مقالات

این، یا، برای، بازاریابی، سایت

دانلود پایان نامه

شما را حمایت‌ می‌کند.
??. مسیر جدیدی امتحان کنید. آشنا بودن با مسیرهای پر رفت‌و‌آمد زندگیتان به سادگی می‌تواند به بی‌علاقگی و عدم ارتباط تبدیل شود. راه جدید شما را هوشیار نگه می‌دارد.
??. به سادگی برای انجام یک تکلیف و فقط به خاطر اینکه طرف مقابل ناراحت نشود، «بله» نگویید. می‌توانید مؤدبانه به درخواست‌هایی که برایتان ممکن نیست، جواب رد بدهید و حتی نیاز به دلیل‌تراشی ندارید.
??. به افرادی که برایشان احترام قائل هستید و به نظرتان با اعتماد به نفس هستند، نگاه کنید. از آنها تقلید نکنید، اما آنچه را باعث تمایزشان در داشتن اعتماد به نفس می‌شود، شناسایی کنید و یاد بگیرید.
??. برنامه‌ای برای انجام همه‌ی کارها‌یتان بچینید و انتخاب‌هایی آگاهانه برای دنبال‌ کردن این برنامه داشته باشید. مشاهده‌ی پیشرفتتان، باعث تقویت خودتان می‌شود.
??. زمانی که احساس می‌کنید کل تمرکزتان به درونتان است و از شک و ترس فلج شده‌اید، توجه‌تان را به بیرون و به آنچه می‌توانید با آن تعامل داشته باشید، معطوف کنید.
??. همچنان خودتان را برای شکست یا اشتباهات‌ سرزنش می‌کنید؟ شاید این کار مانع از شادی در زندگیتان نشود، اما به شما کمک نمی‌کند تا از این مسیر عبور کنید. بهتر است با قبول هر چیز خوب یا بد، تمرین کنید که زندگی غنی داشته باشید.
برگرفته از: lifehack

این مجموعه صوتی پرطرفدار را از دست ندهید
مقالات صوتی

مجموعه صوتی پرطرفدارترین مقالات با موضوع اعتماد به نفس
کسی که به خود اعتماد دارد به تعریف کسی احتیاج ندارد

5000تومان



جای تعجب ندارد که چرا در طی چند سال گذشته، بازاریابی ربایشی (درون‌گرا) به طور فزاینده‌ای در جهان بازاریابی و تبلیغات، به محبوبیت دست یافته است. در حالی‌که کمپین‌های تبلیغاتی برون‌گرای سنتی، تلاش می‌کنند تا مخاطبان نا‌آشنا را با پیام‌های فروش متقاعد کنند، کمپین‌های ربایشی بر ارزشی تمرکز می‌کنند که می‌توانند برای استفاده‌کنندگان فراهم کنند. و باعث می‌شود که در هنگام نیاز، استفاده‌کنندگان به طور طبیعی جذب آن کسب و کار شوند.
به طور کلی، استراتژی‌های بازاریابی ربایشی ارزان‌تر هستند، مزیت‌های بیشتری دارند، و در دراز مدت نرخ بالاتری از بازگشت را ایجاد می‌کنند.
بنابراین، اگر این مزایا، شما را نیز تحت تاثیر قرار داده است، به محبوب‌ترین استراتژی‌های ربایشی که در ادامه آمده است، توجه کنید. در حال حاضر، این استراتژی‌ها برای هر استارتاپ جدیدی ضروری هستند:
?. بازاریابی محتوایی در سایت
بازاریابی محتوایی در سایت، از چند طریق می‌تواند مفید باشد. محتوای جدید، نه تنها خوانندگان جدیدی را به سایت شما هدایت می‌کند، بلکه خوانندگان و مشتریان فعلی را با نام تجاری شما درگیر نگه می دارد، و حداکثر مشتری را برای شما حفظ می‌کند. شما باید محتوایی بسیار دقیق، اصیل و ارزشمند ارائه دهید، که همیشه آسان و سر‌ راست نیست؛ اما، با ارائه‌ی محتوایی با کیفیت بالا با جریانی ثابت، شما مزایای بسیار زیاد آن را خواهید دید.
همچنین بازاریابی محتوایی سوخت رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های ایمیلی شما را فراهم کرده و رتبه‌ی جستجوی شما را افزایش می‌دهد (بیش از پیش). در بررسی‌های اخیری که انجام داده‌ام، از ??? بازاریاب، ?? درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که برای افزایش و یا حفظ بودجه‌ی فعلیِ بازاریابی محتوایی در سایت‌های خود برنامه‌ریزی کرده‌اند. که نشان می‌دهد قدرت محتوای سایت تا چه حد قابل ستایش است. اگر می‌خواهید محتوای باکیفیت تولید کنید، این ? روش حتما به شما کمک خواهند کرد.
?. بازاریابی محتوایی خارج از سایت
شیوه‌ی عملکرد کمپین بازاریابی محتوایی خارج از سایت، مشابه خواهد بود، به طوریکه محتوایی با نوشتار خوب، هدفمند و مطالب ارزشمند را فراهم می‌کنید، اما به جای انتشار در سایت خود، آن را در سایت دیگری منتشر می‌کنید (امیدوارم، که در رسانه‌های بزرگ منتشر کنید!).
مزیت این روش فرصت دیده‌شدن توسط مخاطبان جدیدی است که ممکن است تا به حال اسم شما به گوششان نخورده باشد. شما ترافیک ارجاع را دریافت خواهید کرد و شهرت نام تجاری‌تان به طور پیوسته با کار کردن با ناشران بزرگتر و بهتر، رشد خواهد کرد.
?. بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)

بازاریابی محتوایی در سایت و خارج از سایت، سوخت قابل توجهی را برای شما فراهم می‌کند تا در جستجوها بیشتر دیده شوید. محتوای سایت، لینک‌های وارد شونده به سایت را جذب می‌کند، در حالیکه محتوای خارج از سایت به طور مستقیم لینک‌هایی را به وب‌سایت شما ایجاد می‌کند. هر چه وب سایت شما لینک‌های ورودی با کیفیت‌تر و ارزشمند‌تری داشته باشند، در موتورهای جستجو رتبه‌ی بالاتری به دست خواهد آورد. در واقع، در گزارش اخیر گوگل اشاره شده است که دو مورد از سه عامل رتبه بندی بالا در الگوریتم، محتوا و لینک‌های ورودی می‌باشد.

اما اجزای فنی بیشتری در مورد SEO وجود دارد که برای افزایش ترافیک ورودی از سمت موتورهای جستجو باید پیاده سازی کنید. این اجزا عبارتند از بهینه‌سازی سایت برای دستگاه‌های تلفن همراه، بهبود سرعت سایت و هدف قرار دادن عبارت‌های کلیدی استراتژیک. این استراتژی زمان‌بر است، اما با بیشترین بازدهی این زمان صرف شده را جبران می‌کند.
?. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌ی اجتماعی ارگانیک، به تمامی سهم خود در جذب مخاطب دست یافته‌است، ولی با این حال به عنوان یکی از موثرترین استراتژی‌‌ها برای جذب مخاطب جدید باقی مانده است. شما از طریق رسانه‌های اجتماعی این قدرت را دارید که تقریبا با هر کسی در جهان تعامل داشته باشید و به تدریج مخاطبان وفاداری را جمع‌آوری کنید (البته به این شرط که به طور مداوم، بینش و محتوای ارزشمندی را فراهم می‌کنید).
تبلیغات

محتوای درون سایت و خارج از سایت را به شبکه‌ی اجتماعی پیوند بزنید، چرا که دنبال کنندگان دلایل بیشتری برای باقی ماندن در کنار شما خواهند داشت. رسانه‌ی اجتماعی به تنهایی، می‌تواند جریان ثابتی از ترافیک را به سایت شما هدایت کند و نام تجاری شما را بسازد، اما قدرت واقعی آن، تقویت اثرات دیگر استراتژی‌های بازاریابی ربایشی است. با توجه به بررسی یاد شده در اوایل مطلب، ?? درصد از پاسخ‌دهندگان (بالاترین درصد در بین ?? استراتژی بازاریابی موجود در این نظرسنجی) اعتقاد داشتند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در پنج سال آینده حتی موثرتر خواهد بود.
?. بازاریابی از طریق افراد تاثیر‌‌ گذار

مفهوم بازاریابی از طریق «افراد تاثیر‌گذار» نسبتا ساده است، اما انجام آن در عمل کمی سخت‌تر است. ایده‌ی این استراتژی هدف قرار دادن «افراد تاثیر‌گذار» در صنعت شما است. این افراد رهبران فکری و تاثیرگذاری می‌باشند که شهرت بالایی داشته و دارای بزرگترین بخش از مخاطبان در محل زندگی شما می‌باشند. از طریق همکاری با این افراد تاثیرگذار روی پروژه‌های محتوای مشترک و یا حتی فقط تبادلات بی ضرر در رسانه‌ی اجتماعی (اغلب برای سود متقابل)، شما مخاطبان یکدیگر را تحت تاثیر قرار می‌دهید، و شهرت بهتری کسب می‌کنید.
سخت ترین قسمت، شناسایی افراد تاثیرگذار (که به احتمال زیاد به نام تجاری شما نفع می‌رسانند) و متقاعد کردن آنها برای پیوستن به کمپین تبلیغاتی شماست. به نظر می‌رسد بازاریابی از طریق افراد تاثیر‌گذار پیشرفته‌ترین استراتژی در این لیست باشد، که شاهد آن بالاترین درصد بازاریابانی است (?? درصد) که با این جمله در بررسی انجام شده موافق بوده‌اند : «در حال حاضر از این استراتژی استفاده نمی‌کنم، اما برای استفاده از آن در آینده برنامه‌ریزی می‌کنم.»
?. خبرنامه‌ی ایمیلی
تردید داشتم که خبرنامه‌ی ایمیلی را در این لیست وارد کنم یا نه، چراکه بازاریابی ایمیلی به طور کلی ممکن است یک استراتژی برون‌گرا باشد. با این وجود، خبرنامه‌ی ایمیلی معمولا حول ارائه‌ی محتوا به مشترکین می‌چرخد و وفاداری و نگه داشتن آنها را افزایش می‌دهد، در حالی‌که به طور همزمان جریان ترافیک مکرر را به سایت شما تثبیت می‌کند.
از آنجا که مطالب شما مفهوم ارزشمندی را به خوانندگان و مشترکان ارائه می‌دهد، و از آن تنها به عنوان راهی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده نمی‌کنید، می‌تواند به عنوان شکلی از بازاریابی درون‌گرا در نظر گرفته شود. علاوه بر این ، بازاریابی ایمیلی ممکن است به آسانی قابل دستیابی باشد: در بررسی انجام شده، بازاریابی ایمیلی از نظر سادگی اجرا، به عنوان دومین تاکتیک گزارش شده است، اما پنجمین بازده‌ی سرمایه‌ی بالا را در بین ده استراتژی موجود ارا‌ئه می‌دهد.
?. برند‌سازی شخصی

در نهایت، برند‌‌‌سازی شخصی را می‌توان تقریبا در ترکیب با هر یک از استراتژی‌های بالا استفاده کرد. به عنوان مثال، می‌توانید از برخی اعضای سطح بالای تیم‌تان بخواهید محتوای سایت بیشتری ارسال کنند و بخش اعظم مطالب منتشر شده توسط نویسنده‌ی مهمان را به خود اختصاص دهند، و یا حتی به همکارانی برای تامین مطالب لازم برای استراتژی محتوای خارج از سایت تبدیل شوند.
البته، خواسته‌ی شما نشر آن محتوا در رسانه‌ی اجتماعی خواهد بود. می‌توانید جذبه‌ی شخصی بیشتری در کمپین بازاریابی افراد تاثیر گذار خود ایجاد کنید. با گره زدن برند شرکت خود به تعدادی از برندهای شخصی، شرکت خود را در دسترس‌تر، انسانی و قابل اعتمادتر می‌کنید. این‌ها همان سه عاملی هستند که مصرف‌کنندگان این روزها سخت‌تر به دست می‌آورند.
این استراتژی‌ها، نه به خاطر چگونگی کارکرد هریک از آنها، بلکه به خاطر چگونگی کار کردن ترکیبی‌شان، جادویی هستند. تمام این استراتژی‌ها قدرت ارتقاء یکدیگر را داشته و مکمل هم هستند، و اگر از همگی آنها استفاده کنید، بازدهی کل چندین برابر می‌شود. منابع خود را برای تسخیر این تاکتیک‌ها متمرکز کنید، رویکرد خود را در طول راه تنظیم و اصلاح کنید، هیچ چیز قادر به متوقف کردن حرکت بازاریابی استارتاپ‌تان نخواهد شد.
بر گرفته از: entrepreneur.com

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی افزایش فروش به روش اساتید هاروارد
فروش خود را در هر شرایطی افزایش دهید

12000تومان



خوش‌مان بیاید یا نه، آدم‌های ناسازگار همه‌جا هستند. بدون‌شک جایی در زندگیِ همه‌ی ما وجود دارد که به پستِ آدم ناسازگاری برمی‌خوریم و باید راهی برای مقابله با او پیدا کنیم. اگر قرار باشد مواجهه با او حال آدم را بگیرد، آسان است که با خود بگوییم: «اصلا چرا خودم را به دردسر بیندازم؟» اما به این سادگی هم نیست؛ گاهی اوقات به‌اجبار در موقعیت‌هایی قرار می‌گیریم که کنترل چندانی روی آنها نداریم.

:
? توصیه برای اینکه رفتارها و حرف‌های دیگران را به خودتان نگیرید
? رفتاری که باعث می‌شود دیگران بیشتر به شما احترام بگذارند
چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم؛ آشنایی با ?? نکته واقعا کاربردی
یکی از این موقعیت‌های اجباری، روابط خانوادگی است. در حقیقت اعضای خانواده اغلب دشوارترین کسانی هستند که باید با آنها روبه‌رو شویم، چون به شیوه‌ی بسیار پیچیده‌تر و نزدیک‌تری با ما در ارتباط هستند. در مورد آشنایان دشواری که در زندگی داریم، مثل برخی دوستان، همکاران یا همسایه‌ها، چه‌بسا گهگاه مجبور به برخورد با آنها بشویم، تا وقتی ناسازگاریِ بین‌مان برطرف شود یا اینکه بتوانیم خودمان را از این ارتباط دشوار رها کنیم. اما در مورد اعضای خانواده مجبوریم به‌خاطر حفظ یکپارچگی خانواده هم که شده، این رابطه را هم‌چنان ادامه بدهیم. به‌عبارت دیگر، روابط شخصی ممکن است بر کل خانواده تأثیر بگذارند. اگر با عضو دشوار خانواده کنار نیایید، ممکن است ناخواسته‌ فشار فراوانی بر کل روابط فامیلی وارد کنید.
مثال‌های چنین روابطی را به‌فراوانی در اطراف خودمان می‌بینیم. در همین وب‌سایت چطور، گاهی اوقات برخی دوستان دیدگاهی می‌نویسند با این مضمون که من مثلا دوست دارم مثبت‌اندیش باشم، یا این کار را بکنم، یا آن رژیم غذایی را رعایت کنم ولی حضور فلان عضو خانواده باعث می‌شود همه‌ی رشته‌ها پنبه شوند یا او نمی‌گذارد، یا او خیلی منفی‌نگر است!
پس با آن کسانی که شاید چندان دوست‌شان ندارید یا ترجیح می‌دادید در حلقه‌ی خانوادگی‌تان حضور نداشته باشند، اما از طرف دیگر مجبورید به‌خاطر ارتباط خانوادگی با او سازگار شوید چه می‌کنید؟

?. سعی نکنید طرفِ ناسازگار را تغییر دهید
او را همان‌طور که هست بپذیرید. این در مورد همه‌ی آدم‌های ناسازگار صدق می‌کند، نه فقط اعضای خانواده. شاید بخواهید به کسی که برایش اهمیت قائل هستید کمک کنید، چه‌بسا تلاش‌هایی نیز برای کمک به او می‌کنید. گاهی اوقات این جواب می‌دهد، اما اغلب اوقات تلاش‌هایتان نتیجه‌ای دربر نخواهند داشت. در حقیقت، شاید سعی در درست‌کردن آن شخص یا بهترکردنِ زندگی‌اش، به سردرد بزرگی برای خودتان تبدیل شود، چون هرچه بیشتر برای او تلاش می‌کنید، او انتظار بیشتری از شما پیدا می‌کند. بپذیرید که او قادر به تغییر نیست، حداقل در آن برهه از زمان. باید بپذیرید که رفتار و اخلاقِ او همان چیزی است که همیشه بوده، مگر اینکه تغییر واقعی را در او ببینید و اطمینان بیابید که سعی می‌کند توجه کند و قدمی به‌سوی شما بردارد. باید انتظارات خودتان را درباره‌ی آنچه دیگران می‌توانند انجام بدهند و آنچه می‌خواهند انجام بدهند در حد معقولی نگه دارید.
?. حاضر و صریح باشید

دانستن اینکه شخصی در تلاش است اختلاف را در جهتی که می‌خواهد هدایت کند، ممکن است آدم را به‌راحتی هم از نظر هیجانی و هم بدنی دچار مشکل کند و چه‌بسا ضربان قلب و فشار خون را بالا ببرد. سعی کنید خود به پاسخ جنگ یا گریز نرسید، چون ناگزیر منجربه حالت تدافعی می‌شود. مسلما نمی‌خواهید گرفتار بحث و جدل شوید. با خودتان صادق بمانید، کمالِ خود را حفظ کنید. وقتی عقیده‌ی خود را بیان می‌کنید، صریح و قاطع باشید. روی چگونگی واکنش‌تان تمرکز کنید. بدانید چه موقع بحث‌تان به نقطه‌ای می‌رسد که بازگشتی از آن نیست (یعنی این بحث دیگر به حل اختلاف کاری ندارد، بلکه مسئله‌ی بردن و باختن مطرح می‌شود). اگر به این نقطه رسید، ارتباط را متوقف و بحث را تمام کنید.
تبلیغات

?. افراد دشوار را به بیان نظرات‌شان ترغیب کنید
(به‌وضوح پیش از آنکه گفت‌وگویتان مثل بالا از دست برود)، به طرف مقابل‌تان اجازه بدهید دیدگاه خودش را درباره‌ی مشکل یا مسئله‌ی جاری بدون هیچ‌گونه قطع صحبتی، به‌طور کامل بیان کند. چرا فکر می‌کند مورد قضاوت یا انتقاد دیگران قرار گرفته است؟ چه چیزی وجود دارد که فکر می‌کند دیگران نمی‌فهمند؟ از دیگران چه می‌خواهند یا چه انتظاری دارند؟ مسئله‌ی اصلی آن است که تا جای ممکن بی‌طرف بمانید. گوش‌کردن صرف به‌جای تلاش به پاسخ‌دادن باعث می‌شود او فکر کند می‌تواند آنچه را در ذهنش است بیان کند. احترام نشان‌دادن به تفاوت‌های دیگران می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشد.
?. مراقب موضوعات چالش‌برانگیز باشید
موضوعات مشخصی وجود خواهند داشت که ناگزیر نقاط ناسازگاری و اختلافی را بروز می‌دهند. این موضوعات را بشناسید و وقتی پای آنها به میان می‌آید، حواس‌تان بسیار جمع باشد. تجربیات گذشته باید به کمک‌تان بیایند، به‌ویژه وقتی با این موضوعات حساس مواجه می‌شوید. آماده باشید که یا این موضوعات را به‌شیوه‌ای صریح و بدون درگیری بیان کنید یا اگر جو بیش از حد داغ می‌شود، از این اختلاف بگذرید.
?. بدانید که بعضی موضوعات کاملا غیرقابل بحث هستند
تاریخ و تجربه به شما می‌گویند که به هر نحوی باید از این موضوعات اجتناب کنید. نه اینکه برای همیشه باید بر موضوعات مهم سرپوش گذاشت، بلکه اگر تجربه می‌گوید که مواجهه با موضوعات خاصی فشار زیادی روی شما وارد می‌کند و بحث در مورد آن، آن‌قدری پیش نرفته که منجربه ایجاد روابطه حسنه بشود، پس بهترین کار اجتناب از این بحث تا زمانی است که هر دو طرف به حرکت در مسیری سازنده تمایل داشته باشند.
?. همیشه هم همه چیز به شما برنمی‌گردند

بله، اینکه هر چیزی طرف مقابل می‌گوید به آدم برنخورد، سخت است به‌ویژه وقتی مورد حمله قرار می‌گیرید یا می‌خواهند به آدم القا کنند که مقصر فلان چیز است. اما اگر به جزئیات هر اختلافی دقت کنید، می‌بینید که چطور شکل می‌گیرد. توجه کنید که آدم‌ها چگونه در بحث پیش می‌روند. معمولا همه چیز از یک مسئله، اختلاف یا پاسخ مشخص شروع می‌شود که آدم را ناراحت یا عصبانی می‌کند. اگر ادامه پیدا کند، پروبال می‌گیرد و به‌سرعت به حملات شخصی تبدیل می‌شود (که اغلب تلاش می‌کنند به شما القا کنند که چون به شیوه‌ای که طرف انتظار داشته رفتار نکرده‌اید، مقصر یا گناهکار هستید). اگر قبلا چنین تعاملی را تجربه کرده‌اید، مهندسی معکوس را به‌کار بگیرید و ببینید نطفه‌ی این اختلاف در کجا شکل گرفته است.
?. سلامت خودتان در اولویت است
ضمن اینکه می‌خواهید نسبت به دیگران تا جای ممکن محترمانه و باملاحظه رفتار کنید، مسلما دوست ندارید صرف اینکه کسی خوشحال یا راضی بشود یا با او در صلح و صفا باشید، خودتان را تحت فشار و در تنگنای روحی قرار بدهید. هرگز نگذارید تعاملات و روابط شخصی سلامتی‌تان را به خطر بیندازند. مرزهای خود را بشناسید، آن مرزهایی که بین شما و دیگری، منطقه‌ای محافظت‌شده را مشخص می‌کنند. هیچ‌کس حق ندارد فضای شخصیِ شما را اشغال کند، مگر اینکه خودتان به او اجازه بدهید.
اینجا همان موقعیت خاصی است که خانواده یا فامیل برای مناسبتی خاص یا تعطیلات دور هم جمع می‌شوند. در مورد فامیل، بهت

92