آگوست 6

این، برای، بازاریابی، اعتماد، سایت

پس می‌توانید در حرکت رو به جلویتان از آنها استفاده کنید.
________________________________________
: چگونه مهربان باشیم؟
________________________________________

??. به زمانی فکر کنید که احساس می‌کردید انبوهی از راه‌های مختلف برای یک موقعیت در ذهنتان وجود دارد و شما بر روی همه‌شان کار می‌کردید. چطور این کار را می‌کردید و دلیل اینکه احساس بسیار خوبی داشتید، چه بوده است؟
??. تعداد زیادی قوانین تاریخ گذشته‌ای برای شما وجود دارند که تعیین می‌کنند چه کار کنید و چه کار نکنید، چه کار باید انجام دهید و چه کاری نباید انجام دهید. این قوانین تفکر و رفتار شما را محدود می‌کنند. آنها را دور بریزید و ببینید تا چه اندزه از تصمیم‌گیری‌های بی‌پروایانه، احساس آزادی می‌کنید.
??. آیا وقتی کاری را به بهترین نحو انجام نمی‌دهید یا فرصتی را از دست می‌دهید، از دست خودتان عصبی می‌شوید؟ خودتان را سرزنش نکنید، چون باعث می‌شود احساس بدتری داشته باشید. در عوض کاملا با خودتان روراست باشید و پرسید که چه چیز از موقعیت به دست آورده و چه چیزهایی از دست داد‌ه‌اید. بر اساس این موازنه‌ی برد/باخت، دفعه‌ی بعد می‌توانید چه انتخاب متفاوتی داشته باشید؟
??. اگر همه کار در زندگی انجام داده بودید، دیگر نیازی نبود که بترسید. پس هرگز فکر نکنید که ترسیدن به معنای بی‌اعتماد به نفس بودن است، بلکه به معنای این است که شما در حال طی کردن مسیر جدیدی هستید.
??. اگر افرادی در زندگیتان حضور دارند که باعث دلسردی‌ شده یا شما را کوچک می‌شمارند، باید به آنها بگویید که انتظار رفتاری دیگر از ایشان دارید. لیاقت شما بهتر از این است.
??. با همه خوش و بش کنید. این کار راحتی برای ایجاد ارتباط با دیگران و خوشگذرانی است.
??. در رابطه‌ای که ظاهرا کمی کسل‌کننده شده، کمی بیشتر خود واقعیتان را بروز دهید.
??. برای همه‌ی تجربیات‌ خود، چه خوب و چه بد، ارزش قائل شوید. این تجربیات به‌طور مساوی درست هستند و پنهان کردن بعضی چیزها، فقط به دلیل اینکه دوستشان ندارید، باعث ایجاد تضاد و تناقض می‌شود.
??. همیشه بدانید وقتی در موقعیتی قرار می‌گیرید، بهترین گزینه برای آن هستید، صرف‌نظر از اینکه همه چیز چقدر سخت شود.
??. بیش از حد درگیر ماجراهای موجود در زندگیتان نشوید و به دنبال راه‌های کاربردی‌تری برای کنار آمدن با آن باشید.
________________________________________
: افراد با اعتماد به نفس چه کارهایی را متفاوت انجام می‌دهند
________________________________________

??. دائما در حال جبران لطف دیگران نباشید، چون اغلب بدین معناست که ارزش خودتان را دست کم می‌گیرید.
??. اگر می‌خواهید پایتان را به زمین بکوبید و فریاد بزنید «من لایق بهتر از این هستم!»، گامی به عقب برداشته و بگویید «من می‌توانم بهتر از این باشم.»
??. اعتماد به نفس گاهی به معنای تأیید این است که شما اشتباه کرده‌اید. همیشه آماده باشید که اشتباه‌ خود را بپذیرید و ذهنیت‌ خودتان را تغییر دهید.
??. به غرایزتان اعتماد کنید، چون معمولا درست هستند.
??. ترس راهی است برای اینکه بدانید قرار است رشد کنید و اعتماد به نفستان را بالا ببرید. ترس چیز خوبی است، پس از آن برای جلو رفتن و نه فرار کردن، استفاده کنید.
??. تصور کنید با خودِ موفق، با اعتماد به نفس، جذاب و پر شور و نشاط‌تان در آینده ملاقات می‌کنید، خودی که دوست دارید دقیقا به آن شکل باشید. این خود به شما چه خواهد گفت؟
??. احساس نکنید همه‌ی کارها را باید خودتان انجام دهید. گاهی رفتار با اعتماد به نفس‌ به معنای درخواست کمک است.
??. فردا از یک فرصت استفاده کنید. هر فرصتی، بزرگ یا کوچک، فقط از آن استفاده کنید.
??. در کنار افرادی باشید که به شما احساس خودتان بودن می‌دهند، پس بیشتر زمان خود را با افرادی که حامی و مشوقتان هستند سپری کنید و کمترین زمان ممکن را به کسانی اختصاص دهید که شما را دست کم می‌گیرند.
??. از تقلا و کشمکش با امور ناخوشایند در زندگیتان دست بردارید؛ محیطی بدون تناقض در اطرافتان ایجاد کنید تا بتوانید خودتان باشید.
________________________________________
: نگذارید این ترس ها موفقیت شما را تهدید کنند
________________________________________

??. هیچ کس مستقل نیست و شما هم نیاز دارید تا بخشی از جهان اطرافتان باشید که به شما احساس اعتماد به نفس بدهد. چه چیزی برایتان مهم است که می‌توانید در آن شرکت کنید؟
??. سود و زیان را فراموش کنید. در مواجهه با چالش‌ها و ترس‌هایتان کاری شجاعانه انجام دهید.
??. روی مهارت‌هایی کار کنید که برای برنده شدن در چیزهایی که برایتان اهمیت دارد، به آنها نیاز دارید. روی چه چیزی می‌توانید تمرین کنید تا شانس بردن شما را بالا ببرد؟
??. بدن آینه‌ی ذهن است، پس تغییر بدنتان به یک حالت با اعتماد به نفس، نتایج شگفت‌انگیزی خواهد داشت.
??. وقتی به ??درصد از چیزی می‌رسید در حال کار کردن روی آن هستید، دلسرد یا بی‌انگیزه نشوید. به تلاشتان ادامه دهید و خواهید دید که در ??درصد باقیمانده معجزه رخ می‌دهد.
??. همچنان خودتان را با دیگران مقایسه می‌کنید؟ دست از این کار بردارید، آن وقت مجبور نخواهید بود با مقایسه، به خودتان اعتبار ببخشید. شما به همان اندازه‌ی کافی جذاب هستید.
??. سرتان را در محل کار بالا بگیرید و اگر فکر می‌کنید چیزی باید اصلاح شود یا ایده‌ای دارید که به نظرتان جذاب است، حرفتان را بزنید.
??. اگر مدتی است که در تلاش برای فهم چیزی هستید، دست از تقلا برای فهمش بردارید. آن را همانطور که فهمیده‌اید، قبول کنید.
??. در برخورد با افراد تازه، خجالتی هستید؟ مشکلی نیست، اصلا خجالتی بودن بد نیست و بدین معنا نیست که اعتماد به نفس ندارید. بیش از حد به خودتان سخت نگیرید، با خودتان درگیر نشوید و فکر نکنید کمتر از آنچه باید هستید. با این طرز فکر، خجالتی بودنتان بدتر می‌شود.
??. محیط اطراف شما مستقیما بر درکتان از خود تأثیر می‌گذارد، پس اگر اطرافتان بهم‌ریخته و پر از کاغذ و آت و آشغال است، یک روز را به مرتب کردن وسایلتان اختصاص دهید و منظم شوید.
________________________________________
: چرا آدم‌های موفق، باز هم ناراحتند؟
________________________________________

??. فهرستی از چیزهای جالبی که دوست دارید در زندگیتان انجام دهید، آماده کنید و با اولین چیزی که شما را سر شوق می‌آورد، آغاز کنید.
??. خوشحالی یا ارزشتان را به بودن در یک رابطه یا تأیید شدن توسط فردی دیگر وابسته نکنید. ابتدا ارزش ذاتی خود را پیدا کنید، در نتیجه روابط و اعتماد به نفستان به اندازه‌ی کافی بهتر می‌شود.
??. می‌توانید از نقاط قوت‌ خود برای غلبه بر هر نقطه ضعفی استفاده کنید. همه‌ی ما نقطه ضعف‌هایی داریم، اما فقط اگر به آنها اجازه دهید، باعث کم شدن اعتماد به نفستان می‌شوند.
??. هر چه انجام کار بزرگ در فهرست کارهایتان را بیشتر به تعویق بندازید، انرژی بیشتری از شما می‌گیرد و بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. آن را انجام دهید و خودتان را خلاص کنید.
??. چه چیزها، موضوعات و مشوق‌های طلایی همیشه در زندگی شما بوده است؟ اگر چنین چیزهایی اکنون در زندگیتان وجود ندارند، باید اولویت‌هایتان را تغییر دهید.
??. تصویر ذهنی شما از بدنتان اهمیت دارد، چون اگر رابطه‌ی بدی با آن داشته باشید، از درون احساس اعتماد به نفس نخواهید داشت. به بدنتان رسیدگی کنید تا با هم در یک راستا قرار بگیرید.
??. با اعتماد به نفس بودن، فرآیندی مداوم است. یک هدف یا نقطه‌ی مقصد نیست که به آن برسید و سپس متوقف شوید. وقتی به بهترین نحو عمل کنید، اعتماد به نفس‌ همیشه شما را حمایت‌ می‌کند.
??. مسیر جدیدی امتحان کنید. آشنا بودن با مسیرهای پر رفت‌و‌آمد زندگیتان به سادگی می‌تواند به بی‌علاقگی و عدم ارتباط تبدیل شود. راه جدید شما را هوشیار نگه می‌دارد.
??. به سادگی برای انجام یک تکلیف و فقط به خاطر اینکه طرف مقابل ناراحت نشود، «بله» نگویید. می‌توانید مؤدبانه به درخواست‌هایی که برایتان ممکن نیست، جواب رد بدهید و حتی نیاز به دلیل‌تراشی ندارید.
??. به افرادی که برایشان احترام قائل هستید و به نظرتان با اعتماد به نفس هستند، نگاه کنید. از آنها تقلید نکنید، اما آنچه را باعث تمایزشان در داشتن اعتماد به نفس می‌شود، شناسایی کنید و یاد بگیرید.
??. برنامه‌ای برای انجام همه‌ی کارها‌یتان بچینید و انتخاب‌هایی آگاهانه برای دنبال‌ کردن این برنامه داشته باشید. مشاهده‌ی پیشرفتتان، باعث تقویت خودتان می‌شود.
??. زمانی که احساس می‌کنید کل تمرکزتان به درونتان است و از شک و ترس فلج شده‌اید، توجه‌تان را به بیرون و به آنچه می‌توانید با آن تعامل داشته باشید، معطوف کنید.
??. همچنان خودتان را برای شکست یا اشتباهات‌ سرزنش می‌کنید؟ شاید این کار مانع از شادی در زندگیتان نشود، اما به شما کمک نمی‌کند تا از این مسیر عبور کنید. بهتر است با قبول هر چیز خوب یا بد، تمرین کنید که زندگی غنی داشته باشید.
برگرفته از: lifehack

این مجموعه صوتی پرطرفدار را از دست ندهید
مقالات صوتی

مجموعه صوتی پرطرفدارترین مقالات با موضوع اعتماد به نفس
کسی که به خود اعتماد دارد به تعریف کسی احتیاج ندارد

5000تومان



جای تعجب ندارد که چرا در طی چند سال گذشته، بازاریابی ربایشی (درون‌گرا) به طور فزاینده‌ای در جهان بازاریابی و تبلیغات، به محبوبیت دست یافته است. در حالی‌که کمپین‌های تبلیغاتی برون‌گرای سنتی، تلاش می‌کنند تا مخاطبان نا‌آشنا را با پیام‌های فروش متقاعد کنند، کمپین‌های ربایشی بر ارزشی تمرکز می‌کنند که می‌توانند برای استفاده‌کنندگان فراهم کنند. و باعث می‌شود که در هنگام نیاز، استفاده‌کنندگان به طور طبیعی جذب آن کسب و کار شوند.
به طور کلی، استراتژی‌های بازاریابی ربایشی ارزان‌تر هستند، مزیت‌های بیشتری دارند، و در دراز مدت نرخ بالاتری از بازگشت را ایجاد می‌کنند.
بنابراین، اگر این مزایا، شما را نیز تحت تاثیر قرار داده است، به محبوب‌ترین استراتژی‌های ربایشی که در ادامه آمده است، توجه کنید. در حال حاضر، این استراتژی‌ها برای هر استارتاپ جدیدی ضروری هستند:
?. بازاریابی محتوایی در سایت
بازاریابی محتوایی در سایت، از چند طریق می‌تواند مفید باشد. محتوای جدید، نه تنها خوانندگان جدیدی را به سایت شما هدایت می‌کند، بلکه خوانندگان و مشتریان فعلی را با نام تجاری شما درگیر نگه می دارد، و حداکثر مشتری را برای شما حفظ می‌کند. شما باید محتوایی بسیار دقیق، اصیل و ارزشمند ارائه دهید، که همیشه آسان و سر‌ راست نیست؛ اما، با ارائه‌ی محتوایی با کیفیت بالا با جریانی ثابت، شما مزایای بسیار زیاد آن را خواهید دید.
همچنین بازاریابی محتوایی سوخت رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های ایمیلی شما را فراهم کرده و رتبه‌ی جستجوی شما را افزایش می‌دهد (بیش از پیش). در بررسی‌های اخیری که انجام داده‌ام، از ??? بازاریاب، ?? درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که برای افزایش و یا حفظ بودجه‌ی فعلیِ بازاریابی محتوایی در سایت‌های خود برنامه‌ریزی کرده‌اند. که نشان می‌دهد قدرت محتوای سایت تا چه حد قابل ستایش است. اگر می‌خواهید محتوای باکیفیت تولید کنید، این ? روش حتما به شما کمک خواهند کرد.
?. بازاریابی محتوایی خارج از سایت
شیوه‌ی عملکرد کمپین بازاریابی محتوایی خارج از سایت، مشابه خواهد بود، به طوریکه محتوایی با نوشتار خوب، هدفمند و مطالب ارزشمند را فراهم می‌کنید، اما به جای انتشار در سایت خود، آن را در سایت دیگری منتشر می‌کنید (امیدوارم، که در رسانه‌های بزرگ منتشر کنید!).
مزیت این روش فرصت دیده‌شدن توسط مخاطبان جدیدی است که ممکن است تا به حال اسم شما به گوششان نخورده باشد. شما ترافیک ارجاع را دریافت خواهید کرد و شهرت نام تجاری‌تان به طور پیوسته با کار کردن با ناشران بزرگتر و بهتر، رشد خواهد کرد.
?. بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)

بازاریابی محتوایی در سایت و خارج از سایت، سوخت قابل توجهی را برای شما فراهم می‌کند تا در جستجوها بیشتر دیده شوید. محتوای سایت، لینک‌های وارد شونده به سایت را جذب می‌کند، در حالیکه محتوای خارج از سایت به طور مستقیم لینک‌هایی را به وب‌سایت شما ایجاد می‌کند. هر چه وب سایت شما لینک‌های ورودی با کیفیت‌تر و ارزشمند‌تری داشته باشند، در موتورهای جستجو رتبه‌ی بالاتری به دست خواهد آورد. در واقع، در گزارش اخیر گوگل اشاره شده است که دو مورد از سه عامل رتبه بندی بالا در الگوریتم، محتوا و لینک‌های ورودی می‌باشد.

اما اجزای فنی بیشتری در مورد SEO وجود دارد که برای افزایش ترافیک ورودی از سمت موتورهای جستجو باید پیاده سازی کنید. این اجزا عبارتند از بهینه‌سازی سایت برای دستگاه‌های تلفن همراه، بهبود سرعت سایت و هدف قرار دادن عبارت‌های کلیدی استراتژیک. این استراتژی زمان‌بر است، اما با بیشترین بازدهی این زمان صرف شده را جبران می‌کند.
?. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌ی اجتماعی ارگانیک، به تمامی سهم خود در جذب مخاطب دست یافته‌است، ولی با این حال به عنوان یکی از موثرترین استراتژی‌‌ها برای جذب مخاطب جدید باقی مانده است. شما از طریق رسانه‌های اجتماعی این قدرت را دارید که تقریبا با هر کسی در جهان تعامل داشته باشید و به تدریج مخاطبان وفاداری را جمع‌آوری کنید (البته به این شرط که به طور مداوم، بینش و محتوای ارزشمندی را فراهم می‌کنید).
تبلیغات

محتوای درون سایت و خارج از سایت را به شبکه‌ی اجتماعی پیوند بزنید، چرا که دنبال کنندگان دلایل بیشتری برای باقی ماندن در کنار شما خواهند داشت. رسانه‌ی اجتماعی به تنهایی، می‌تواند جریان ثابتی از ترافیک را به سایت شما هدایت کند و نام تجاری شما را بسازد، اما قدرت واقعی آن، تقویت اثرات دیگر استراتژی‌های بازاریابی ربایشی است. با توجه به بررسی یاد شده در اوایل مطلب، ?? درصد از پاسخ‌دهندگان (بالاترین درصد در بین ?? استراتژی بازاریابی موجود در این نظرسنجی) اعتقاد داشتند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در پنج سال آینده حتی موثرتر خواهد بود.
?. بازاریابی از طریق افراد تاثیر‌‌ گذار

مفهوم بازاریابی از طریق «افراد تاثیر‌گذار» نسبتا ساده است، اما انجام آن در عمل کمی سخت‌تر است. ایده‌ی این استراتژی هدف قرار دادن «افراد تاثیر‌گذار» در صنعت شما است. این افراد رهبران فکری و تاثیرگذاری می‌باشند که شهرت بالایی داشته و دارای بزرگترین بخش از مخاطبان در محل زندگی شما می‌باشند. از طریق همکاری با این افراد تاثیرگذار روی پروژه‌های محتوای مشترک و یا حتی فقط تبادلات بی ضرر در رسانه‌ی اجتماعی (اغلب برای سود متقابل)، شما مخاطبان یکدیگر را تحت تاثیر قرار می‌دهید، و شهرت بهتری کسب می‌کنید.
سخت ترین قسمت، شناسایی افراد تاثیرگذار (که به احتمال زیاد به نام تجاری شما نفع می‌رسانند) و متقاعد کردن آنها برای پیوستن به کمپین تبلیغاتی شماست. به نظر می‌رسد بازاریابی از طریق افراد تاثیر‌گذار پیشرفته‌ترین استراتژی در این لیست باشد، که شاهد آن بالاترین درصد بازاریابانی است (?? درصد) که با این جمله در بررسی انجام شده موافق بوده‌اند : «در حال حاضر از این استراتژی استفاده نمی‌کنم، اما برای استفاده از آن در آینده برنامه‌ریزی می‌کنم.»
?. خبرنامه‌ی ایمیلی
تردید داشتم که خبرنامه‌ی ایمیلی را در این لیست وارد کنم یا نه، چراکه بازاریابی ایمیلی به طور کلی ممکن است یک استراتژی برون‌گرا باشد. با این وجود، خبرنامه‌ی ایمیلی معمولا حول ارائه‌ی محتوا به مشترکین می‌چرخد و وفاداری و نگه داشتن آنها را افزایش می‌دهد، در حالی‌که به طور همزمان جریان ترافیک مکرر را به سایت شما تثبیت می‌کند.
از آنجا که مطالب شما مفهوم ارزشمندی را به خوانندگان و مشترکان ارائه می‌دهد، و از آن تنها به عنوان راهی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده نمی‌کنید، می‌تواند به عنوان شکلی از بازاریابی درون‌گرا در نظر گرفته شود. علاوه بر این ، بازاریابی ایمیلی ممکن است به آسانی قابل دستیابی باشد: در بررسی انجام شده، بازاریابی ایمیلی از نظر سادگی اجرا، به عنوان دومین تاکتیک گزارش شده است، اما پنجمین بازده‌ی سرمایه‌ی بالا را در بین ده استراتژی موجود ارا‌ئه می‌دهد.
?. برند‌سازی شخصی

در نهایت، برند‌‌‌سازی شخصی را می‌توان تقریبا در ترکیب با هر یک از استراتژی‌های بالا استفاده کرد. به عنوان مثال، می‌توانید از برخی اعضای سطح بالای تیم‌تان بخواهید محتوای سایت بیشتری ارسال کنند و بخش اعظم مطالب منتشر شده توسط نویسنده‌ی مهمان را به خود اختصاص دهند، و یا حتی به همکارانی برای تامین مطالب لازم برای استراتژی محتوای خارج از سایت تبدیل شوند.
البته، خواسته‌ی شما نشر آن محتوا در رسانه‌ی اجتماعی خواهد بود. می‌توانید جذبه‌ی شخصی بیشتری در کمپین بازاریابی افراد تاثیر گذار خود ایجاد کنید. با گره زدن برند شرکت خود به تعدادی از برندهای شخصی، شرکت خود را در دسترس‌تر، انسانی و قابل اعتمادتر می‌کنید. این‌ها همان سه عاملی هستند که مصرف‌کنندگان این روزها سخت‌تر به دست می‌آورند.
این استراتژی‌ها، نه به خاطر چگونگی کارکرد هریک از آنها، بلکه به خاطر چگونگی کار کردن ترکیبی‌شان، جادویی هستند. تمام این استراتژی‌ها قدرت ارتقاء یکدیگر را داشته و مکمل هم هستند، و اگر از همگی آنها استفاده کنید، بازدهی کل چندین برابر می‌شود. منابع خود را برای تسخیر این تاکتیک‌ها متمرکز کنید، رویکرد خود را در طول



Copyright 2018. All rights reserved.

Posted آگوست 6, 2018 by 92 in category "مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *