اين، يا، براي، بازاريابي، سايت

شما را حمايت‌ مي‌کند.
??. مسير جديدي امتحان کنيد. آشنا بودن با مسيرهاي پر رفت‌و‌آمد زندگيتان به سادگي مي‌تواند به بي‌علاقگي و عدم ارتباط تبديل شود. راه جديد شما را هوشيار نگه مي‌دارد.
??. به سادگي براي انجام يک تکليف و فقط به خاطر اينکه طرف مقابل ناراحت نشود، «بله» نگوييد. مي‌توانيد مؤدبانه به درخواست‌هايي که برايتان ممکن نيست، جواب رد بدهيد و حتي نياز به دليل‌تراشي نداريد.
??. به افرادي که برايشان احترام قائل هستيد و به نظرتان با اعتماد به نفس هستند، نگاه کنيد. از آنها تقليد نکنيد، اما آنچه را باعث تمايزشان در داشتن اعتماد به نفس مي‌شود، شناسايي کنيد و ياد بگيريد.
??. برنامه‌اي براي انجام همه‌ي کارها‌يتان بچينيد و انتخاب‌هايي آگاهانه براي دنبال‌ کردن اين برنامه داشته باشيد. مشاهده‌ي پيشرفتتان، باعث تقويت خودتان مي‌شود.
??. زماني که احساس مي‌کنيد کل تمرکزتان به درونتان است و از شک و ترس فلج شده‌ايد، توجه‌تان را به بيرون و به آنچه مي‌توانيد با آن تعامل داشته باشيد، معطوف کنيد.
??. همچنان خودتان را براي شکست يا اشتباهات‌ سرزنش مي‌کنيد؟ شايد اين کار مانع از شادي در زندگيتان نشود، اما به شما کمک نمي‌کند تا از اين مسير عبور کنيد. بهتر است با قبول هر چيز خوب يا بد، تمرين کنيد که زندگي غني داشته باشيد.
برگرفته از: lifehack

اين مجموعه صوتي پرطرفدار را از دست ندهيد
مقالات صوتي

مجموعه صوتي پرطرفدارترين مقالات با موضوع اعتماد به نفس
کسي که به خود اعتماد دارد به تعريف کسي احتياج ندارد

5000تومان



جاي تعجب ندارد که چرا در طي چند سال گذشته، بازاريابي ربايشي (درون‌گرا) به طور فزاينده‌اي در جهان بازاريابي و تبليغات، به محبوبيت دست يافته است. در حالي‌که کمپين‌هاي تبليغاتي برون‌گراي سنتي، تلاش مي‌کنند تا مخاطبان نا‌آشنا را با پيام‌هاي فروش متقاعد کنند، کمپين‌هاي ربايشي بر ارزشي تمرکز مي‌کنند که مي‌توانند براي استفاده‌کنندگان فراهم کنند. و باعث مي‌شود که در هنگام نياز، استفاده‌کنندگان به طور طبيعي جذب آن کسب و کار شوند.
به طور کلي، استراتژي‌هاي بازاريابي ربايشي ارزان‌تر هستند، مزيت‌هاي بيشتري دارند، و در دراز مدت نرخ بالاتري از بازگشت را ايجاد مي‌کنند.
بنابراين، اگر اين مزايا، شما را نيز تحت تاثير قرار داده است، به محبوب‌ترين استراتژي‌هاي ربايشي که در ادامه آمده است، توجه کنيد. در حال حاضر، اين استراتژي‌ها براي هر استارتاپ جديدي ضروري هستند:
?. بازاريابي محتوايي در سايت
بازاريابي محتوايي در سايت، از چند طريق مي‌تواند مفيد باشد. محتواي جديد، نه تنها خوانندگان جديدي را به سايت شما هدايت مي‌کند، بلکه خوانندگان و مشتريان فعلي را با نام تجاري شما درگير نگه مي دارد، و حداکثر مشتري را براي شما حفظ مي‌کند. شما بايد محتوايي بسيار دقيق، اصيل و ارزشمند ارائه دهيد، که هميشه آسان و سر‌ راست نيست؛ اما، با ارائه‌ي محتوايي با کيفيت بالا با جرياني ثابت، شما مزاياي بسيار زياد آن را خواهيد ديد.
همچنين بازاريابي محتوايي سوخت رسانه‌هاي اجتماعي و کمپين‌هاي ايميلي شما را فراهم کرده و رتبه‌ي جستجوي شما را افزايش مي‌دهد (بيش از پيش). در بررسي‌هاي اخيري که انجام داده‌ام، از ??? بازارياب، ?? درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که براي افزايش و يا حفظ بودجه‌ي فعليِ بازاريابي محتوايي در سايت‌هاي خود برنامه‌ريزي کرده‌اند. که نشان مي‌دهد قدرت محتواي سايت تا چه حد قابل ستايش است. اگر مي‌خواهيد محتواي باکيفيت توليد کنيد، اين ? روش حتما به شما کمک خواهند کرد.
?. بازاريابي محتوايي خارج از سايت
شيوه‌ي عملکرد کمپين بازاريابي محتوايي خارج از سايت، مشابه خواهد بود، به طوريکه محتوايي با نوشتار خوب، هدفمند و مطالب ارزشمند را فراهم مي‌کنيد، اما به جاي انتشار در سايت خود، آن را در سايت ديگري منتشر مي‌کنيد (اميدوارم، که در رسانه‌هاي بزرگ منتشر کنيد!).
مزيت اين روش فرصت ديده‌شدن توسط مخاطبان جديدي است که ممکن است تا به حال اسم شما به گوششان نخورده باشد. شما ترافيک ارجاع را دريافت خواهيد کرد و شهرت نام تجاري‌تان به طور پيوسته با کار کردن با ناشران بزرگتر و بهتر، رشد خواهد کرد.
?. بهينه‌سازي موتور جستجو (SEO)

بازاريابي محتوايي در سايت و خارج از سايت، سوخت قابل توجهي را براي شما فراهم مي‌کند تا در جستجوها بيشتر ديده شويد. محتواي سايت، لينک‌هاي وارد شونده به سايت را جذب مي‌کند، در حاليکه محتواي خارج از سايت به طور مستقيم لينک‌هايي را به وب‌سايت شما ايجاد مي‌کند. هر چه وب سايت شما لينک‌هاي ورودي با کيفيت‌تر و ارزشمند‌تري داشته باشند، در موتورهاي جستجو رتبه‌ي بالاتري به دست خواهد آورد. در واقع، در گزارش اخير گوگل اشاره شده است که دو مورد از سه عامل رتبه بندي بالا در الگوريتم، محتوا و لينک‌هاي ورودي مي‌باشد.

اما اجزاي فني بيشتري در مورد SEO وجود دارد که براي افزايش ترافيک ورودي از سمت موتورهاي جستجو بايد پياده سازي کنيد. اين اجزا عبارتند از بهينه‌سازي سايت براي دستگاه‌هاي تلفن همراه، بهبود سرعت سايت و هدف قرار دادن عبارت‌هاي کليدي استراتژيک. اين استراتژي زمان‌بر است، اما با بيشترين بازدهي اين زمان صرف شده را جبران مي‌کند.
?. بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي

بازاريابي شبکه‌ي اجتماعي ارگانيک، به تمامي سهم خود در جذب مخاطب دست يافته‌است، ولي با اين حال به عنوان يکي از موثرترين استراتژي‌‌ها براي جذب مخاطب جديد باقي مانده است. شما از طريق رسانه‌هاي اجتماعي اين قدرت را داريد که تقريبا با هر کسي در جهان تعامل داشته باشيد و به تدريج مخاطبان وفاداري را جمع‌آوري کنيد (البته به اين شرط که به طور مداوم، بينش و محتواي ارزشمندي را فراهم مي‌کنيد).
تبليغات

محتواي درون سايت و خارج از سايت را به شبکه‌ي اجتماعي پيوند بزنيد، چرا که دنبال کنندگان دلايل بيشتري براي باقي ماندن در کنار شما خواهند داشت. رسانه‌ي اجتماعي به تنهايي، مي‌تواند جريان ثابتي از ترافيک را به سايت شما هدايت کند و نام تجاري شما را بسازد، اما قدرت واقعي آن، تقويت اثرات ديگر استراتژي‌هاي بازاريابي ربايشي است. با توجه به بررسي ياد شده در اوايل مطلب، ?? درصد از پاسخ‌دهندگان (بالاترين درصد در بين ?? استراتژي بازاريابي موجود در اين نظرسنجي) اعتقاد داشتند بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي در پنج سال آينده حتي موثرتر خواهد بود.
?. بازاريابي از طريق افراد تاثير‌‌ گذار

مفهوم بازاريابي از طريق «افراد تاثير‌گذار» نسبتا ساده است، اما انجام آن در عمل کمي سخت‌تر است. ايده‌ي اين استراتژي هدف قرار دادن «افراد تاثير‌گذار» در صنعت شما است. اين افراد رهبران فکري و تاثيرگذاري مي‌باشند که شهرت بالايي داشته و داراي بزرگترين بخش از مخاطبان در محل زندگي شما مي‌باشند. از طريق همکاري با اين افراد تاثيرگذار روي پروژه‌هاي محتواي مشترک و يا حتي فقط تبادلات بي ضرر در رسانه‌ي اجتماعي (اغلب براي سود متقابل)، شما مخاطبان يکديگر را تحت تاثير قرار مي‌دهيد، و شهرت بهتري کسب مي‌کنيد.
سخت ترين قسمت، شناسايي افراد تاثيرگذار (که به احتمال زياد به نام تجاري شما نفع مي‌رسانند) و متقاعد کردن آنها براي پيوستن به کمپين تبليغاتي شماست. به نظر مي‌رسد بازاريابي از طريق افراد تاثير‌گذار پيشرفته‌ترين استراتژي در اين ليست باشد، که شاهد آن بالاترين درصد بازارياباني است (?? درصد) که با اين جمله در بررسي انجام شده موافق بوده‌اند : «در حال حاضر از اين استراتژي استفاده نمي‌کنم، اما براي استفاده از آن در آينده برنامه‌ريزي مي‌کنم.»
?. خبرنامه‌ي ايميلي
ترديد داشتم که خبرنامه‌ي ايميلي را در اين ليست وارد کنم يا نه، چراکه بازاريابي ايميلي به طور کلي ممکن است يک استراتژي برون‌گرا باشد. با اين وجود، خبرنامه‌ي ايميلي معمولا حول ارائه‌ي محتوا به مشترکين مي‌چرخد و وفاداري و نگه داشتن آنها را افزايش مي‌دهد، در حالي‌که به طور همزمان جريان ترافيک مکرر را به سايت شما تثبيت مي‌کند.
از آنجا که مطالب شما مفهوم ارزشمندي را به خوانندگان و مشترکان ارائه مي‌دهد، و از آن تنها به عنوان راهي براي تبليغ محصولات و خدمات خود استفاده نمي‌کنيد، مي‌تواند به عنوان شکلي از بازاريابي درون‌گرا در نظر گرفته شود. علاوه بر اين ، بازاريابي ايميلي ممکن است به آساني قابل دستيابي باشد: در بررسي انجام شده، بازاريابي ايميلي از نظر سادگي اجرا، به عنوان دومين تاکتيک گزارش شده است، اما پنجمين بازده‌ي سرمايه‌ي بالا را در بين ده استراتژي موجود ارا‌ئه مي‌دهد.
?. برند‌سازي شخصي

