مقالات

این، برای، یک، لینکدین، پروفایل

دانلود پایان نامه

د وسواس به خرج می‌دهد!

:
وقتی پُست گذاشتن از زندگی، از خودِ زندگی مهم‌تر می‌شود
آشنایی با فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی
چیزهایی که متخصصین بازاریابی باید در مورد اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بدانند
وجه مشترک تمام شبکه‌های اجتماعی این است که کاربر باید در آن عضو شود و یک پروفایل (حساب کاربری) داشته باشد. برخلاف تمام شبکه‌های اجتماعی، لینکدین قوانین سفت و سختی برای عکس پروفایل دارد و اگر عکسی انتخاب کنید که متعلق‌به شما نباشد، لینکدین آن را رد خواهد کرد. لینکدین دراین‌مورد با کسی شوخی ندارد. اگر سه بار عکس پروفایل را رد کند، دیگر اجازه‌ی آپلود عکس را نخواهد داد. پس مراقب باشید. در این مطلب، با ? نوع عکس پروفایل که لینکدین آنها را قبول نمی‌کند، آشنا می‌شوید.
عکس پروفایل نامناسب برای لینکدین
?. عکس سلفی در آینه

این نوع عکس را برای فیس‌بوک‌تان کنار بگذارید. عکس‌های سلفی از هر نوعی که باشند، در لینکدین جدی گرفته نمی‌شوند. دیگران نیز چنین عکسی را به‌حساب غیرحرفه‌ای‌بودن شما می‌گذارند، حتی اگر بسیار خوش‌اندام و جذاب باشید.

?. عکس‌های غیرعادی یا به‌اصطلاح خفن

این عکس‌ها نه‌فقط برای لینکدین، بلکه برای هیچ شبکه‌ی اجتماعی دیگری مناسب نیستند. بااین‌حال اگر اصرار دارید از آنها استفاده کنید، می‌توانید در هر جایی به‌جز لینکدین این کار را انجام دهید. شاید با این حربه بتوانید در اینستاگرام فالوورهای بیشتری شکار کنید، اما در لینکدین چنین چیزی کاملا به‌ضرر شماست. یک کارفرما در لینکدین می‌خواهد با خودِ حقیقی شما به‌طور مستقیم ارتباط برقرار کند، نه با یک ستاره‌ی موسیقی راک! اگر می‌خواهید یک حرفه‌ای باشید، از این عکس‌ها استفاده نکنید.
?. عکس‌های اخمو و جدی

تبلیغات

کمی فکر کنید. خودتان به‌عنوان یک حرفه‌ای حاضرید با صاحب این عکس که بسیار اخمو و جدی است، ارتباط برقرار کنید؟ لبخند نوعی مزیت رقابتی است. سعی کنید به‌جای یک عکس عبوس یا ماتم‌زده، یک عکس شاد بگذارید. (البته نه آن‌قدر شاد که انگار همین الان بلیط بخت‌آزمایی را برنده شده‌اید!) لبخندی زیبا و آرام که در آن دندان‌هایتان پیدا باشد کافی است. این سبب می‌شود دیگران جذب چهره‌ی اطمینان‌بخش‌تان شوند. کارفرمایان، سرمایه‌گذاران و حتی شرکای تجاری با دیدن چنین عکسی بیشتر تمایل پیدا می‌کنند که به شما فرصت بدهند. از مزایای داشتن لبخند زیبا استفاده کنید. زیرا نوعی جادو در لبخند وجود دارد و این از نظر علمی کاملا ثابت شده است!
________________________________________
: چگونه لبخندی زیبا داشته باشیم؛ مثل مدل‌ها و بازیگران بخندید
________________________________________
?. عکس‌های تار و محوشده

اگر عکس‌تان کمی تار شده است، می‌توانید از ابزار شارپ (تیزکردن) در فتوشاپ استفاده کنید. اما اگر بیش‌ازحد تاریک است یا لرزش و تکان سبب تاری آن شده است، از عکس دیگری استفاده کنید. شاید این موارد پیش‌پاافتاده به‌نظر برسد، اما درواقع بسیار مهم و اساسی هستند.
?. عکس تمام‌قد

از عکس‌های تمام‌قد برای پروفایل لینکدین استفاده نکنید. بسیاری از افراد معمولا این اشتباه را مرتکب می‌شوند. عکس‌های نیمه‌نشسته، نیمه‌درازکشیده، با تی‌شرت گشاد و شلوار ساق روی یک جاده‌ی آسفالت ترک‌خورده، یا فیگورهای شبیه نینجا اصلا مناسب پروفایل لینکدین نیستند. استفاده از عکس‌های تمام‌قد برای لینکدین کاملا غیرحرفه‌ای است.
?. عکس حیوانات خانگی

یک قانون ساده می‌گوید: لطفا اگر دام‌پزشک نیستید، عکس حیوان خانگی‌تان را به‌عنوان عکس پروفایل قرار ندهید. حتی زیباترین و بهترین حیوانات خانگی هم به‌درد عکس پروفایل نمی‌خورند. فقط عکس خودتان را به‌عنوان پروفایل قرار دهید. حداقل در لینکدین از عکس گربه‌ی نازنین‌تان برای پروفایل استفاده نکنید.
?. عکس‌هایی از اجزای صورت

آیا تاکنون پروفایل‌هایی را دیده‌اید که عکس آنها فقط چشم، گوش یا بخشی از صورت و اعضای دیگر بدن است؟ چنین عکسی را در پروفایل لینکدین قرار ندهید. شما یک شخصیت هستید. می‌توانید هر تصویر دلخواهی را به‌عنوان عکس پروفایل انتخاب کنید، اما بهتر است این عکس چهره‌تان را به‌طور کامل و بدون نقص نشان دهد.
?. تصویر پیش‌فرض

بسیاری از افراد از تصویر پیش‌فرض شبکه‌های اجتماعی برای پروفایل‌شان استفاده می‌کنند. این افراد معمولا به‌دلیل نداشتن اعتماد به نفس یا دلایل دیگر این کار را می‌کنند. اگر شما نیز از عکس پیش‌فرض برای پروفایل استفاده می‌کنید، در لینکدین این کار را نکنید. این محیط کاملا حرفه‌ای است و اگر عکس نداشته باشید، بسیاری از مشتریان بالقوه را ازدست خواهید داد. به‌یاد داشته باشید، یک عکس عالی می‌تواند احتمال کلیک روی پروفایل‌تان را ? برابر کند.
________________________________________
: اهمیت اعتماد به نفس در زندگی و راه‌های افزایش آن
________________________________________
نمونه‌ی یک عکس حرفه‌ای برای پروفایل

مطمئن باشید یکی از نکاتی که برای داشتن پروفایل حرفه ای در لینکدین باید رعایت کنید، همین عکس پروفایل است. حال تصمیم‌تان چیست؟ آیا می‌خواهید مانند یک حرفه‌ای در لینکدین کار کنید و کارفرمایان، سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب‌وکار را به خودتان جذب کنید؟ یک عکس حرفه‌ای برای پروفایل‌تان در لینکدین قرار دهید.
________________________________________
در ادامه بخوانید: ? نکته‌ای که باعث افزایش فالوئرهای شما در شبکه‌های اجتماعی می‌شود
________________________________________

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی شغلی که زندگیست
شغلی را انتخاب کن که عاشق آن هستی، آن‌وقت حتی یک روز هم در زندگیت مجبور نخواهی بود کار کنی

20000تومان



خیلی از فروشنده‌ها تلفن را مثل لنگری سنگین می‌بینند که هنگام تماس با یک مشتری بالقوه باید به سختی آن را بالا بکشند. تلفن بعضی از آنها آنقدر بی‌استفاده مانده که تار عنکبوت بسته است و بعضی دیگر هم فکر می‌کنند اگر به گوشی دست بزنند، دچار برق‌گرفتگی می‌شوند. همه‌ی آنها از این می‌ترسند که مشتری تلفن را به رویشان قطع کند. در همین راستا و در این مقاله می‌خواهیم شما را با ? نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا کنیم.به نظر می‌رسد افراد خیلی کمی آنقدر شجاع باشند که خود را در این شرایط قرار دهند. این افراد به خاطر کسب چنین تجربیات دردناک اما زودگذری توانسته‌اند منافع پایداری را کسب نمایند.
با داشتن نگرش مثبت و توجه کافی به اتفاقات، هر تلفنی که به روی شما قطع می‌شود با تجربه‌ای آموزنده همراه خواهد بود. می‌آموزید که چه بگویید و کِی زنگ بزنید. شما با هر پاسخ منفی باید تحلیلی سریع از وضعیت داشته باشید تا از این تجربه سود ببرید. به جای اینکه بگذارید نگرشتان آسیب ببیند، باید با خود بگویید «خب، این روش جواب نداد، روش بهتر برای برقراری ارتباط چیست؟»
شما همگام با ایجاد تغییرات رفتاری صحیح خیلی زود تماس‌های تلفنی خوبی برقرار خواهید کرد و کمتر تلفن را به روی‌تان قطع می‌کنند. برای اینکه زمان کمتری صرف یادگیری کنید، در اینجا به ? نکته که باید هنگام برقراری تماس کاری در نظر داشته باشید، اشاره می‌کنیم.
?. مثل یک حرفه‌ای سلام و احوال‌پرسی کنید

یکی از راه‌های یک بازاریابی تلفنی موفق اینست که گرم سلام کنید. با یک سلام خشک و خالی، یک نفس بدون اینکه به طرف مقابل اجازه‌ی صحبت بدهید، وارد بحث ارائه‌ی تلفنی خود نشوید. نحوه‌ی سلام کردن شما بر رسمیت بخشیدن به کارتان تاثیر می‌گذارد. به‌جای اینکه مثل بقیه تنها به گفتن سلام اکتفا کنید، در ابتدای مکالمه، با اشاره به نام فرد مقابل، خود را متفاوت و حرفه‌ای نشان بدهید. برای مثال بگویید «صبح بخیر، آقای اسمیت» یا «عصر بخیر، خانوم جونز».
?. خود و شرکت‌تان را معرفی کنید
«من سالی اسمیت از شرکت اِی‌بی‌سی هستم. ما یک شرکت محلی هستیم که تخصص‌مان این است به کسب‌وکارهایی مثل شما کمک کنیم پول کمتری خرج کنید.» خیلی به جزئیات نپردازید و به محصول خود اشاره نکنید. چون با این کار به طرف مقابل اجازه می‌دهید که بگوید «ما از چیزی که داریم راضی هستیم، به هر حال ممنون.» و تلفن را قطع کند. شما با ارائه‌ی یک معرفی کلی و اشاره به یکی از منافع استفاده از محصول‌تان، حس کنجکاوی مشتری را تحریک می‌کنید و او را بیشتر روی خط نگه می‌دارید.

________________________________________
: روشهای متقاعد کردن دیگران؛ چگونه فردی با نفوذ باشیم؟
________________________________________
?. قدردانی خود را نشان دهید
یکی از راه‌های یک بازاریابی تلفنی موفق اینست که از مشتری قدردانی کنید. همیشه از مشتری بالقوه‌ی خود به خاطر زمانی که از یک روز کاری پرمشغله به شما اختصاص داده است تشکر کنید، به شکلی به او بفهمانید که با این گفتگوی تلفنی وقتش تلف نخواهد شد. بگویید «می‌خواهم از اینکه پاسخگوی تماس من بودید تشکر کنم. این تماس بسیار کوتاه خواهد بود و بعد می‌توانید به برنامه‌های خود برسید.» نگویید که فقط یک لحظه از وقت‌شان را خواهید گرفت چون این احساس به شنونده تلقین می‌شود که شما کاملا وقت‌شان را خواهید گرفت و دلشان می‌خواد شما را از سر باز کنند.
?. هدف تماس خود را بیان کنید

تبلیغات

بهترین کار برای یک بازاریابی تلفنی موفق این است که هدف‌تان را با طرح یک پرسش بیان کنید: «اگر ما بتوانیم روشی برای بهبود کیفیت محصول شما با هزینه‌ای پایین‌تر نشان دهیم، آیا مایل هستید راجع به آن بیشتر بدانید؟» به احتمال فراوان پاسخ پرسش شما بله است. در اینجا، این فرصت به شما دست خواهد داد تا با مشتری قرار ملاقات بگذارید یا از او اجازه بگیرید که اطلاعات بیشتری را پشت تلفن در اختیارش قرار دهید. در این مرحله شما هنوز در فرایند بازاریابی محصول خود قرار نگرفته‌اید بلکه در حال عرضه‌ی چیزی هستید که محصول شما انجام می‌دهد.
?. قرار یک ملاقات را بگذارید
از مشتری تاییدیه‌ی یک ملاقات رو‌ در رو یا ویدئوکنفرانس را بگیرید تا محصول خود را به طور کامل ارائه نمایید. اگر او علاقمند به این ملاقات در اسرع وقت بود، به سرعت شرایط را فراهم آورید.
?. اگر ملاقات رو در رو مناسب‌ترین راه در قدم بعدی بود، از استراتژی پیشنهاد گزینه‌ی جایگزین بهره بگیرید

یکی از راه‌های داشتن یک بازاریابی تلفنی موفق این است که به مشتری دو وقت را پیشنهاد دهید؛ «آقای جانسون، من می‌توانم ساعت دو و ربع امروز در دفتر شما باشم یا اگر با برنامه‌های شما تداخلی ندارد نظرتان با فردا ساعت نه و چهل و پنج چطور است؟» هرگز نگویید «کی می‌توانیم با هم ملاقات داشته باشیم؟» وقتی از استراتژی گزینه‌ی جایگزین استفاده می‌کنید، بر زمان قرار ملاقات کنترل پیدا خواهید کرد. و به این نکته توجه کنید که درخواست ملاقات در خارج از ساعات کاری توجهات را به شما جلب خواهد کرد. با این کار شما خود را فروشنده‌ای وقت‌شناس نشان خواهید داد که برای وقت خود احترام قائل است. کافی است امتحان کنید.
________________________________________
: ?? راز افرادی که متقاعد کردن دیگران را خوب بلدند
________________________________________
?. به خاطر گفتگوی تلفنی و قرار ملاقات از آنها تشکر کنید
مجددا تاییدیه‌ی تاریخ، زمان و محل ملاقات را بگیرید. در صورت لزوم آدرس محل ملاقات را درخواست کنید. به اطلاع مشتری برسانید که برای استفاده‌ی هر چه بهتر از زمانی که با هم خواهید داشت چه مقدماتی فراهم خواهید آورد. اطلاعات تماس را به این شکل در اختیارشان قرار دهید: «اگر پیش از ملاقات موضوعی پیش آمد که لازم بود به من اطلاع دهید، با شماره‌ی ???? ??? (????) تماس بگیرید.»
?. بهترین راه برای داشتن یک بازاریابی تلفنی موفق این است که پیگیر باشید
اگر قرار ملاقات در چند روز آینده خواهد بود، به سرعت یک نامه‌ی تاییدیه‌ی ملاقات بفرستید. اگر قرار ملاقات فردا بود، یک ایمیل تاییدیه‌ی کوتاه و با لحنی بانشاط بفرستید.
برگرفته از : entrepreneur.com

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی افزایش فروش به روش اساتید هاروارد
فروش خود را در هر شرایطی افزایش دهید

12000تومان



یکی از دغدغه‌های اکثر کارمندان این است که چطور کمتر کار کنند و بیشتر پول در بیاورند. قاچاق گوسفند به دُبی و مگنا قرمز به بندر با قایق موتوری، احداث صفحه‌ی فیسبوک برای فروش آنلاین کپسول گاوی و دینامیت چهارشنبه‌سوری، یا آواز خواندن و تُمبک زدن در اتوبوس در مسیر بازگشت به خانه، تنها راه‌‌حل‌های موجود برای این کار نیستند. اگر می‌خواهید تا چند سال آینده از شرّ شغل دوم خود خلاص شوید، بد نیست یاد بگیرید که چطور با پول کارمندی وارد بازار بورس شوید. این شما و این ? نکته‌ی کاربردی برای خرید سهام از بازار بورس و برای کارمندانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند.سرمایه‌گذاری خیلی ریزه‌کاری دارد، مخصوصا برای قشر کارمند که بر خلاف طبقه‌ی مرفه، امکانش را ندارند تا از خدمات تخصصی مشاوران مالی بهره بگیرند. اگر کسی می‌خواهد سرمایه‌گذاری برایش خوب جواب بدهد، باید بازار را مثل کف دستش بشناسد و بداند کِی سهام بخرد و کِی بفروشد. اما چه کنیم که برای کسب آگاهی درباره‌ی سرمایه‌گذاری باید حسابی وقت بگذاریم و تلاش کنیم. کارهایی که شاید برای سبک زندگی کارمندی، ممکن نباشد. با در نظر داشتن این محدودیت‌ها، در اینجا ? نکته را برای کارمندانی که می‌خواهند ذخیره بانکی‌شان را به کار بیندازند و پول بیشتری دربیاورند، لیست کرده‌ام.
?. به دنبال سهامی باشید که سود باثباتی داشته باشند

خب، این طبیعی است که وسوسه شوید تا سرمایه‌تان را جایی بخوابانید که احساس می‌کنید پتانسیل خیلی خوبی دارد و هر آن ممکن است ارزش سهامش مثل گربه از دیوار بالا برود، اما خرید این جور سهام‌‌‌ها، شُمای کارمند را در درازمدت بدجوری اذیت می‌کند. اگر شرکتی پیدا کردید که عملکردش خیلی بالا و پایین نداشته باشد و سر سال سود سهام معقولانه‌ای به جیب‌تان بریزد، انتخابش کنید و سهامش را بخرید. سود معقولانه‌ای ببرید و راضی باشید.
?. روی سهام قمار نکنید

فکر کنم پیرمردی‌ترین نصیحتی که می‌توانم به شما بکنم این است که از خرید سهام ریسکی، به شدت خودداری کنید. در عالم واقعیت، خیلی از سهامداران هستند که انگیزه‌شان از سرمایه‌گذاری فقط سود مالی نیست. اینها دنبال هیجان و ماجراجویی هستند و دلشان می‌خواهد کشف استعداد کنند. اگر میلیاردر بودید، هیچ اشکالی نداشت که روی قسمتی از سرمایه‌تان ریسک کنید، اما شرایط اقتصادی دنیا نشان داده که این نوع از سرمایه‌گذاری خیلی ایده‌ی جالبی برای قشر کارمند نیست. به جای اینکه با این قضیه مثل تاس انداختن برخورد کنید، سعی کنید بگردید و شرکت‌هایی را پیدا کنید که به شیوه‌ای سالم و با صبر و حوصله می‌خواهند آهسته و پیوسته رشد کنند. فکر نکنم موقعی که پوللازم می‌شوید و از صاحب‌خانه ندا بر می‌آید که «??? تومن بذار روی اجاره»، تحمل داشته باشید خبر سقوط سهام‌ شرکتِ «الهی-به-امید-تو»ای که داخلش سرمایه‌گذاری کرده بودید را هم بشنوید.
?. حداقل ?? جور سهام مختلف بخرید

یکی از چیزهایی که بهتان کمک می‌کند تا قطعا از سرمایه‌گذاری سود ببرید، تنوع‌گرایی در سرمایه‌گذاری است. البته آیه نازل نشده که باید حتما به عدد ?? پایبند باشید. اما اگر قرار باشد، به طور مثال، فقط در ? صنعتِ پرورش آبزیان و تولید بتونه‌ی سنگی سرمایه‌گذاری کنید، ممکن است به دلایل مختلف، پیشرفت این دو بخش بخوابد و سرمایه‌تان رشد چندانی نکند. اگر پولدار بودید و مشاوران خوبی داشتید، می‌توانستید به موقع پولتان را از صنایعی که دچار رکود شده‌اند خارج کنید و داخل صنایع پررونق بریزید. اما چون کارمند هستید و بعید است که به چنین اطلاعاتی دسترسی داشته باشید، کاری کنید که شانس بردتان بیشتر شود. پول‌تان را در ?? صنعت مختلف پخش کنید تا سهام هر کدامش بالا کشید، حسرت نداشتن قدرت پیشگویی را نخورید.
?. زیاد سهام‌هایتان را خرید و فروش نکنید
توصیه‌ی رایجی که در مورد نگهداری سهام وجود دارد، و برای قشر کارمند هم صدق می‌کند، این است که زارت و زورت سهامشان را معامله نکنند. این امر به این دلیل توصیه می‌شود که در بازار بورس ایران، مالیات روی معامله‌ی سهام ?/?? (نیم درصد) و کارمزد هر معامله هم ?? (مجموعا ?/??) است و شما بهتر از من می‌دانید که پول کارمندی کفاف این خرج‌ها را نمی‌دهد.
?. سبد‌ دارایی‌های‌تان را همراه با گذر عمر، مجددا تنظیم کنید
اکثر سرمایه‌گذاران در شروع کارشان در بازار بورس، پول‌هایشان را جای عاقلانه‌ای می‌خوابانند، اما با ورود به دوره‌ای دیگر از عمرشان، در تنظیم کردن سبد دارایی به مشکل می‌خورند. چون «نیازها و قدرت ریسک‌پذیری» افراد به مرور زمان تغییر می‌یابد و عاقلانه این است که نوع سرمایه‌گذاری‌ها هم متوازن با تغییرات سن، تطبیق یابد.
تبلیغات

به طور کلی، افراد مسن‌ بیشتر دنبال درآمدهای ثابت و مطمئن هستند؛ در حالی که سرمایه‌گذارهای جوان – که برای زندگی کردن صرفا به درآمد ناشی از سرمایه‌گذاری اکتفا نمی‌کنند – قدرت ریسک‌پذیری بیشتری دارند. با این حال طبقه‌ی کارمند و قشر متوسط، شاید بخواهند هر دفعه که ترفیع گرفتند یا شغل بهتری دست و پا کردند، سبد دارایی‌هایشان را هم متناسب با‌ وضعیت جدید تغییر بدهند.
با تنظیم دوره‌ای سبد دارایی‌ها، اطمینان حاصل می‌کنید که

92