اینکه حتی واقعا وارد جی‌میل شوید انجام دهید. با این افزونه می‌توانید مستقیما چندین حساب کاربری را چک کنید، پیام‌ها را به طور کامل ببینید، پاسخ بدهید، ایمیل‌ها را آرشیو کنید و خیلی کارهای دیگر انجام دهید. به قول معروف، آنچه خوبان همه دارند، این افزونه یکجا دارد! (اگر از معدود افرادی هستید که جی‌میل ندارند، میتوانید در این مطلب ساخت جیمیل را بیاموزید.)
________________________________________
: یک تکنیک ساده برای مدیریت زمان
________________________________________

آدرس‌های‌تان را مرتب کنید
می‌دانم که مرتب کردن دفترچه‌ی آدرس‌ها خیلی تفریح دارد (!)، اما با FullContact باحال‌تر هم می‌شود. این افزونه در نوار ابزار سمت راست جی‌میل می‌نشیند و اطلاعات پایه‌ی هرکسی را که با او مکاتبه دارید، بر اساس حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی برای شما بیرون می‌کشد. از آنجا می‌توانید به سرعت اطلاعاتی که از آنها دارید را به روز کنید، آدرس‌ها را دسته‌بندی کنید و مهم‌تر از همه، برای خودتان یادداشت‌هایی بگذارید که سلام و احوالپرسی‌تان را صمیمانه‌تر کند.
دیگر کار تکراری نکنید
اگر پشتیبانی‌های ایمیلی به مشتری خود ارائه می‌کنید، حتما برایتان پیش آمده که بارها و بارها و بارها و بارها و بارها و… مجبور شده باشید همان پیام قبلی را از نو تایپ کنید، پیش نیامده؟ Gorgias برای راحتی کار، الگوهایی شخصی‌سازی شده برایتان درست می‌کند که متغیرهایی مثل نام مخاطب را گرفته و متن پیام را تحویلتان می‌دهد.
مچ خواننده را بگیرید
پیگیری کورکورانه را فراموش کنید: RocketBolt رهگیری ایمیلی قدرتمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد: با برنامه رایگان این افزونه می‌توانید در هر ما ??? پیامتان را رهگیری کنید. نه تنها می‌توانید ببینید که چه وقتی پیام شما را باز شده است، بلکه می‌توانید ببینید که مخاطب شما، در گذشته یا حال، چقدر مستقیما با شما یا وبسایت شما در ارتباط بوده است. رهگیری را می‌توانید خارج از جی‌میل هم ادامه بدهید: می‌توانید از طریق پیام‌های toaster مرورگر محور هم هشدار دریافت کنید.
تبلیغات

________________________________________
: ?? عادت بدی که بهره‌وری را پایین می‌آورد
________________________________________
ابزارهای خفن

گوگل را یکجا داشته باشید
سرویس بی‌شمار گوگل مثل گرده‌ی گل‌های بهاری در سطح وب پراکنده‌اند و هیچ وقت نمی‌توان به سادگی به یاد آورد که چطور باید آنها را پیدا کرد. اما Black Menu کار را ساده کرده است: لینک‌های سریعی به همه‌ی سرویس‌های گوگل؛ بیشتر این لینک‌ها هم از طریق پنل‌های pop-out قابل دسترسی هستند. فقط با چند کلیک می‌توانید دنبال مطالب مختلف بگردید، ویدئوهای یوتیوب را تماشا کنید، تقویم‌تان را چک کنید و آدرس پیدا کنید.
صحیح‌تر بنویسید
ممکن است برای شما هم اغلب اتفاق بیفتد که مکاتباتی به زبان انگلیسی داشته باشد ولی چندان اهل دستور زبان نباشید. Grammarly همانطور که تایپ می‌کنید دستور زبان و دیکته‌ی انگلیسی شما را چک می‌کند. این افزونه، در صورتی که خطای بالقوه‌ای در متن شما تشخیص دهد، خیلی محترمانه (!) تذکر می‌دهد: «آیا می‌خواهید این خطا را تصحیح کنید یا آن را نادیده بگیرید؟» یا در موارد خاصی می‌گوید «آیا می‌خواهید بیشتر در مورد دستور زبان مرتبط با آن خطا بدانید؟» حتی این افزونه گاهی برای کلمات ساده، مترادف‌هایی پیشنهاد می‌کند تا بتوانید متن پرطمطراق‌تری بنویسید.
________________________________________
: ? روش افزایش بهره‌وری برای افرادی که سرشان شلوغ است
________________________________________
همه‌ی لینک‌ها را با هم باز کنید
وقتی LinkClump هست چرا لینک‌ها را تک به تک باز می‌کنید؟ احتمالا این ساده‌ترین و در عین حال مفیدترین افزونه‌ی لیست باشد. وقتی می‌خواهید یک دسته لینک را باز کنید (مثلا، نتایج جستجوی یک موتور جستجو)، راست کلیک (یا در Mac، شیفت- کلیک) کنید و مربع به وجود آمده را روی لینک‌ها بکشید. بفرمایید: آنهمه لینک با یک حرکت، در زبانه‌های جدید باز خواهند شد. با این کار آنقدر در وقت صرفه‌جویی می‌کنید که بتوانید تمام چهارشنبه‌ها را مرخصی بگیرید!
با امنیت وبگردی کنید
وبسایت‌های مشکوک خیلی زیادی وجود دارند. به جای آنکه هر روز چند ساعتی را به مطالعه درباره‌ی امنیت سایبری بگذرانید، Web of Trust را امتحانی بکنید. این افزونه، با قراردادن آیکون‌های قرمز، زرد و سبز در کنار هر لینک به شما می‌گوید که کدام لینک‌ها در نتایج جستجو یا در شبکه‌ی اجتماعی، شما را به سایت‌های نه چندان قابل اعتماد می‌رسانند.
اخبار و اطلاعات

RSS را کنار نگذارید
اگر از آن آدم‌هایی باشید که فقط می‌خواهید بدانید در دنیا چه خبر است و نمی‌خواهید خود را در دریای توییت‌ها، عکس‌ها و صفحات خبرگزاری‌ها غرق کنید، حتما RSS هنوز در برنامه‌ی روزانه شما جا دارد. Feedbro سه چیز به شما می‌دهد: فیدها در سمت چپ، لینک‌های قابل کلیک در وسط و متن کامل مقاله در سمت راست. در کنار اینها، دریایی از فیلترها و امکانات را هم در اختیارتان قرار می‌دهد.
________________________________________
: ? روش افزایش بهره‌وری کارکنان بر اساس ساختار مغز
________________________________________
قبل از کلیک کردن، سرک بکشید
هیچ کس آنقدر وقت ندارد که بتواند روی تک تک لینک‌های موجود کلیک کند. HoverCards به شما امکان می‌دهد تا قبل از کلیک کردن، پشت صحنه لینک را ببینید. هر کارت کمی اطلاعات اضافه هم دارد، مثلا، نام سایر حساب‌های کاربری کسی که لینک را ارائه کرده است،‌ به علاوه کامنت‌هایی که افراد برای آن پست گذاشته‌اند.
کار با زبانه‌ها

زبانه‌های استفاده نشده را بفرستید استراحت کنند!
کامپیوترتان مثل ماشین دودی کار می‌کند؟ شاید زبانه‌های زیادی در کروم باز کرده‌اید. کار The Great Suspender این است که حافظه کروم را با کنار گذاشتن زبانه‌های استفاده نشده (در یک مدت زمان خاص) سبک کند. می‌توانید تعلیق زبانه‌هایی را که می‌خواهید همیشه باز باشند برایش ممنوع کنید یا خودتان به صورت دستی بعضی زبانه‌هایی را که می‌دانید حافظه را به شدت اشغال می‌کنند معلق کنید.
لیستی برای استفاده‌ی بعدی بسازید
شاید به جز باز کردن آن همه زبانه، راه دیگری وجود داشته باشد: اگر از OneTab کمک بگیرید، با یک کلیک، تمام زبانه‌های باز شما را به صورت لیستی در داخل یک زبانه برایتان مرتب می‌کند. این کار باعث کاهش سرباره و بهبود عملکرد می‌شود و حتی اگر حس نوع‌دوستی به شما دست داد، می‌توانید آن تک زبانه را با دیگران به اشتراک بگذارید.
زبانه‌ی جدید، ایده‌ی جدید
حالا که تمام روز باید در مرورگرتان بچرخید (مثلا، برای یک کار تحقیقاتی)، یادداشت‌هایتان را هم همانجا بنویسید: Papier می‌تواند سریع‌ترین وسیله برای یادداشت‌برداری باشد. خیلی راحت، یک زبانه جدید باز کرده و تایپ را شروع کنید. نوشته‌های شما به صورت اتوماتیک در مرورگر ذخیره می‌شود. هم امکان شکل‌دهی سریع (نوع خط، اندازه و …) خواهید داشت و هم کلمه‌شمار.
________________________________________
: راه‌هایی برای افزایش بهره‌وری
________________________________________
بجنب! بیا دیگه!
همه چیز طوفانی است: قرار است نتیجه‌ی کنکور روی سایت گذاشته شود، چیزی نمانده خرید بلیط کنسرت محبوب‌تان باز شود و همزمان می‌خواهید نتایج لحظه به لحظه‌ی یک تورنمنت ورزشی را دنبال کنید و… . به جای اینکه مدام بین زبانه‌ها رفت و آمد کنید و صفحات را به روز رسانی کنید، Super Auto refresh نصب کنید تا کارتان را راحت کند. می‌توانید فواصل زمانی ? ثانیه تا ?? دقیقه برای به روز رسانی صفحه انتخاب کنید و حتی یک داشبورد مفید خواهید داشت که می‌توانید از طریق آن ببینید در این لحظه در حال رفرش کردن کدام زبانه هستید.
شاهانه امروز و فردا کنید!
تکنولوژی خیلی به امروز و فردا کردن کمک می‌کند! کارتان را به Tab Snooze بسپارید: اگر تصادفا زبانه‌ای را باز کردید که حوصله‌ی سرو کله زدن با آن را ندارید اما به هر حال باید سراغش بروید، آن را عقب بیندازید، وقت دیگری در همان روز، یک روز دیگر، یک ماه دیگر یا هر کاری خواستید با آن بکنید. اگر هم خیلی فعال هستید زبانه‌های معوق‌تان را به شکل لیست کارهای قابل انجام دربیاورید!
امور شخصی

آب بدن‌تان را متعادل نگه دارید
این امکان وجود دارد که روزانه به مقدار کافی آب نخورید. افزونه‌ی !Drink راحت و آسان هر از چندی به شما یادآوری می‌کند که یک لیوان H2O بنوشید. می‌توانید توالی یادآوری‌ها را تعیین کنید و حتی تنظیمات را به گونه‌ای درست کنید که هر بار کروم را باز می‌کنید، افزونه مجددا راه‌اندازی شود.
به صورت انتخابی کنار بگذارید
هر چیز مجانی که در دنیای اینترنت می‌بینید به قیمت از دست رفتن بخشی از حریم خصوصی شما عرضه می‌شود. Ghostery به شما اجازه می‌دهد به سرویس‌های رهگیری که خودتان با آنها مشکلی ندارید چراغ سبز بدهید و بقیه را کنار می‌گذارد. در هر سایتی که هستید کلید Ghostery را فشار دهید تا ببینید کدام رهیاب‌ها (trackers) داده‌های شما را جمع‌آوری می‌کنند. سپس به صلاحدید خود، آنها را خاموش کنید.
________________________________________
: ? راه افزایش انگیزه در بی‌حوصلگی
________________________________________
خودتان را از دست خودتان نجات دهید!
نمی‌توانید از فیسبوک دل بکنید؟ اگر اینطور است Simple Blocker پراستفاده‌ترین و منفورترین افزونه‌ی شما خواهد بود. یک «بلاک لیست» درست کنید، قفل زمانی بگذارید و بعد ناامیدانه تلاش کنید پسورد تصادفی را که افزونه ایجاد کرده است پیدا کنید! با این افزونه حتی می‌توانید افزونه‌های دیگر یا سایت‌هایی را که در Incognito Mode باز شده‌اند بلاک کنید.
زنگ تفریح
اگر همه‌ی لیست را خوانده‌اید، دیگر وقتش رسیده که زنگ تفریحی داشته باشید. خوشبختانه برای این کار هم افزونه داریم: Take a Break در بازه‌های زمانی مورد نظرتان به شما سیخونک می‌زند تا از جا بلند شوید و کمی راه بروید. می‌توانید انتخاب کنید که برای این هشدار زبانه‌ی جدیدی برایتان باز شود یا یک هشدار روی صفحه بگیرید یا حتی یک صفحه‌ی pop-up باز شود.
برگرفته از: fastcompany.com

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی مدیریت زمان به روش اساتید هاروارد
تغییر را در زندگی خود احساس کنید: در زمان کمتر، چندبرابر بیشتر کار کنید

15000تومان



تنها راه نجات در این اقتصاد، حرفه‌ای عمل کردن است. به گفته‌ی گرانت کاردون (Grant Cardone)، متخصص فروش و نویسنده‌ی کتاب «بفروشید یا فروخته شوید: چگونه راه خود در کسب‌و‌کار و زندگی را پیدا کنید»، «تنها همین کار پول‌ساز است. اگر نمی‌خواهید در فروش حرفه‌ای باشید، شغل دیگری انتخاب کنید، چون عدم موفق برایتان بسیار دشوار خواهد بود. فروشندگان حرفه‌ای، موتور هر اقتصادی در جهان هستند.»
چگونه می‌توان حرفه‌ای شد؟ چطور می‌توانید یک معامله را زودتر از بقیه جوش دهید؟ «کاردون» به تازگی ?? خصوصیت فروشنده حرفه ای را بیان کرده است که آنها را از سایر افراد متمایز می‌کند. در ادامه با این ویژگی‌ها آشنا می‌شویم.
________________________________________
: ?? توصیه درباره تدوین استراتژی فروش از زبان حرفه‌ای‌ها
________________________________________
?. فقط به فروش فکر نمی‌کنند بلکه می‌خواهند یک کسب‌وکار راه بیندازند. فروشندگان حرفه‌ای فقط به دنبال این نیستند که چیزی بفروشند، بلکه می‌خواهند یک کسب‌وکار راه‌ بیندازند. زمانی که شما به چیزی فراتر از یک فروشِ صِرف فکر می‌کنید، توجه دیگران را بسیار راحت‌تر جلب می‌کنید. آنها به آنچه می‌خواهید بگویید علاقه‌ی بیشتری نشان می‌دهند، زیرا آنچه می‌گویید فراتر از یک فروش ساده است.
?. کسب‌وکار خود را هر بار بر یک مشتری متمرکز می‌کنند و همیشه از طریق آخرین مشتری به مشتری‌های دیگر می‌رسند. هیچ‌گاه فروشی انجام ندهید که پس از آن مشتری را فراموش کنید. آخرین فروشی که انجام می‌دهید باید دروازه‌ای برای روابط و مشتریان جدید باشد. در این زمینه جلب رضایت مشتری اهمیت ویژه‌ای دارد.
?. بیشتر از صحبت کردن، گوش می‌دهند تا با درک نیازهای مشتری، راهکاری برایش پیدا کنند. فروشندگان حرفه‌ای همیشه از مشتریان خود می‌پرسند، چرا می‌خواهند کاری انجام شود. با گوش کردن بیشتر شما می‌توانید خواسته‌های آنها بهتر درک کنید.

?. همیشه بیشتر از آنچه قول داده‌اند، عمل می‌کنند و تعهد می‌دهند. یک جمله‌ی قدیمی معروف در فروش می‌گوید «کم تعهد دهید و بیش از حد تحویل دهید»، اما «کاردون» توصیه می‌کند باید «بیش از حد تعهد دهید و بیش از حد نیز تحویل دهید».

?. زمان خود را روی چیزهایی (افرادی) صرف می‌کنند که اثر مثبت بر درآمدشان دارد و از صرف زمان روی چیزهایی (افرادی) می‌پرهیزند که برای‌شان هیچ بازگشتی ندارد. فروشندگان حرفه‌ای می‌دانند چگونه زمان خود را روی چیزی بگذارند که برای‌شان سودمند است. زمان خود را با فعالیتی هدر ندهید که هیچ منفعتی برایتان ندارد یا در حال حاضر و حتی آینده نیز برایتان سودآور نخواهد بود.
تبلیغات

?. همیشه به دنبال راه‌های جدید، بهتر و سریع‌تر برای افزایش فروش هستند. به زمان اهمیت دهید. فروشندگان حرفه‌ای دائما به پیشرفت کارشان توجه می‌کنند و به دنبال راه‌های سریع‌تر برای به سرانجام رساندن معاملات هستند.
?. علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در روابط اجتماعی هستند، چون می‌دانند فاصله‌ی بین تماس و قرارداد با «رابطه» پر می‌شود. مشارکت‌تان را در انجمن‌هایی که در آنها عضو هستید بیشتر و در آنها سرمایه‌گذاری کنید و به‌عنوان هزینه به آن نگاه نکنید، چرا که به توسعه‌ی این روابط نیاز دارید.
?. در مورد فروش تعصب دارند. ذهن فروشندگان حرفه‌ای شدیدا درگیر مشتریان و رشد کسب‌وکارشان است.
?. برای کسب نتیجه به اقتصاد بازار اتکا نمی‌کنند، بلکه به فعالیت‌های خودشان وابسته هستند. اگر حرفه‌ای هستید، در هر اقتصادی موفق خواهید شد، چون اقتصاد خودتان را خلق می‌کنید. شما خودتان مسیر را مشخص می‌کنید و باعث تحقق هر چیز، صرفنظر از محیط و شرایط می‌شوید.
??. اطراف‌شان مملو از افراد موفق است و زمان کمی برای کسانی می‌گذارند که فرصت‌ساز نیستند. این افراد گاهی ظاهرا بی‌علاقه به دیگران به نظر می‌رسند، اما واقعیت این است که آنها به بازدهی پایین علاقه‌ای ندارند. فروشندگان حرفه‌ای نمی‌خواهند وقت خود را با کسانی هدر دهند که هیچ کاری انجام نمی‌دهند.
??. هیچ چیز را به اندازه‌ی کافی خوب نمی‌دانند. این افراد نیازی به دیگران ندارند تا آنها را مدیریت کنند و خودشان مشوق خود هستند.

??. ناکامی در تلاش برای فروش را شکست نمی‌بینند، بلکه

92