در نهايت، برند‌‌‌سازي شخصي را مي‌توان تقريبا در ترکيب با هر يک از استراتژي‌هاي بالا استفاده کرد. به عنوان مثال، مي‌توانيد از برخي اعضاي سطح بالاي تيم‌تان بخواهيد محتواي سايت بيشتري ارسال کنند و بخش اعظم مطالب منتشر شده توسط نويسنده‌ي مهمان را به خود اختصاص دهند، و يا حتي به همکاراني براي تامين مطالب لازم براي استراتژي محتواي خارج از سايت تبديل شوند.
البته، خواسته‌ي شما نشر آن محتوا در رسانه‌ي اجتماعي خواهد بود. مي‌توانيد جذبه‌ي شخصي بيشتري در کمپين بازاريابي افراد تاثير گذار خود ايجاد کنيد. با گره زدن برند شرکت خود به تعدادي از برندهاي شخصي، شرکت خود را در دسترس‌تر، انساني و قابل اعتمادتر مي‌کنيد. اين‌ها همان سه عاملي هستند که مصرف‌کنندگان اين روزها سخت‌تر به دست مي‌آورند.
اين استراتژي‌ها، نه به خاطر چگونگي کارکرد هريک از آنها، بلکه به خاطر چگونگي کار کردن ترکيبي‌شان، جادويي هستند. تمام اين استراتژي‌ها قدرت ارتقاء يکديگر را داشته و مکمل هم هستند، و اگر از همگي آنها استفاده کنيد، بازدهي کل چندين برابر مي‌شود. منابع خود را براي تسخير اين تاکتيک‌ها متمرکز کنيد، رويکرد خود را در طول راه تنظيم و اصلاح کنيد، هيچ چيز قادر به متوقف کردن حرکت بازاريابي استارتاپ‌تان نخواهد شد.
بر گرفته از: entrepreneur.com

اين کتاب پرطرفدار را از دست ندهيد
کتاب الکترونيکي

کتاب الکترونيکي افزايش فروش به روش اساتيد هاروارد
فروش خود را در هر شرايطي افزايش دهيد

12000تومان



خوش‌مان بيايد يا نه، آدم‌هاي ناسازگار همه‌جا هستند. بدون‌شک جايي در زندگيِ همه‌ي ما وجود دارد که به پستِ آدم ناسازگاري برمي‌خوريم و بايد راهي براي مقابله با او پيدا کنيم. اگر قرار باشد مواجهه با او حال آدم را بگيرد، آسان است که با خود بگوييم: «اصلا چرا خودم را به دردسر بيندازم؟» اما به اين سادگي هم نيست؛ گاهي اوقات به‌اجبار در موقعيت‌هايي قرار مي‌گيريم که کنترل چنداني روي آنها نداريم.

:
? توصيه براي اينکه رفتارها و حرف‌هاي ديگران را به خودتان نگيريد
? رفتاري که باعث مي‌شود ديگران بيشتر به شما احترام بگذارند
چگونه با ديگران ارتباط برقرار کنيم؛ آشنايي با ?? نکته واقعا کاربردي
يکي از اين موقعيت‌هاي اجباري، روابط خانوادگي است. در حقيقت اعضاي خانواده اغلب دشوارترين کساني هستند که بايد با آنها روبه‌رو شويم، چون به شيوه‌ي بسيار پيچيده‌تر و نزديک‌تري با ما در ارتباط هستند. در مورد آشنايان دشواري که در زندگي داريم، مثل برخي دوستان، همکاران يا همسايه‌ها، چه‌بسا گهگاه مجبور به برخورد با آنها بشويم، تا وقتي ناسازگاريِ بين‌مان برطرف شود يا اينکه بتوانيم خودمان را از اين ارتباط دشوار رها کنيم. اما در مورد اعضاي خانواده مجبوريم به‌خاطر حفظ يکپارچگي خانواده هم که شده، اين رابطه را هم‌چنان ادامه بدهيم. به‌عبارت ديگر، روابط شخصي ممکن است بر کل خانواده تأثير بگذارند. اگر با عضو دشوار خانواده کنار نياييد، ممکن است ناخواسته‌ فشار فراواني بر کل روابط فاميلي وارد کنيد.
مثال‌هاي چنين روابطي را به‌فراواني در اطراف خودمان مي‌بينيم. در همين وب‌سايت چطور، گاهي اوقات برخي دوستان ديدگاهي مي‌نويسند با اين مضمون که من مثلا دوست دارم مثبت‌انديش باشم، يا اين کار را بکنم، يا آن رژيم غذايي را رعايت کنم ولي حضور فلان عضو خانواده باعث مي‌شود همه‌ي رشته‌ها پنبه شوند يا او نمي‌گذارد، يا او خيلي منفي‌نگر است!
پس با آن کساني که شايد چندان دوست‌شان نداريد يا ترجيح مي‌داديد در حلقه‌ي خانوادگي‌تان حضور نداشته باشند، اما از طرف ديگر مجبوريد به‌خاطر ارتباط خانوادگي با او سازگار شويد چه مي‌کنيد؟

?. سعي نکنيد طرفِ ناسازگار را تغيير دهيد
او را همان‌طور که هست بپذيريد. اين در مورد همه‌ي آدم‌هاي ناسازگار صدق مي‌کند، نه فقط اعضاي خانواده. شايد بخواهيد به کسي که برايش اهميت قائل هستيد کمک کنيد، چه‌بسا تلاش‌هايي نيز براي کمک به او مي‌کنيد. گاهي اوقات اين جواب مي‌دهد، اما اغلب اوقات تلاش‌هايتان نتيجه‌اي دربر نخواهند داشت. در حقيقت، شايد سعي در درست‌کردن آن شخص يا بهترکردنِ زندگي‌اش، به سردرد بزرگي براي خودتان تبديل شود، چون هرچه بيشتر براي او تلاش مي‌کنيد، او انتظار بيشتري از شما پيدا مي‌کند. بپذيريد که او قادر به تغيير نيست، حداقل در آن برهه از زمان. بايد بپذيريد که رفتار و اخلاقِ او همان چيزي است که هميشه بوده، مگر اينکه تغيير واقعي را در او ببينيد و اطمينان بيابيد که سعي مي‌کند توجه کند و قدمي به‌سوي شما بردارد. بايد انتظارات خودتان را درباره‌ي آنچه ديگران مي‌توانند انجام بدهند و آنچه مي‌خواهند انجام بدهند در حد معقولي نگه داريد.
?. حاضر و صريح باشيد

دانستن اينکه شخصي در تلاش است اختلاف را در جهتي که مي‌خواهد هدايت کند، ممکن است آدم را به‌راحتي هم از نظر هيجاني و هم بدني دچار مشکل کند و چه‌بسا ضربان قلب و فشار خون را بالا ببرد. سعي کنيد خود به پاسخ جنگ يا گريز نرسيد، چون ناگزير منجربه حالت تدافعي مي‌شود. مسلما نمي‌خواهيد گرفتار بحث و جدل شويد. با خودتان صادق بمانيد، کمالِ خود را حفظ کنيد. وقتي عقيده‌ي خود را بيان مي‌کنيد، صريح و قاطع باشيد. روي چگونگي واکنش‌تان تمرکز کنيد. بدانيد چه موقع بحث‌تان به نقطه‌اي مي‌رسد که بازگشتي از آن نيست (يعني اين بحث ديگر به حل اختلاف کاري ندارد، بلکه مسئله‌ي بردن و باختن مطرح مي‌شود). اگر به اين نقطه رسيد، ارتباط را متوقف و بحث را تمام کنيد.
تبليغات

?. افراد دشوار را به بيان نظرات‌شان ترغيب کنيد
(به‌وضوح پيش از آنکه گفت‌وگويتان مثل بالا از دست برود)، به طرف مقابل‌تان اجازه بدهيد ديدگاه خودش را درباره‌ي مشکل يا مسئله‌ي جاري بدون هيچ‌گونه قطع صحبتي، به‌طور کامل بيان کند. چرا فکر مي‌کند مورد قضاوت يا انتقاد ديگران قرار گرفته است؟ چه چيزي وجود دارد که فکر مي‌کند ديگران نمي‌فهمند؟ از ديگران چه مي‌خواهند يا چه انتظاري دارند؟ مسئله‌ي اصلي آن است که تا جاي ممکن بي‌طرف بمانيد. گوش‌کردن صرف به‌جاي تلاش به پاسخ‌دادن باعث مي‌شود او فکر کند مي‌تواند آنچه را در ذهنش است بيان کند. احترام نشان‌دادن به تفاوت‌هاي ديگران مي‌تواند تأثير فوق‌العاده‌اي داشته باشد.
?. مراقب موضوعات چالش‌برانگيز باشيد
موضوعات مشخصي وجود خواهند داشت که ناگزير نقاط ناسازگاري و اختلافي را بروز مي‌دهند. اين موضوعات را بشناسيد و وقتي پاي آنها به ميان مي‌آيد، حواس‌تان بسيار جمع باشد. تجربيات گذشته بايد به کمک‌تان بيايند، به‌ويژه وقتي با اين موضوعات حساس مواجه مي‌شويد. آماده باشيد که يا اين موضوعات را به‌شيوه‌اي صريح و بدون درگيري بيان کنيد يا اگر جو بيش از حد داغ مي‌شود، از اين اختلاف بگذريد.
?. بدانيد که بعضي موضوعات کاملا غيرقابل بحث هستند
تاريخ و تجربه به شما مي‌گويند که به هر نحوي بايد از اين موضوعات اجتناب کنيد. نه اينکه براي هميشه بايد بر موضوعات مهم سرپوش گذاشت، بلکه اگر تجربه مي‌گويد که مواجهه با موضوعات خاصي فشار زيادي روي شما وارد مي‌کند و بحث در مورد آن، آن‌قدري پيش نرفته که منجربه ايجاد روابطه حسنه بشود، پس بهترين کار اجتناب از اين بحث تا زماني است که هر دو طرف به حرکت در مسيري سازنده تمايل داشته باشند.
?. هميشه هم همه چيز به شما برنمي‌گردند

بله، اينکه هر چيزي طرف مقابل مي‌گويد به آدم برنخورد، سخت است به‌ويژه وقتي مورد حمله قرار مي‌گيريد يا مي‌خواهند به آدم القا کنند که مقصر فلان چيز است. اما اگر به جزئيات هر اختلافي دقت کنيد، مي‌بينيد که چطور شکل مي‌گيرد. توجه کنيد که آدم‌ها چگونه در بحث پيش مي‌روند. معمولا همه چيز از يک مسئله، اختلاف يا پاسخ مشخص شروع مي‌شود که آدم را ناراحت يا عصباني مي‌کند. اگر ادامه پيدا کند، پروبال مي‌گيرد و به‌سرعت به حملات شخصي تبديل مي‌شود (که اغلب تلاش مي‌کنند به شما القا کنند که چون به شيوه‌اي که طرف انتظار داشته رفتار نکرده‌ايد، مقصر يا گناهکار هستيد). اگر قبلا چنين تعاملي را تجربه کرده‌ايد، مهندسي معکوس را به‌کار بگيريد و ببينيد نطفه‌ي اين اختلاف در کجا شکل گرفته است.
?. سلامت خودتان در اولويت است
ضمن اينکه مي‌خواهيد نسبت به ديگران تا جاي ممکن محترمانه و باملاحظه رفتار کنيد، مسلما دوست نداريد صرف اينکه کسي خوشحال يا راضي بشود يا با او در صلح و صفا باشيد، خودتان را تحت فشار و در تنگناي روحي قرار بدهيد. هرگز نگذاريد تعاملات و روابط شخصي سلامتي‌تان را به خطر بيندازند. مرزهاي خود را بشناسيد، آن مرزهايي که بين شما و ديگري، منطقه‌اي محافظت‌شده را مشخص مي‌کنند. هيچ‌کس حق ندارد فضاي شخصيِ شما را اشغال کند، مگر اينکه خودتان به او اجازه بدهيد.
اينجا همان موقعيت خاصي است که خانواده يا فاميل براي مناسبتي خاص يا تعطيلات دور هم جمع مي‌شوند. در مورد فاميل، بهت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *