دانلود پایان نامه

پلاگین‌های غیرضروری و کدهای طولانیِ یکسره (احتمالا کاری است که به توسعه‌دهندگان وبسایت‌تان می‌سپارید) افزایش دهید و همیشه به خاطر داشته باشید به جای کپی از محتوای موجود بهتر است محتوایی اصیل تولید کنید. راه‌های فراوانی برای ارتقای سئوی کلی شما وجود دارد که می‌توانید از آنها هم کمک بگیرید.
?. کوپن‌های الکترونیکی وسوسه‌کننده بفرستید

خود شما احتمالا وسوسه کوپن‌ها را پیش از این تجربه کرده‌اید. تحقیقات نشان می‌دهد افراد کمی ‌هستند که بتوانند در برابر یک کوپن با مزایای عالی مقاومت کنند؛ چهار نفر از هر پنج مصرف‌کننده به طور مرتب در مغازه‌ها و به صورت آنلاین از کوپن‌ها استفاده می‌کنند. علاوه بر این نیمی ‌از خریداران به این دلیل با شرکت خاصی مراوده‌ی تجاری برقرار می‌کنند که کوپن در اختیار آنها قرار داده است.
می‌توانید از روش‌های قدیمی ‌پخش کوپن مثل فرستادن آنها با پاکت پستی به درب خانه‌ها استفاده کنید یا سعی کنید با ارائه‌ی کوپن الکترونیکیِ یک تیر و دو نشان مردم را برای پیوستن به لیست آدرس‌‌ ایمیل شرکت‌تان ترغیب کنید یا از راه‌های هوشمندانه‌ی دیگری برای ادغام کوپن‌های الکترونیکی در استراتژی بازاریابی ‌ایمیلی‌تان استفاده کنید.
با استفاده از کوپن‌ها کسانی که هم اکنون در کسب‌وکار شما سرمایه‌گذاری کرده‌اند قدردان طریقه‌ی سپاسگزاری شما خواهند بود و افراد جدید با احتمال بیشتری به تجارت شما خواهند پیوست. با این کار هم شما و هم مشتریان‌تان سود می‌برید.
?. به آنها خدمت کنید تا آنها به شما خدمت کنند

اگر در کسب‌وکاری که راه ‌انداخته‌اید نوپا هستید، ممکن است برای معرفی خودتان به مردم راه سختی در پیش داشته باشید. یک راه عالی برای ساخت جایگاهی ویژه برای کارتان و باز کردن سر گفتگو، ارائه‌ی نمونه‌ها و جایزه‌هایی است که به مردم می‌دهید.
سعی کنید با اعضای راضی از گروه هدف‌تان ارتباط برقرار کرده و در ازای نوشتن یک نقد‌ یا شرح محصول و اشتراک‌گذاری آن در صفحات اجتماعی، محصول‌تان یا نمونه‌ای از آن را به عنوان تشکر تقدیم آنها کنید.
کسانی که در این کار با شما مشارکت کنند وسیله یا تجربه‌ای جالب و جدید را از طرف شرکت‌تان دریافت خواهند کرد تا با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در طی چنین فرایندی هم شما دیده می‌شوید و اعتمادها را به خود جلب می‌کنید و هم آنها سود می‌برند، این یک برد دو طرفه است. شما قرار نیست که ناگهان همه‌ی موجودی کالای خود را در این فرآیند به دیگران بدهید بلکه محصولات خود را در اختیار تعداد کمی‌ افراد منتخب قرار می‌دهید که این کار می‌تواند در نقش بازاریابی برای شما عمل کند.
?. در مراسمی ‌که گروه هدف شما در آن حضور دارد اسپانسر شوید

هر صنعتی مراسم مخصوص به خود را دارد، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌های سالیانه‌ی داخلی و بین‌المللی، برای مثال در فناوری و نوآوری، نفت و گاز و صنایع پتروشیمی، روبوکاپ، مواد شوینده و تجهیزات مرتبط، صنایع غذایی و ماشین‌آلات مرتبط. در این شرایط مگر در حالتی که قرار است مراسم توسط یک شرکت منفرد اجرایی شود، معمولا برنامه‌ریزان سعی می‌کنند برای اجرای مراسم اسپانسر جذب کنند.
در چنین موقعیت‌هایی، فرصتی بسیار عالی برای بازاریابی جاویژه (niche marketing) برای‌ شما فراهم است. دفعه‌ی بعد که خواستید در مراسمی‌ مرتبط با صنعت‌تان شرکت کنید به دنبال یک جای خالی برای اسپانسر شدن بگردید. کار بهتری هم وجود دارد، بپرسید آیا می‌توانید برنامه‌ای برای ارائه‌ی محصول‌تان داشته باشید و اگر امکان این کار نبود برنامه‌ای برای معرفی شرکت‌تان، تا بتوانید شرکت‌کنندگان در مراسم را برای مراودات بعدی ترغیب کنید. مشارکت به عنوان اسپانسر در مراسم مختص به صنعت‌تان در کنار اینکه نام خوبی از شما به جا می‌گذارد، امکان ملاقات و دیدار با گروه هدف بازاریابی و برقراری ارتباط و ساختن مسیرهای جدید را برای‌تان فراهم می‌آورد.
بودجه‌ی بازاریابی ‌اندک شما نباید مانع به نمایش گذاشتن استارتاپ شما شود. تلاش برای ‌ایجاد ارتباطات، مراسم، مهارت‌ها و وبسایتی خاص می‌تواند تغییر غیرمنتظره‌ای را در کسب‌وکارتان ‌ایجاد کند. شما از چه استراتژی خلاقانه‌ای برای بازاریابی و در معرض دید قرار دادن کسب‌وکارتان استفاده خواهید کرد؟
برگرفته از: Entrepreneur

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی افزایش فروش به روش اساتید هاروارد
فروش خود را در هر شرایطی افزایش دهید

12000تومان



فروش شبکه ای، از کارآمد‌ترین روش‌های بازاریابی است. اعتماد مردم به نظر دیگران، باعث ظهور این روش‌ بازاریابی شد، که ابتدا در کسب‌وکارهای کوچک بکار گرفته شد و به مرور زمان گسترش پیدا کرد. تحقیقات نشان داده است، وقتی محصول شرکتی از سوی دوستان و آشنایان تأیید ‌شود، احتمال خرید آن چهار برابر می‌شود. این مقاله را بخوانید تا با ? استراتژی موثر برای موفقیت در زمینه فروش شبکه‌‌ ای، بیشتر آشنا شوید.

نمایندگان فروش شرکت‌ها از تکنیک‌های گوناگونی برای جذب افراد و رونق کسب‌وکارشان استفاده می‌کنند. از جمله‌ی معمول‌ترین این روش‌ها، تماس‌های تلفنی، نمایشگاه‌های معرفی کالا، کتابچه‌های راهنما، وب‌سایت‌ها و البته مشتریان ارجاعی است.
سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری همواره به مشتریان جدید نیاز دارند؛ در غیر این صورت، هر ساله حدود ?? تا ?? درصد از تجارت‌شان را به دلایلی که خارج از کنترل آنهاست، از دست خواهند داد.
بازاریابی ارجاعی یا فروش شبکه‌‌ ای، درخواست از مشتریان فعلی، برای ارجاع دیگران و فروش محصول یا ارائه‌ی خدمات با کمک آنها است. به این صورت که مشتری نام و شماره تماس یک یا چند نفر از دوستان یا آشنایانش را در اختیار نماینده‌ی فروش قرار می‌دهد تا احتمالا آنها نیز مشتری محصول یا خدمات آن شرکت شوند. کارشناسان معتقدند تأثیر حرف اطرافیان برای انتخاب یک محصول یا خدمات، بسیار بیشتر از تأثیر تبلیغات پرهزینه است.
اساس ارجاع مشتری

یک مشتری خوشحال و راضی بهترین تبلیغِ یک کسب‌وکار است. فروش شبکه‌‌ ای، این امکان را ایجاد کرده است که به جای‌ تماس‌های تلفنی کم‌بازده با افرادی که هیچ گونه شناختی از آنها ندارید، وقت و انرژی خود را صرف کسانی کنید که به احتمال بیشتری پذیرای شما خواهند بود. وقتی مشتری اطلاعات یکی از آشنایان یا دوستان خود را در اختیار شما قرار داده، به این معنا است که معتقد بوده آن شخص نیز از این تجارت سود خواهد برد. شخص ارجاع داده شده نیز این نکته را در نظر می‌گیرد و در نتیجه رابطه‌ی مطمئن‌تر و صمیمی‌تری بین دو طرف معامله بوجود می‌آید.
از مشتریان‌تان‌ بخواهید شما را به دیگران معرفی کنند

بعضی از مشتری‌ها برای دادن اطلاعات دوستان و آشنایان‌شان به نمایندگان فروش، مردد و دودل هستند. بنابراین فروشنده باید به نحوی مشتری را برای انجام این کار تحریک کند. برای مثال می‌توانید به مشتری بگویید: «از آنجا که شما از محصول و خدمات ما راضی بودید، آیا مایلید ما را به افراد دیگری معرفی کنید تا آنها هم از مزایای این خرید بهره‌مند شوند؟»
تبلیغات

این سوال، در ذهن مشتری این گونه تجزیه و تحلیل می‌شود که با این کار می‌تواند به کسانی که معرفی می‌کند، کمک کند.
________________________________________
: معرفی موثرترین تکنیک‌ های فروش برای جذب مشتری
________________________________________
تماس با مشتری احتمالی
برای رسیدن به موفقیت در زمینه فروش شبکه‌‌ ای، وقتی برای اولین بار با مشتری احتمالی تماس می‌گیرید، بهتر است شبیه این عبارات‌ را بکار ببرید:
«من، آرش از شرکت x هستم. دوست شما سعید، از محصول ما که مزیت y را دارد استفاده کرده و معتقد است که شما هم می‌توانید با خرید این محصول از شرکت ما، از مزایای آن بهره‌مند شوید. آیا امکانش هست بیشتر در این مورد با هم صحبت کنیم؟»

شنیدن نام معرف و ارائه‌ی توضیحات لازم از جانب شما به عنوان نماینده‌ی فروش، موجب جلب اعتماد شده و راه را برای ملاقات‌ با مشتری احتمالی هموار می‌کند.
همان‌طور که گفته شد اغلبِ مشتریان ارجاعی به راحتی و بدون تفکر وارد معامله نمی‌شوند؛ از سوی دیگر، جذب آنها سود سرشاری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس برای متقاعد کردن آنها پا‌فشاری کرده و میدان را خالی نکنید.
برای نزدیک‌ شدنِ هر چه بیشتر به برنامه‌های فروش شبکه‌‌ ای روش‌های متعددی وجود دارد. در ادامه‌ی این مقاله با ? ترفند آشنا می‌شوید که با بکارگیری آنها می‌توانید فروش شبکه‌‌ ای فوق العاده تاثیرگذاری را تجربه کنید.
?. مودب باشید و با احترام برخورد کنید

وظیفه‌ی شما به عنوان یک فروشنده این است که همیشه و در همه حال، برخوردی مثبت و دوستانه‌ با مشتری داشته باشید. ولی در مورد مشتریان ارجاعی باید حرفه‌ای‌تر عمل کنید. چون علاوه بر اینکه پای آبروی شرکت‌تان در میان است؛ ممکن است به رابطه‌ی میان آنها و معرف‌شان صدمه بزنید و این جواب کسی که در حق شما لطف کرده، نیست.
?. بیشتر ارتباط برقرار کنید
از اطلاعاتی که توسط معرف از مشتری احتمالی کسب کرده‌اید، استفاده کنید تا آنها را بهتر و دقیق‌تر بشناسید. وقتی از نیازها و خواسته‌های مشتری که به شما ارجاع داده شده است آگاه باشید، با احتمال بیشتری می‌توانید آنها را جذب کنید. هیچکس مجبور نیست با شما معامله کند؛ پس فرصت گفتگو را مهیا کنید و به آنها نشان دهید که برایتان مهم هستند. طوری رفتار کنید که برای همراهی کردن شما، شور و اشتیاق داشته باشند.
________________________________________
: تاثیرگذارترین اصول مشتری مداری برای فروش بیشتر
________________________________________
?. خود را از مشتری جدا ندانید

در ارتباط برقرار کردن با مشتری ارجاعی هوشیار باشید. سعی نکنید نشان دهید که مشتریان زیادی مشتاق این معامله هستند و شما با انتخاب آنها در حقشان لطف کرده‌اید. در واقع این مشتری است که لطف می‌کند و به شرکت شما فرصتِ ادامه‌ی کسب‌وکار می‌دهد.
?. با معرف در ارتباط باشید

معرف می‌تواند به شما کمک کند تشخیص دهید که تا چه حد می‌توانید برای جذب دوست یا همکار او پافشاری کنید. اگر پاسخگوی تماس‌های شما نیستند یا در دسترسی به آنها مشکل دارید، مشتری شما می‌تواند شما را در انتخابِ نحوه‌ی برخوردتان راهنمایی کند تا به رابطه‌ صدمه‌ای وارد نشود. در آخر، به خاطر این مشورت و نظرخواهی، از شما قدردانی هم خواهند کرد!
?. با برنامه پیش بروید

در عین حال که تمرکزتان را روی مشتری حفظ می‌کنید و با برنامه جلو می‌روید؛ هر جا لازم بود انعطاف پذیر باشید. اغلب نمایندگان فروش، بعد از دو یا سه بار تماس با مشتری احتمالی، دست از تلاش برمی‌دارند؛ در حالی‌که مطالعات نشان داده است به طور متوسط، پنج الی هفت تماس لازم است تا افراد وارد مرحله‌ی تصمیم‌گیری شوند. برای اینکه مطمئن شوید در مسیر پیشرفت هستید؛ طبق برنامه‌ی از پیش تعیین شده پیش بروید.
?. در هر ملاقات ارزش‌آفرینی کنید

خلق ارزش برای مشتری، تأثیر شگرفی در پذیرفته شدن شما و سودآوریِ کسب‌و‌کارتان دارد. مشتری را محور همه‌ی فعالیت‌های خود قرار دهید و در هر ملاقات، نسبت به دفعه‌ی قبل ارزش بیشتری ایجاد کنید. منتظر نباشید که مشتری از شما اطلاعات بخواهد. مطالب و منابعی مثل اسباب و وسایل، ویدیو، لینک منابع مرتبط و غیره را جمع‌آوری کنید و هر بار یکی از آنها را در اختیارشان قرار دهید. وقتی منابع و اطلاعاتی که در اختیار آنها می‌گذارید فراتر از صرفا تجربه‌ی شخصی‌تان باشد؛ نشان می‌دهید که واقعا قصد کمک دارید.
________________________________________
: ?? روش برای افزایش فروش آنلاین
________________________________________
?. گاهی به استقبال جواب منفی بروید

برای موفق شدن در زمینه فروش شبکه ای لازم است گاهی متفات رفتار کنید. اگر مشتری احتمالی به طور مکرر قرارهای ملاقات را لغو می‌کند و تماس‌های شما را بی‌پاسخ می‌گذارد؛ عصبانی نشوید و خود را نیازمند جلوه ندهید. در این مواقع، باید به استقبال جواب منفی رفته و تکلیف خود را روشن کنید. برای مثال ببینید من چگونه به چنین شخصی نزدیک می‌شوم:
«علی، من تلاش تو را برای کسب اطلاعات بیشتر و فکر کردن درباره‌ی پیشنهاد‌هایم تحسین می‌کنم. با این حال، احساس من اینه که تمایلی به انجام این معامله نداری. تو در نظر من اونقدر آدم محترمی هستی که اگر این طوریه، رُک به من بگی «نه». مایلی که من از همین الان، تماس گرفتن با تو رو متوقف کنم؟»
شبیه این جمله‌ها را، با توجه به شرایط و به سبک خود تنظیم کنید. فقط دقت کنید منظور را واضح بیان کنید.
با استفاده از این روش، یا اطلاعات بیشتری دستگیرتان می‌شود و می‌توانید به مشتری نزدیک شوید و به تلاش خود ادامه دهید؛ یا او را کاملا رها می‌کنید و وقت و انرژی خود را برای جذب مشتری‌های دیگر صرف می‌کنید.
برگرفته از: blog.hubspot.com

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی افزایش فروش به روش اساتید هاروارد
فروش خود را در هر شرایطی افزایش دهید

12000تومان



مدیر شدن برای اولین بار یک نقطه?ی عطف در زندگی کاری هر یک از ما به حساب می?آید و نشان می?دهد که نه تنها در کار خود خبره هستیم، بلکه توانایی رهبری گروهی از افراد را هم داریم. متاسفانه بسیاری از مدیران تازه‌کار، با ارتکاب یک یا چند مورد از ? اشتباه جبران?ناپذیرِ مدیریتی که خواهیم گفت، به جای استفاده?ی مطلوب از فرصت به دست آمده، دوران مدیریت را برای خود به یک کابوس تبدیل می?کنند که هم به اعتبار آنها لطمه می?زند و هم باعث می?شود دوره?ی مدیریت‌شان خیلی سریع به اتمام برسد.

اینها ? اشتباه جبران?ناپذیر مدیریتی و راه‌های جلوگیری از آنها هستند:
?. فاصله گرفتن زیاد از اعضای گروه
رهبر شدن یک فرصت عالی در زندگی هر کسی به شمار می آید، اما بعضی افراد به این فرصت تنها به عنوان یک جهش نگاه نمی?کنند، بلکه فکر می?کنند که این اتفاق فرصت مناسبی برای فاصله گرفتن از اعضای گروه است. آنها برای این که نشان بدهند چقدر مسئولیت?های?شان زیاد است، فاصله?ای بین خودشان و اعضای گروه ایجاد می?کنند. هرچند تغییراتی در روابط بین افراد به وجود آمده، به خصوص وقتی که خودمان هم عضوی از تیم بوده‌ایم، نباید این تغییر را زیاد نشان بدهیم. وقتی خودمان را از بقیه دور می?کنیم، ممکن است باعث صدمه زدن به رابطه?ی خود و اعضای تیم شویم که به هیچ وجه خوب نیست.
?. بیش از حد صمیمی شدن

شاید سِمت مدیریت کمی ترسناک به نظر برسد چون ممکن است این پست باعث تنهایی فرد شود، اما باید حواسمان جمع باشد که سعی نکنیم با صمیمی شدن بیش از حد این مشکل را حل کنیم. به عنوان یک رهبر، گاهی لازم است تصمیم‌های سختی بگیریم. اگر روابط ما با بعضی اعضای گروه بیش از حد صمیمی باشد، در تصمیم‌گیری با مشکل مواجه خواهیم شد و این موضوع می?تواند به اعتبار ما لطمه بزند.

?. لازم نیست به همه چیز جواب بدهیم

مدیریت، کمک به یک تیم برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن است. در واقع باید بهترین راه حل را شناسایی کرد و سپس تیم را به موثرترین شکل سازمان داد تا به آن نتایج دست یافت. بسیاری از مدیران فکر می?کنند کسی هستند که باید برای تمام مشکلات راه‌حل پیدا کنند، همه چیز فقط به آنها بستگی دارد و باید حتما قهرمان گروه باشند.
ما باید بهترین بهره‌برداری را از تیم داشته باشیم، از مهارت?های آنها به بهترین شکل استفاده کنیم، آنها را به این سمت هدایت کنیم که بهترین گزینه‌های ممکن را پیدا کنند. شاید لازم باشد شما بهترین مسیر ممکن را انتخاب کنید، اما اعضای تیم‌تان باید به آن دست پیدا کنند.
تبلیغات

?. مشارکت بیش از حد
به عنوان یک مدیر باید به گروه‌مان اجازه بدهیم کارشان را خودشان انجام بدهند. وظیفه?ی ما انجام دادن کارها برای اعضای تیم نیست. مدیریت می?تواند یک فرصت چالش‌برانگیز باشد و البته همیشه واضح نیست که باید چه کار کنیم. می?توانیم با انجام دادن تعدادی از کارها به جای اول‌مان برگردیم و مثل دیگر اعضای تیم رفتار کنیم یا به شدت درگیر تصمیم‌گیری در مورد چگونگی انجام کارها شویم.
?. بیش از حد ارزش قائل شدن برای کار خود
وقتی یک نقش جدید به ما داده می?شود، مشتاقیم به همه نشان بدهیم که چقدر در کارمان موفق هستیم. گاهی اوقات این موضوع باعث می‌شود، کار انجام شده را بیش از حد به نام خودمان ثبت کنیم. این یکی از ناامنی?های بودن در یک نقش جدید است. به عنوان یک مدیر باید این اعتماد به نفس را داشته باشیم که ارزش و اعتبار کار را به همه‌ی اعضای گروه نسبت دهیم و خاطرجمع باشیم که موفقیت آنها در واقع موفقیت ماست.
ممکن است استفاده از بازتاب یک افتخار (reflected glory: حس دستاورد ناشی از موفقیت‌های دیگران) سخت باشد، اما باید به یاد داشته باشیم که اگر بخواهیم سهم عمده?ی موفقیت را به خود نسبت بدهیم، باعث می?شویم که اعضای تیم بی?انگیزه شوند و چون حس می?کنند که حقوق آنها نادیده گرفته می?شود بخواهند جای دیگری کار کنند.
?. استفاده از قدرت به جای نفوذ

رهبری استفاده از موقعیت نیست بلکه استفاده از عمل و نفوذ است. نباید از مردم بخواهیم کارها را انجام بدهند و تنها دلیلمان رئیس بودنمان باشد. ممکن است این روش برای مدت کوتاهی جواب بدهد اما نمی?تواند یک راه حل طولانی مدت باشد و قطعا به حفظ احترام بین اعضای تیم کمکی نخواهد کرد. باید از افراد درخواست کنیم کاری را انجام بدهند