اين، يک، براي، مي‌توانيد، کنيد

تقويت و يادآوري نام تجاري‌تان به مردم، مي‌توانيد تصوير قوي‌تري از برند خود براي آنها ايجاد کنيد. اين شيوه مي‌تواند به عنوان يک تبليغات بلندمدت و استراتژي بازاريابي عمل کند.
?. روشنگري: برخي از محصولات ممکن است با برخي تصورات غلط همراه باشند. شما به عنوان يک شرکت نمي‌خواهيد که محصول يا نام تجاري‌تان در چشم مصرف‌کنندگان منفي به نظر برسد. اگر اطلاعات و دانش کافي درباره‌ي محصولتان وجود ندارد، تبليغات مي‌تواند به شما امکان دهد که درباره‌ي محصول‌تان، ويژگي‌هاي آن و منافعش توضيح بدهيد.
?. ارتقا يا بهبود محصول: اگر مي‌خواهيد محصول بهينه شده‌ي خود را معرفي کنيد، تبليغات مي‌تواند به شما کمک کند تا به عموم مردم نشان دهيد که محصول‌تان چه تغييري کرده است و مي‌توانيد به اين ترتيب ويژگي‌هاي جديد آن را برجسته کنيد.
برگرفته از: blog.udemy.com

اين کتاب پرطرفدار را از دست ندهيد
کتاب الکترونيکي

کتاب الکترونيکي افزايش فروش به روش اساتيد هاروارد
فروش خود را در هر شرايطي افزايش دهيد

12000تومان



بهره‌وري در صنعت يا مباحث فني، معناي مشخصي دارد، اما وقتي از« بهره‌وريِ فردي» صحبت مي‌کنيم، ارائه‌ي يک تعريف دقيق سخت مي‌شود. با اين حال، بيشتر ما درکي از مفهوم آن داريم و بخصوص وقتي در وجود خودمان باشد مي‌توانيم آن را به راحتي تشخيص بدهيم.
فرض کنيد بتوانيد همه‌ي کارهاي روزانه را درمدت کوتاه‌تر، و به روش ساده‌تر و منظم‌تري انجام دهيد: هم بهره‌وريِ فردي شما بيشتر مي‌شود و هم کار بسيار لذت‌بخش‌تر خواهد شد. به همين خاطر است که مي‌خواهيم ?? افزونه‌ يا پلاگين (Plug-in) قدرتمند و رايگان مرورگر کروم را به شما معرفي کنيم. اين افزونه‌ها باعث مي‌شوند با هيجان روز کاري خود را شروع کنيد و بهره وري‌تان بالا رود.

جي‌ميل برتر

ارسال ايميل را زمان‌بندي کنيد
لازم نيست کسي بداند ساعت ? صبح که ايميلي از جانب شما ارسال شده است، خواب بوده‌ايد يا بيدار! Boomerang به شما امکان مي‌دهد ايميل‌هاي ارسالي خود را براساس ماه، هفته، روز و حتي ساعت زمان‌بندي کنيد. يک گزينه‌ي «تنظيمات تصادفي» هم دارد که به کمک آن مي‌توانيد همکاران و کارفرمايانتان را گوش به زنگ نگه داريد، طوري که با خودشان بگويند: «اين خانم احمدي وقت و بي‌وقت براي آدم ايميل مي‌فرسته! ساعت کاري نداره انگار!»
هميشه از ايميل‌هايتان باخبر باشيد
همه‌ي ما به چيزي احتياج داريم که به بهترين شکل جي‌ميل‌مان را چک کند. Checker Plus اين کار را عالي انجام مي‌دهد. از همه بهتر اينکه به شما امکان مي‌دهد بيشتر کارهاي لازم را بدون اينکه حتي واقعا وارد جي‌ميل شويد انجام دهيد. با اين افزونه مي‌توانيد مستقيما چندين حساب کاربري را چک کنيد، پيام‌ها را به طور کامل ببينيد، پاسخ بدهيد، ايميل‌ها را آرشيو کنيد و خيلي کارهاي ديگر انجام دهيد. به قول معروف، آنچه خوبان همه دارند، اين افزونه يکجا دارد! (اگر از معدود افرادي هستيد که جي‌ميل ندارند، ميتوانيد در اين مطلب ساخت جيميل را بياموزيد.)
________________________________________
: يک تکنيک ساده براي مديريت زمان
________________________________________

آدرس‌هاي‌تان را مرتب کنيد
مي‌دانم که مرتب کردن دفترچه‌ي آدرس‌ها خيلي تفريح دارد (!)، اما با FullContact باحال‌تر هم مي‌شود. اين افزونه در نوار ابزار سمت راست جي‌ميل مي‌نشيند و اطلاعات پايه‌ي هرکسي را که با او مکاتبه داريد، بر اساس حساب‌هاي کاربري شبکه‌هاي اجتماعي براي شما بيرون مي‌کشد. از آنجا مي‌توانيد به سرعت اطلاعاتي که از آنها داريد را به روز کنيد، آدرس‌ها را دسته‌بندي کنيد و مهم‌تر از همه، براي خودتان يادداشت‌هايي بگذاريد که سلام و احوالپرسي‌تان را صميمانه‌تر کند.
ديگر کار تکراري نکنيد
اگر پشتيباني‌هاي ايميلي به مشتري خود ارائه مي‌کنيد، حتما برايتان پيش آمده که بارها و بارها و بارها و بارها و بارها و… مجبور شده باشيد همان پيام قبلي را از نو تايپ کنيد، پيش نيامده؟ Gorgias براي راحتي کار، الگوهايي شخصي‌سازي شده برايتان درست مي‌کند که متغيرهايي مثل نام مخاطب را گرفته و متن پيام را تحويلتان مي‌دهد.
مچ خواننده را بگيريد
پيگيري کورکورانه را فراموش کنيد: RocketBolt رهگيري ايميلي قدرتمندي را در اختيار شما قرار مي‌دهد: با برنامه رايگان اين افزونه مي‌توانيد در هر ما ??? پيامتان را رهگيري کنيد. نه تنها مي‌توانيد ببينيد که چه وقتي پيام شما را باز شده است، بلکه مي‌توانيد ببينيد که مخاطب شما، در گذشته يا حال، چقدر مستقيما با شما يا وبسايت شما در ارتباط بوده است. رهگيري را مي‌توانيد خارج از جي‌ميل هم ادامه بدهيد: مي‌توانيد از طريق پيام‌هاي toaster مرورگر محور هم هشدار دريافت کنيد.
تبليغات

________________________________________
: ?? عادت بدي که بهره‌وري را پايين مي‌آورد
________________________________________
ابزارهاي خفن

گوگل را يکجا داشته باشيد
سرويس بي‌شمار گوگل مثل گرده‌ي گل‌هاي بهاري در سطح وب پراکنده‌اند و هيچ وقت نمي‌توان به سادگي به ياد آورد که چطور بايد آنها را پيدا کرد. اما Black Menu کار را ساده کرده است: لينک‌هاي سريعي به همه‌ي سرويس‌هاي گوگل؛ بيشتر اين لينک‌ها هم از طريق پنل‌هاي pop-out قابل دسترسي هستند. فقط با چند کليک مي‌توانيد دنبال مطالب مختلف بگرديد، ويدئوهاي يوتيوب را تماشا کنيد، تقويم‌تان را چک کنيد و آدرس پيدا کنيد.
صحيح‌تر بنويسيد
ممکن است براي شما هم اغلب اتفاق بيفتد که مکاتباتي به زبان انگليسي داشته باشد ولي چندان اهل دستور زبان نباشيد. Grammarly همانطور که تايپ مي‌کنيد دستور زبان و ديکته‌ي انگليسي شما را چک مي‌کند. اين افزونه، در صورتي که خطاي بالقوه‌اي در متن شما تشخيص دهد، خيلي محترمانه (!) تذکر مي‌دهد: «آيا مي‌خواهيد اين خطا را تصحيح کنيد يا آن را ناديده بگيريد؟» يا در موارد خاصي مي‌گويد «آيا مي‌خواهيد بيشتر در مورد دستور زبان مرتبط با آن خطا بدانيد؟» حتي اين افزونه گاهي براي کلمات ساده، مترادف‌هايي پيشنهاد مي‌کند تا بتوانيد متن پرطمطراق‌تري بنويسيد.
________________________________________
: ? روش افزايش بهره‌وري براي افرادي که سرشان شلوغ است
________________________________________
همه‌ي لينک‌ها را با هم باز کنيد
وقتي LinkClump هست چرا لينک‌ها را تک به تک باز مي‌کنيد؟ احتمالا اين ساده‌ترين و در عين حال مفيدترين افزونه‌ي ليست باشد. وقتي مي‌خواهيد يک دسته لينک را باز کنيد (مثلا، نتايج جستجوي يک موتور جستجو)، راست کليک (يا در Mac، شيفت- کليک) کنيد و مربع به وجود آمده را روي لينک‌ها بکشيد. بفرماييد: آنهمه لينک با يک حرکت، در زبانه‌هاي جديد باز خواهند شد. با اين کار آنقدر در وقت صرفه‌جويي مي‌کنيد که بتوانيد تمام چهارشنبه‌ها را مرخصي بگيريد!
با امنيت وبگردي کنيد
وبسايت‌هاي مشکوک خيلي زيادي وجود دارند. به جاي آنکه هر روز چند ساعتي را به مطالعه درباره‌ي امنيت سايبري بگذرانيد، Web of Trust را امتحاني بکنيد. اين افزونه، با قراردادن آيکون‌هاي قرمز، زرد و سبز در کنار هر لينک به شما مي‌گويد که کدام لينک‌ها در نتايج جستجو يا در شبکه‌ي اجتماعي، شما را به سايت‌هاي نه چندان قابل اعتماد مي‌رسانند.
اخبار و اطلاعات

RSS را کنار نگذاريد
اگر از آن آدم‌هايي باشيد که فقط مي‌خواهيد بدانيد در دنيا چه خبر است و نمي‌خواهيد خود را در درياي توييت‌ها، عکس‌ها و صفحات خبرگزاري‌ها غرق کنيد، حتما RSS هنوز در برنامه‌ي روزانه شما جا دارد. Feedbro سه چيز به شما مي‌دهد: فيدها در سمت چپ، لينک‌هاي قابل کليک در وسط و متن کامل مقاله در سمت راست. در کنار اينها، دريايي از فيلترها و امکانات را هم در اختيارتان قرار مي‌دهد.
________________________________________
: ? روش افزايش بهره‌وري کارکنان بر اساس ساختار مغز
________________________________________
قبل از کليک کردن، سرک بکشيد
هيچ کس آنقدر وقت ندارد که بتواند روي تک تک لينک‌هاي موجود کليک کند. HoverCards به شما امکان مي‌دهد تا قبل از کليک کردن، پشت صحنه لينک را ببينيد. هر کارت کمي اطلاعات اضافه هم دارد، مثلا، نام ساير حساب‌هاي کاربري کسي که لينک را ارائه کرده است،‌ به علاوه کامنت‌هايي که افراد براي آن پست گذاشته‌اند.
کار با زبانه‌ها

زبانه‌هاي استفاده نشده را بفرستيد استراحت کنند!
کامپيوترتان مثل ماشين دودي کار مي‌کند؟ شايد زبانه‌هاي زيادي در کروم باز کرده‌ايد. کار The Great Suspender اين است که حافظه کروم را با کنار گذاشتن زبانه‌هاي استفاده نشده (در يک مدت زمان خاص) سبک کند. مي‌توانيد تعليق زبانه‌هايي را که مي‌خواهيد هميشه باز باشند برايش ممنوع کنيد يا خودتان به صورت دستي بعضي زبانه‌هايي را که مي‌دانيد حافظه را به شدت اشغال مي‌کنند معلق کنيد.
ليستي براي استفاده‌ي بعدي بسازيد
شايد به جز باز کردن آن همه زبانه، راه ديگري وجود داشته باشد: اگر از OneTab کمک بگيريد، با يک کليک، تمام زبانه‌هاي باز شما را به صورت ليستي در داخل يک زبانه برايتان مرتب مي‌کند. اين کار باعث کاهش سرباره و بهبود عملکرد مي‌شود و حتي اگر حس نوع‌دوستي به شما دست داد، مي‌توانيد آن تک زبانه را با ديگران به اشتراک بگذاريد.
زبانه‌ي جديد، ايده‌ي جديد
حالا که تمام روز بايد در مرورگرتان بچرخيد (مثلا، براي يک کار تحقيقاتي)، يادداشت‌هايتان را هم همانجا بنويسيد: Papier مي‌تواند سريع‌ترين وسيله براي يادداشت‌برداري باشد. خيلي راحت، يک زبانه جديد باز کرده و تايپ را شروع کنيد. نوشته‌هاي شما به صورت اتوماتيک در مرورگر ذخيره مي‌شود. هم امکان شکل‌دهي سريع (نوع خط، اندازه و …) خواهيد داشت و هم کلمه‌شمار.
________________________________________
: راه‌هايي براي افزايش بهره‌وري
________________________________________
بجنب! بيا ديگه!
همه چيز طوفاني است: قرار است نتيجه‌ي کنکور روي سايت گذاشته شود، چيزي نمانده خريد بليط کنسرت محبوب‌تان باز شود و همزمان مي‌خواهيد نتايج لحظه به لحظه‌ي يک تورنمنت ورزشي را دنبال کنيد و… . به جاي اينکه مدام بين زبانه‌ها رفت و آمد کنيد و صفحات را به روز رساني کنيد، Super Auto refresh نصب کنيد تا کارتان را راحت کند. مي‌توانيد فواصل زماني ? ثانيه تا ?? دقيقه براي به روز رساني صفحه انتخاب کنيد و حتي يک داشبورد مفيد خواهيد داشت که مي‌توانيد از طريق آن ببينيد در اين لحظه در حال رفرش کردن کدام زبانه هستيد.
شاهانه امروز و فردا کنيد!
تکنولوژي خيلي به امروز و فردا کردن کمک مي‌کند! کارتان را به Tab Snooze بسپاريد: اگر تصادفا زبانه‌اي را باز کرديد که حوصله‌ي سرو کله زدن با آن را نداريد اما به هر حال بايد سراغش برويد، آن را عقب بيندازيد، وقت ديگري در همان روز، يک روز ديگر، يک ماه ديگر يا هر کاري خواستيد با آن بکنيد. اگر هم خيلي فعال هستيد زبانه‌هاي معوق‌تان را به شکل ليست کارهاي قابل انجام دربياوريد!
امور شخصي

آب بدن‌تان را متعادل نگه داريد
اين امکان وجود دارد که روزانه به مقدار کافي آب نخوريد. افزونه‌ي !Drink راحت و آسان هر از چندي به شما يادآوري مي‌کند که يک ليوان H2O بنوشيد. مي‌توانيد توالي يادآوري‌ها را تعيين کنيد و حتي تنظيمات را به گونه‌اي درست کنيد که هر بار کروم را باز مي‌کنيد، افزونه مجددا راه‌اندازي شود.
به صورت انتخابي کنار بگذاريد
هر چيز مجاني که در دنياي اينترنت مي‌بينيد به قيمت از دست رفتن بخشي از حريم خصوصي شما عرضه مي‌شود. Ghostery به شما اجازه مي‌دهد به سرويس‌هاي رهگيري که خودتان با آنها مشکلي نداريد چراغ سبز بدهيد و بقيه را کنار مي‌گذارد. در هر سايتي که هستيد کليد Ghostery را فشار دهيد تا ببينيد کدام رهياب‌ها (trackers) داده‌هاي شما را جمع‌آوري مي‌کنند. سپس به صلاحديد خود، آنها را خاموش کنيد.
________________________________________
: ? راه افزايش انگيزه در بي‌حوصلگي
________________________________________
خودتان را از دست خودتان نجات دهيد!
نمي‌توانيد از فيسبوک دل بکنيد؟ اگر اينطور است Simple Blocker پراستفاده‌ترين و منفورترين افزونه‌ي شما خواهد بود. يک «بلاک ليست» درست کنيد، قفل زماني بگذاريد و بعد نااميدانه تلاش کنيد پسورد تصادفي را که افزونه ايجاد کرده است پيدا کنيد! با اين افزونه حتي مي‌توانيد افزونه‌هاي ديگر يا سايت‌هايي را که در Incognito Mode باز شده‌اند بلاک کنيد.
زنگ تفريح
اگر همه‌ي ليست را خوانده‌ايد، ديگر وقتش رسيده که زنگ تفريحي داشته باشيد. خوشبختانه براي اين کار هم افزونه داريم: Take a Break در بازه‌هاي زماني مورد نظرتان به شما سيخونک مي‌زند تا از جا بلند شويد و کمي راه برويد. مي‌توانيد انتخاب کنيد که براي اين هشدار زبانه‌ي جديدي برايتان باز شود يا يک هشدار روي صفحه بگيريد يا حتي يک صفحه‌ي pop-up باز شود.
برگرفته از: fastcompany.com

اين کتاب پرطرفدار را از دست ندهيد
کتاب الکترونيکي

کتاب الکترونيکي مديريت زمان به روش اساتيد هاروارد
تغيير را در زندگي خود احساس کنيد: در زمان کمتر، چندبرابر بيشتر کار کنيد

15000تومان



تنها راه نجات در اين اقتصاد، حرفه‌اي عمل کردن است. به گفته‌ي گرانت کاردون (Grant Cardone)، متخصص فروش و نويسنده‌ي کتاب «بفروشيد يا فروخته شويد: چگونه راه خود در کسب‌و‌کار و زندگي را پيدا کنيد»، «تنها همين کار پول‌ساز است. اگر نمي‌خواهيد در فروش حرفه‌اي باشيد، شغل ديگري انتخاب کنيد، چون عدم موفق برايتان بسيار دشوار خواهد بود. فروشندگان حرفه‌اي، موتور هر اقتصادي در جهان هستند.»
چگونه مي‌توان حرفه‌اي شد؟ چطور مي‌توانيد يک معامله را زودتر از بقيه جوش دهيد؟ «کاردون» به تازگي ?? خصوصيت فروشنده حرفه اي را بيان کرده است که آنها را از ساير افراد متمايز مي‌کند. در ادامه با اين ويژگي‌ها آشنا مي‌شويم.
________________________________________
: ?? توصيه درباره تدوين استراتژي فروش از زبان حرفه‌اي‌ها
________________________________________
?. فقط به فروش فکر نمي‌کنند بلکه مي‌خواهند يک کسب‌وکار راه بيندازند. فروشندگان حرفه‌اي فقط به دنبال اين نيستند که چيزي بفروشند، بلکه مي‌خواهند يک کسب‌وکار راه‌ بيندازند. زماني که شما به چيزي فراتر از يک فروشِ صِرف فکر مي‌کنيد، توجه ديگران را بسيار راحت‌تر جلب مي‌کنيد. آنها به آنچه مي‌خواهيد بگوييد علاقه‌ي بيشتري نشان مي‌دهند، زيرا آنچه مي‌گوييد فراتر از يک فروش ساده است.
?. کسب‌وکار خود را هر بار بر يک مشتري متمرکز مي‌کنند و هميشه از طريق آخرين مشتري به مشتري‌هاي ديگر مي‌رسند. هيچ‌گاه فروشي انجام ندهيد که پس از آن مشتري را فراموش کنيد. آخرين فروشي که انجام مي‌دهيد بايد دروازه‌اي براي روابط و مشتريان جديد باشد. در اين زمينه جلب رضايت مشتري اهميت ويژه‌اي دارد.
?. بيشتر از صحبت کردن، گوش مي‌دهند تا با درک نيازهاي مشتري، راهکاري برايش پيدا کنند. فروشندگان حرفه‌اي هميشه از مشتريان خود مي‌پرسند، چرا مي‌خواهند کاري انجام شود. با گوش کردن بيشتر شما مي‌توانيد خواسته‌هاي آنها بهتر درک کنيد.

?. هميشه بيشتر از آنچه قول داده‌اند، عمل مي‌کنند و تعهد مي‌دهند. يک جمله‌ي قديمي معروف در فروش مي‌گويد «کم تعهد دهيد و بيش از حد تحويل دهيد»، اما «کاردون» توصيه مي‌کند بايد «بيش از حد تعهد دهيد و بيش از حد نيز تحويل دهيد».

?. زمان خود را روي چيزهايي (افرادي) صرف مي‌کنند که اثر مثبت بر درآمدشان دارد و از صرف زمان روي چيزهايي (افرادي) مي‌پرهيزند که براي‌شان هيچ بازگشتي ندارد. فروشندگان حرفه‌اي مي‌دانند چگونه زمان خود را روي چيزي بگذارند که براي‌شان سودمند است. زمان خود را با فعاليتي هدر ندهيد که هيچ منفعتي برايتان ندارد يا در حال حاضر و حتي آينده نيز برايتان سودآور نخواهد بود.
تبليغات

?. هميشه به دنبال راه‌هاي جديد، بهتر و سريع‌تر براي افزايش فروش هستند. به زمان اهميت دهيد. فروشندگان حرفه‌اي دائما به پيشرفت کارشان توجه مي‌کنند و به دنبال راه‌هاي سريع‌تر براي به سرانجام رساندن معاملات هستند.
?. علاقه‌مند به سرمايه‌گذاري در روابط اجتماعي هستند، چون مي‌دانند فاصله‌ي بين تماس و قرارداد با «رابطه» پر مي‌شود. مشارکت‌تان را در انجمن‌هايي که در آنها عضو هستيد بيشتر و در آنها سرمايه‌گذاري کنيد و به‌عنوان هزينه به آن نگاه نکنيد، چرا که به توسعه‌ي اين روابط نياز داريد.
?. در مورد فروش تعصب دارند. ذهن فروشندگان حرفه‌اي شديدا درگير مشتريان و رشد کسب‌وکارشان است.
?. براي کسب نتيجه به اقتصاد بازار اتکا نمي‌کنند، بلکه به فعاليت‌هاي خودشان وابسته هستند. اگر حرفه‌اي هستيد، در هر اقتصادي موفق خواهيد شد، چون اقتصاد خودتان را خلق مي‌کنيد. شما خودتان مسير را مشخص مي‌کنيد و باعث تحقق هر چيز، صرفنظر از محيط و شرايط مي‌شويد.
??. اطراف‌شان مملو از افراد موفق است و زمان کمي براي کساني مي‌گذارند که فرصت‌ساز نيستند. اين افراد گاهي ظاهرا بي‌علاقه به ديگران به نظر مي‌رسند، اما واقعيت اين است که آنها به بازدهي پايين علاقه‌اي ندارند. فروشندگان حرفه‌اي نمي‌خواهند وقت خود را با کساني هدر دهند که هيچ کاري انجام نمي‌دهند.
??. هيچ چيز را به اندازه‌ي کافي خوب نمي‌دانند. اين افراد نيازي به ديگران ندارند تا آنها را مديريت کنند و خودشان مشوق خود هستند.

??. ناکامي در تلاش براي فروش را شکست نمي‌بينند، بلکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *