مقالات

این، برای، ??، یک، می‌کنند.

دانلود پایان نامه

می‌خواهید کاری را انجام دهد، باید به این پرسش ناگفته پاسخ دهید: چه نفعی برای من دارد؟
به بیان بهتر: این کار چگونه حس ارزشمند بودن را به من القا می‌کند؟

?. افراد به دنبال ارزش هستند
ارزش، تنها یک رقم ثابت نیست. ارزشِ هر چیزی به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله به چیزی که شما می‌فروشید، قیمتی که دیگران ارائه می‌کنند، قیمتی که مشتری معمولا برای آن پرداخت می‌کند، اینکه مشتری تا چه حد خواهان آن است، و تفاوت پیشنهاد شما و دیگران از نظر مشتری چیست.
شما باید برای کالا و خدمت خود ارزشی برابر یا بیشتر از قیمت پیشنهادی خلق کنید. هرچه ارزشی که ارائه می‌کنید بیشتر از قیمت درخواستی باشد، احتمال خرید بیشتر است.
?. انسان‌ها به زبان روزمره فکر می‌کنند
مغز انسان رایانه، پردازشگر اطلاعات یا ماشین حساب نیست. دانشمندان اثبات کرده‌اند که مهم‌ترین کار مغز، برقراری مراودات اجتماعی است.
به یاد می‌آورید که در دوران مدرسه، برخی مسئله‌های ریاضی در قالب موقعیت‌های روزمره‌ی زندگی مطرح می‌شدند؟ حل کردن آنها همیشه از حل کردن مسائل انتزاعی آسان‌تر بود. بنابراین تبلیغات شما باید شامل اسامی اشخاص، ضمایر شخصی، نقل قول، توصیه‌نامه، داستان‌ و عکس‌هایی از مشتریان خشنود باشد.
?. نمی‌توانید افراد را مجبور به انجام کاری کنید
اگر مشتری از شما خرید کرد، به معنای این نیست که شما قدرت جادویی دارید. شما می‌توانید ترغیب کنید، اصرار کنید، اغوا کنید؛ اما در نهایت افراد کاری را که بخواهند می‌کنند. بنابراین وظیفه‌ی شما این است که نشان بدهید آنچه شما ارائه می‌کنید، چطور به تأمین نیازهای مشتری منجر می‌شود.
تبلیغات

________________________________________
: ? ویژگی یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز به مشتری
________________________________________
?. آدم‌ها عاشق خرید کردن هستند

بعضی‌ها می‌گویند «آدم‌ها دوست ندارند که متقاعد شوند». اما اصلا درست نیست.
آدم‌ها دوست دارند که متقاعد شوند. آنها عاشق این هستند که محصولات و تجربه‌های نو و شگفت‌انگیز را کشف کنند.
چیزی که آدم‌ها دوست ندارند، فریب خوردن و بازیچه شدن است. در نتیجه، تغییر نگرش درباره‌ی فرآیند بازاریابی می‌تواند مفید باشد. به جای فروختن، سعی کنید به دیگران کمک کنید. محصولات خوب ارائه کنید، پیشنهادهای جذاب بدهید و منصفانه رفتار کنید. این فرمول موفقیت، ردخور ندارد.
?. انسان ذاتا به همه چیز مشکوک است
تعداد افراد ساده‌لوح کم نیست، اما بیشتر آدم‌ها معمولا نسبت به هر پیشنهادی که به آنها شود مشکوک هستند. آنها از ریسک کردن، گریزانند.
شما هیچگاه نخواهید دانست که مشتری‌تان تا چه حد شکاک و نامطمئن است، پس بهتر است همه‌ی ادعاهای‌‌تان، از قبیل توصیه‌نامه‌ها، نتایج تحقیقات، ضمانت‌نامه‌ها، نتیجه‌ی آزمایشات و داده‌های علمی، کاملا موثق باشند.
________________________________________
: ? گام برای جلب دوباره اعتماد مشتری ناراضی
________________________________________
?. انسان‌ها همیشه در جستجو هستند
عشق، ثروت، افتخار، آسایش، امنیت و… انسان‌ها به دنبال این چیزها هستند. انسان‌ها معمولا از وضع موجود خشنود نیستند و در جستجوی چنین موارد ناملموسی هستند.
ساده‌ترین راه برای تهیه‌ی یک پیام تبلیغاتی خوب، نشان دادن این نکته است که محصول یا خدمت شما، چطور یک یا چند نیاز مشتری را مرتفع می‌کند.
??. در دسترس بودن و منحصر به فرد بودن، مهم است
اگر مشابه محصولی که شما عرضه می‌کنید، در فروشگاه‌های اطراف موجود باشد، قطعا خریدار ترجیح می‌دهد نزدیک‌ترین مکان را برای خرید انتخاب کند. پس اگر مشتریان، مستقیما از شما خرید می‌کنند، احتمالا محصول دلخواه‌شان را جای دیگری پیدا نمی‌کنند (یا نمی‌دانند کجا دنبال آن بگردند).
بهتر است بر امکان خرید آسان و منحصر به فرد بودن محصول‌تان تأکید کنید.
??. افراد مایلند پیش از خرید، محصول را امتحان کنند
برخی افراد حس خوبی نسبت به خرید اینترنتی ندارند، زیرا امکان امتحان و بررسی محصول وجود ندارد. محصولاتی مانند کتاب و سی‌دی، از این قائله مستثنی هستند زیرا به اندازه‌‌ی کافی آشنا و قابل لمس هستند و معمولا در مورد کیفیت فیزیکی آنها تردیدی وجود ندارد.
فروش محصولات دیگر مانند لباس و غذا، دشوارتر است، دست کم تا زمانی که مشتریان خاطره‌ی خوبی از خریدشان پیدا کنند، زیرا کیفیت ممکن است تغییر کند.
به این فکر کنید که مردم چگونه در فروشگاه خرید می‌کنند و اینکه آیا بخشی از چنان تجربه‌ای در پیام تبلیغاتی شما وجود دارد؟
??. بیشتر آدم‌ها دنباله‌روی جمع هستند
روانشناسی فروش می‌گوید که آدم‌ها از دیگران تقلید می‌کنند. ما برای کسب راهنمایی، چشم به دیگران می‌دوزیم، به ویژه هنگامی که درباره چیزی مردد هستیم. نظر دیگران چیست؟ چه حسی دارند؟ چه می‌کنند؟ و سپس بر این اساس عمل می‌کنیم. به همین دلیل توصیه‌نامه و نظرات مشتریان پیشین تأثیر بسیاری دارد.
آنچه گفته شد، به اندازه‌ی سر سوزن ناچیز بود. روانشناسی بسیار عمیق و پیوسته در حال تغییر است. اما بدون اینکه مسئله را پیچیده کنیم، باید قبول کنیم که نه تنها آگاهی از طرز رفتار انسان‌ها بلکه دانستن دلیل این رفتار، می‌تواند سودمند باشد.
برگرفته از: copyblogger.com

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی افزایش فروش به روش اساتید هاروارد
فروش خود را در هر شرایطی افزایش دهید

12000تومان



هوش، استعداد و جذابیت ویژگی‌های خیلی خوبی هستند اما اغلب این موارد نیستند که افراد موفق و ثروتمند را از دیگران متمایز می‌کنند. موفقیت شانسی نیست و ثروت نیز اتفاقی به دست نمی‌آید. افرادی که به موفقیت و ثروت دست می‌یابند، عادت‌هایی دارند که بازده و بهره‌وری‌شان را افزایش می‌دهد. «تام کورلی» در کتابی با عنوانِ «عادات ثروتمندان: عادات روازنه‌ی افراد ثروتمند برای موفقیت»، به عادت‌هایی می‌پردازد که «دارا»ها را از «نَدار»ها متمایز می‌کند. در این مقاله شما با ?? تا از این عادت‌ها برای بدست آوردن ثروت و موفقیت آشنا می‌شوید.
شاید شما نیز به این فکر کرده باشید که چرا اکثر مردم زندگی‌شان را روی حالت «پرواز خودکار» (AutoPilot) گذاشته‌اند و لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند تا الگوهای‌ هر روزه‌شان را بازنگری کنند. در ادامه ?? مورد از عادت‌های کورلی برای موفقیت (? مورد از کتاب گلچین شده و ?? مورد دیگر از مقاله‌ی اخیر او در سایت «موفقیت» Success)، به‌طور خلاصه بررسی شده است. اگر شما نیز به این موارد عمل نمی‌کنید، پس به‌اندازه‌ای که واقعا در توان‌تان هست، پول درنمی‌آورید!
?. ایجاد عادات خوبِ روزانه

عادات خوب، پایه‌ و اساسی برای بنایِ ثروت هستند. تفاوت بین افراد موفق و ناموفق در عادات روزانه‌ی آنها است. به‌ عبارت ساده‌تر، افراد موفق عادات خوبِ متعدد و عادات بدِ کمی دارند. اگر متوجه شوید که عادات بدتان از ثروتمند شدن‌تان جلوگیری می‌کنند، پس گام اول را برای بهبود شرایط‌تان برداشته‌اید.
________________________________________
: چگونه پولدار شویم؛ ?? راه پولدار شدن که باید بدانید
________________________________________

کورلی در کتابش از شما می‌خواهد که یک برگه‌ی کاغذ بردارید و عادت‌های بدتان را در یک ستون بنویسید. سپس آنها را طوری تغییر دهید که به عادت‌های خوب تبدیل شوند. به شکل زیر:
عادات خوب
خودم را محدود می‌کنم که فقط روزی یک ساعت تلویزیون نگاه کنم.
نام‌ها را یادداشت می‌کنم و به خاطر می‌سپارم.
عادات بد
زیاد تلویزیون نگاه می‌کنم.
نام افراد را فراموش می‌کنم.
سپس برای ?? روز، راهنمایی‌های فهرست عادت‌های خوب و جدیدتان را دنبال کنید. مطمئن باشید از اینکه می‌توانید تا چه حد خوب باشید، شگفت‌زده خواهید شد!

________________________________________
: چطور عادت های خوب و ماندگار در خودمان ایجاد کنیم؟
________________________________________
?. هدف‌گذاری‌های منظم

افراد موفق از اهداف‌شان انگیزه می‌گیرند. آنها همیشه هدف‌سازی می‌کنند. شب قبل از خواب، روز بعد را با فهرستِ «کارهایی که باید انجام دهند» برنامه‌ریزی می‌کنند.
تبلیغات

افرادی که به سمت موفقیت در حرکتند، بلندمدت فکر می‌کنند. آنها اهداف روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه دارند. اما هدف بدون برنامه‌ای برای رسیدن به آن، به چه دردی می‌خورد؟ در نتیجه افراد موفق نه‌تنها هدف دارند، بلکه روش‌هایی برای رسیدن به هدف‌هایشان نیز پیدا می‌کنند و خودشان را ملزم به انجام آن می‌کنند.
?. توسعه‌ی فردی روزانه

افراد موفق همیشه به دنبال راه‌هایی برای رشد و توسعه‌ی خودشان هستند. هر روز مطالعه می‌کنند و در حرفه‌ی خودشان مانند دانشجویان رفتار می‌کنند. همیشه وقت‌شان را صرف فعالیت‌هایی می‌کنند که آنها را به اهداف‌شان نزدیک‌تر می‌کند.
اخیرا در رویدادی که با میزبانی «بِرِندن بِرچارد»، نویسنده‌ی آمریکایی، برگزار شد. این نویسنده‌ می‌گفت همیشه برای خلق امور تازه وقت می‌گذارد. افراد موفقی مانند بِرچارد می‌دانند که زمان باارزش‌تر از آن است که بگذارند هدر برود. آنها وقت‌شان را صرف کارهایی می‌کنند که برای کسب‌وکارشان منفعت ایجاد کند. تعهد داشتن نسبت به رشد و توسعه‌ی فردی به این معنا است که فعالیت‌هایی داشته باشید که شما را به چالش بکشند.
راه‌هایی را بیابید تا دانش‌تان را گسترش دهید. این همیشه آسان نیست، اما افراد در مواجهه با عواملی رشد می‌کنند که آنها را به چالش بکشند. هنگامی که دانش‌تان افزایش یابد، فرصت‌ها خودشان ظاهر می‌شوند.
?. مراقبت منظم از سلامت فردی

افراد موفق هر روز و همیشه تلاش می‌کنند که تغذیه‌ی سالم داشته باشند و ورزش کنند. تغذیه‌ی صحیح بیشترین اهمیت را دارد. ورزش روزانه نیز می‌تواند به یک عادت منظم تبدیل شود، درست مانند دوش گرفتن! افرادی که هر روز ورزش می‌کنند، انرژی بیشتری برای انجام کارها دارند. وضعیت شما در این مورد چگونه است؟
?. وقت گذاشتن برای ایجاد ارتباطات

افراد موفق افرادی اجتماعی هستند. آنها در طول روز زمانی را صرف تقویت پیوندهای دوستانه‌‌شان می‌کنند و با دیگران روابط بلندمدت برقرار می‌کنند. شبکه‌سازی کاری است که همیشه انجام می‌دهند. آنها با آشنایان‌شان ارتباط برقرار می‌کنند و راه‌هایی برای کمک به آنها می‌یابند، بدون اینکه انتظار پاداش و منفعتی داشته باشند.
جمله‌ی معروفی وجود دارد که زیباترین صدای روی زمین، شنیدن نام‌تان است. پس یادگیری نام تمام افرادی را که ملاقات می‌کنید، جزو اهداف‌تان قرار دهید. آیا وقتی کسی نام شما را به یاد دارد، خوشحال نمی‌شوید؟ افراد زیادی هستند که خوشحال می‌شوند! پس متفاوت باشید و نام افراد را به خاطر بسپارید.
________________________________________
: ?? نکته برای این‌که دوستان بیشتری داشته‌ باشید
________________________________________
?. میانه‌روی در کارها

اگر در فعالیت‌های‌تان میانه‌رو باشید، آنگاه زندگی‌تان تعادل خواهد یافت. این به معنای متعادل بودن در کار، خوردوخوراک، ورزش، مصرف نوشیدنی‌ها، تلویزیون نگاه کردن، استفاده از اینترنت و سایر کارها است. در نتیجه‌ی این کار، افراد از هم‌نشینی با شما لذت می‌برند. اگر افراد در کنارِ شما بودن را دوست داشته باشند، آنگاه شما به همکاری با دیگران یا یافتن شریک کاری جدیدی برای توسعه‌ی کسب‌وکارتان، تمایل بیشتری پیدا خواهید کرد.
?. به انجام رساندن کارها

کار امروز را به فردا نیندازید و همین حالا تمامش کنید! همه‌ی افراد ترس‌هایی دارند، اما افراد موفق ترس‌های‌شان را پشت سر می‌گذارند. آنها کارها را به تعویق نمی‌اندازند و به هر قیمتی، کارهای مهم را انجام می‌دهند.
کورلی در کتابِ «عادات ثروتمندان»، توضیح می‌دهد که هنگامی که فکر عقب انداختن کاری به ذهنتان می‌آید، با گفتن جمله‌ی «همین حالا انجامش بده!» فورا از ذهنتان بیرونش کنید. اگر ضروری است، ??? بار هم که شده، این جمله را تکرار کنید. اما تا زمانی که کارتان تمام نشده است، از آن دست نکشید.
?. مثبت به نظر رسیدن

موفق‌ترین فردی را که می‌شناسید، درنظر بگیرید. این فرد مثبت است یا منفی؟ به احتمال زیاد او فردی مثبت، مشتاق، پرانرژی و شاد است. چنین فردی تصمیم گرفته است که خوبی‌ها را در خودش و در دیگران ببیند. برای این شخص، مشکلات فقط فرصت‌هایی هستند که باید کشف شوند.
________________________________________
: چطور افکار منفی را در ? قدم از خود دور کنیم؟
________________________________________
مردم هر روز با اخبارِ رویدادها و اعمال ناگوار بمباران می‌شوند. افراد موفق تا جایی که بتوانند خودشان را در معرض چنین خبرهایی قرار نمی‌دهند و در عوض تصمیم می‌گیرند که ذهن‌شان را با ایده‌های مثبتِ کتاب‌ها و مجله‌ها پر کنند.
?. به طور منظم پس‌انداز کردن

طبق گفته‌های کورلی، افراد موفق ?? تا ?? درصدِ درآمد ناخالص‌شان را پس‌انداز یا سرمایه‌گذاری می‌کنند یا برای بازنشستگی‌شان برنامه‌ریزی می‌کنند. همه‌ی افراد توانایی این کار را ندارند، اما مهم این است شما چند درصد کنار می‌گذارید؟
??. کنار گذاشتن افکار محدودکننده

افراد موفق بر افکار و هیجانات‌شان مسلط هستند و به‌محض اینکه افکار بد وارد ذهنشان می‌شوند، آنها هر چیزی را که توانایی‌شان را برای موفقیت در وظیفه‌ی کنونی‌ به چالش می‌کشد، از سرشان بیرون می‌کنند. آنها خودشان را با افکار منفی معطل نمی‌کنند. با خودشان مثبت حرف می‌زنند و از خودشان خیلی انتقاد نمی‌کنند. آنها افکار منفی را با اندیشه‌های خوب جایگزین می‌کنند.
از آنجا که افراد موفق به توسعه‌ی فردیِ روزانه متعهدند و همیشه درگیر کارهای مثبت هستند، به خودشان فرصت غرق شدن در احساسات منفی را نمی‌دهند.
??. به‌اندازه خرج کردن

افراد ثروتمند از ولخرجی اجتناب می‌کنند. اما در میان افرادی که با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، برخی افراد بیش از «دخل‌»شان «خرج» می‌کنند. چنین افرادی پشت سر هم چِک می‌کشند و قرض می‌گیرند. اگر شما نیز اینگونه هستید، همین امروز عزم‌تان را جزم کنید که وضعیت‌تان را تغییر دهید.
??. مطالعه‌ی روزانه

افراد موفق روزانه دست‌کم ?? دقیقه مطالعه می‌کنند. مطالعه‌، دانش و مهارت شما را افزایش می‌دهد. هنگامی که مطالعه می‌کنید، اغلب به دنبال پیشرفت خودتان هستید. پس این کار به‌طور خودکار شما را از هم‌قطاران‌تان متمایز می‌کند و درنتیجه شما برتر از آنها خواهید بود.
برگرفته از: gramello.com

این مجموعه صوتی پرطرفدار را از دست ندهید
مقالات صوتی

مجموعه صوتی پرطرفدارترین مقالات با موضوع رازهای موفقیت
موفقیت چیزی جز رعایت یک سری اصول و تمرین مداوم آنها نیست

7000تومان



یک متخصص کسب‌وکار به طور میانگین بین ?? تا ??? پروژه در دست دارد. در هر ساعت ? بار در کار کارمندان مدرن، وقفه اتفاق می‌افتد و روزی ?.? ساعت حواس‌شان پرت می‌شود. از هر ?? نفر، ? نفر در شرکت‌های بزرگی کار می‌کنند که یک بازسازی شرکتی عظیم را تجربه خواهند کرد و به همین دلیل نگران آینده‌شان هستند. شاید به همین خاطر باشد که ?? درصد از بزرگ‌سالان به خاطر اتفاقات استرس‌زای روزشان، شب‌ها خواب راحتی ندارند.
آیا راهی وجود دارد که در طول روز به طور مداوم متمرکز باقی بمانید؟ آیا ممکن است همه‌ی کارهای مورد نیاز را انجام دهید و همچنان پس از کار، برای‌تان انرژی باقی مانده باشد؟ چطور تحت فشار تقاضاهای بی‌شمار آرام باقی بمانید؟ دکتر شارون ملنیک (Sharon Melnick)، روان‌شناس کسب‌وکار و نویسنده‌ی کتاب جدید «موفقیت تحت استرس»، با ?? سال دانش ناشی از تحقیقات دانشگاه هاروارد و آزمایش میدانی بیش از ???? ارباب رجوع و یادگیرنده، استراتژی‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهد تا استرس در محیط کار را کاهش دهید.
________________________________________
: استرس شغلی چیست و چگونه می‌توان با آن مقابله کرد؟
________________________________________
?. به جای واکنش، اقدام کنید
ما زمانی که احساس کنیم موقعیت‌ها از کنترل‌مان خارج هستند، استرس را تجربه می‌کنیم. این احساس باعث فعال شدن هورمون‌ استرس خواهد شد که اگر مزمن باشد، باعث اُفت اعتماد‌به‌نفس، تمرکز و سلامتی می‌شود. برای کاهش استرس در محیط کار باید جنبه‌هایی از وضعیت را که قادر به کنترل آن هستید و همچنین جنبه‌های غیرقابل کنترل را، شناسایی کنید. به طور مثال عموما شما کنترل اقدامات و واکنش‌های خود را در دست دارید، اما کنترل نیروهای محیط اطراف‌تان یا لحن کلام یک فرد دیگر در دست شما نخواهد بود. سعی کنید در سهم ?? درصدی خود بی‌عیب‌ونقص باشید و دغدغه‌ی بقیه‌ را رها کنید.
?. نفس عمیق بکشید
اگر احساس خستگی بیش از حد می‌کنید یا از یک جلسه‌ی پُر فشار خارج شده‌اید و نیاز به پاک‌سازی ذهن‌تان دارید، چند دقیقه تنفس عمیق می‌تواند مجددا تعادل‌تان را برقرار سازد. به‌سادگی برای ? ثانیه هوا را به درون ریه‌هایتان بفرستید، نگه‌ دارید و با شمارش مشابه از طریق بینی، هوا را خارج کنید. این کار شبیه کسب آرامش و تمرکز از یک کلاس یوگای ?? دقیقه‌ای فقط در سه دقیقه یا کمتر در پشت میز کارتان است.
________________________________________
: ? تمرین تنفس برای آرامش در کمتر از ?? دقیقه
________________________________________

?. حواس‌پرتی‌ها را حذف کنید
اغلب ما در طول روز زیر بار حجم بالایی از کار هستیم. ایمیل‌ها،‌

92