آگوست 6

مدیران، این، تیم، انتظارات، اعضای

خارج می‌شوند
ویژگی شخصیتی این دسته از افراد، این است که همواره می‌گویند نمی‌خواهند درمورد مشکل چیزی بشنوند؛ چیزی که می‌خواهند یشنوند، راه‌حل است و بس. این مدیران وقتی کارمندان‌شان با مشکل روبه‌رو می‌شوند، در دسترس نیستند که مشکل را حل کنند.
??. دید محدودی دارند
وقتی مدیری دید محدودی داشته باشد، تیم هم، مسیر درستی را پیش نمی‌گیرد و این موضوع ممکن است اعضای تیم را خسته کند.
________________________________________
: ? ویژگی رفتاری مدیران خلاق
________________________________________
??. به چیزی که می‌گویند، اعتقادی ندارند
برخی مدیران در حضور شما از شما تعریف می‌کنند، اما در قلب‌شان نظر دیگری درباره‌ی شما دارند. هرگز نمی‌توانید به این مدیران اعتماد کنید.
??. انتظارات غیرواقعی دارند
اینکه از کارمندان انتظارات مشخصی داشته باشیم، خیلی خوب است، اما انتظارات غیرواقعی و دست‌نیافتنی صرفا کارمندان را مأیوس می‌کند. مدیرِ خوب، فرق بین انتظارات مطلوب و انتظارات شدنی را می‌داند.
??. تنها روی کار تمرکز می‌کنند
این مدیران مفهوم تعادل بین کار و زندگی را درست متوجه نشده‌اند. آنها تنها کار پای لپ‌تاپ را بلدند و خارج از محیط کار هیچ ارتباط خاصی با کارمندان خود ندارند.
??. به کم‌کاری اعضای تیم اهمیت نمی‌دهند
به‌جرئت می‌توان گفت مدیرانی که کم‌کاری در تیم را با میانجیگری نادیده می‌گیرند، در زمره‌ی بدترین مدیران جهان قرار دارند. اگر یکی از اعضای تیم با کم‌کاری خود باعث شود بقیه‌ی تیم فشار بیشتری تحمل کنند، به‌وضوح مشخص است که این موضوع باعث ایجاد نفرت در روحیه‌ی اعضای تیم نسبت‌به آن فرد می‌شود [و مدیر نباید اجازه‌ی چنین اتفاقی را بدهد].
??. دو‌به‌هم‌زن‌اند
افرادی که همواره در گروه‌ها و تیم‌های کاری مشغول راه‌انداختن دعوا بین دیگران‌اند، به‌درد مدیریت نمی‌خورند، چراکه کارشان دوبه‌هم‌زنی است و از آن لذت می‌برند. چنین افرادی نمی‌توانند مدیران شایسته‌ای باشند.
________________________________________
: ? استراتژی موفق که از ترک شغل کارمندان جلوگیری می‌کند
________________________________________
??. همواره به کارمندان‌شان پوزخند می‌زنند

وای به حال کارمندانی که با نظر مدیران خود هم‌عقیده نباشند. مدیران بد در این مواقع کارمندان را بابت موارد جزئی هم جریمه می‌کنند.
??. کارمندان را تحقیر و تمسخر می‌کنند
مدیران بد عمدتا در جمع، کارمندان خود را تحقیر می‌کنند و آن را با این عنوان توجیه می‌کنند که تحقیر کارمندان در جمع، شگردی انگیزشی است.
برگرفته از: linkedin

این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید
کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی برگزاری جلسات موثر به روش اساتید هاروارد
جلسات کاری را تبدیل به ابزار موفقیت خود کنید
صیرت‌هایی ارائه می‌دهند که شما را به چالش می‌کشن___



همه حقوق محفوظ است

Posted آگوست 6, 2018 by 92 in category "مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *