دانلود پایان نامه بررسی اولویت­بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر


  • مقدمه

هر تحقیق و پژوهشی با یک مساله آغاز می­گردد. مساله تحقیق موجب ایجاد سوال­هایی در ذهن محقق گردیده و به ارائه فرضیه منجر می­شود. بنابراین وظیفه اصلی و اساسی هر محقق، بررسی و پژوهش برای تأیید یا رد فرضیه­هاست. برای پاسخگویی به سؤالات پژوهش ونتیجه­گیری در خصوص داده­های جمع­آوری شده در مورد تحقیق، ورودی اساس و پایه محقق می­باشد و در نهایت محقق بایستی با توجه به داده­های گردآوری شده در خصوص رد یا تأیید فرضیه­ها و پاسخگویی به سؤالات بعدی اقدام نماید. اما همان گونه که آشکار و محرز می­باشد. داده­ها، اطلاعات خام و غیرقابل اتکایی هستند که جهت تبدیل شدن به اطلاعات قابل استفاده بایستی تحلیل گردند تا بتوان بر اساس اطلاعات بدست آمده اقدام به تصمیم­گیری نمود. لذا در این فصل به بررسی چگونگی گردآوری داده­ها، تحلیل آن­ها جهت استفاده از داده­های خام در راستای سؤالات تحقیق پرداخته می­شود. همچنین در این فصل، تعریف و تفصیل مفاهیم اساسی همچون (جامعه آماری، نمونه­گیری و چگونگی پاسخگویی به سؤالات) ارائه گردیده و مفاهیم اساسی فوق برای تحقیق حاضر بررسی می­گردد.

 

  • روش تحقیق

محقق پس از تهیه و تنظیم موضوع تحقیق باید در فکر انتخاب روش تحقیق باشد. هدف از انتخاب روش تحقیق، این است که مشخص شود برای بررسی موضوعی خاص چه روش تحقیقی لازم است و محقق چه روش یا شیوه­ای را اتخاذ کند تا او هرچه دقیق­تر و سریع­تر به پرسش یا پرسش­های مورد نظر دست یابد. تحقیق توصیفی شامل مجموعه روش­هایی است که هدف آن­ها توصیف کردن شرایط یا پدیده­های مورد بررسی است(سرمد و همکاران،۱۳۸۳).با توجه به این که تحقیق حاضر، به جمع­آوری اطلاعات برای پاسخ به سوال­های مربوط به وضعیت فعلی می­پردازد، لذا روش تحقیق به کار رفته در این طرح، توصیفی – پیمایشی می باشد.

 

  • جامعه آماری

جامه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان خدمات الکترونیکی بانک رفاه که می­توانستند در این نظرسنجی مشارکت داشته باشند، تشکیل داده­اند.

  • نمونه آماری

از آنجائیکه اندازه جامعه آماری کم وبیش بزرگ بوده، اندازه دقیق جامعه دردسترس پژوهشگران قرار نداشت. در بررسی موردی حاضر داده­های لازم جهت تجزیه و تحلیل، از طریق نمونه­گیری هدفمند از نوع قضاوتی بدست آورده شد. چرا که تنها با این شیوه از نمونه­گیری می­باشد که می­توان اطلاعات لازم را از افراد خاصی که دارای دانش مربوطه هستند و می­توانند اطلاعات مورد نظر را ارائه دهند، گرد آوری نمود. لازم به ذکر است که در تحقیق حاضر تعداد افراد نمونه ۱۰نفر می­باشند.)اصغرپور،۱۳۸۵)

  • روش گردآوری اطلاعات

در این پژوهش داده­ها با استفاده از پرسشنامه مقایسات زوجی و مصاحبه از خبرگان و متخصصین امر گردآوری شده است. لازم به ذکر است که استفاده از روش­های مصاحبه و مشاهده فقط برای تکمیل پرسشنامه­ها بوده است. داده­های ثانویه نیز از داده­ها و اطلاعات موجود دراینترنت، کتب، مجلات، سمینارها و ارگان­های مرتبط با موضوع پژوهش، جمع­آوری شده است.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

اهداف این پژوهش را می­توان در دو بعد اصلی و فرعی درقالب موارد ذیل دسته­بندی نمود:

هدف اصلی:

  • شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر

اهداف فرعی:

  • تعیین عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
  • سنجش میزان اهمیت هر یک از عوامل مؤّثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر
  • اولویت­بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکی شعب بانک رفاه شهرستان بوشهر

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : شناسایی و رتبه¬بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر  با فرمت ورد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *