جولای 30

پایان نامه رابطه ی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

۱-۴- اهداف پژوهش

۱-۴-۱- هدف کلی پژوهش

بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان سوم دبیرستان

۱-۴-۲- اهداف جزئی پژوهش

۱- بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان سوم دبیرستان.

۲- بررسی رابطه باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان سوم دبیرستان.

۳- بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان دختر سوم دبیرستان.

۴- بررسی رابطه باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان دختر سوم دبیرستان.

۵- بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان پسر سوم دبیرستان.

۶- بررسی رابطه باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان پسر سوم دبیرستان.

۱-۵- سوالات پژوهش

۱- آیا بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان سوم دبیرستان رابطه وجود دارد؟

۲- آیا بین باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان سوم دبیرستان رابطه وجود دارد؟

۳- آیا بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان دختر سوم دبیرستان رابطه وجود دارد؟

۴- آیا بین باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان دختر سوم دبیرستان رابطه وجود دارد؟

۵- آیا بین راهبردهای  یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان پسر سوم دبیرستان رابطه وجود دارد؟

۶- آیا بین باورهای انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان پسر سوم دبیرستان رابطه وجود دارد؟

 

متن کامل پایان نامه



Copyright 2018. All rights reserved.

Posted جولای 30, 2016 by 92 in category "مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *